DEZASTRU
GRAD SATISFACȚIE

Am achiziționat un pachet de vacanță evaluat la aproximativ 2.800 de euro pentru patru adulți, după ce am efectuat cercetări amănunțite și am primit recomandări pozitive pentru resorul Rosa Beach Thalasso And Spa.
Dezamăgirea a început încă de la intrarea în resort. Pe cele două mese de recepție erau vase cu apă verde, stătută și urât mirositoare, alături de flori uscate, deteriorate, care păreau să fi fost acolo de cel puțin patru zile. Conform unor informații citite online, am aflat că este de așteptat să oferim bacșiș pentru a primi o cameră de calitate, așa că am venit pregătiți pentru acest aspect. Din păcate, acest lucru nu a adus îmbunătățiri, indiferent de sumă.
După o așteptare de șapte ore pentru check-in, am fost cazați în două camere situate la parter, care urma să aibă vedere la piscină. Din păcate, geamurile de la terasă erau atât de murdare încât abia se vedea afară. Gresia era spartă, prosoapele lipseau, iar produsele de igienă nu erau disponibile. Am observat, de asemenea, tencuială căzută și cearceafuri vechi, cu pete. Am solicitat o schimbare de cameră, dar ne-au informat că nu există alte opțiuni disponibile, cu promisiunea că a doua zi se vor elibera camere. Fără altă alternativă, am cerut învelitori pentru perne (deoarece acestea erau neacoperite), însă răspunsul a fost că nu sunt disponibile.
În baie, lucrurile erau și mai grave: mucegai pe pereți, un adevărat focar de infecție, iar toaletele nu funcționau corespunzător, având dificultăți la evacuarea hârtiei igienice. A doua zi, după mai multe negocieri, am primit o cameră la etajul întâi și o cameră dublă la etajul trei. Deși erau în condiții mai bune decât cele de la parter, erau totuși în stare mizerabilă. Draperiile purtau meniul de anul trecut, mucegaiul era prezent din nou în jurul căzii și al rosturilor de la faianță, iar prosoapele trimise la spălat erau returnate abia a doua zi. Produsele de igienă lipseau, iar furnicile se plimbau pe jos și pe pat.
Din păcate, aplicația nu permite adăugarea de fotografii, care ar putea evidenția condițiile inacceptabile din camere și din restaurant. Bucătarul purta o salopetă care cândva fusese albă, dar acum era gri cu pete. Paharele erau murdare, cu urme de ruj, și nu erau măcar clătite înainte de a fi servite. Am observat, de asemenea, farfurii cu resturi de mâncare pe ele. Fata mea a surprins un ospătar care a băut dintr-un pahar, după care l-a umplut din nou și l-a dus unui alt oaspete.
Pe plajă, am găsit capace de sticlă, mucuri de țigară și pampers îngropat în nisip, precum și excremente de la camilele care plimbau turiști. Deși personalul hotelului grebla nisipul zilnic, nu reușea să strângă mizeria de pe jos.
Dezamăgirea a fost amplificată de atitudinea agenției cu care am rezervat vacanța, care nu a făcut nimic pentru a ne ajuta. Răspunsul primit de la ei a fost că “recomandarea pentru alegerea hotelului nu a venit din partea unui agent [... ]” și că “nu există camere disponibile pentru schimbare” , ceea ce a fost total neadevărat. Prin intermediul bacșișului și al discuțiilor cu administratorul hotelului, am reușit să schimbăm camerele inițiale, care erau într-o stare deplorabilă. Mentionez ca in resort au fost alte familii de romani care au achizitionat acelasi pachet si care au primit recomandare de la agent [... ] si nici pentru ei nu a fost nimic pentru schimbarea resortului sau a camerelor. Noi recomandarea am primit-o de la agent [... ]. Concluzia dupa aceasta experienta este ca toti operatorii/agentii au acelasi text pentru vanzarea pachetelor, adica “tocmai am venit sau o cunostinta tocmai a revenit de la acest resort si totul a fost foarte bine”
Este păcat ca muncesti un an întreg pentru a te bucura de o vacanță… noi am trăit o experiență neplăcută. Din păcate, vacanța noastră a fost un eșec plin de nervi și stres, urmat de indigestie, herpes și vărsături.

AmFostAcolo fără reclame?
- Utilizatoriii LOGAȚI văd o versiune cu mai puține reclame
- Ai dori o versiune COMPLET fără reclame? — devino membru afaFanClub -- citește mai mult
Trimis de CALIN.MD in 25.08.25 10:11:28
- A fost prima sa vizită/vacanță în TUNISIA
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (CALIN.MD); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 35.76918400 N, 10.76420100 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@CALIN.MD: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Mutat, la reorganizare, în rubrica "Rosa Beach Thalasso And Spa (ex Sentido) , SKANES" (deja existentă pe sait)
”Din păcate, aplicația nu permite adăugarea de fotografii, care ar putea evidenția condițiile inacceptabile din camere și din restaurant
Cine știe la ce „aplicație” faci referire, mai sus — în niciun caz la AmFostAcolo!
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 17431&hid=16673.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat ceva, ar fi chiar util — link încărcare video.
ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
Conform politicii site-ului, reviews-urile cu evaluari „zero peste tot” sunt publicate FARA NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate așteptată.
Dacă dorește, autorul poate reveni asupra evaluărilor, încercând să fie mai obiectiv — fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII, fie scriind un ecou (dacă timpul alocat editării a expirat)
@CALIN. MD:
”Concluzia dupa aceasta experienta este ca toti operatorii/agentii au acelasi text pentru vanzarea pachetelor, adica “tocmai am venit sau o cunostinta tocmai a revenit de la acest resort si totul a fost foarte bine”
Mai sunt si alte locuri de unde se pot obtine informatii, cum ar fii Booking, Tripadvisor si Google. Pe Booking nu apare hotelul asta, dar pe Tripadvisor au nota 3.9, iar pe Google 3.3. Ambele sunt note mici.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2023 Vacanta mizera — scris în 22.08.23 de ux130457 din TG MUREș - nu recomandă
- Jul.2023 Rosa Beach Monastir, un resort mizerabil — scris în 27.07.23 de Carmen86 din BISTRIţA - nu recomandă
- Sep.2019 Vacanta Tunisia — scris în 07.10.19 de Vykysor din MEDGIDIA [CT] - RECOMANDĂ
- Jul.2019 Nu, Sentido Rosa beach! — scris în 21.07.19 de MaKaY27 din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2018 Hotel Rosa Beach Sentido — scris în 16.08.18 de Miaunela din CLUJ-NAPOCA - nu recomandă
- Jul.2018 O experienta urata — scris în 15.07.18 de mioara din BUZAU - nu recomandă
- Sep.2014 O vacanță reușită! Superb! — scris în 09.10.14 de Crys_cristina din SIBIU - RECOMANDĂ