ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.08.2012
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Mangalia
ÎNSCRIS: 23.07.11
STATUS: JUNIOR
LUNA
AUG-2012
TIMP CITIRE: 1 MIN

DREPT LA REPLICA la turistii problema

TIPĂREȘTE

din pacate exista si turisti problema a caror parere despre un concediu reusit este doar in cantitatea de alcool consumata, galagia cit mai mare si distrugerile lasate in urma lor ca doar au platit cazarea si pentru asta au platit.

in momentul cind li se atrage atentia ca deranjeaza si trebuie sa adopte un comportament adecvat se supara ff tare devenind iritati si forte nemultumiti de tot si toate [servicii, curatenie, plaja, etc] apelind la posibilitatea de a posta impresii rauvoitoare drept razbunare ca li s-a atras atentia asupra comportamentului neadecvat pentru aceasta locatie.

domnilor turisti problema va rugam nu reveniti si nu apelati la serviciile noastre.

va multumim pentru intelegere

## end review sc

[fb]
---
Trimis de cristivenus in 10.08.12 16:57:18
Validat / Publicat: 10.08.12 17:20:22
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1786 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cristivenus); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 FOTO OFICIALE, DE PREZENTARE / asa arata o camera la sunflower
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 450 PMA (din 1 vot)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[10.08.12 17:48:18]
»

Sunt doar curios: turist problemă e şi cel care cere factură şi bon fiscal?

cristivenusAUTOR REVIEW
[10.08.12 21:07:22]
»

@Dragos: Nu atata timp cat intelege ca o factura implica si plata unui tva de 9 % (in turism tva-ul este 9%).

Multumesc pentru intelegere!


NB cristivenus este (sau a fost) reprezentant al unității
Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[10.08.12 22:58:50]
»

@cristivenus: mă tem că aici greşiţi; nu de alta, dar legile noastre spun cam aşa (L. 296/2004, republicat 2008):

Capitolul VII - Cadrul general privind preturile si tarifele

Art. 64

Operatorul economic care, in reteaua de distributie, ofera spre vanzare produse/servicii trebuie sa indice pretul de vanzare/tariful practicat si pretul pe unitatea de masura, conform reglementarilor legale in vigoare.

Art. 65

Preturile si tarifele trebuie indicate in mod vizibil si intr-o forma neechivoca, usor de citit, prin marcare, etichetare si/sau afisare.

Art. 66

...

Art. 67

Cand livrarea produsului sau prestarea serviciului se face ulterior platii unei sume de bani cu titlu de avans, operatorul economic este obligat sa elibereze consumatorului, la plata acontului, un document fiscal conform legislatiei in vigoare sau, dupa caz, un contract scris si sa respecte conditiile contractuale.

Art. 68

Operatorii economici care, potrivit legislatiei in vigoare, sunt obligati sa utilizeze aparate de marcat electronice fiscale vor elibera bonuri fiscale consumatorilor de produse/servicii, acestia avand obligatia de a pastra aceste documente, cel putin pana la momentul parasirii spatiului comercial respectiv.

şi, ceva mai jos:

Art. 76

Orice informatii privind pachetele de servicii turistice, preturile acestora, contractele de credit pentru consum si toate celelalte conditii aplicabile contractului, comunicate de organizator sau de detailist consumatorului, trebuie sa contina indicatii corecte si clare, care sa nu permita interpretari echivoce ale acestora.

Art. 77

In caz de dubiu asupra interpretarii unor clauze contractuale, acestea vor fi interpretate in favoarea consumatorului.

Aşadar, din punctul meu de vedere, nu clienţii sunt "problema" - aceasta este undeva la Dv. !

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cristivenus
Alte articole din această RUBRICĂVila Sunflower:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043162822723389 sec
    ecranul dvs: 1 x 1