ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.11.2015
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 12.10.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
79.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

O vacanta greu de uitat

TIPĂREȘTE

Frumoasa e insula Rodos, dar... sa va povestesc.

Am facut rezervarea EB inca din ianuarie, pentru o camera intr-un complex mare (o cladire principala si mai multe aditionale), cu peste 200 de camere cu aquapark inclus in pret. Zborul, transferul la hotel au decurs bine si rapid.

Ne-au cazat intr-o cladire mai aditionala decat celelalte, la etajul 1, parterul fiind pentru personal, animatori, etc, o cladire in afara complexului, dincolo de soseaua intens circulata, cu vedere la ea. Camera, mica, nu era nici macar un scaun, abia aveai loc sa treci pe langa pat. De la receptie mi s-a spus ca agentia romaneasca a rezervat acest tip de camera si intr-adevar mai era o familie de romani care au fost cazati tot in aceeasi cladire. Basca s-a defectat dusul si WC-ul. Am anuntat, s-a remediat urgent, dar vacanta noastra...

Mancarea a fost excelenta, de 4 stele, variata, proaspata, bucatarie greceasca, mediteranee, cu seri tematice chinezesti, mexicane, etc. cu salate foarte bune, carne de porc, peste, vita, fructe de mare, fructe si prajituri, budinci, torturi.

Animatia, foarte buna, ziua la piscina principala, si seara cu jocuri interactive, karaoke, spectacole umoristice in limba engleza.

Plaja, nu foarte aproape, cam 10-15 minute de mers, curata cu nisip negru. pietricele in apa, intrare nu foarte lina dar ok, umbrele, sezlonguri la 8 euro (pt. 2 persoane, toata ziua), apa cristala si calda, intr-un cuvant: minunat!

Piscinele, atat ale hotelului cat si ale aquapark-ului foarte curate si ingrijite, cu salvamari, deci super ok.

Am vizitat capitala Rodos, cetatea cavalerilor ioaniti, muzeul de arheologie, istorie cu autobuzul 8,8 euro 2 pers, dus-intors. Am mai fost in statiunea cocheta Lindos cu cetatea ei Acropolis. Superb! (cu o agentie greceasca, 25 euro/pers)

N-am vrut sa fiu carcotasa, conditiile proaste de cazare nu s-au datorat grecilor in primul rand. Agentia romaneasca stia care sunt conditiile, sau era datoare sa stie si sa-si informeze clientul, mai ales ca rezervarea s-a facut cu 6 luni inainte, puteam alege altceva. Degeaba am cautat sa trecem peste asta, erai in camera cel putin de 2 ori pe zi si de-aici frustrarea.

Si imi pun intrebarea: EARLY BOOKING, inseamna cea mai proasta cazare? Eu nu asa stiam, era ceva legat de fidelitate, de unde si termenii drastici de anulare, pierdere 100% a banilor in caz de renuntare sau neprezentare, nu?

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Eve.ro in 14.11.15 15:04:56
Validat / Publicat: 14.11.15 16:03:00
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3823 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

22 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Eve.ro); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Lindos de pe Acropolis
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 16400 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

22 ecouri scrise, până acum

webmaster25
[14.11.15 16:02:43]
»

@Eve.ro - Câteva fotografii realizate de voi acolo ar ilustra perfect textul, fiind mai mult decât binevenite. Sunt întotdeauna căutate şi apreciate de cititorii interesaţi în această destinaţie...
Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=19506

claudiu 71
[14.11.15 16:40:55]
»

@Eve.ro -

Buna.

Ati stat in cladirea care era gandita pentru personal, animatori etc. In perioada in care am fost noi mai era o familie venita cu ultra last minute din tara si erau cazati tot acolo in aceea anexa a hotelului, ei macar au stiut unde ajung dar de voi si-au batut joc ori ati omis sa va uitati pe rezervare ce fel de camera va este rezervata.

Astea erau in corpul staff-ului sa zicem asa.

Tzeapa sau greseala voastra, pacat - restul camerelor si corpurilor erau de categorie superioara (vezi impresii).

ebirsan
[14.11.15 20:47:03]
»

Postarea dvs., dar mai ales revolata dvs. este inutilă dacă nu menționați numele firmei de turism prin care ați făcut rezervarea.

In mod normal astfel de pățanii sunt datorate overbooking-ului făcut de hotel, dar și așa ar fi trebuit să primiți compensații. In nici un caz la un earlybooking nu poți avea rezervare într-o clădire auxiliară, destinată personalului, pentru că aceea nu ar trebui să fie inclusă (de către hotelier) în oferta turistică. Ca să fie totuși așa, ar trebui să existe o relație de ticăloșie comun consimțită de hotelier și operatorul de turism.

Ca urmare eu înclin să cred că a fost overbooking. Ați telefonat imediat (din Grecia) să vă plângeți de condițiile de cazare la agenția de turism din România?

Agenția de turism a luat legătura cu conducerea hotelului?

Ați făcut o copie (fotografie) a vaucherului primit de la Agenția de turism ca să aveți o dovadă a ceea ce ați plătit?

Eu în primul rând aș posta un review negativ pe TripAdvisor pentru hotelul respectiv pentru că ori cum ar fi, turiștii nu au ce căuta în clădirea personalului.

Din păcate concediul rămâne stricat.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster70
[14.11.15 21:24:51]
»

@ebirsan -

Postarea dvs., dar mai ales revolata dvs. este inutilă dacă nu menționați numele firmei de turism prin care ați făcut rezervarea.

Regulamentul nu permite acest lucru, sunt convins că știai acest lucru.

Postarea nu este ''inutila'', cei curioși/intersați pot să ceară detalii/nume prin intermediul mesajelor private.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
ebirsan
[14.11.15 21:40:07]
»

@webmaster70 - credeam că de când cu dezastrul de la COLECTIV s-a mai schimbat ceva și în politica administratorilor (webmasters) AFA privind cenzurarea selectivă a opiniilor celor de pe urma cărora trăiește un astfel de forum.

Andox CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
[15.11.15 11:56:08]
»

@ebirsan - eu nu as acuza deocamdata nici agentia, nici hotelul. As intreba-o pe Eve.ro ce tip de camera a cumparat?

La acest hotel se vand 2 tipuri de camere:

-standard room (amplasate in cladirea principala si bungalow-urile din jur)

-annex building room (mai ieftine) la care se mentioneaza ca sunt situate intr-o cladire mai mica, despartita de cladirea principala a hotelului printr-o strada.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
ebirsan
[15.11.15 15:10:31]
»

@Andox - Ce poate fi mai jos de standard room? Si asta la un hotel care am înțeles că are 4*, deci unul care ar trebui să se respecte.

Eu nu am întâlnit nicăieri în lume o clasificare de cameră gen "sub-standard room" care să fie cotată (să aibă un tarif) pe oferta agențiilor de turism!

M-am uitat pe Booking.com pe oferta pt august 2016. Nu (mai) există decât un singur tip de cameră dublă care ar trebui să aibă 22 mp (ceea ce e f. b. pt Grecia) si costa (7 nopti AI) 1550 euro fără transport (cu 9 luni inainte).

Nu cred că la prețul ăsta beneficiezi de o clădire auxiliară pt personal.

Poate ne ajută webmasterii având în vedere experiența lor și pactul de "non-agresiune" cu agențiile de turism.

Andox CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
[15.11.15 15:36:55]
»

@ebirsan - Faptul ca nu ai intalnit "nicaieri in lume" o clasificare "sub standard room" nu-mi spune nimic si nici nu inseamna ca nu exista.

Sunt o gramada de hoteluri care au cladiri anexe, la care pretul camerelor este mai mic decat al camerelor din cladirea principala.

Cum la fel sunt multe hoteluri, chiar de 5 * care ofera spre vanzare camere de tip economy sau promo mai ieftine decat cele standard si care se afla fix in aceeasi cladire cu cele standard. Doar ca acestea sunt mai mici, sunt la parter, pe colt fara balcon sau in alta situatie mai proasta decat o camera obisnuita.

Si este normal sa le vanda la un pret mai mic iar turistul sa aleaga.

Despre rezervarile pe booking vs agentie de turism pentru hotelurile de 4-5* din Grecia sau Turcia, no comment. Pot doar sa-ti spun ca pe booking gasesti in acest caz preturi pentru fraieri.

Sunt convins ca autoarea acestui review nu a platit atat cat ai gasit tu pe booking cu avion cu tot.

Iar despre cine a vandut acest hotel in Romania poti vedea si singur dand o cautare pe google. A fost in oferta unui singur tour operator care desi mie personal nu-mi place si nu calatoresc cu el trebuie sa recunosc ca vinde camerele corect, adica: standard room si annex room.

Dar este mai simplu sa acuzi webmasterii acestui sitede nu stiu ce conspiratie.

Asa-i?

nicole33
[15.11.15 16:29:05]
»

@ebirsan -

M-am uitat pe Booking.com pe oferta pt august 2016. Nu (mai) există decât un singur tip de cameră dublă care ar trebui să aibă 22 mp (ceea ce e f. b. pt Grecia) si costa (7 nopti AI) 1550 euro fără transport (cu 9 luni inainte).

Prețurile de pe booking sunt absolut nerelevante. În majoritatea cazurilor sunt MUUULT mai mari decât cele practicate de agenții pentru hotelurile de patru-cinci stele.

Intrând de curiozitate pe site-ul unei agenții din România am găsit următoarea descriere a camerelor acestui hotel:

Cele 253 camere sunt situate in cladirea principal, anexe si bungalouri

Dotari camere

Camerele standard au o capacitate maxima de 3 persoane si sunt echipate cu: baie cu dus sau cada, aer conditionat, frigider, telefon, TV satelit, balcon sau terasa. Camerele de tip annex building sunt situate intr-o cladire mai mica, despartita de cladirea principala a hotelului printr-o strada; aceste camere sunt renovate si sunt situate mai aproape de plaja. Camerele family sunt situate in bungalouri, au o capacitate maxima de 4 persoane, dotarile sunt aceleasi ca in camera standard. ”

Am continuat cu o simulare de preț pentru doi adulți fără copii cu avion+taxe+transfer, alegând, absolut la întâmplare, o plecare la începutul lunii iulie 2016. Între camerele duble și cele din clădirea anexă există o diferență de 253 de euro, suficientă pentru a justifica (sau nu) alegerea unei camere inferioare. Că ulterior pot apărea nemulțumiri, nici nu m-aș mira, dar asta este.

ebirsan
[15.11.15 16:46:49]
»

@Andox - Nu cumva ne-am mai contrat privitor la cât de aglomerată e Grecia după jumătatea lui septembrie și cum ne se închide nimic (din infrastructura turistică) în Grecia insulară nici după 25 septembrie?

Si atunci, ca și acum, vă bănuiesc că faceți o publicitate mai mult sau mai puțin mascată agențiilor de turism românești și probabil nu total dezinteresat.

Poate respectiva agenție de turism a vândut la preț corect camera menționând-o la categoria "annex building", dar problema este că aceste camere nu fac parte din oferta normală a hotelului. Ca urmare ajungem la varianta "o relaţie de ticăloşie comun consimţită de hotelier şi operatorul de turism" pe principiul "lasă că pt.români sunt bune și camerele alea" chiar dacă hotelul în mod normal nu-și permite să le introducă în circuitul turistic.

Legat de booking.com și de fraierii (cum îi catalogați dvs.) care fac rezervări online, ocolind astfel agențiile de turism, pot să spun că asta este consecința existenței intenetului. Pt. liniștea dvs. eu aș putea paria că respectivii fraieri, înainte de a face rezervarea online direct la hotel, au consultat (tot pe internet) ofertele agențiilor de turism pe care probabil le-au găsit mai puțin atrăgătoare (mai ales acolo unde nu este vorba de charter).

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Andox CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
[15.11.15 17:19:12]
»

@ebirsan - din pacate iar nu ai inteles nimic si ca de obicei cand nu ai replica aduci acuzatii nefondate.

Daca la discutia anterioara eu am pus poze cu plaja de la un hotel din Creta facute la sfarsitul lui septembrie:

amfostacolo.ro/poze-fotoi ... asithi&id=14449

acum ti-a demonstrat userul nicole 33 cum sta treaba.

Cat despre "fraieri" reciteste inca odata si inca odata poate intelegi ce am scris. Stiu ca poti!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
ebirsan
[15.11.15 21:23:42]
»

@Andox - Sa recapitulam că poate nu mai ținem minte de la ce review a plecat dialogul.

Un turist român se plânge de condițiile de cazare la un hotel care se consideră de 4*, sejour plătit cu mult timp înainte, deci la prețuri promoționale.

Descrierea ofertei turistice, așa cum bine o citează nicole33, sună în felul următor:

"Camerele standard au o capacitate maxima de 3 persoane si sunt echipate cu: baie cu dus sau cada, aer conditionat, frigider, telefon, TV satelit, balcon sau terasa. Camerele de tip annex building sunt situate intr-o cladire mai mica, despartita de cladirea principala a hotelului printr-o strada; aceste camere sunt renovate si sunt situate mai aproape de plaja. Camerele family sunt situate in bungalouri, au o capacitate maxima de 4 persoane, dotarile sunt aceleasi ca in camera standard. "

Camere de tip "annex buiding" nu există în oferta oficială a hotelului, ci numai în cea a agenției. Cum arată efectiv camera "annex buiding" nu este specificat explicit în descrierea agenției românești, ba mai mult te lasă să înțelegi că acestea sunt cel puțin la nivelul camerei standard, având și avantajul că au fost renovate de curând și sunt și mai aproape de plajă.

Eu nu am făcut nici o referire la prețul plătit de eve.ro (poate cu 120 euro/pers/sejour mai mic decât la camera standard) ci la faptul că o agenție de turism oferă camere destinate personalului hotelului, mascând în descriere calitatea cazării.

Ca să fie și pe înțelesul lui Andox, o AGENTIE DE TURISM INȘALĂ CLIENȚII, chiar dacă poate nu este nimic ilegal, având în vedere că prețul este mai mic și pe vaucher se menționează poate "annex building".

Când am intrat pe bookings.com, am vrut să văd cum arată cea mai ieftină cameră oferită de hotel, nu ca să văd cât a plătit eve.ro.

In orice caz, Consulii onorifici AFA pt Grecia Nicole33 și Andox sunt unanimi în părerea că dacă ai vrut mai ieftin și nu te-ai străduit să "sapi" pe internet după toate informațiile disponibile, bine ți-a făcut agenția de turism că te-a trimis în clădirea destinată personalului hotelului.

Să re-amintim în final descrierea făcută de eve.ro:

Ne-au cazat intr-o cladire mai aditionala decat celelalte, la etajul 1, parterul fiind pentru personal, animatori, etc, o cladire in afara complexului, dincolo de soseaua intens circulata, cu vedere la ea. Camera, mica, nu era nici macar un scaun, abia aveai loc sa treci pe langa pat. De la receptie mi s-a spus ca agentia romaneasca a rezervat acest tip de camera...

Domnilor Consuli onorifici sună asta a descriere pentru o cameră de hotel de 4* sau exagerează eve.ro?

Nu e de mirare că respectiva agenție de turism și-a mai luat o marjă de siguranță adăgând pe ultimul rând al descrierii "Clasificarea tour operatorului: 3* superior".

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Eve.roAUTOR REVIEW
[15.11.15 22:23:03]
»

Buna

Deci, faptele fara partinire:

1. Am rezervat cu EB o camera de 2 persoane la acest hotel in ianuarie, plata 80% pana in 28 feb. restul cu 2 saptamani inainte in iulie: total 1203 euro. Am crezut ca e camera dubla, nu stiam de annex building si de diferenta de pret, si nu cred ca era treaba mea sa stiu, trebuia sa mi se spuna. Oricum pretul e comparabil cu un EB turcesc de 4*.

2. Cand am primit voucherele scria pe ele additional b. dar mi s-a spus ca inseamna o cladire langa cea principala in complex. Am cautat pe situl hotelului si nu exista categoria de camera a. b. deci n-am banuit nimic...

3. Cat despre sunatul agentiei, am avut ghinion, telefonul meu era nou din pacate prea sofisticat, si cu ajutor din tara abia am avut roaming pe la 7 seara, dar mi s-a explicat la hotel-si managerul- ca asta a fost optiunea mea.

4. Nu cred ca eu ca si client al unei agentii de voiaj trebuie sa fiu mai informata decat salariatii ei, altfel de ce apelez la ei, da, eu sunt fraiera care am avut un concediu ratat. Concluzia: rezervare direct la hotel.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nicole33
[15.11.15 22:24:54]
»

@ebirsan -

In orice caz, Consulii onorifici AFA pt Grecia Nicole33 și Andox sunt unanimi în părerea că dacă ai vrut mai ieftin și nu te-ai străduit să "sapi" pe internet după toate informațiile disponibile, bine ți-a făcut agenția de turism că te-a trimis în clădirea destinată personalului hotelului.

Prima observație ar fi aceea că, spre deosebire de colegul @Andox, eu nu am nicio calitate/titlu onorific pe Grecia.

A doua observație ar fi aceea că nu ai înțeles sau nu ai vrut să înțelegi cele scrise mai sus de mine.

Ideea era foarte simplă: o agenție oarecare (faptul că este una mare este nerelevant pentru discuția de față) oferă trei tipuri de camere la acest hotel, toate trei având prețuri DIFERITE.

Fiecare doritor de sejur este liber să aleagă, mai mult sau mai puțin informat, tipul de cameră dorit, în funcție de preferințe, așteptări și, nu în ultimul rând, de bugetul disponibil. Agentul de turism ar trebui să-l consilieze pe potențialul client cu privire la avantajele și dezavantajele alegerii unei camere sau a alteia, dar, în final, alegerea este la latitudinea clientului. Nu știu dacă în realitate se întâmplă sau nu acest lucru.

Dar dacă turistul alege cea mai ieftină variantă, își asumă riscul unor nemulțumiri ulterioare și nu mi se pare corect ca apoi să pozeze în victimă.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
ebirsan
[15.11.15 22:32:35]
»

@Eve.ro - Revin la ce am spus in prima intervenție:

- Intrați pe TripAdvisor si cautati hotelul respectiv.

- Povestiti (in română sau engleză) nemultumirea dvs.

- Subliniați faptul că hotelul a acceptat (prin intermediul unei agentii de turism românești) să închirieze camere destinate personalului auxiliar

- Ar fi fost excelent dacă puteați atașa și poze cu aspectul camerei și al clădirii.

Poate veți avea satisfacția ca hotelul să renunțe să mai închirieze acele camere și astfel salvați vacanța altor turiști români.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
ebirsan
[15.11.15 22:58:38]
»

@nicole33 - Imi cer scuze că v-am trecut și Grecia în protofoliul de Consul Onorific (pe lângă Turcia și Bulgaria).

Conform teoriei dvs. oricine optează pt. cea mai ieftină variantă de cazare, indiferent de ceea ce primește în realitate la fața locului, nu trebuie să se plângă.

Eve.roAUTOR REVIEW
[15.11.15 22:59:16]
»

@nicole33 -

Am crezut ca am fost suficient de clara, agentia trebuie sa-ti ofere TOATE alternativele ca tu client sa fii informat sa optezi in cunostinta de cauza ceea ce NU a facut, sau credeti ca n-am altceva mai bun de facut decat sa isc polemici inutile sau sa-mi plang de mila?

nicole33
[15.11.15 23:34:54]
»

@Eve.ro -

agentia trebuie sa-ti ofere TOATE alternativele ca tu client sa fii informat sa optezi in cunostinta de cauza ceea ce NU a facut, ...

Într-adevăr, TREBUIE, ceea ce este clar că nu s-a întâmplat. Soluții: schimbă agenția sau, și mai bine, informează-te temeinic înainte de a da banii.

Dacă m-aș fi bazat doar pe informațiile transmise din proprie inițiativă de către cei din agenții, cel mai probabil, aș fi avut doar vacanțe ratate sau aș fi rămas acasă. Eu îi zăpăcesc cu întrebări de tot felul, sun sau trimit mailuri la mai multe agenții, mă documentez și singură până aleg ceva care să-mi placă mie.

E prea târziu și inutil să-ți plângi de milă. Faptul este deja consumat. Îți doresc alegeri mai informate și mai inspirate în viitor.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
claudiu 71
[15.11.15 23:40:17]
»

@Eve.ro -

"Concluzia: rezervare direct la hotel. "

Ma faci sa zambesc, din pacate amar, la o prima simulare la hotelul nostru intre 06-13 august 2016 o rezervare pentru doua persoane ne-ar duce la peste 1700€!!

aqua-sol-sun-palace.rhode ... ts=2&children=0.

Regula dumneavoastra se aplica doar la unele pensiuni, studiouri, apartamente sau hoteluri cu o capacitate mica, care nu au contracte cu marii operatori si mai putin la tipul de hoteluri precum cel din discutie.

Urmarind firul discutiei, observ cu parere de rau ca din aceasta poveste ceea mai mare parte din vina va apartine, pentru ca nu v-ati lamurit cand ati semnat rezervarea finala asupra tipului de cazare care v-a urma sa o aveti repartizata.

Ati economisit insa in acest fel in jur de 250€ fata de pretul unei camere in unul din corpurile clasice, cu sau buna stiinta, asta v-a ramane clar in ceata.

Spre exemplu daca faceati rezervarea on line, atunci cine mai era de vina? Conditiile si termenii unui contract se citesc cu grija si daca acestia nu sunt respectati, avem dreptul la reclamatii, altfel ne racim gura de pomana.

De ce nu v-ati dus cu voucherul la intoarcere la Protectia Consumatorului ati fii putut obtine cu siguranta in cazul acesta o despagubire sau sa fii luat legatura cu reprezentantul tour operatorului care cu siguranta trecea periodic prin locatie.

Regretele sunt tardive si lasa din pacate loc la polemici si interpretari, oricum aceasta intamplare nefericita trebuie sa de-a de gandit la multii turisti, "pledoaria"dumneavoastra a avut un caracter care denota bun simt si asta este de evidentiat.

Inchei in acelasi ton precum" nicole33"informatia mai temeinica este baza unei vacante reusite.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Eve.roAUTOR REVIEW
[16.11.15 00:31:46]
»

@claudiu 71:

Multumesc pt. partea de bun simt si pt. economisirea celor 250 de euro, chiar mi-au tinut de cald in Rodos, desi au fost aproape 40 de grade.

De 4 ani merg in Grecia cu EB AI si n-am patit asa ceva. Ok, e si vina mea dar sa nu uitam ca traim in Romania, n-am invatat inca sa avem pretentii de pe urma unui serviciu platit (vezi comision agentie).

Rezervarea la hotel, in lumina evenimentelor din vara inseamna cautarea unor hoteluri mai modeste care ofera ceea ce promit.

Un sfat, nu scrieti daca aveti probleme cu ortografia limbii romane.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Eve.roAUTOR REVIEW
[16.11.15 01:25:27]
»

@ebirsan:

Multumesc pentru observatiile pertinente si sfaturile bune.

calatorul
[11.03.16 17:03:28]
»

@Eve.ro - Multumim pentru sfaturi si informatiile oferite, cu tristete pentru neplacerile intampinate, relatate insa cu detasare si, zic eu, fara subiectivism si patima. Subscriu opiniilor despre datoria agentiilor de turism, care nu ar trebui sa fie doar simpli intermediari intre hoteluri si turisti, ci, daca tot se vor tour/operatori, niste consilieri onesti si dedicati clientilor lor, daca vor sa/i aiba sau sa/i pastreze. Si noi de o vreme alegem direct pe net cazarile, desi exista si aici destule riscuri. Dar ne mai ajuta AFA si alte situri turistice cu impresiile userilor lor. Alegeri inspirate si vacante frumoase!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
calatorul, claudiu 71, Eve.ro
Alte impresii din această RUBRICĂSun Palace Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.11221408843994 sec
    ecranul dvs: 1 x 1