ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.07.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 19.07.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Un hotel supraevaluat. Un hotel mediocru. O experienta fada. Regret.

TIPĂREȘTE

Stiu ca review-urile negative nu aduc pma. Si ce daca?!

Nu scriu pentru popularitate. Vreau sa ofer informatii corecte, si sa previn pe altii sa faca aceeasi greseala ca mine, daca au asteptari asa cum am avut eu.

Dupa 3 review-uri pozitive aici, iata ca a sosit randul si primului review negativ. Era si cazul, deveneam suspect de indulgent in exigente ca sa nu zic modest. Intradevar asta inseamna ca nu mi-am facut nici temele cum trebuie... desi eu zic ca m-am informat destul de mult, dar acest hotel e o ‘pacaleala’ adica are recenzii nefiresti de bune, fata de cum e in realitate.

Deci e a 3a zi aici. Mai inca 4 zile. Dar impresiile sunt definitive.

E un hotel mediocru, slab.

Mult mai slab decat sa zicem lantul Grifild din Nisipuri, sau mai correct la ani lumina fata de aceasta fara nicio exagarare.

Nici nu il comparam cu Grifild desi pretul nu e mai jos decat cu 20% fata de acesta; dar e mai slab lejer fata de Laguna Garden, hotelul invecinat, care e mai ieftin, si unde stiu cum e caci am fost si am scris despre el.

Argumente:

Capitol 1 – Hotel si servicii generale.

Hotelul e urat. E urat si pot sa pun poze cu pereti decojiti (de pe culoar), finisaje de nici 3*. Camera e renovata, adica are mobilier nou, dar in rest nu e nimic special la ea, din contra, m-a impresionat prin dimensiuniile ei mici, abia daca avem loc 2 adulti si un copil sa ne miscam prin ea, fara sa ne calcam.

Serviciile sunt modeste. Receptia abia mai vorbeste engleza. Personalul e frustant de indifferent, nu te simti turist, zicea cineva ca nu sunt zambete... asa e: nu sunt zambete.

Trecem peste lenjeria neschimbata in 3 zile si nici prosoapele. Aici la taranoia asta, asa o fi standardul.

Trecem peste faptul ca am net dupa am platit 2 leva pe zi ca sa am WI FI. Nu e deloc o suma care sa supere un turist, dar pe mine m-a suparat gestul; era o chestie de obraz... cica ar fi 4* (oficial in pliant acum ce il am in camera are 4 stele). La 4* stele nu imi taxezi asa ceva.

Capitol 2 – Restaurant

Prost. Prost rau.

Daca discutam de genul ‘dar ce nu ai avut ce manca?! Inchidem discutia aici. Pentru ca am avut ce manca.

Dar sunt in vacanta si poate doresc sa ma desfat un pic, nu sa mananc la fel, adica exact aceeasi mancare cum mananc acasa. Sa nu mananc ca la cantina...

Feluri de mancare? Pai va spun ca sunt combinatii de 3 luate cate 3. Adica vreo 3 garnituri cu 3 chestii de asortat la garnitura, cu alte 3 luate cate 3 salate (adica 6-7-9 salate facute din acelasi 3 materii prime).

Mancare foarte, dar foarte putin diversificata. Ce pastrav?! Nu l-am vazut. M-am saturat sa manac orez, cartofi prafiti, sau natur cu vreo 2 tipuri de fripturi de pui si odata si de vita.

Fructe?! Care alea 2?!! Piersicile si pepenele?! . Odata a fost si niste portocale. Banane nu exista, altceva la fel.

Desert?! “da ce dracu ai venit sa mananci si cine stie ce desert?! ”

Ma scuzati... asa e…2 tipuri de prajituri (da stiu cateodata sunt si 3) puse pe o farfuriuta cate una miniaturala. Inghetata d-aia de genul la 0.6 lei din penny... Execrabil.

Carcotasii vor zice ca am venit sa ma indop.

Le raspund astfel. 1) Ma indop si cand nu sunt la ei, sau altfel zis sunt pretentios si cand nu sunt la ei, si platesc ca sa mananc ce vreau, cat vreau si de calitatea care o vreau.

2) Da, as vrea sa ma indop nitel daca asta inseamna sa ai standard mai ridicat decat nea Gheorghe de la Afumatii din deal... Maine poimaine o sa ne dea astia sunca cu ceapa si rosii si o sa ne ceara sa fim multumiti.

Capitolul 3 Distractie – animatie

Care capitol lipseste cu desavarsire.

Nu am scriu mult aici ca nu am ce sa scriu despre. Exista un program seara in germana de la 9.30 – 10.30... e anost, scurt, prost si mai ales e in GERMANA. Numai in germana. Am intrebat la receptie si nu fost niciodata si nu va fi decat in germana. Nu conteaza ca aici mai sunt romani, bulgari, rusii. Dar poate ei sunt germanofili. Noi nu suntem.

Ziua echipa de animatie e asa discreta, ca nu prea e. Jalnic.

Seara cei mai multi dintre cei de aici cu copii mici ne ducem la Laguna Garden pentru programul minidisco (de la 8.30) pentru ca aici ceva ce se face in holul hotelului, cu 3 copii si un animator blazat, numai minidisco nu este.

Aspecte generale:

Nu sunt zambete, nu e nicio stralucire (nu sunt lumini colorate, la programul de spectacol, baloane, buna dispozitie, ci sunt ziduri crapate, aspect de ieftin, saracacios), nu exista implicare.

Singurul aspect pozitiv este apropierea de plaja. Atat.

Pana nici cocktail de la poolbar nu am avut, pentru ca nu se serveste acolo alcool altceva decat bere. In slipi in barul din hotel, eu nu ma duc.

Evitati acest hotel! Am argument multe, dar mi-e lene sa imi mai bat capul si sa le scriu.

L.E. Review-urile multe f bune pentru aceasta locatiile mi le explic prin faptul ca multi nemultumiti nici nu se mai sichinsesc sa se deranjeze sa si vorbeasca si sa imi aminteasca de o experienta asa proasta . Sau cei carora le a placut au servit 3stele inainte.

L.E. Exemplificare mancare putin diversificata. Nu am vazut tocanite, musaca, dovlecei , salata de vinete, si multe altele


[fb]
---
Trimis de kamath in 17.07.13 16:22:42
Validat / Publicat: 17.07.13 17:40:27
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Vistamar - nisipuri, Laguna Garden - albena
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1798 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (kamath); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 perete decojit...
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9450 PMA (din 11 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    kamathAUTOR REVIEW
    [22.07.13 14:41:47]
    »

    Chiar nu mai aveam nici un chef sa mai scriu ceva, insa ca sa aiba si finalitate (review a fost scris inainte sa se termine sejurul), mai punctez ca:

    - ne am intors toti acasa mai devreme cu 2 zile, cu dureri mari de stomac, varsaturi. Pentru copil am certificat medical (doar ea avea asigurare si pentru ca ea era mai importanta si mai grav doar ea a beneficiat de servicii medicale).

    - pentru ca copilul a vomat pe lenjeria de pat, ni s-a imputat contravaloarea acesteia.

    Toate 'serviciile' au fost execrabile, mizerabile.

    cris1982
    [11.07.17 11:59:22]
    »

    @kamath: Este foarte bine ca ati povestit ce ati patit acolo, pentru a fi informati corect si alti potentiali turisti. Sa nu mai fie lumea indusa in eroare de supraevaluari!

    kamathAUTOR REVIEW
    [11.07.17 13:25:49]
    »

    @cris1982:

    poti sa scrii asta si la celelalte review-urile ale mele despre Bulgaria unde a fost f bine!

    Ca sa vada cei ce citesc ca se poate si rau si bine, depinde cum alegi.

    Oricum mai bine in Bulgaria decat la noi!

    cris1982
    [11.07.17 13:42:26]
    »

    @kamath: Am comentat la acest review pentru ca va faceati probleme ca

    Stiu ca review-urile negative nu aduc pma.

    Eu am vrut sa va arat ca va inselati si pot fi apreciate chiar cu pma maxim si review-rile negative.

    Oricum mai bine in Bulgaria decat la noi!

    Cu generalizarea asta nu pot fi de acord!

    kamathAUTOR REVIEW
    [11.07.17 13:45:17]
    »

    Nici eu nu sunt. Am zis-o sa va enervez.

    Dar dvs ati spus asta - adica in sens invers.

    Eu nu sunt de acord cu nicio generalizare.

    cris1982
    [11.07.17 13:53:22]
    »

    @kamath: N-am generalizat deloc in sens invers! Am spus-o de mai multe ori la celalalt review ca am comentat si am facut o comparatie doar in privinta hotelului respectiv, anume LTI Dolce Vita! Dar vreti sa va faceti ca nu intelegeti!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cris1982, kamath
    Alte impresii din această RUBRICĂSandy Beach (ex Orlov) Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051730155944824 sec
    ecranul dvs: 1 x 1