Solicitare CMR / zSTRATOSFERA

Aceeasi suma retrasa de doua ori: si de booking si de hotel

Trimisă în 02.10.16 11:39
autor cristina47*SE [Bucureşti]
» VIZUALIZĂRI: 10314

Am gasit un fir de discutie referitor la Booking, deschis de Cloverina in anul 2014.

Voi deschide si eu unul, gandindu-ma ca poate exista oameni care au patit-o recent, ca si mine, cu cei de la Booking.

Saptamana aceasta am facut o rezervarem mai exact, marti. Urmeaza sa plec in Milano. Plecarea este sigura, deci am ales varianta "nerambursabil". Dupa ce am cautat si rascautat, am optat sa stau tot unde am stat si data trecuta, la Villa Melchiore (despre care am scris), fiindca macar cunosc deja zona.

Suma mi-a fost retrasa de pe card imediat. Am primit un email prin care mi s-a spus ca rezervarea este facuta si plata efectuata. Adica, marti, 27 septembrie.

Sunt clienta BRD si am activat serviciul My BRD Mobile. Ieri verificam ce bani mai aveam in cont si am constatat ca lipsea o suma de bani. Am citit notificarile si am vazut ca suma pentru rezervarea facuta si platita marti, a fost retrasa inca o data, ieri, 1 septembrie octombrie.

Am sunat la banca (au serviciu cu clientii inclusiv sambata), Domnul care mi-a raspuns a verificat datele contului si intr-adevar, asa era. S-au efectuat doua plati la POS comerciant strain, respectiv Booking com Amsterdam NLD si Vila Melchiore ITA. Angajatul bancii mi-a spus sa iau legatura cu Booking. Am scris un mesaj in limba engleza, asa cum m-a sfatuit domnul de la banca. Am primit raspuns: sesizarea dumneavoastra a fost trimisa la hotel. Cei de la hotel mi-au scris ca probabil eu am facut o alta rezervare cu aceeasi suma.

Mi se pare incredibil sa mi se spuna ca nu stiu ce am facut, cand stiu foarte bine ce am facut cu banii mei si unde urmeaza sa calatoresc. Este normal sa "isi paseze pisica" unul altuia iar eu, pagubitul sa suport consecintele?

Mi se pare ciudat ca suma sa fie retrasa iar la patru zile distanta, fara ca eu sa autorizez plata cu codul acela de siguranta de pe spatele cardului.

Ce ma sfatuiti sa fac?


  • PERIOADA: octombrie -- NOPŢI CAZARE: 2
  • BUGET: 76 euros
  • ADULŢI: 1

Răspunsuri — pag 2 / 2

elviramvioAU35r[05.10.16 23:36]

@Husky:

In primul rand sper ca ai citit tot ce s-a scris inaintea ta si aflai ca banca i-a confirmat cele doua sume retrase.

Doi, cu booking.com nu rezolvi chiar printr-un simplu telefon in care tu sa ceri si ei sa stea in pozitia ghiocelului, sunt niste etape, plus ca booking i-a dat factura, hotelul nu.

Trei, este inadmisibil sa jignesti.

Patru, orice locatie ce azi a fost de nota 10, maine poate fi de 3 din diferite motive.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 2449 PMA (5 voturi)

mcnegoitaPM[12.10.16 08:19]

@cristina47: va rog sa scrieti continuarea, daca ati rezolvat problema cu banii. Este bine de stiut


cristina47*SEAUTOR SOL[23.10.16 11:30]

@cristina47: Revin la acest post. Iata ca au trecut 3 saptamani, si nu s-a intamplat nimic.

Am fost la banca, am facut cerere de refuz de plata (cea de-a doua plata) si nu m-a cautat nimeni.

Intre timp, am fost si in Milano, conditiile de cazare, in aceeasi camera ca si data trecuta, mai proaste decat data trecuta: lipsa totala a caldurii, desi, afara erau sub 10 grade, noaptea, in loc de scaunul de la birou de data trecuta, acum era pur si simplu un scaun de plastic (din acela care se foloseste la terase...). In fine. Am scris un review "pe cinste" care a fost publicat pe booking si am scris si la booking, saptamana trecuta ca sa le povestesc tarasenia (serviciu clienti). Au fost foarte promti si mi-au cerut extras de cont, screen save cu tranzactiile de-atunci, etc. Le-am trimis si sper sa se solutioneze.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 350 PMA (1 voturi)

nrs †SE1r[23.10.16 11:46]

asa cum ti-am mai scris termenul de rezolvare este, in general, 45 zile. de la banca nu te va cauta nimeni, de ce sa te caute? daca vrei te duci tu la BRD si ii intrebi de stadiul in care se afla cererea ta. daca ai facut un refuz de plata peste 45 zile trebuie sa ai banii in cont.


cristina47*SEAUTOR SOL[03.11.16 19:47]

S-a rezolvat cu Booking.

Le-am scris un mesaj la Serviciu Clienti in care am precizat numarul de rezervare si am explicat ca suma s-a retras de doua ori.

In mai putin de 48 de ore au trimis raspuns. Mi s-a cerut sa atasez Screen save cu operatiunile efectuate sau un document oficial de la banca din care sa rezulte operatiunile la care ma refeream, logo-ul bancii. In 24 de ore au mai cerut niste date suplimentare, respectiv numele titularului cardului de pe care s-au facut retragerile (sotul meu este titular, eu sunt imputernicit). Aveam extrasul de cont de la banca. Le-am scanat si le-am trimis. Mi-au raspuns ca au trimis la departamentul "Plati" cererea mea.

In mai putin de 48 de ore, mi-au fost virati banii in cont.

Schimbul de mesaje a fost facut in limba romana. Au angajati romani.

Deci daca veti fi intr-o situatie ca a mea, scrieti cu incredere la Serviciul Clienti de la Booking.

Voi merge si la banca sa le spun ca s-a rezolvat.

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

cristina47*SEAUTOR SOL[03.11.16 19:54]

@mcnegoita: Tocmai s-a rezolvat problema. Pe data de 1 noiembrie au fost virati banii in cont de catre Departamentul Plati (Booking).


elviramvioAU35r[03.11.16 20:27]

@cristina47:

Ma bucur ca s-a rezolvat si asta este o nota buna pt Booking.com.

Atentie la alte rezervari si incearca sa rezolvi (de fapt sotul, spui ca este titular), un sistem de informare prin SMS, la orice ora, a sumelor retrase. Nu toate bancile mai au acest sistem, la unele este mai scump dar merita, cred ca am mai explicat pe aici. Si preventiv eu mi-am facut card doar pentru afara, in euro, card pe care las doar 30- 50 € cand fac rezervari, tocmai pentru a nu da posibilitatea sa-mi ia hotelul mai multi bani. Pentru ca am doua carduri la aceeasi banca, platesc o singura data serviciul SMS, desi ei imi trimit mesaje pentru ambele carduri. Pot sa te lamuresc in privat daca este cazul.

O seara frumoasa!

EVALUAȚI:punctaj crt: 50 PMA [std] + 700 PMA (1 voturi)

webmaster26[03.11.16 21:12]

Dacă s-a rezolvat considerăm subiectul închis!

Eventuale alte întrebări se pot trimite prin PM.


  • AFIȘATE rsp [31-38] — din total 38 răspunsuri la această solicitare
  • SCRIE UN RĂSPUNS

    Doar utilizatorii autentificați (logați) pot răspunde.
    • Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
    • Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec
    Puteți folosi meniul „VIZITATOR” (vezi dreapta-sus) — atât pentru LOGARE cât și pentru CONT NOU
      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.060176849365234 sec
    ecranul dvs: 1 x 1