GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Phoenicia atat de romanesc...
Sunt la al doilea sejur consecutiv apartament superior Opal.
Impresiile sunt din ce in ce mai proaste.
Hotelul e intr-o degradare accentuata, la fel ca bun simtul stuff-ului.
Mancare cu mucegai 2 cm (prajituri)
In baie mucegai igrasie, geamuri mizerabile, WC-ul stropeste in exterior cand tragi apa etc.
Ceea ce vreau sa povestesc este altceva: Cum am ajuns am constatat ca usa nu se inchidea.
Motivul: lamela care tinea limba broastei era stricata. Fusese rupta apoi montata invers ca sa tina cat de cat de un Dorel.
(Vezi poza atasament inainte de reparatii). I-am aratat femeii de service, iar aceasta a indreptat-o cu cheia. La protestele mele a chemat un lacatus care a facut la fel si a dat vina pe turistii precedenti, ca trantesc prea tare usa. Motivul real este ca sunt nishte turcisme ordinare de proasta calitate.
Am insistat sa inlocuiasca piesa de metal cu totul dar a refuzat motivand ca nu au pentru ca nu li se da. A plecat, dar piesa s-a strambat la loc imediat cum a plecat, motiv pentru care l-am chemat din nou cu acelasi rezultat.
Am fost la receptie sa fac reclamatie unde am fost intampinat de o domnisoara ce se intitula manager Roxana parca (avea ecusonul pus invers).
Aceasta nu numai ca nu avea rabdare mai mult de 10 secunde si incepea sa vorbeasca peste interlocutor dar a dovedit o atitudine nepasatoare de zile mari.
Deoarece insista ca a 3-a oara sa-mi trimita acelasi om cu atitudine miserupista, i-am cerut ca macar a 3 oara sa vina sa-l verifice, dar atitudinea Roxanei a fost de refuz total.
Domnisoara a dovedit o profunda lipsa de respect fata de client dar si o atitudine amenintatoare, intrebandu-ma de mai multe ori daca vreau sa mai stau in resortul lor.
Cu asemenea oameni la conducere mi s-a parut de prisos sa mai insist.
Stiind ca pestele de la cap se impute am realizat de ce merg lucrurile asa de romaneste la Phoenicia si am lasat orice speranta.
Ca un P. S. a venit si a treia oara "mesterul" care mi-a adus o tabla intreaga de la alta usa (nu noua), tabla care fiind dintr-un metal moale de slaba calitate (turcesc probabil) s-a indoit dupa vreo 3 zile, facand usa de neinchis iar.
Cu asemenea management lucrurile merg explicabil de prost.
Trimis de Talibanu in 22.08.17 18:29:37
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Talibanu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.27856300 N, 28.61871800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
pPoate găsești, totuși, timp / dispoziție să ne scrii și despre altceva în afară de ”faza cu ușa” (evident reprobabilă) - care ocupă 95% din review (!??)
Poți folosi rubrica ecouri.
@Talibanu: Stimate domn,
Va multumim ca ati fost ospetele nostru.
Intotdeauna facem tot ce putem pentru a veni in intampinarea celor care ne trec pragul.
Ne este foarte greu sa credem sa ati gasit mucegai pe mancare. Toata mancarea noastra este proaspata si tinuta in conditii optime pentru a fi in siguranta. Suntem singura societate de pe litoralul romanesc care cheama in control organismele autorizate cu controlul alimentelor. In plus facem propriile analize alimentelor, dar si personalului implicat in servire. La capitolul "food" stam cel mai bine - aceasta este opinia majoritatii oaspetilor.
Va informam de asemenea ca am inceput renovarea profunda a Resortului- doua dintre blocuri au fost complet renovate. De asemenea s-a schimbat si o parte din mobilier. Aceste operatiuni vor continua odata cu inchiderea sezonului estival 2017.
Va multumim pentru recenzia detaliata si speram sa reveniti aici pentru a vedea ca avem grija ca ne respectam promisiunile!
Toate cele bune!
NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
@PhoeniciaHR:
MA JIGNITI PROFUND INCERCAND SA INDUCETI FAPTUL CA MINT.
Faptul ca dumneavoastra va vine foarte greu sa credeti arata pe deplin incompetenta dumneavoastra si a personalului Phoenicia. Dumneavostra va bazati pe credinta si nu verificati. RUSINE
Exista 2 variante:
1. Ori stiti dar mintiti
2. Ori nu stiti pentru ca din incompetenta nu v-ati interesat. La incident au fost martori multi din clienti + seful de la bucatarie (si a fost chemat si cineva din managementul resortului)
Detaliez:
Intr-o seara 19 sau 20 iulie 2017 (parca) copii m-au anuntat ca la standul cu prajituri o doamna reclama faptul ca un platou cu prajituri este mucegait. M-am dus sa verific si intr-adevar in coltul dinspre mese exista o tava care avea mucegai. Precizez ca mucegaiul avea in anumite zone peste 2 cm grosime.
Doamna respectiva a facut poze, iar la fata locului venise si un reprezentant sef al bucatariei care a vrut sa ascunda platoul. Doamna a insistat ca platoul sa ramana acolo pana soseste cineva din management. Pana la urma cel din conducerea bucatariei a dat ordin ca platoul sa dispara. Doamna a ramas acolo cu seful de la bucatarie asteptand un manager al resortului care intarzia sa vina.
GRAV este ca platoul era consumat cel putin 1/3, probabil de copii care nu au tinut cont de mucegai.
Stiind ca am de a face cu persoane de proasta calitate morala, care incearca sa musamalizeze situatia, am filmat scena.
Sunt dispus sa o dau la vizionare unui reprezentant AFA.
Puteti cauta eventual si postarile doamnei (a facut poze, dar nu stiu daca le-a postat pe undeva).
RUSINE inca o data personalului PHOENICIA, care pe linga greselile facute, mai sugereaza ca sunt micinosi clientii, numai pentru a-si ascunde bataia de joc.
@Talibanu: Cel mai bine era sa trimiteti filmarea si cu pozele doamnei unei televiziuni ca sa-i linistiti si sa nu-si mai dea aere de... corectitudine.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 Am fost, am văzut, mi-a plăcut! — scris în 16.07.24 de lulu 90 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jun.2022 Vacanta reusita! — scris în 30.06.22 de Bobonete1980 din PITESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Revenim si la anul — scris în 14.09.21 de Evellyna din REşIţA - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Nu mergeți la Phoenicia Holiday Resort! — scris în 16.08.21 de MonicaArx din BOTOşANI - nu recomandă
- Sep.2020 Phoenicia Holiday: AI cu bani! — scris în 11.09.20 de iustin_79 din PIATRA NEAMț - RECOMANDĂ
- Sep.2020 Nasol — scris în 06.09.20 de yky silviu din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2020 Cu siguranta nu am sa mai revin la acest hotel ! — scris în 20.08.20 de george78* din BâRLAD [VS] - nu recomandă