ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.09.2020
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 15.09.20
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2020
DURATA: 9 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
0.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Umilinta

TIPĂREȘTE

Am venit la acest hotel pentru tratament balnear. Am gandit ca pot face si plaja, pot vedea marea, si pot face si tratamentul recomandat de medic.

Am ales o perioada mai linistita, si am sperat ca voi avea un concediu pentru care a meritat sa muncesc un an de zile.


despre SERVICII

Un hotel din lumea a treia.

In lipsa ta, personalul hotelului te cauta in bagaj dupa fierbatoare pe care le confisca fara sa ti se spuna.

Sefa de la restaurant, daca ai facut vre-o remarca la calitatea mancarii, la servire, iti spune cu obraznicie „sa nu va mai prind pe-aici! ". Scuzele nu exista in vocabularul ei.

Prin atitudinea sa, personalul umileste si injoseste turistii.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Cazarea? In camera mai lipseste mileul si pestele din sticla. Iti este frica sa deschizi sertarul noptierei. Pe balcon nu exista nici macar un scaun.

In baie, furtunul de dus este ruginit si mucegait, pe usa sunt pete la a caror provenienta te gandesti ingrozit, cadita de dus se infunda si apa da peste marginea ei, iar robinetul de la chiuveta nu merge pe apa calda. Capacul de la rezervorul wc-ului se ridica cu totul atunci cand apesi pe buton sa tragi apa.

Racitorul face un zgomot iar daca dormi cu usa balconului deschisa poti sa spui ca ai dormit in gara. Inveti mersul trenurilor dupa scartaitul sinelor si tiuitul sirenei de la tren.

Parcarea este mica pentru un hotel de 9 etaje, si este mizerabila si la propriu si la figurat. Cobori din masina atent sa nu calci in vre-o mizerie.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Restaurantul arata ca o cantina. Se face comanda pt. a doua zi, dar poti sa ai ghinion si sa nu gasesti nici in aceste conditii meniul comandat. S-a intamplat sa comand si eu si sotul meu cartofi natur la garnitura, si fiindca a doua zi mai aveau doar o portie... au impartit-o la doua farfurii.

Micul dejun - o umilinta! Tot ce exista mai ieftin si de mai proasta calitate in materie de sunca, salam, icre, zacusca il gasesti in farfurie. Despre cantitate ce sa spun? un sfert de ardei, o jumatate de castravete la doua portii.

Cafeaua nu este in meniu, trebuie sa o platesti, iar ceaiul ti-l serveste gata pregatit. Daca intrebi din ce este, ridica din umeri - e o apa colorata.

UMILINTA e cuvantul potrivit.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja am facut la Techirghiol. Drumul pana la strand e o cursa cu surprize : renovari de sosea, masini in viteza, vegetatie salbatica, tren.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Cred ca doar baza de tratament este motivul pentru care acest hotel are turisti.

Oamenii sunt nevoiti sa suporte mizeriile de la cazare si restaurant pentru a beneficia de serviciile de la baza de tratament (chiar daca o parte din proceduri - parafina, drenaj, masaj - nu se pot face decat contra cost). Ei stiu si din pacate profita de acest lucru.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de MariP in 15.09.20 18:18:08
Validat / Publicat: 15.09.20 19:24:30

VIZUALIZĂRI: 1456 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (MariP); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P04 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10350 PMA (din 13 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [15.09.20 19:23:14]
    »

    @ux117609: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    --

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux117609 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

    webmasterX
    [16.09.20 09:39:28]
    »

    @MariP:  Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

    webmasterX
    [16.09.20 09:48:50]
    »

    Și... mulțumiri pentru schimbarea username.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    MariP
    Alte impresii din această RUBRICĂTraian Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05799412727356 sec
    ecranul dvs: 1 x 1