GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Consider ca punctul forte al acestui hotel sunt serviciile de o calitate deosebita, profesionalismul staff-ului si atentia pe care o ofera clientilor.
Hotelul nu este impresionant ca arhitectura, dar are spatiile exterioare cu multa verdeata si bine intretinute.
Camerele sunt elegante cu aspect modern dar nu foarte mari (aproximativ 30m2). Tapiteria mobilierului este din piele naturala care degaja un miros placut in camera. Baile sunt moderne foarte bine utilate avand seturi de unica folosinta: periutede dinti + pasta, aparat de ras+crema, betisoare pentru urechi, pieptan, casca de baie, gel de dus, crema, sampon. Calitatea cosmeticelor era medie fiind o marca locala.
Restaurantul principal este mare, chiar daca hotelul era plin gaseai oricand masa libera. In restaurantul principal este si o zona pentru adulti unde copii sub 12 ani nu au acces.
Mancarea si bautura sunt extrem de diverse si de calitate foarte buna. Langa fiecare fel de mancare din restaurantul principal se gaseste un display electronic pe care este trecuta denumirea felului de mancare in diverse limbi dar si continutul in grasimi, calorii etc. La toate barurile din hotel sunt disponibile o varietate foarte mare de bauturi internationale.
La piscina si pe plaja sunt sezlonguri de ajuns, poti gasi sezlong liber la orice ora.
In general spatiile mari ale hotelului si buna organizare nu iti dau impresia de aglomeratie.
Aspectele pozitive sunt foarte multe si sunt greu de numerat toate, un singur minus poate fi modul in care arata parcul acvatic care are nevoie de o renovare.
Delfinariul era inchis, se pare ca delfinii se vor muta la noul complex Rixos Land of Legends.
Din punctul meu de vedere recomand fara retinere hotelul, consider ca este greu ca cineva sa gaseasca motive serioase de nemultumire cat timp este oaspetele acestui hotel.
Trimis de Liviu God in 05.07.16 15:12:49
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Papillon Zeugma, Rixos Sun Gate
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Liviu God); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.84497600 N, 31.09642700 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
13 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Liviu God - Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 94&ridAnt=69902
===
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Mulţumesc.
Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.
@Liviu God: Corect, dar 90%, zic eu. Noi suntem acum acolo și zău dacă as mai reveni pentru cele 10 % ramase.
O singura toaleta la tot resortul, centrala? Mi se pare insuficient și neconform cu standardul hotelului.
Huse la hotel de 5* de lux ca la hotelurile de 3 de pe vremea lui Ceaușescu? Ma lași...
Muzica doar la una din piscine și aia mixata răsuflat. Nimic mai antrenant, nu tu un trance, un house, un lounge sau chillout măcar? De ce? Sa nu trezim copii? Ok, dă-l mai incet, dar pune-i! Sa nu murim de plictiseala.
Excelent într-adevăr hotelul, la interior, servicii, camere, curățenie, mancare, atenție la client și nevoile sale.
La exterior, în opinia mea, lasă de dorit multe. Sau sunt doar eu pretențios pe banii mei?
Subscriu și eu la cele scrise de @Liviu God, cu o singură precizare:cosmeticele erau de calitate (marca L'occitane), acum nu știu, poate in hotel erau alta marca, noi am fost cazați la una dintre vile, chiar recomand grupurilor formate din 2,3 familii (noi am fost 10 persoane) sa solicite la recepție (cu o mica atentie) lucrul acesta, o splendoare, 4 dormitoare, salon imens, bucătărie, piscina proprie, aveai un pic de mers pana la masa, plaja, dar era o placere, spatii verzi foarte frumos amenajate. La curățenie se putea mai bine și spectacole mai de calitate, o parte din ele le-am văzut și anul trecut și poate de aceea n-am fost prea incantata.
Este un hotel pe care-l recomand din toată inima, cel mai bun de pana acum.
@caesar_ave: o singura intrebare am. Pe vremea lui ceausescu hoteluri (cele vizitate de mine si nu su fost deloc putine), daca nu m-a lasat memoria aveau clasificari pe clase (A, B...). Vorbiti de hoteluri de 3 stele din alta tari decat Romania? Imi cer scuze dar ma framanta acest lucru.
@caesar_ave: nu isi are rostul ironia. Incerc sa fiu obiectiva atunci cand imi postez parerile cu scopul de a oferii ajutor celor care sunt in cautarea unei vacante.
Nu stiu cum dvs nu ati gast sezlonguri libere la piscina pentru ca noi gaseam fara probleme si la 10 cand plecam de la plaja.
Era o simpla intrebare. Oricum va multumesc pentru timpul irosit
@carmen_70 - Draga Doamna, nu eram ironic, tineti cont ca la 15 ani cat aveam la Revolutie nu stiam eu categoriile hotelurilor din Romania. Este un lucru marunt, C, B, 3 stele, Ceausescu sau nu... Asa ca s-ar putea sa aveti dreptate cu categoria...
si da, aveti dreptate ca gaseai sezlonguri si la 10, dar nu in primul rand la piscina, asta cu siguranta, nu. Iar noi avand copil mic trebuia sa ne gasim in primul rand de la piscina loc sa putem supraveghea kinderu'.
@caesar_ave: si ce ar trebui sa faca hotelul? Sa-ti pastreze tie 2 sezlonguri in prima linie pana la ora 10, ca esti cu copil mic? Crezi ca ai fost singurul cu copil mic la hotel?
kinderului ii place house si trace? sau asta era pentru cei mari?
Ironia, bat-o vina! De fiecare data când vreau sa plec în concediu (2-3 pe an) ma informez de aici despre destinația dorita, dar nu scriu ecouri tocmai din aceasta cauza, se trezește cate unul sa comenteze aiurea, nu știu, pentru voturi sau pentru ce. Fiecare ne împărtășește experienta sa, fie ea pozitiva sau negativa, noua nu ne rămâne decât sa tragem concluzii și nu sa intram în polemica.
ironia apare cand nu recomanzi un hotel despre care zici ca e bun dar are niste probleme. care sunt problemele? lipsa muzicii house la piscina si husele urate de pe sezlongurile de la piscina
@nrs: poate citiți cu atenție ce am scris la finalul textului meu și nu va mai băgați în seama sa păreți interesant!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2020 O superbitate de hotel. Un resort de nota 10+ — scris în 09.03.21 de maximus1976 din CRAIOVA - RECOMANDĂ
- Aug.2016 O impresie cat o mie de cuvinte! — scris în 17.02.19 de robbyy din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2016 Premium, pacat de animatie, aquapark si de piscina — scris în 29.08.16 de 1210andrei din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2016 Lux si eleganta — scris în 09.08.16 de carmen_70 din POPESTI LEORDENI - RECOMANDĂ
- Jun.2016 Rixos Premium – fără reproş — scris în 12.10.18 de elenaadina din GURA HUMORULUI [SV] - RECOMANDĂ
- Jun.2016 Luxul luxului... dar nu pe peste tot! — scris în 21.07.16 de caesar_ave din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2015 Calitate superioara — scris în 04.09.15 de adelinat din BRAILA - RECOMANDĂ