ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.05.2012
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 14.07.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
MAR-2011
DURATA: 5 nopți
prieteni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
64.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Timpul a stat in loc la Tusnad

TIPĂREȘTE

Senzatia pe care o am dupa vizita la acest hotel este ca m-am intors undeva inapoi in timp.

Pe scurt, hotelul este clasificat la 2 stele, dar are si camere de 3 stele la etajele superioare.

Din momentul in care intri esti intampinat initial cu o racoare placuta la receptie, iar apoi aceasta racoare se transforma seara in senzatie de frig.

In general, oaspetii hotelului sunt pensionari veniti la bai pe baza de bilet.

Totul in acest hotel, te duce cu gandul la niste timpuri trecute, mocheta de pe hol, felul in care arata camerele, liftul, felul in care functioneaza unele instalatii la baie.

Referitor la cazare, cu greu poti gasii o camera acceptabila: acceptabil, insemnand curat cat de cat, lenjeria curata sau cel putin nepatata, lipsa prafului si a peretilor murdari, dusul si toaleta in stare de functionare, fara alte probleme.

Urmeaza a doua problema, pe care o descoperi de obicei seara... si anume: frigul din camere.

Pe scurt, caldura este taiata undeva in cursul zilei, iar seara se face un frig patrunzator.

Vorbim totusi de o zona in care nu este cald seara, caldura fiind in acest caz, necesara.

La receptie, observi de asemenea ca frigul este resimtit in cursul serii.

E prima oara cand am dormit noaptea cu 3 bluze + patura si cu toate astea, inca mi-era frig. Acest lucru nu este potrivit unui hotel care are camere si de 3 stele.

Mi s-a explicat ca asa este stabilit de catre management, ca seara sa nu se dea caldura in camere, ci doar dimineata...

Interesant este ca dimineata, incepand cu ora 7-8 aproximativ, caloriferele incepeau sa fie fierbinti, nu stiu exact cat tinea caldura, dar nu mai mult de cateva ore in cursul diminetii spre pranz.

Baza de tratament necesita modernizare de asemenea.

O mentiune speciala pentru angajatii hotelului, care in majoritatea cazurilor au fost serviabili si amabili, cei de la receptie suferind si ei de frig ca si ceilalti clienti hotelului in decursul serii.

Despre restaurantul hotelului:

ofera un meniu fix pentru pensionarii aflati la tratament, si in plus au un meniu special si pentru diabetici.

Mancarea din meniul restaurantului este buna spre foarte buna in majoritatea cazurilor si beneficiaza si de o servire prompta.

Daca sunteti un turist in cautare de un hotel rezonabil (caldura+curatenie) in aceasta zona, puteti sa ocoliti acest hotel, eventual va puteti orienta la fata locului la pensiunile, unele chiar dragute din statiune.

Recomandarea in acest loc, este pentru restaurantul hotelului, care este incalzit, unde mancarea este buna, iar personalul amabil.

Statiunea este frumoasa, exista izvoare cu apa minerala, aerul e curat, locurile sunt pitoresti si ai ce vedea si in imprejurimi: lacul Sfanta Ana si Miercurea Ciuc cu catedrala franciscana Sumuleu Ciuc, sunt de recomandat.


[fb]
---
Trimis de zamolxe in 03.05.12 16:28:26
Validat / Publicat: 03.05.12 17:50:19
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2918 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (zamolxe); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 11 voturi)

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂTușnad Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040406942367554 sec
    ecranul dvs: 1 x 1