ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.07.2012
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 11.07.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 8 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
29.17%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Un sejur urat-mirositor!!

TIPĂREȘTE

Asadar, dupa 2 ani in care nu am mers la mare, incerc sa planuiesc concediul perfect: cazare cat mai aproape de plaja, liniste, conditii potrivite si pentru copilul meu de 1,7 luni. Atat, nu vreau piscina, masa, baruri, cluburi, etc...

Am mers cativa ani si imi place Eforie Nord, asa ca stiam din vedere, ca sa zic asa, Vila Adriano, parea locatia perfecta, practic pe plaja, stiam ca e in zona sudica a statiunii, speram liniste... In fine, caut pe internet, gasesc, sun la numarul afisat, mi-am dat seama ca e agentie, nu proprietar. Intreb daca au ceva intre 1 si 7 sau chiar 8 iulie, zice domnul " nu se poate intre 2 si 10, am o camera libera in perioada asta si e cu vedere la mare, dar va dau ca bonus, nu platiti vederea la mare, pentru ca imi umpleti si mie complet perioada?" Zic ok, ma bucur cand ma gandesc ca o sa vad marea dimineata cand ma trezesc. Intreb de frigider, am specificat ca am bebelus si am nevoie pentru mancarea lui, zice e rezonabil. Imi zice si numarul camerei, 14, imi trimite pro-forma, aici aparea si o suma pentru vederea la mare (80 lei), sun din nou, mi se spune ca modifica, oricum imi da bonus ca am luat 8 nopti. Platesc avans 30% si gata, a mai ramas o saptamana si plec la mare, ma bucuram eu.

Ajung acolo, domnisoara de la receptie foarte amabila imi explica faptul ca am camera 6, dar nu e gata curatenia, ma suna ea cam intr-o jumatate de ora. Explic povestea cu vederea la mare, zice ca asa e rezervarea pe care a primit-o de la agentie. Ma consolez cu faptul ca nici nu platisem, desi trebuia sa fie bonus.

Am mers in camera, era foarte curat, chiar si mirosul era ok, stiti unele hoteluri la care miros camerele a umezeala sau lenjeria a clor. Nu era cazul, totul bine, aerul conditionat chiar mergea, etajul 1, am zis ca e bine si asa. Frigiderul era de fapt un racitor, mancarea pt bebe pe care o luasem congelata nu a rezistat. Patul suplimentar pe care il luasem pentru nepotelul meu de 10 ani era si el prezent, cam proasta salteaua, dar in schimb patul mare era chiar mare, bine, nici salteaua asta nu era grozava, dar zic 'fara mofturi, am ajuns la mare dupa 2 ani, nu ma incurc in detalii'.

A doua zi se rupe patul suplimentar, dupa vreo doua zile l-au reparat.

Necazul mare a aparut miercuri dimineata (noi ajunseseram luni), cand incepe sa miroasa din baie. Dar crunt!!! Am rugat sa vada despre ce e vorba, vine, zice ca e canalizarea, toarna cateva kile :) de substante din acelea de desfundat, etc, dupa cateva ore nu mai miroase. Pe seara, in prag de amurg, la noi in camera incepe din nou sa aromeasca a canal... o las asa, zic ca e pana isi fac efectul substantele. Dimineata, mirosul capata puteri sporite, zic la receptie, discutia cuprinde elemente de uimire "dar e singura camera, vine din canalizare, nu depinde de noi, facem tot ce putem". Pai dati-mi alta camera, mai tin si copiii in 'aburul' ala de chimice. Nu avem alta. Sun la agentie, ma gandesc ca or sa ma ajute cumva, ideea ca nu pot face nimic sa rezolve decat sa toarne bidoane de clor sau ce o fi fost o stiam deja, asa ca spun situatia si zic, ca daca nu se poate rezolva, sa ni se dea alta camera. Doamna care mi-a raspuns initial m-a pasat unei alte doamne, care s-a dovedit pe parcursul discutiei a fi director de agentie, si care a avut fata de mine, un client care a cumparat un serviciu furnizat de agentia pe care o conduce, o atitudine umilitoare, si prin urmare mi-a refuzat dreptul de a fi mutati intr-o camera in care se poate sta. Imi explica intr-una ca nu sunt dumnealor de vina, ca e primarul din Eforie Nord, ca e o chestie de canalizarea orasului. Agentia se cheama [...] din Constanta, o agentie care practic mi-a vandut altceva decat mi s-a spus la telefon.

In fine, am renuntat sa mai discut cu dumneaei, dupa vreo doua zile am renuntat sa le mai spun si celor din vila, am zis ca tot mi-am stricat concediul, macar sa incerc sa nu ma mai enervez. Intr-o seara am mai auzit un turist reclamand la receptie ca in camera lui miroase canalizarea, i s-a raspuns ca e prima data cand li se intampla, domnul a replicat ca e o minciuna, ca a mai fost aici si mirosea, ca a crezut ca au rezolvat.

Asadar, cu maximum de obiectivitate, pot sa spun ca fetele din vila au fost amabile, curatenie s-a facut in fiecare zi, dar mirosul acela pestilential a persistat cam 6 din 8 zile, asadar va imaginati ce sejur am avut!

Deci, va pot 'recomanda' Vila Adriano pentru mirosul deosebit de canal, si [...agenţia] pentru umilirea clientului si pacalire!!

Altfel, foarte multa galagie noaptea in zona vilei, e o discoteca aproape, daca dormiti cu geamul inchis e ok. Ziua pe plaja din fata muzica infernal de tare!!


[fb]
---
Trimis de mihaelaCO in 13.07.12 17:28:16
Validat / Publicat: 13.07.12 18:34:59
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 7761 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mihaelaCO); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

webmaster
[13.07.12 18:33:14]
»

@mihaelaCO: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

ghemusrazvan
[03.04.13 23:18:57]
»

Ghemus Razvan va raspunde, Administratorul Agentiei de Turism Arcadia Travel, reprezentanta prin firma Arcadia Events Srl.

In primul rand sa va fie rusine pentru dezinformarea cu care ati inceput si mesajul Dvs fara nici un sens.

Cu ce a gresit Arcadia Events???

- Ca v-a dat Un Discount la pachet??

- Ca v-a dat un Suport Non Stop pe toata perioada sejurului, in ciuda faptului ca avem zeci de mii de turisti.

- Ca v-a rezervat o camera spre mare, exact cum v-a promis??

- Ca ati intalnit toate conditiile necesare in camera???

- Ca locatia a fost exact pe plaja, cum s-a promis???

Cazam peste 50.000 turisti pe toate perioada verii Dna Mihaela, daca aveam reclamatii numai una, sau daca eram neseriosi si dadeam tepe la oameni imediat aparea pe internet.

Sunteti singura care ponegriti Agentia Arcadia si nu o sa accept.

Ce treaba avem noi cu mirosurile dintr-o vila anume? Daca miroase 2 3 zile, tot din cauza Dvs draga turist gata inchidem Agentii de Turism??

Era camera conform spuselor si contractului semnat? Ati avut toate conditiile specificate in contract? Da

Si ca sa sarim totusi in ajutorul Dvs am luat legatura cu cei de la Receptie sa-i rugam pentru o alta camera. Intr-adevar era full pe o perioada lunga de timp. Stiti ce ne-au transmis de la Receptie dna Mihaela??

Vila Adriano fiind exact pe plaja, turistii nostri dragi care stiu numai sa faca reclamatii, 2 bani nu dau ei pe aceasta regula minima de a se spala si indeparta nisipul de pe picioare la intrare in vila, deoarece se aduna foarte mult nisip, fiind pe plaja.

Acest nisip se depune si blocheaza canalizarile rezultand mirosuri etc... Dvs ati uitat (cred eu voit) sa va curatati pe picioare la intrarea in camera.

Ce mai spuneti de acest aspect???

Deci rog pe aceasta cale in primul rand sa va cereti scuze Agentiei care v-a oferit toate serviciile promise, si in al doilea rand sa apreciati unitatile de cazare si in loc sa vorbiti de urat, mai bine procedati corect. Dar asa suntem noi romanii...

Rog pe aceasta cale sitului sa scoata URGENT numele AGENTIEI DE TURISM ARCADIA EVENTS, din acest comentariu si de pe site.

Pentru ce postati comentarii inutile, fara rost???

De ce nu va interesati inainte, de ce nu sunati la agentie, la vila sa vedeti ce s-a intamplat si dupa postati adevarurile. Faceti niste greseli imense... ATENTIE!!!

- Rusine AMFOSTACOLO.ro si Turist mihaela pentru Dezinformare!!!

- Daca faceam ilegalitati cu Agentia poate dar cand suntem corecti si incercam sa ne facem treaba cat mai bine si profesional nu acceptam asa ceva. Rog in maxim 2 zile sa dispara Numele Arcadia Events si Arcadia Travel din acest comentariu!!!

De ce nu postati turistii vorbesc execrabila la telefon, cu un stil de autoriata zici ca au lumea la picioare si tu care le oferi servicii zici ca esti sclav

De ce nu postati ca inunda canalizari si isi produc propriul miros

De ce nu postat ca distrug si fura din camere si lista poate continua.


NB ghemusrazvan este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Admin
[04.04.13 08:54:57]
»

@ghemusrazvan: Regulamentul actual AmFostAcolo nu permite nicio referire la agenţii (inidferent dacă este pozitivă sau negativă), însă mai stipulează că "prevederile nu se aplică automat retroactiv; referirile [negative] acceptate în trecut se pot însă şterge la sesizarea ori solicitarea utilizatorilor".

Referirile la agenţia dvs au fost şterse, cf solicitării, din textul articolului.

În rest: nu consider că am altceva de răspuns - vezi eventual răspunsul recent de la anteriorul caz "singular" de nemulţumire la adresa serviciilor agenţiei dvs, aici

ghemusrazvan
[04.04.13 12:36:43]
»

@Admin: Eu cred ca nici acum nu sunteti atent la ce am discutat.

Ce Agentie care face zeci de mii de rezervari pe vara, este atent cu turistul cu problemele de la fiecare vila in parte, cine mai raspunde la 23.00 noaptea la telefon cine la da Suport Non Stop.

Va zic eu aproape nici o Agentie, majoritatea au program fix si prea putin ii intereseaza de turisti dupa program.

Pentru ca ma implic direct, ma intereseaza sa cazez in conditii optime, promise fiecare turist in parte.

Bineinteles din zeci de mii de rezervari ca vor fi mici probleme, dar pe departe de a ramane fara cazare sau alte neplaceri mari care se intampla frecvent la alte Agentii.

Rectific de 10 ani de zile facem cazari pe litoral si ne ocupam de acest business, si daca nu ne tineam de treaba era demult dizolvati si vorbiti de rau.

Astept raspuns totusi sa-mi spuneti cine este neserios??

Si da vreau sa dispara numele meu de la comentariile unor turisti needucati, nu accept, chiar daca m-am semnat eu, asa mi se pare profesional si nu ne ascundem de nimeni.

Nu inteleg si acest semn : nu vi se pare un pic cam deplasat si arogant??

Faceti si Dvs calculul cred in 2 ani peste 50.000 Rezervari: 2 comentarii si alea trase cu mult de par si nici o vina din partea Agentiei. - ba din contra cred ca ne-am purtat prea amabil cu ei.

- Ambele locatii cu conditii foarte bune de cazare si totul exact ca in contract si ce se promisese de la Agentie.

Deci nu se simte nimeni cu musca pe caciula, mai nou asa se spune cand dam replici.

Comparati 100.000 oameni contra a 2 turisti care vorbesc urat in fata si needucati din pacate.

Interesati-va si de numele Ghemus Razvan dar nu inainte de a sterge numele din ambele comentarii, nu accept de acesti oameni sa-mi ponegresca numele, mai ales ca imi dau interesul cu toti turisii sa ne fie bine.

O zi buna va urez,

Ps: Dati si exemplu la vila Adriano de ce miroase urat fix in acele 2 3 camere, de ce se infunda, Va zic eu numai din cauza turistilor care nu se sterge de nisip, si care care tot nisipul de pe plaja in camera.

Se pare totusi ca nu se poate caza oricine pe plaja.

Ar fi bine va invit totusi gratuit un sejur la vila Adriano si sa vedeti conditiile de cazare, sa vedeti raportul calitate-pret si dupa aceea puteti sa vorbiti despre aceasta unitate.

Am mai avut probleme cu ani in urma unde un turist a postat un pistol pe pat, cum ati considerat Dvs la misto, lucru care nu l-a bucurat deloc pe propietar si s-a rasgrant totul asupra Agentiei noastre care preluasem in locatie aceasta unitate de cazare:

este vorba de Vila Tuya - Apartamente cu un confort sporit.

Deci va rog frumos mai putin cu aroganta, ca nu stiu care dintre noi a iesit mai sifonat din cauza postarilor Dvs.

Si poate procedati cumva cu unitatile respective si pe viitor verificati mai amplu, nu sa duceti unitatile de cazare in cap, care chiar nu au nici o vina, v-o spun cu mana pe inima.

Daca erau unitati fara confort si fara servicii de calitate va spuneam ca nu tinem partea nimanui.

Cum se face ca unitati care arata execrabil pot spune si cu servicii foarte proaste au comentarii foarte bune pe situl Dvs ) sa fim seriosi totusi.

Apreciez calitatea sitului si serviciilor Dvs dar va mai scapa multe, si totusi ar trebui sa va bazati si pe pareriile altora si fara prea multe arogante vom reusi cu totii in viata.


NB ghemusrazvan este (sau a fost) reprezentant al unității
Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[04.04.13 13:20:25]
»

@ghemusrazvan: O vorbă din bătrâni spune cam așa - cine se scuză, se acuză...

Hai să încerc să mă lămuresc și eu cum stau lucrurile:

Imi zice si numarul camerei, 14, imi trimite pro-forma, aici aparea si o suma pentru vederea la mare

Așadar, în „preludiul” vacanței, turistei i se promite o cameră cu vedere la mare, anume camera 14... Ajunsă la fața locului, ea primește:

Ajung acolo, domnisoara de la receptie foarte amabila imi explica faptul ca am camera 6, ... Explic povestea cu vederea la mare, zice ca asa e rezervarea pe care a primit-o de la agentie.

Sună cunoscut? A greșit cumva turista? A primit ceea ce i-ați promis și vă lăudați că oferiți întotdeauna?!? Se pare că nu. Dar doamna preferă să ia partea bună a lucrurilor, acceptă camera găsită, se cazează și încep surprizele:

A doua zi se rupe patul suplimentar, dupa vreo doua zile l-au reparat.

Așadar, două zile a plătit ceva ce n-a putut folosi...

Necazul mare a aparut miercuri dimineata..., cand incepe sa miroasa din baie. Dar crunt!!!

Cum spune americanu' "shit happens! " Dv. dați vina pe turiști, că înfundă canalizările. O fi, n-o fi, nu cred totuși că ați fost acolo ca să știți sigur lucrul acesta. Ei, acum cine acuză nefondat?!?

Pe de altă parte, pentru a preveni astfel de „avarii”, un administrator de unitate de cazare cu o astfel de poziționare și un public țintă care e potențial dăunător ar trebui, în opinia mea, să își ia măsuri de prevedere, cum ar fi o cale de acces prevăzută cu tot ceea ce este necesar pentru ca turistul să scape de nisip înainte să intre în cameră. E cumva cazul la această vilă? Din pozele de aici, nu prea pare. Atunci, de ce e musai turistul de vină?

Ca să nu mai vorbim despre modul în care v-ați adresat aici, public, atât față de oficialii acestui sait, cât și față de turiști (buni, răi, cum or fi ei, dar vă plătesc lefurile!!!). Mai ales că autoarea articolului de mai sus chiar a reușit să păstreze un discurs echilibrat și civilizat pe tot parcursul istorisirii pățaniilor sale, pe când Dv...

Dvs ati uitat (cred eu voit) sa va curatati pe picioare la intrarea in camera.

--

Rusine AMFOSTACOLO.ro si Turist mihaela pentru Dezinformare!!!

Felicitări pentru modul în care știți să vă promovați imaginea!

mihaelaCOAUTOR REVIEW
[11.04.13 14:57:22]
»

@Dragos: Buna ziua, @Dragos!

Imi cer scuze ca va scriu dvs. si nu dlui Ghemus, dar la nivelul postarii dumnealui ma abtin sa raspund, am vrut totusi sa am o reactie.

Si va multumesc, stiu ca asa cum ati inteles dvs exact ce am scris o sa inteleaga oricine citeste, mai putin cei care nu vor.

Imi mentin mesajul, sustin in continuare ca si agentia a avut lipsuri, am spus exact care au fost problemele: nu am avut ce mi s-a promis cand am facut rezervarea si plata, mi s-a vorbit urat la telefon atunci cand le-am solicitat suportul, am luat o zi mai mult decat vroiam initial pentru ca domnul de la agentie mi-a promis ca imi da acest discount de vedere la mare daca citez "ii umplu o perioada pe care o are libera", (si nu am beneficiat de el).

Imi pare rau si bine in acelasi timp daca sunt singura care am avut astfel de probleme la agentia [cu pricina - editat WM] (daca e asa cum spune domnul Ghemus), insa EU sunt cea care am platit pentru ceva de care nu am beneficiat in intregime, iar din partea agentiei nu am avut nici macar parte de POLITETE, ulterior platii, pana la plata au fost ok.

Dar dl Ghemus poate verifica la vila Adriano, am facut reclamatie la OPC si, surpriza, OPC-ul chiar m-a intrebat in cursul investigatiei care sunt doleantele mele, am raspuns ca nu le cer bani, ci doar sa am parte de un turism civilizat. Nu stiu daca am facut bine, la noi totul se traduce in bani.

In fine, am mentionat si aspectele bune, si am facut-o pentru ca am vazut eforturile celor care s-au chinuit fara rezultate sa schimbe situatia.

Altfel, si eu am intrebat la receptie unde ma pot curata de nisip la intrarea in vila... in fine, dl Ghemus se exprima cel putin nepoliticos la adresa unui client, cum ati spus si dvs, si-a facut 'reclama', nu gluma!

@Dragos, by the way, daca aveti o recomandare/idee pentru litoral anul acesta, va rog mult sa imi spuneti si mie...

multumesc,

Mihaela

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ghemusrazvan, mihaelaCO
Alte impresii din această RUBRICĂVila Adriano:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038043975830078 sec
    ecranul dvs: 1 x 1