REZONABIL
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Sejur 7 nopți
Am ajuns la hotelul VONRESORT Elite pe 28.06.24 pentru un sejur de șapte nopți cu mai multe familii. Încă de la început, experiența noastră a fost dezamăgitoare: trei familii au fost nevoite să stea într-o cameră de calitate inferioară față de cea plătită, deși am făcut rezervările cu mai mult de jumătate de an înainte.
În a doua zi, ghidul agenției noastre ne-a informat că hotelul oferea o masă à la carte inclusă. Totuși, recepția hotelului a negat acest lucru, afirmând că mesele în restaurantele à la carte trebuie plătite integral.
Nu am avut un ghid/reprezentat al hotelului care să ne arate hotelul, restaurantele, locațiile și facilitățile accesibile incluse în pachetul nostru. În schimb, am primit un orar de la recepție, ceea ce a făcut dificilă localizarea acestora, astfel am ratat unele activități și unele restaurante le-am descoperit abia în ultima zi.
Diversitatea mâncării oferite în restaurantele pachetului ultra all-inclusive m-a dezamăgit complet. În fiecare zi, aceleași feluri de mâncare erau servite cu foarte puține reinterpretări. La un hotel de 5 stele, mă așteptam la un meniu mai variat, care să includă preparate din diverse bucătării internaționale și locale, fructe de mare și alte delicatese, în schimba m-am simțit ca la o cantina.
Dezamăgirile minore au continuat: pachetul nostru ultra all-inclusive nu acoperea toate băuturile de la bar, iar pentru băuturile de calitate superioară era necesară plata suplimentară.
Programul de funcționare al piscinei era doar până la ora 18:00, ceea ce am considerat insuficient. Însă apa era curată și avea o temperatura potrivită, chiar calda pot spune.
Curățenia a fost acceptabilă, cu schimbarea zilnică a prosoapelor, aranjarea patului.
Personalul, în general, a fost amabil, în special barmanii, chelnerii și ospătarii.
Cu toate acestea, am avut o experiență extrem de neplăcută și umilitoare cu departamentul 'GUEST RELATIONS' (relații cu oaspeții). Știind că zborul nostru era programat pentru ora 6 dimineața vineri, ceea ce însemna că vom pierde micul dejun și prânzul pentru care am plătit, am întrebat cu doua zile înainte de plecare, dacă ne-ar putea pregăti ceva sa luăm la pachet, anticipând eventuale întârzieri ale zborului și prețurile prea mari din aeroport. Prima persoană din acest departament a fost amabilă și a promis că va discuta cu managerul restaurantului pentru a pregăti ceva pentru noi, dar nu a revenit cu informații. În cele din urmă, o angajată aroganta de la relații cu oaspeții m-a informat că nu mă poate ajuta, că nu oferă breakfast box (mâncare le pachet) și mi-a recomandat sa cumpăr mâncare, pe un ton neprietenos. Această atitudine m-a supărat profund, deoarece serviciile pentru micul dejun și prânz erau achitate.
Încercând să rezolv problema cu un alt reprezentant de la relații cu oaspeții, am întâmpinat aceeași aroganță și superioritate. Când am cerut să vorbesc cu managerul, am fost tratată cu aceeași lipsă de respect. Nu am primit scuze sau ajutor, iar când am menționat că voi lăsa o recenzie negativă, au fost indiferenți, ba chiar m-au încurajat să o fac. Cele mai proaste relații cu clienții pe care le-am întâlnit vreodată.
PS. Nu m-am deranjat că nu au oferit acest mic dejun la pachet, m-a deranjat atitudinea acestor și felul în care m-au tratat când i-am rugat să mă ajute in acest sens, pe banii mei!!
Recomand echipei de manageri să acorde mai multă atenție personalului care interacționează cu clienții pentru a evita pierderea clienților actuali și potențiali.
Diana
Trimis de Diana Ghi in 05.07.24 15:08:17
- A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Diana Ghi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.81811200 N, 31.29908600 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Diana Ghi: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
=======
@Diana Ghi: te rugăm să faci totuși un efort și să scrii (și) în română, nu de alta, dar suntem un sait românesc, având 99,99% utilizatori români. Mulți nu vorbesc limba în care ai scris impresiile, iar dintre cei care totuși o vorbesc, și mai puțini o pot citi (sau scrie).
În forma în care se prezintă acum, articolul nu poate fi publicat.
Mulțumim
PS: Poţi înlocui textul cu traducerea în limba română folosind butonul EDIT IMPRESII.
Scrie te rog un ecou când ai terminat.
Mulțumiri pentru traducere & completări -- impresiile vor fi publicate în scurt timp
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 14821&hid=23917.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.
Am vrut și eu sa merg la Vonresort Golden Coast anul acesta, dar parcă ceva îmi tot zicea să n-o fac. Și e bine că am ales altceva, chiar dacă semnificativ mai scump (vezi impresii).
Lecția învățată de mine anul acesta în materie de vacanțe e să nu fac compromisuri pentru că dezamăgirea e mare, mai ales când aștepți un an o vacanță.
@Diana Ghi:
”Încă de la început, experiența noastră a fost dezamăgitoare: trei familii au fost nevoite să stea într-o cameră de calitate inferioară față de cea plătită, deși am făcut rezervările cu mai mult de jumătate de an înainte.
Momentul rezervării nu are absolut nicio relevanţă în procesul de alocare a camerelor. Singurul avantaj al rezervării cu multe luni înainte a fost preţul mai avantajos datorită reducerilor de early booking. Atât!
Nu am înţeles de ce familiile respective au acceptat să fie cazate în camere inferioare celor plătite şi nu au insistat pe toate căile pentru rezolvarea problemei.
”În a doua zi, ghidul agenției noastre ne-a informat că hotelul oferea o masă à la carte inclusă. Totuși, recepția hotelului a negat acest lucru, afirmând că mesele în restaurantele à la carte trebuie plătite integral.
Vezi tu, adevărul e mereu la mijloc, iar ghidul ăla, decât să vă dea informaţii insuficient verificate, mai bine vă ajuta să schimbaţi camerele alea.
În conceptul hotelului scrie clar că rezervările la restaurantele a la carte se fac contra unei taxe de rezervare, care pleacă de la 10 euro de persoană, copiii sub 12 ani având gratuitate, şi că doar băuturile alcoolice se plătesc.
”Nu am avut un ghid/reprezentat al hotelului care să ne arate hotelul, restaurantele, locațiile și facilitățile accesibile incluse în pachetul nostru. În schimb, am primit un orar de la recepție, ceea ce a făcut dificilă localizarea acestora, astfel am ratat unele activități și unele restaurante le-am descoperit abia în ultima zi.
La un hotel de acest nivel de preţ NU-ţi va face nimeni turul resortului. Mai multe informaţii găseai pe saitul hotelurilor VonResort.
Sau făceai singură o plimbare prin toate cele trei hoteluri ale lanţului şi descopereai tot ce te interesa.
”La un hotel de 5 stele, mă așteptam la un meniu mai variat, care să includă preparate din diverse bucătării internaționale și locale, fructe de mare și alte delicatese, în schimba m-am simțit ca la o cantina.
Nu înţeleg care ar fi legătura dintre numărul de stele al hotelului şi abundenţa sau absenţa din meniu a fructelor de mare, de exemplu.
Pentru preparate mai sofisticate şi mai speciale ar fi trebuit să alegi un hotel sensibil mai scump ca acesta.
”Dezamăgirile minore au continuat: pachetul nostru ultra all-inclusive nu acoperea toate băuturile de la bar, iar pentru băuturile de calitate superioară era necesară plata suplimentară.
Nici în hoteluri mult mai 'cu ştaif' decât ăsta nu vei găsi incluse toate băuturile de la bar. Aproape peste tot sunt incluse doar cele mai ieftine, iar cele Premium sunt contra cost.
”În cele din urmă, o angajată aroganta de la relații cu oaspeții m-a informat că nu mă poate ajuta, că nu oferă breakfast box (mâncare le pachet) și mi-a recomandat sa cumpăr mâncare, pe un ton neprietenos. Această atitudine m-a supărat profund, deoarece serviciile pentru micul dejun și prânz erau achitate.
Poate că asta era, de fapt, politica hotelului să nu ofere mâncare la pachet şi ar fi trebuit să te informeze din start. Atitudinea arogantă, într-adevăr, nu este scuzabilă.
Am avut surpriza să întreb de lunch box într-un hotel de patru ori mai scump decât VonResort şi să aflu că NU oferă, cât timp au un restaurant deschis nonstop în care puteam mânca orice doream oricând doream. Am înţeles şi nu am insistat aiurea pentru un pachet cu mâncare. Fiind cu maşina, nu cu avionul, eu mi-am permis luxul de a pleca de la hotel mai târziu decât intenţionam, după ce am luat micul dejun.
=
Pentru a evita pe viitor dezamăgiri precum cele exprimate mai sus, este bine să-ţi setezi corect aşteptările în funcţie de preţul plătit. Pentru pretenţii şi preferinţe mai mari, alege un hotel mai bun şi mai scump şi astfel vei avea o vacanţă mai reuşită.
Mulțumesc pentru impresiile tale. Fiecare persoană are propriile opinii, iar eu mi-am prezentat experiența personală.
Este adevărat că, pe baza informațiilor auzite și a recenziilor citite, așteptările mele au fost mari, iar din păcate, acel resort nu a reușit să se ridice la nivelul lor.
În ceea ce privește bugetul, este o chestiune relativă: ceea ce pentru unii poate părea puțin, pentru alții poate părea mult.
Cea mai dezamăgitoare experiență a fost legată de reprezentanții de la relații cu oaspeții și atitudinea acestora, ceea ce a accentuat toate nemulțumirile mele.
Cu toate acestea, am învățat o lecție – acest tip de excursii all-inclusive sau ultra all-inclusive nu sunt potrivite pentru mine.
@Diana Ghi:
Nu ai pentru ce să-mi mulţumeşti. Comentariile mele au fost mai mult pentru cei care se informează în legătură cu acest hotel, pentru a-şi corela aşteptările cu preţul, evitând dezamăgirile ulterioare.
”Este adevărat că, pe baza informațiilor auzite și a recenziilor citite, așteptările mele au fost mari, iar din păcate, acel resort nu a reușit să se ridice la nivelul lor.
Nu ştiu ce şi pe unde ai citit şi nici ce speranţe deşarte ţi-ai făcut în legătură cu acest hotel.
Impresia mea este că mai degrabă tu ai crezut că orice hotel turcesc de cinci stele cu ultra all inclusive trebuie obligatoriu să-ţi ofere la masă numai delicatese sau băuturi din cele mai fine, ceea ce este evident că nu s-a întâmplat.
”În ceea ce privește bugetul, este o chestiune relativă: ceea ce pentru unii poate părea puțin, pentru alții poate părea mult.
Eu nu am comentat nimic în legătură cu bugetul pe care este fiecare dispus să-l aloce unei vacanţe.
Am comparat strict preţurile mult diferite ale unor hoteluri cu aceeaşi clasificare, cinci stele în cazul de faţă, fiind evident pentru oricine citeşte că un hotel mai scump îţi va oferi mai mult decât unul mai ieftin, chiar dacă plusul de servicii nu este niciodată proporţional cu diferenţa de preţ .
Fiecare este liber să decidă ce hotel alege, funcţie de propriul buget, însă alegerea trebuie să fie informată şi totodată asumată.
Recunosc că nu am înţeles insistenţa cu care ai tot solicitat acel lunch box deşi ai fost constant refuzată. Oi fi eu prea orgolioasă, însă pentru un amărât de sandviş, un fruct, o apă sau un suc, pentru că mai mult oricum nu ai fi primit, zău că nu mă milogeam de ei.
Ai avut ghinionul unui zbor prea matinal, dar puteai avea întoarcerea tocmai seara şi atunci te-ai fi bucurat să poţi beneficia de toate facilităţile resortului şi după predarea camerei până la ora pick up-ului, de mic dejun, prânz şi poate chiar cină, pentru că turcii sunt foarte ospitalieri.
”Cu toate acestea, am învățat o lecție – acest tip de excursii all-inclusive sau ultra all-inclusive nu sunt potrivite pentru mine.
E clar că acest concept nu se potriveşte oricui, chiar dacă în cazul multora all inclusive-ul produce dependenţă
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2023 Eu va recomand sa mergeti acolo — scris în 31.07.23 de Remicade din CLUJ NAPOCA - RECOMANDĂ
- Aug.2022 Vacanta Turcia — scris în 04.09.22 de ux127137 din CRAIOVA - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Ma asteptam la mai mult! — scris în 30.08.21 de Rickpuk din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Un hotel de evitat — scris în 23.08.19 de StefSS121 din BUCUREşTI
- Aug.2019 Oribil — scris în 23.08.19 de Adistef2019 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jun.2019 Un hotel bun de 5 stele in Turcia - Side — scris în 22.12.19 de LaBursaRo din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2018 De evitat Von Resort Golden Coast / Elite — scris în 06.07.18 de Bota din TG MURES - nu recomandă