ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.09.2023
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Brăila
ÎNSCRIS: 17.06.09
STATUS: CONSUL
DATE SEJUR
SEP-2023
DURATA: 3 nopți
Prieteni
1 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 7 MIN

Copiilor cuminți li se îndeplinesc dorințele — Hotel Piccadilly Mamaia ***

TIPĂREȘTE

De cinci ani nu am mai văzut marea! Ultima dată am văzut-o la Albena, în Bulgaria, cu iubitul meu Ștefan.

Primul concediu în Albena a fost la hotel Magnolia O vacanta care merita din plin. Ultimul tot aici, la Magnolia vezi impresii a fost să fie.

Anul ăsta s-au aliniat planetele și pentru mine și am avut parte de mici bucurii, ultima fiind întâlnirea cu foștii colegi la Ploiești. vezi impresii și vezi impresii

Dar îmi doream atât de mult să văd marea! Măcar s-o văd! Și dorința mi s-a îndeplinit.

„Sindicatul organizează o excursie la mare, la Mamaia, Hotel Piccadilly. Noi vă rezervăm doar camera cu mic dejun inclus = 500 lei de familie in perioada 31 august-03 septembrie. Transportul, mesele și taxa de stațiune vă privesc pe voi.”

Ooo, să fie adevărat? Chiar se întâmplă? Mie? Nici nu a apucat bine să intre mailul că am și sunat persoana de contact să mă înscriu.” Cu cine mergi?” ” Singură. Plătesc două locuri.” ” Bine, cum vrei!”

” Offf, n-am bani până la salariu!” m-am plâns prietenei și colegei mele de birou. „Îți dau eu. Mi-i dai la salariu. Prea îți dorești mult. Să nu ratezi ocazia, că mă supăr rău pe tine!” Era în iulie, până în 15.

Am plătit și, așa cum mă știți, au început frământările, neliniștea, nerăbdarea… Bagaje, răzgândeli…

Mi-am cumpărat bilete la microbuzul Brăila-Constanța și retur în avans și am obținut o reducere de 10%. Amândouă au costat 180 lei față de 200 lei.

-

A venit și ziua plecării. Eram emoționată ca un copil lângă bradul de Crăciun.

Aveam cursa la 6:30 dimineața, să fiu eu mai prima acolo!

Călătoria a decurs bine, microbuzul curat, modern, neaglomerat. Am stat singură pe două locuri.

Îmi făcusem temele de acasă și în autogară, odată coborâtă, știam exact ce am de făcut. Am cumpărat contra a 5 lei un bilet cu două călătorii pe transportul public, m-am uitat după autobuzele pe care scria Mamaia și am luat 100M, care avea stație peste drum de hotel.

Ajunsă la destinație, am traversat bulevardul aglomerat în deplină siguranță, fără flashuri și claxoane și am intrat în hotel.

Adresă: Bulevardul Mamaia, Constanța 900001, Telefon: 0241 831 129

M-a întâmpinat o recepție largă, aerisită și parfumată, cu răcoare și multe locuri pentru odihnă, așteptat și relaxare. Florile și decorul modern și minimalist mi-a dat o stare de bine, de confort.

La recepție, o tânără cu un zâmbet sincer, nu profesional, m-a găsit pe lista cu rezervări, mi-a dat formularul și văzând că merg mai greu, mi-a dat o cameră la etajul 1, aproape de lift.

Camera 140

Am luat unul dintre cele două lifturi rapide și silențioase și în doar câteva secunde eram pe palierul etajului unu. La dreapta, a doua cameră pe dreapta era camera mea.

Am deschis cu cardul și m-a impresionat curațenia de aici.

Deși era spre bulevard, termopanele și-au făcut pe deplin datoria. Nu se auzea nimic din stradă.

Camera nu este mare. Mai degrabă lungă decât largă, cu gresie pe jos, în ton cu mobila, mobilier aproape nou (nu era de anul ăsta, adică), perfect funcțional.

Lângă ușa de la intrare, pe stânga, cuierul cu suportul pentru bagaje și un șifonier cu umerașe, rafturi, seif și minifrigider. Gol și perfect funcțional. Numai bun pentru apă și ceva mâncare adusă de mine de acasă. Pe dreapta, slotul pentru card, panoul de reglare a temperaturii din cameră și baia.

Baia curată, cochetă, cu chiuveta, tron și duș cu cabina walk-in care se închidea cu o ușă din sticlă.

Nu răzbătea nici un strop de apă în afara ei. Era și un covoraș absorbant la ieșirea din duș. Nu-mi amintesc dacă era uscător de păr în spatele ușii.

Lângă oglinda de la chiuvetă era săpunul lichid într-un dispenser și o poliță zidită, care era” populată” cu două pahare din plastic în țiplă, săpunuri, șampon și gel de duș, dar și cască pentru duș. A avut loc și trusa mea de voiaj acolo. Baia era în tonuri de bej, ca și camera.

În cameră, marea parte din loc era ocupată de patul matrimonial cu lenjerie impecabil de albă, saltea confortabila și… pilotă. La inceput m-a distrat, dar ce utilă a fost noaptea!!

Pe pat erau puse și câte două prosoape. Unul mic și unul mare, pentru baie, duș...

De o parte și de cealalta a patului erau noptiere, veioze funcționale și prize. În colțul dinspre baie mai era o poliță din lemn, bună pentru depozitare, pe care era telecomanda, un taburet din buret dedesubt, numai bun să stea poșeta mea acolo.

Pe peretele din fața patului, televizorul încadrat de două oglinzi mari. Nici nu știu daca televizorul era băgat în priză. Nu m-a interest aspectul ăsta.

Pe partea dispre balcon, că, DA, am avut și balcon, erau două fotolii și o măsuță cu o tavă pe care erau două pahare din sticlă, în țiplă și o… scrumieră.

La geam era o perdea fină, dar și draperii care obturau lumina.

Ușa dinspre balcon avea plasă contra insectelor. Mica ei problemă era că turiștii cazați înaintea mea și-au încercat puterile cu biata plasă. Și cum cel mai deștept cedează, plasa a cedat.

Problema s-a rezolvat repede, contra a 5 lei unui tinerel din echipa de curățenie.

Pe balcon era o masă din plastic și două scaune. Nu era sârmă pentru uscat costume și prosoape.

Răcirea camerei era centralizată, dar cu panou de reglare a temperaturii. Ușa dinspre balcon avea senzor care oprea aerul condiționat la deschiderea ei. Eu nu l-am prea folosit. Nu a fost foarte cald.

Toata camera avea lambriuri pe pereți, la culoarea mobilei, acel ton frumos de bej care mie-mi place mult. Un ton cald, confortabil, plăcut privirii și odihnitor.

În cameră și pe balcon am avut semnal foarte bun la telefon, dar eu sunt pe date mobile, așa că de Wi-Fi nu am întrebat.

Echipa de curățenie era formată din tineri sri-lankezi, instruiți în Dubai. Totul lucea de curățenie, dar pe ei nu prea i-am văzut. Foarte silențioși și discreți.

La ieșirea din lift, cel puțin pe palier la mine, erau canapele pentru odihnă.

Cazarea mea a avut și mic dejun inclus. Acesta se servea de la 7:30 la 10 în restaurantul hotelului, care avea și o terasă generoasă, dar aproape mereu plină. Greu găseam o masă afară. Terasa era înconjurată de o grădină frumoasă, bine întreținută, care dădea spre lacul Sutghiol. Avea și șezlonguri pe malul lacului.

Și în restaurant era curat, ca și pe terasă. Tot pe terasă era un bar care, probabil, funcționa seara. Ziua se pregăteau paharele, cafeaua…

Micul dejun era în sistem bufet suedez. Nu era foarte bogat, dar tăvile erau înlocuite imediat ce se goleau, așa că nu prea era coadă la mâncare. Cozi erau la cele trei aparate de cafea care se goleau foarte repede, dar tot atât de repede se reumpleau. Eu am avut cafea de acasă, cam bănuiam ce mă va aștepta.

Unii ar spune că micul dejun era repetitiv. Pe mine nu m-a deranjat. În cele trei dimineți EU am ales să iau lapte cu pandișpan, omletă, o roșie, o felie de brânză, două felii de pâine cu unt și cu gem. A fost strict alegerea mea, deși erau bacon prajit, ouă fierte, cremvurști, salam, șuncă presată, zacuscă, brânză, cașcaval, brânză topită, roșii, castraveți, cereale, mere, miere.

Și aici personalul era majoritar pakistanez sau sri-lankez, dar ajutat și de români.

Se mișcau incredibil de repede și de eficient, astfel încât nu prea erau sincope. Și erau deosebit de amabili. Doar că vorbeau DOAR engleza.

În fața hotelului este un fel de parcare, mai degrabă un spațiu ca acele” bretele” de deviere, unde se pot lăsa mașinile. Nu știu dacă se plătește ceva, probabil că da.

Nu am plecat cu așteptări foarte mari, dar am rămas plăcut surprinsă de acest hotel românesc. Și cât am stat acolo, nu am auzit pe nimeni să se plângă de ceva. Deci, dacă se vrea, se poate ȘI la noi

Îl recomand, mai ales că este relativ aproape de plajă. La 10 minute de mers pe jos, pe la umbră. Veți vedea!


despre SERVICII

Personalul majoritar amabil. Dar nu dau informații decât dacă ceri. La Recepție, fata de a doua zi cred că avea dureri de măsele. Față de cea din ziua precedentă, era un contrast ca între zi și noapte.


despre CAMERE & COND. CAZARE

O ultimă privire înaintea cazării unui turist ar fi descoperit problema cu plasa anti-insecte. Și lipsa unui uscător de rufe se cam simte la mare.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Eu am ales ce să mănânc, dar cozile de la cafea s-ar fi putut rezolva și cu deschiderea barului de pe terasă


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Despre asta, în episodul următor, că... va urma


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Despre asta, în episodul următor, că... va urma. Aici doar despre odihnă și relaxare.

## end review sc
Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de Zoazore in 13.09.23 22:24:39
Validat / Publicat: 13.09.23 23:30:36
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.

VIZUALIZĂRI: 1367 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Zoazore); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P16 Patul matrimonial, foarte comod
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 63700 PMA (din 48 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [14.09.23 08:23:05]
    »

    Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

    — (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    ZoazoreAUTOR REVIEW
    [14.09.23 08:40:04]
    »

    @webmaster: Multumesc mult, web!

    doinafil
    [14.09.23 14:20:46]
    »

    Să-ți fie de bine! „Nu aduce anu' ce aduce ceasu' !”

    Firmele private, între 1996 și 2012 - cele două la cre am lucrat eu - știu că nu erau afiliate nici unui sindicat. Ori că nu erau de acord patronii, ori că nu ne interesa pe noi, salariații, nu mai știu cum stătea treaba Cert este că eram mai bine plătiți decât la alte firme cu același profil!

    Ca să ne cunoaștem mai bine cu toți colegii de la celelalte departamente ale firmei (cei de la birouri cu cei din producție și mentenanță), patronii organizau „team-building” -uri în afara orașului, de obicei la munte, și plăteau absolut tot: transport, cazare, 3 mese, cu toată băutura inclusă + program de divertisment, muzică, tombolă, jocuri distractive, printre care și tiroliană.

    Bună și binevenită propunerea sindicatului vostru! Să dea Domnul să mai facă și altele!

    Hotelul este bun, la fel și mâncarea de la MD. Aștept episodul următor!

    Safta Radu CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [14.09.23 15:07:15]
    »

    Destul de convenabilă oferta sindicatului, cazare 3 nopți, cu micul dejun inclus, să tot mergi la mare cu asemenea oferte!

    Nu arată rău acest hotel Piccadilly, iar cu plasa de insecte îmi permit să te corectez, nu a fost distrusă de turiști, cred că pe-acolo au trecut niște babuini, care habar nu au de comportamentul civilizat...

    Eram sigur că la micul dejun prioritar e laptele, între voi s-a legat o prietenie statornică, citind acest review parcă te văd dimineața, la Hanzu, cu câtă poftă sorbeai din cana cu lapte de văcuță!

    E musai să mai scrii ceva de ieșirea ta la mare, ți-a ieșit porumbelul pe gură, n-ai încotro, eu aștept, am timp berechet!

    Gânduri bune!

    ZoazoreAUTOR REVIEW
    [14.09.23 21:14:54]
    »

    @doinafil: Pai si la noi s-a facut teambuilding. La Cheile Gradistei, in mai. Am si scris HotelPiatraCraiului–OPi ... ATA#AmFostAcolo &RestaurantulComplexuluiTu ... ATA#AmFostAcolo

    Am auzit apoi ca Sindicatul facea excursia asta in fiecare an. Eu abia acum am aflat. Oricum, dupa cum multi stiti, nici n-as fi putut merge chiar sa fi vrut.

    Partea proasta, Doina, a fost ca aici nu ne-am intalnit decat intamplator, cativa. Nevenind cu un autocar, nu stiu nici cati au fost, nici daca mai cunosteam dintre ei.

    Eu am plecat dintre ei in 2010 si am revenit in 2019. Intre timp, s-a mai schimbat "garda".

    Multumesc pentru vizita, vot si apreciere!

    ZoazoreAUTOR REVIEW
    [14.09.23 21:29:16]
    »

    @Safta Radu:

    Destul de convenabilă oferta sindicatului, cazare 3 nopți, cu micul dejun inclus, să tot mergi la mare cu asemenea oferte!

    Era si extrasezon. In ziua plecarii, imi asteptam in Receptie o prietena cand cineva si-a mai rezervat o camera. A prins la fix cele cateva zile, nu mai stiu exact cate, dar pleca pe 10 septembrie si hotelul se inchidea pe 11 septembrie. Am auzit si cand i-a comunicat pretul: 250 lei / noapte.

    Nu arată rău acest hotel Piccadilly, iar cu plasa de insecte îmi permit să te corectez, nu a fost distrusă de turiști, cred că pe-acolo au trecut niște babuini, care habar nu au de comportamentul civilizat...

    Si pentru mine a fost o surpriza placuta. Nu am plecat cu asteptari foarte mari si am fost foarte placut surprinsa. Cat despre babuini... cam ai dreptate! Asa cred c-a fost.

    Eram sigur că la micul dejun prioritar e laptele, între voi s-a legat o prietenie statornică, citind acest review parcă te văd dimineața, la Hanzu, cu câtă poftă sorbeai din cana cu lapte de văcuță!

    Ooo, si ce bunatate de lapte a fost! Domnul Ion stransese caimacul sa-l arunce. L-am salvat eu. Si pe domnul Ion de un drum, si pe caimac de la intalnirea cu natura. Dar La Moara ai uitat cat ati mai ras de mine cand beam laptele dimineata? Ma trimiteati la vacuta legata afara la vecini in speranta ca e vacuta si are uger!

    E musai să mai scrii ceva de ieșirea ta la mare, ți-a ieșit porumbelul pe gură, n-ai încotro, eu aștept, am timp berechet!

    Sigur ca voi scrie. Mai am doua bucati, dar sa vad cand. Ca cred ca tot timpul meu este pe la tine!

    Multumesc pentru vizita, vot si aprecieri. Si pentru amintiri dulci si... albe!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    doinafil, Safta Radu, Zoazore
    Alte impresii din această RUBRICĂPiccadilly Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.098728895187378 sec
    ecranul dvs: 1 x 1