GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Statiunea Cheia este foarte, foarte frumoasa... . . dar evitati Hotel Royal. Acest hotel este prost intretinut si un personal ce lasa mult de dorit, inclusiv proprietarii.
Trimis de videovox* in 13.06.09 00:53:28
17 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (videovox*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
ECOURI la acest review
17 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Numele meu este mihaiu iustina o angajata a acestui hotel care, dupa spusele dumneavoastra, lasa foarte mult de dorit, atat ca si locatie, dar si ca servicii oferite. Prin amabilitatea dumneavoastra consider ca am dreptul la replica.
Ati postat poze cu crapaturi... etc. Nu sustin ca hotelul are finisaje de invidiat, dar v-as propune un targ. Administrati dumneavoastra hotelul 2 luni dupa care tragem linie pe banii din incasari doar atat. Sunt curioasa ce a-ti face daca dupa fiecare Weekend a-ti scoate din uz cam 25% din prosoape ptr ca clientii isi fac pantofii cu ele, in ciuda faptului ca exista perie de pantofi, silicon in camera;
- ati repara cel putin doi pereti ptr ca v-au fost sparti si ptr a nu plati pagubele v-ar pune tabloul la o distanta de 50cm de la pardoseala spunand ca acolo l-a gasit si lista poate continua.
- Ati repara micile crapaturi sau ati cumpara prosoape noi ptr ca urmeaza sa va vina alti clienti pe care nu ii poti primii cu prosoape patate. Urmatorii nu au nici o vina cu toate ca s-ar oputea sa se comporte la fel.
Suntem hotel de 2 stele cu tarife pe cazare de la 80lei-90lei pe camera si 180 lei pe apartament. Cu aceste incasari noi intampinam clientul cu lenjerie foarte curata, prosoape foarte curate, papuci de camera, periuta de dinti, pieptan, pasta de dinti, sapun, sampon, casca ptr dus, prosop special ptr picioare si micile crapaturi.
Apa calda - este [adevarat] ca mai sunt mici defectiuni care apar inevitabil domnule si la casele nostre, dar sunt remediate, caldura este. Cei care au stat de revelion va pot confirma ca s-a dormit cu geamul deschis.
Acum sa vorbim despre personal. Cu ce v-am lezat d-le... tind sa cred ca imi respect foarte mult clientul si chiar daca am fost jignita am zambit cu ce v-am mintit cand v-am prezentat camera. Daca ati fost asa de nemultumit de ce nu ati venit sa va anuntati plecarea si automat sa va primiti banii inapoi. Nu cred ca exista client care a plecat din motive personale si nu si-a primit banii inapoi. Suntem constientii ca nu putem satisface toate pretentiile, dar stim sa ne respectam clientul si incercam sa-l facem sa se simta bine.
Referitor la restaurant. Considerati ca nu este mancarea proapata sau ca nu este buna, va contrazic si cred ca sunt foarte multi clienti care o fac. Tind sa cred ca toata aceasta publicitate pozitiva care ne-ati facut-o are cu totul si cu totul alta nemultumire a dumneavoastra. Astept sa mi se aduca argumente la nr: 0727252356, ptr ca nu am nimic de ascuns.
Va multumesc si imi cer scuze daca am lezat pe cineva.
iti multumim pentru impresii...si ca ne-am putut informa despre conditiile reale ale acestui hotel....care dupa denumire ar trebui sa fie "REGAL".
In concluzie nu va lasati inselati de numele hotelului.
royalcheia: din punctul meu de vedere, Jos Palaria si in fata ta. Gasesc randurile de mai sus de un bun simt PERFECT, care in opinia mea PRIMEAZA si eclipseaza, in opinia mea, orice alte observatii ti-au fost aduse/comunicate mai sus (fie ca sunt justificate, fie ca nu)
Pentru corectitudine: am ajustat un pic textul scris de royalcheia (asa cum fac cu aproape toate textele postate, btw), pentru a da o lizibilitate mai buna textului.
Imi pare rau pentru gramatica mea. Se intampla si la case mari. Nu am vrut sa imi fie cunoscute cunostintele de gramatica, care acum citind inca o data textul vad ca lasa de dorit ci pur si simplu am vrut sa se vada ceea ce este in sufletul unui angajat care considera ca isi face treaba. Nu mi se pare corect sa fim improscati cu noroi. poate avem crapaturi, dar stiu ca toti punem foarte mult suflet si incercam sa ne multumim clientii. Suntem constienti ca cea mai buna carte de vizita, cea mai buna publicitate sunteti voi, clientii. Va multumim!
Ptr ghecamelia.
Va multumim! aveti dreptate! ca si aspect nu suntem Royal, dar ca si servicii oferite de angajati, intr-o oarecare masura cred ca suntem Royal.
Va reamintesc noi suntem hotel de 2 stele unde in camere pe langa crapaturi gasiti dotari de 3 stele.
Ma intreb oare ce isi doreste turistul plecat sa se relaxeze: un hotel luxos unde zambetul angajatilor este fals sau un hotel decent unde de cand intra pe usa este primit cu un zambet prietenesc, unde sa citeste pe fata angajatului ca, intr-adevar se bucura de venirea turistului?
Nu crapaturile din pereti sunt marea problema, desi din respect ptr. turisti ar fi trebuit reparate. Nu am citit pe site-ul d-voastra scris in [***], aceste "dotari" suplimentare ale camerelor. Dar atunci cand parcurgi 500km ca sa gasesti asa ceva, la ce va asteptati? Sa ne strangem bagajele si sa ne stricam concediul? Sa va cerem banii inapoi? Nu! La telefon nu spuneti nimic despre problemele d-voastra, ca poate turistii ar prefera alta locatie! Cat despre respectul fata de turisti sunt convins ca nu am fost noi singurii! Respectul se castiga nu se inpune (cum s-a incercat) !
Draga je,
As vrea sa stiu ce anume nu ti-a placut tie, personal, la hotelul nostru. As vrea sa stiu perioada in care a-ti fost cazati. Numele meu este Mihaiu Iustina si as fi onorata sa stiu cum va numiti.
As vrea sa stiu daca pe langa acele faimoase crapaturi cu care sunt dotate camerele au fost si alte lucruri care lasa de dorit. M-as bucura daca mi le-ati spune. Asa ne ajutati sa ne inbunatatim serviciile.
Va multumesc si astept cu deosebit interes raspunsul dumneavoastra!
@je > cu exceptia cerintei de a-si dezvalui numele, mi se par cel putin de bun simt rugamintile de mai sus. asteptam si noi cu interes... (mai ales ca are si el un review, temporar invalidat).
Poate am fost putin deplasata atunci cand i-am cerut numele. Este foarte usor sa te ascunzi dupa un pseudonim. Ceea ce ma socheaza este faptul ca in perioada aceasta in hotel de regula sunt cantonamente care vin la noi de ani buni. Pot sa garantez ca in hotel a fost foarte cald, apa calda curenta si preparate pe restaurant mai mult decat proaspete. Mi-ar placea sa stiu tot cea ce ii deranjeaza pe turisti fara sa se lase loc de interpretare. La concret. Am vazut ca organizati acea intalnire. As fi onorata ca pe viitor, poate sa organizati si la noi la hotel o astfel de intalnire.
Am fost cazati la d-voastra de 2 ori. [...] - textul a fost mutat in interoriul unui review propriu al acestui autor, mai precis aici
Nu vreau sa va contrazic, dar nu stiu cu cine ati vorbit despre acel gratar; cu mine sigur nu ptr ca asta ar insemna sa imi atrag penalizari mari. Gratar in incinta gradinii hotelului se face doar ptr grupuri organizate si doar de [catre] personalul hotelului. In legatura cu apa calda nu va contrazic. Si daca vi s-a spus ca s-a defectat boilerul, este foarte probabil. Aceste defectiuni cand apar sunt remediate in cel mai scurt timp probabil nu dureaza 48 de ore nici macar 24h. Imi pare rau ca nu ati gasit cazare in alta parte. Imi cer scuze in numele intregii echipe a hotelului royal.
revin ptr a specifica ca, primele trei poze nici nu sunt de la hotel royal(cele postate de DIauRA) sunt de la o pensiune din cheia:Floare Reginei.Va multumesc!
royalcheia: te rog scrie-mi - in aceasta pagina, la rubrica "Ecouri" de acolo, indicativele exacte ale acelor poze (le vei gasi scrise imediat dedesubtul fotografiilor, sub forma P01, P02 etc)
[taiat si adaugat la adresa solicitata de Admin, de catre wm6]
Videovox faina " telegrama" ta dar dezvolta subiectul ca asa nu convingi pe nimeni.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2011 Hotel Royal - Cheia - impresii nealterate — scris în 22.06.11 de Bogdanra din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2010 Hotel Royal – si pastrav la gratar — scris în 31.08.10 de Diaura* din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Oct.2009 Pentru o locatie de 2 stele, doriti servicii de 5 stele??? — scris în 28.02.10 de sirbu cornel din ILFOV - RECOMANDĂ
- Dec.2008 Low cost — scris în 13.06.10 de OvidiuH din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2008 Conditii precare — scris în 28.04.09 de je* din CONSTANTA - nu recomandă