Informatii Complex The Hill Club - Sunny Beach
Buna ziua, exista cineva care detine informatii legate de complexul The Hill Club din Sunny Beach? , am rezervare incepand cu 26 iulie si nu prea am gasit informatii despre conditiile de cazare si masa.
Multumesc anticipat
- PERIOADA: iulie -- NOPŢI CAZARE: 6
- BUGET: 500 euro -- TRANSPORT: autocar
- ADULŢI: 2 -- COPII: 1 -- VÂRSTA: 5
Răspunsuri la întrebare — pag 5 / 7
@brenciua - Ms frumos de raspuns. Eu ieri am trimis mail si astept anularea si banii.
Noi am reuşit să obţinem o relocare la Hotel Fiesta Pomorie Resort, agenţia de turism ne-a trimis noi vouchere pentru acest hotel, fără să achităm vreo diferenţă de preţ. Decât să pierdem banii, am ales această variantă. Sperăm să fie totul ok, vom vedea la faţa locului.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@Balintbalex: Noua ne-au spus ca voucherele raman neschimbate. Sa ma ingrijorez?
Buna ziua,
Noi avem rezervare la sfarsitul lui august. Suntem 9 familii si nu stim ce sa facem... Teoretic mai avem timp sa luam o decizie.
Avem rugamintea sa scrieti aici impresii de la hotelurile la care ati fost relocati. Multumim.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@NED81 - Am inteles. Deci nu suntem singurii care raman cu voucherele vechi. Ati intrebat la agentie de ce raman asa? Eu am trimis un mesaj la hotel sa imi confirme rezervarea si acum astept raspuns.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@NED81 - s-ar putea sa va anunte cu cateva zile inainte si atunci acceptati ce vi se da. Cam asa au procedat agentiile.
@Lexy - nu cred ca este o problema, tinand cont ca majoritatea suntem relocati de la Hill Club
@Lexy - Ceva mai sus spunea cineva ca au fost relocati (probabil doar telefonic) la Sunset iar la fata locului nu aveau rezervare si i-a trimis la Oasis. Aveti grija.
@alice1 - Eu va sfatuiesc sa cereti banii si sa cautati altceva. Este suta la mie sigur ca oferta la Hill a fost teapa. Noi suntem obligati sa acceptam variante foarte proaste sau sa nu mai avem niciun concediu. Ei au mizat pe acest lucru atunci cand ne-au relocat cu 4-5 zile inainte de plecare. Au stiut ca nu mai avem timp sa cautam altceva in alta parte si ca o sa primim relocarea lor. Ca sa aveti concediul dorit, cu atat mai mult in conditiile in care sunteti atat de multe familii, cereti banii inapoi si rezervati in alta parte, acolo unde alegeti dumneavoastra. Alegeti un hotel care are impresii bune si la care sa mergeti cu bucurie si nu cu indoiala si emotii. Hill Club nu se deschide anul acesta iar ei relocheaza in proportie de peste 90% la hoteluri cu impresii proaste care foarte probabil nu aveau oaspeti suficienti. Noua ne-au spus ca am dat bani putini pe oferta asa ca nu ne putem astepta sa primim cine stie ce. Asa ca nu faceti prostia sa va puneti increderea in ei. Sunt cei mai mari nesimtiti.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@Sibiu - Stiu! Am vazut si eu acel post. Si am inteles ca Sunset arata chiar oribil si ca pana la urma a fost un pic mai bine ca nu au ramas acolo si au fost relocati. Noi am primit pe mail confirmare ca suntem relocati la Oasis. Si tot in acel mail ne-au spus ca voucherele raman neschimbate. Efectiv nu stiu ce sa fac. Cum sa obtin de la ei o asigurare. Nimic din ce spun nu poate fi crezut.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@Lexy: asa zic si eu, sa va cautati in alta parte si in primul rand alta agentie.
@Lexy: oasis, este ok din punct de vedere al camerelor, este curat. Problema este la mancare, dar sa nu intelegeti ca este stricata sau chestii de genul asta, ci este foarte putina (seara 5 feluri de mancare). Prietenii mei sunt acolo si vorbesc zilnic cu ei.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
Noi ne-am recuperat banii! vom pleca la nisipurile de aur, hotel Royal, sper sa fi făcut o alegere buna.
@brenciua - Eu zic ca da, e acceptabil, mai bine decat la Oasis. Anul trecut am fost la Helios si treceam pe langa Royal, erau multe masini de Romania in parcare. Concediu placut.
@alice1 - Si noi avem rezervare tot la sfarsitul lui august. Suntem 8 familii cu 7 copii. M-ar interesa si pe mine problema relocarii. Cum se rezolva!
@Davidutza - depinde de agentie. Unele agentii au oferit relocari bune, altele nu. Tinand cont ca sunteti multi va fi greu sa va gaseasca atatea camere intr-un hotel bun. Parerea mea incercati sa va recuperati banii si sa va rezervati singuri. Inca mai e timp si sunt oferte pe last minute.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
Buna ziua! Urmaresc zilnic acest site deoarece am si eu rezervare la Hill Club de pe 7 august. In momentul in care am dat avansul (acum 2 saptamani) cei de la agentie ne-au spus ca este un hotel foarte frumos si au avut clienti care au fost deja acolo de 2 saptamani (adica acum 1 luna). Am fost ieri sa cer o dovada clara ca hotelul este deschis si mi-au spus ca tot ce pot sa faca este sa trimita un email catre furnizorul din bulgaria iar acesta sa trimita un raspuns (bineinteles va spune ca hotelul este deschis). Au spus ca imi trimit alternative ca sa nu mai stau nelinitit din cauza ca nu se va deschide hotelul. Acum nu mai pot renunta deoarece primesc doar 50% din avansul care l-am dat, o sa dau si restul de bani astept sa vad ce alternative imi dau (probabil saptamana viitoare) iar daca nici una din ele nu este satisfacatoare imi voi cere toti banii inapoi in momentul in care vor spune k trebuie sa ne realoce la alt hotel. Mai mult ca sigur o sa raman fara concediu. Pur si simplu am ramas uimit cand mi-au spus ca au fost turisti la acest hotel de acum o luna si s-au simtit foarte bine, stiind de pe acest site ca hotelul nu s-a deschis nici in momentul aceste si mai mult ca sigur ca nu o sa se deschida anul acesta!
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@AndreiBuc: este surprinzător ceea ce povestești! Noi am venit din Bulgaria miercuri și pot sa-ti confirm ca hotelul hill club nu este deschis. La via Pontica, unde am fost relocati, era plin de romani, toți în situația noastră. Este foarte îngrijorător ceea ce se întâmplă cu noi, turiștii romani.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@Suiram S - Bine ai revenit!
”La via Pontica, unde am fost relocati, era plin de romani
ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai ocazia ca prin notele și evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinații.
În plus, când vei solicita informaţii despre o anumită destinaţie, cei care îţi răspund vor putea să o facă adecvat "profilului" tău turistic (vor putea vedea, de exemplu, în istoricul tău, locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)
Poți folosi linkul SCRIE REVIEW (îl găseşti şi în pagina 1)
@AndreiBuc: nu pot sa cred, cum sa iti spuna ca hotelul este deschis!!! Si eu am prieteni care au fost in bulgaria, care trebuiau sa stea la Hill si au fost relocati. Chiar au fost sa vada cum arata acest "vestit" Hill si nici pe de parte nu este deschis. Adevarat, locatia este frumoasa doar ca este foarte departe de plaja. Prin ce agentie ti-ai luat vacanta???
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
@AndreiBuc: Sunt in ultimul hal de nesimtiti. Noi am fost relocati la Oasis. Este la maxim 5 minute de plaja si inconjurat de supermarketuri non stop. Am primit aici un apartament cu 2 camere. Este foarte spatios si chiar este curatenie in hotel si la piscina. Mancarea e chiar ok. Nu este extrem de variata dar noi gasim in fiecare zi ceva care sa ne placa. Au putine bauturi, putine mese si sezlonguri la piscina. Dar in rest pana acum totul bine. In seara asta sau maine trecem si pe la hill. Poti spune clar ca sti de la alti turisti relocati ca hotelul hill nu este deschis. Ar trebui sa iti poti lua toti banii inapoi si sa iti cauti singur altceva.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
In momentul acesta nu am cum sa imi recuperez tot avansul doarece scrie in contract ca se opreste 25% daca renunti cu 30 zile inainte de plecare iar acum 50%. Singura varianta este sa gasesc un hotel bun prin alternativele care o sa mi le trimita... sper sa fie via Pontica printre ele daca ati spus ca este ok... sau sa refuz relocarea si sa cer absolut toti banii inapoi cum este specificat in contract dar bineinteles ca o sa dureze ceva timp pana vor da banii inapoi si o sa ne anunte cu cateva zile inainte de data plecarii despre relocare insemnand ca o sa pierdem concediul din cauza lipsei de timp pentru a gasi cazare macar pe litoralul nostru.
[informaţii detaliate au început să fie memorate doar din 01.05.2016]
SCRIE UN RĂSPUNS
- Aveți deja un cont AFA? — logați-vă (autentificați-vă)
- Nu aveți încă un cont AFA? — vă puteți crea unul în 10 sec