ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.08.2011
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 06.04.10
STATUS: GOLD
LUNA
AUG-2011
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
56.67%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Cota 1400 - De ce nu ne place sa avem servicii de calitate?

TIPĂREȘTE

Ca orice roman de conditie medie, am ales sa petrec cateva ore de relaxare si reflectie in ziua Adormirii Maicii Domnului, la munte si pentru ca mi-e draga Sinaia, am urcat cu telecabina pana la Cota 1400 ca sa ne bucuram de aer curat, de verdele albastrui al muntilor, de cerul limpede si de o masa servita pe terasa unui popas pe care il credeam bine organizat mai ales pentru pozitia in care se afla.

Daca de primele m-am bucurat, in ceea ce priveste pranzul... am regretat ca am asteptat ceva vreme pana sa gasim un loc.

Ne-am asezat in sfarsit la o masa de lemn murdar peste care nu era pus nimic, suporturile pentru farfurii si tacamuri stateau cuminti pe masa de serviciu a ospatarului. L-am urmarit trecand in stanga si in dreapta pana cand in sfarsit ne-a adus meniul. Scria frumos pastrav, salau scrumbie pregatite traditional si mi-am zis uite, pot sa trec cu vederea ca nu este stearsa masa de firimiturile anterioare, o sa iau un file de salau si e OK. Doar ca ospatarul mi-a spus ca nu avea asa ceva. Nici pastrav? Nici... Ciuperci? Nu... Salata de fructe? Nu... ,,dar de ce le mai treceti in meniu daca nu le aveti? Intr-o zi ca asta ce putem lua? Mici cu cartofi prajiti! ''

... am inghitit si am acceptat, mi-era prea foame.

Am cerut de baut bere si suc si le-am primit in sticle. M-am uitat lung la ospatar.

,,mai vreti si pahare? ! ''

Dupa un timp ni s-a livrat comanda, in farfurii adanci, grele si fara servetele, decat cu cele cu care erau invelite tacamurile. M-am uitat din nou la ospatar dar n-a mai priceput aluzia. Am cerut servetele si nu stiu de ce mi s-a parut ca mai fusesera folosite pe post de suport pahare...

Am platit si am plecat cu un gust amar.

De ce nu putem oare sa avem servicii de calitate pentru care platim destul de mult in conditiile in care nu sunt indeplinite conditii minime de servire?

De ce nu putem sa exploatam in sens pozitiv bogatia si frumusetea peisajelor de la noi, astfel incat oamenilor sa le placa sa se intoarca cu drag?

De ce la altii se poate si la noi nu? In fond e o chestiune de vointa sau e automultumirea ca la noi se accepta orice?

Sunt de vina consumatorii ca nu reactioneaza sau prestatorii de servicii care nu stiu sa faca turism?

Pacat! Romania merita ceva mai mult de-atat!


[fb]
---
Trimis de giglia in 20.08.11 19:28:23
Validat / Publicat: 20.08.11 20:37:37

VIZUALIZĂRI: 2376 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (giglia); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest articol

8 ecouri scrise, până acum

webmaster77
[20.08.11 20:37:20]
»

Avand in vedere ca nu ati fost cazati, review-ul a fost mutat la rubrica destinata restaurantelor.

celeste
[20.08.11 21:46:34]
»

Foarte buna intrebarea... de ce nu ne place sa avem servicii de calitate?

rentea
[21.08.11 12:33:54]
»

Este simplu.

Pentru [ca] exista consumatori pentru servicii proaste. Este o regula economica de baza: atat timp cat exista o cerere in exces, total inelastica raportat la calitate si pret, ofertantul nu va avea niciun interes sa produca ceva de calitate sau sa reduca pretul. De asemenea, nu va avea niciun interes sa investeasca.

De ce??? Pentru ca afacerea merge perfect si asa - clienti exista, poate chiar prea multi, incasari sunt, nu e nevoie de (aproape) nicio plusvaloare.

Singurii care pot schimba ceva sunt clientii, sau mai bine zis absenta lor.

Pana nu vom invata ca trebuie sa sanctionam orice nu ni se pare in regula: preturi prea mari raportate la calitate, lipsa de investitii, drumuri proaste etc... nu vom primi nimic. Nici in 100 de ani.

Atata timp cat, banuiesc, terasa asta era plina, drumul spre Cota plin, litoralul plic - patronii isi incaseaza banul si nu ofera nimic in schimb.

Trist, dar adevarat.

La noi e solutia - nu mai mergeti! Niciodata!

Michaell
[21.08.11 13:16:24]
»

de citeva zile m-am intors cu familia din romania si in general nu pot confirma aceste relatari negative.

in sinaia am stat chiar de doua ori - in drum spre litoral si la intoarcere si de fiecare data am fost extrem de multumiti cu serviciile si calitatea bucatelor servite.

pe aceasta cale vreau sa exprim chiar mari laude terasei si restaurantului interior al hotelului caraiman. deasemenea cofetariei din parcul ghica (de linga hotel palace)

continuati asa si noi o sa va raminem clienti fideli atunci cand suntem in romania.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
gigliaAUTOR REVIEW
[22.08.11 14:13:27]
»

Si eu am cuvinte de lauda pentru multe locatii - hoteluri, pensiuni, restaurante - din Sinaia, Caraiman chiar este aproape de sufletul meu caci acolo mi-am petrecut acum 26 ani cateva zile de miere si de atunci in fiecare an merg acolo si plec cu mare multumire, doar ca nu peste tot e asa! Terasa de la 1400 mie nu mi-a placut si cred ca un minim decent in servire se putea asigura.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[22.08.11 14:24:35]
»

@Michaell: pe cand un reveiw -- sau, din cate inteleg, poate un set de reviews-uri -- cu recomandari din vacanta ta?

Ne-ar prinde bine, zic eu, sa vedem cum evalueaza un "strain" locuri cu care suntem atat de obisnuiti (si de care suntem, poate, cateodata nejustificat de nemultumiti)

Michaell
[22.08.11 19:34:27]
»

@ webmaster

multumesc ptr. randurile tale si deasemenea ptr. incurajarea de a scrie cite ceva din locurile unde am stat in acest concediu. poate o sa-mi iau timpul mai incolo... mai prin toamna... -

dar in general vorbind, vreau sa spun inca odata ca am fost in mare parte foarte multumit de cam totul ce ne-a intimpinat in romania de aceasta data. incepind cu situatia pe drumuri (am facut in total ca. 3500 km) unde am observat ca in comparatie cu anii trecuti se circula ceva mai prudent si continuind cu diferitele noastre orpiri si cazari in mai multe hoteluri din tara. sighisoara si orasul meu de suflet sinaia ne-au impresionat in mod foarte positiv, in special hotelurile transilvania (sighisoara) si hotelurile caraiman si palace in sinaia.

da webmaster, sunt de parere ca multe lucruri le vedeti ceva prea negativ si nu dati destula observatie punctelor positive care au aparut in ultimii ani. sunt de parere ca sau schimbat unele, ba chiar multe lucruri si asta ar trebui onorat cum se cuvine. sper sa nu fiu inteles gresit... asta este parerea mea dintr-un sejur de citeva zile, deci recunosc ca se poate sa ma insel... ma rog.

deasemenea, si poate acuma ma vor injura unii, sunt de parere ca asa-zisa criza a avut si un efect bun si anume ia mai domolit ceva pe fostii mei concetateni. fusesem si prin 2007/8 in romania si am avut atunci impresia ca multi cam pierduse simtul realitatii. nu pot sa precizez acest punct, dar m-i se paruse ca lumea o ia ...stiti voi.. razna. banciile nu mai razbeau cu aprobarea creditelor....apareau masini pe strazi pe care nu le-am vazut aici in 25 de ani, etc. sa nu se creada ca m-a minca invidia, nu, am trecut demult de acest punct ci stiam doar unde va duce acest exces si anume nu la bine....

dar ma rog, asta doar ca mica nota la margine. daca deranjeaza o poti sterge.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
gigliaAUTOR REVIEW
[23.08.11 11:33:38]
»

Nu, Michaell, nu te inseli, multe s-au schimbat in bine dar suntem uneori prea ipocriti ca sa recunoastem - unii din noi - sau ne e teama sa nu dispara ca prin farmec toate cate s-au intamplat de bine in Romania, inclusiv in turism.

Ne lipseste cateodata respectul de sine si daca noi nu il mai avem, nici ceilalti care sunt si furnizori de servicii nu ne vor respecta. Se intampla astfel cateodata sa fim si fraieriti si cu banii luati, dar asta nu se intampla numai in Romania. am iesit de cateva ori si pe-afara in Europa si am avut parte de intamplari ,,dragute''. Ce e rau, e ca nu luam atitudine cand trebuie, zicem, dar stii cum e, omul uita repede si iar greseste, tot pe banii lui... Romania nu si-a stabilit corect prioritatile dupa 1989, asa incat in loc sa isi umple frigiderele cu mancare, strada cu masini second-hand si mai tarziu noi de lux, magazinele cu explozie de electronice si telefoane mobile de ultima generatie, ar fi trebuit sa inceapa cu infrastructura, cu industria, turismul si abia apoi cu consumul.

Am fi avut azi si autostrazi care sa ajunga la locatiile minunate din tara asta, am fi avut economie care sa sustina consumul si poate multi dintre noi nu ar fi ales sa plece sa lucreze pe pozitii sub pregatirea profesionala, doar pentru un pumn de bani cu care sa trimita dulciuri, cafea si jucarii in tara.

Eu sper insa ca intr-o zi copiii nostri vor avea toate astea si vor posta impresii minunate din tara lor pe amfostacolo.ro!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
celeste, giglia, Michaell, rentea
Alte impresii din această RUBRICĂUnde mâncăm în Sinaia?:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051176071166992 sec
    ecranul dvs: 1 x 1