ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.09.2024
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 03.08.11
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
AUG-2024
DURATA: 8 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
PREȚ SEJUR 10.310 lei
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ AI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
97.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 12 MIN

Phoenicia Blue View – Hotel Belvedere Olimp

TIPĂREȘTE

 

 Complexul Phoenicia Blue View este situat pe str. Amfiteatru nr. 6 din localitatea Olimp și este format din 3 hoteluri separate: Panoramic, Amfiteatru și Belvedere.

Fără a fi delimitat în vreun fel, resortul are o suprafață de 47.000mp și cuprinde 3 parcări generoase (dar neîncăpătoare de Sf. Maria :p), o plajă privată, 3 piscine în aer liber, spații de joacă pentru copii,  magazine de haine, de suveniruri, chioșcuri cu produse și obiecte de sezon (creme solare, papuci, gonflabile), tarabe cu obiecte vechi, anticariat, cărți, bijuterii și două scene pentru spectacole.

Mărturisesc că este primul resort all inclusive la care mergem în România și nu aveam prea multe așteptări. 🤓

Am ajuns la hotelul Belvedere într-o vineri din luna august, în apropiere de Sf. Maria.

Nu ne-a descurajat aglomerația din parcare, dat fiind faptul că locuim într-un oraș foarte aglomerat care îți dezvoltă abilități nebănuite de a identifica rapid oportunitățile de a găsi un loc unde să parchezi.   😃Așadar... am parcat. PARCAREA este gratuită, în limita locurilor disponibile și nu poate fi făcută rezervare. Au și câteva locuri pentru încărcat auto electrice.

Am ajuns cu mult înainte de ora 16:00 (ora la care se face check in). La recepție am primit o cameră care s-a întâmplat să fie gata, precum și diverse informații despre mese, activități, program piscină, etc. Totuși, până la ora 16:00 nu am primit brățările all inclusive. De precizat că, la fel ca la multe hoteluri de acest gen, la masă se intră cu cina și se iese cu prânzul.

Camera noastră a fost ceva mai mare decât cea plătită, recepționera fiind atentă la mesajele transmise anterior cu privire la un eveniment în familie pe care îl sărbătoream în timpul sejurului. Dar iată o descriere organizată: 🤪

CHECK-IN rapid, am primit cheia de la cameră (pe care e riscant să o scapi din mână, întrucât greutatea brelocului ți-ar putea zdrobi vreun deget de la picioare 💀).   Împreună cu cheia am primit cartele pentru prosoape de plajă, cartelă pentru electricitate și cartela precazare- pe care am returnat-o la ora 16:00, când am primit brățările all inclusive. Am plătit și taxa de stațiune 5lei/pers/zi.

RECEPȚIA: se află între etajele 4 și 5 ale hotelului Belvedere. (Fiecare dintre cele trei hoteluri ale complexului are recepție proprie, dar folosesc aceeași platformă – în sensul că au evidența tuturor clienților). Spuneam că e între 4 ți 5 recepția, întrucât... este la același nivel cu parcarea.  🤓🤓Astfel, venind în hotel dinspre parcare, recepția pare la parter, însă plaja este mult mai jos – și au fost construite etaje sub această recepție. Construcția este deosebit de interesantă: dinspre plajă hotelul are 7 etaje, dar privit din parcare vezi cumva doar 3... 🤠

Există și 2 lifturi- le-am folosit doar în prima și în ultima zi, pentru bagaje.

Spațiile comune din zona recepției (lobby) erau amenajate interesant: mai multe grupuri de scaune tapițate, fotolii și canapele, diverse obiecte expuse, vase decorative de dimensiuni mari, tablouri abstracte, comode, candelabre, oglinzi deosebite, vitrine cu obiecte colorate, statuete, ghivece cu flori și tavan casetat, lucios- ca niște mici sufragerii primitoare. 😊

Scările erau la fel de curate ca toate spațiile comune. Pe unele paliere existau scaune sau canapele de exterior pe balcoane generoase, comune. Holurile care duceau către camere aveau tavanul colorat, o gresie antiaderentă, tablouri pe pereți și spoturi din loc în loc. Toate camerele Hotelului Belvedere au vedere la mare (cel puțin cele de la etajul 3 în sus - celelalte erau doar cu geamurile către mare, care nu era vizibilă de vegetație și/sau zona piscinei.)

CAMERA  noastră dublă superioară matrimonială avea o suprafață de 30mp- cu un balcon de aproximativ 6mp. În cameră- un hol mic, șifonier cu umerașe și seif, o comodă cu minifrigider și cana fierbător (2 cești, ceaiuri, zahăr, lingurițe), pat matrimonial 160x200, tip baldachin, noptiere, telefon, Tv, Ac, veioze, oglindă, măsuță, canapea, tavan casetat, lucios, baia duș tip step-in și geam, câteva produse de igienă personală și prosoape cu numele complexului. Pe balconul generos – o masă și 3 scaune, toate din plastic alb.

Cearceafurile și fețele de pernă erau albe, din damasc, impecabile; mi-a plăcut că existau 2 feluri de perne pentru fiecare, și moi și tari. 

Hotelul Belvedere are și camere mai mici (18mp) dar și camere cu 3 paturi (matrimonial +2 suprapuse), suită cu 2 dormitoare (max. 4+1 pers) și apartamente (max. 3+1pers)

CURĂȚENIE în cameră s-a făcut mai mult decât mă așteptam. Zilnic luat gunoiul, de câte ori aveai nevoie schimbau prosoapele și o dată la 3-4 zile cearceafurile. 

MASA:

Noi am optat pentru all inclusive și am căpătat brățări diferite față de clienții cu DP sau MD. Pentru cei cazați la Belvedere, spațiul de servit masa este pe același nivel cu recepția (nivelul parcării- adică între etajele 4 și 5 ale hotelului).

Suprafața aferentă este generoasă, cu mese în interior și pe terasă, cu scaune de copii mari și mici.

Micul dejun este bogat, diversificat, cu ouă sub toate formele, legume, fructe, brânzeturi, mezeluri, cereale, lapte, dulcețuri, miere, prăjituri, compot, croissante, ciocolată, aparate de cafea, ceai, suc, un prăjitor de pâine, un banc de salate, un banc cu chifle proaspete coapte pe loc și unul dedicat omletelor speciale (cu ce ingrediente dorești). Am văzut și frigidere cu apă (plată și minerală), precum și cu iaurt, actimel.

Prânzul presupunea un adevărat festin, la fel ca cina: 3 feluri de ciorbă (la cină doar unul), un banc cu mâncare gătită, tradițională (sarmale, varză cu cârnați, fasole cu ciolan, mămăligă, ardei umpluți, tochitură, gulaș, etc), o linie cu mâncare gătită (câte un fel de mâncare de porc/vită/pasăre/pește + 3 garnituri diferite+ o tavă cu mâncare dietetică), o zonă cu brânzeturi (vacă, oaie, bivoliță, uneori brie, roquefort), o zonă cu legume la tigaie, un banc cu salate (inclusiv humus, salată de vinete, iaurt cu mentă). În zona de brutărie, la prânz și seara se cocea pizza; lângă se prăjeau cartofi la foc continuu; tot în această zonă se preparau în fața clienților paste, pește, legume chinezești cu porc, fructe de mare, etc. Există și o secțiune de grătar afară, pe terasă, unde se găseau diverse fripturi, mici, cârnați, scoici, etc. Bineînțeles, aveau și o linie cu fructe proaspete (predominau prunele, pepenele dar dimineața au fost și banane, piersici, mere).

La intrarea în spațiul alocat mesei se afla un bar de unde puteai lua băuturi alcoolice și non-alcoolice.

Tot la intrare erau și vitrinele frigorifice cu deserturi- câte 2-3 feluri de prăjituri cu cremă. Pe vizavi erau și alte feluri de desert, în principal libaneze (cu alune, cocos, fistic) precum și 2-3 feluri de fursecuri.

Bucătăria funcționa ca o adevărată fabrică, am simțit munca din spatele acelui răsfăț culinar și am apreciat-o. Am remarcat pe lângă gusturi deosebite și mâncăruri corecte și pe tinerii care debarasau, pe cei care aduceau imediat din produsele care se terminau. Contrar a ceea ce am văzut și simțit pe litoralul românesc, aici personalul era suficient și totul părea foarte bine pus la punct – cu atât mai mult cu cât ne aflam în plin sezon.

Dar dacă ar fi să mă străduiesc să găsesc ceva de cârcotit 😈...  găsesc! Aș spune că mi-a lăsat impresia că nu au un cofetar sau că bucătarul chef nu are pe cineva specializat în deserturi, pe care să-l lase” să-și facă talentul” . Noi am stat o perioadă măricică și nu am sesizat mari schimbări în oferta de dulce. (Astfel desertul nu a impactat silueta...) 😜

Conceptul all inclusive presupune cele 3 mese principale în regim bufet, cu băuturi incluse (apă, cafea, suc, vin, tărie, cocktail). Micul dejun 07:30-10:oo, prânzul 12:30-15:00 și cina 19:00-21:00. În plus, există un bar la piscină și unul pe plajă care oferă băuturi pe tot parcursul zilei. În intervalul orar 16-19 aici au și înghețată.  

Pentru orice alte produse alimentare (chipsuri, cola, clătite, gogoși, ș. a.) - aveți atât pe plajă cât și la magazinele de lângă hotel o paletă variată, la prețuri de litoral.

De asemenea, în complex funcționează 2 restaurante, Mandalun și Mimoza, plus barurile de la terase- unde preparatele sunt contracost.

Revin însă la aprecierea pentru tot ce am găsit la masă (de aceea i-am dedicat și foarte multe rânduri) – curat, proaspăt, cu gust, în întâmpinarea tuturor mofturilor (și de adulți și de copii). Aș spune că este punctul lor forte (sau unul dintre ele). Poate de aceea este atât de căutat de familii cu copii. Marea majoritate erau din această categorie.

Tot resortul este gândit, de fapt, pentru acest gen de clienți- familii cu copii- întrucât are diverse activități pentru cei mici.

ENTERTAIMENT:

Activitățile de care spuneam se adresează, în principiu, copiilor de 5-12 ani. Pe parcursul zilei, așa cum veți regăsi în programul lipit în zonele cheie (la masă, la intrarea pe plajă, la piscină) sunt organizate numeroase activități. Unele sunt pentru adulți, de principiu, dar pot participa și copiii (de ex. pilates, aerobic). Altele sunt exclusiv pentru cei mici- jocuri, concursuri, întreceri, adaptate grupelor de vârstă. Echipa de animatori este tânără, plină de energie și talent. Fac pictură pe față, teatru de păpuși, întâlniri cu personaje din desene animate. Seara se organizează minidisco și activități pentru copii, urmat de spectacol în aer liber (21:00-23:00) cu diverși invitați, cu dansuri, muzică, glume, concursuri. (Pentru cei care vor să meargă devreme la culcare poate fi deranjant întrucât zgomotul se aude în toate cele 3 hoteluri.) Cei mici au și o piscină cu tobogane precum și un spațiu de joacă pe nisip situat în fața Hotelului Amfiteatru, la intrarea pe plajă.

Pentru adulți, în afară de piscine (foarte curate, dar cam mici... și pline de colacele copiilor), există terasele la nivelul recepției (unde se pot consuma diverse, contracost); masă de tenis, table, șah, iar pe plajă sunt doi maseuri cu prețuri de litoral. Mai sunt si spectacolele de seara, cum am amintit mai sus.

Plimbările pe malul mării sunt de luat în calcul, se vede foarte frumos răsăritul, precum și felul în care iese luna din apă seara.

De asemenea, Olimpul fiind lipit de Neptun, este plăcut să te plimbi spre lacul cu nuferi sau chiar pe strada principală, cu magazine și terase presărate din loc, de unde răsună muzici de-ale noastre.

 Tot la acest capitol sunt de notat ofertele pentru sporturi nautice. Pe plaja aferentă complexului, în partea stângă, funcționează Club Nautic.

Există și diverse pliante cu oferte de excursii în Delta Dunării sau în Bulgaria (Varna, Balcik).

Zilnic, pe plajă se vindeau bilete pentru spectacolele care aveau loc la teatrul de vară din Neptun (comedianți, muzică – 50-80 lei/pers și copii sub 10 ani gratuit).

Pont: în jurul orei 20:15 se aprind luminițele albastre (tip led) ale hotelului și este o experiență interesantă, mai ales când le vezi de pe mare sau de pe unul din pontoanele din apropiere.  

PLAJA:

Complexul are o plajă privată, situată în fața celor trei hoteluri. Șezlongurile și umbrelele sunt oferite gratuit și sunt așezate pe mai multe rânduri. Se practică” rezervarea” prin lăsarea de prosoape, deși sunt afișe cu anunțuri care interzic acest lucru. 😛 În plus,   sunt destule  șezlonguri– atât pe plajă cât și la piscină.

Plaja este curată, cu coșuri de gunoi la capete, fiind desemnați responsabili cu curățenia, precum și cu manipularea saltelelor și aranjarea șezlongurilor la finalul zilei. Din ce am observat în ultimii ani, a fost singura plajă de pe litoralul românesc fără viespi sau albine.  

Prosoapele de plajă erau oferite gratuit, pe baza cartelelor primite la check-in, la un chioșc din apropierea plajei, deschis în intervalul orar 08:00-19:00. Acestea erau de calitate, moi și cu un foarte discret miros de detergent/balsam.

Pont: șezlongurile dinspre Club Nautic sunt de evitat. Aici, în loc de mirosul de mare, sare, alge veți simți duiosul miros de...combustibil de la ATV-ul care mută ambarcațiunile.  

Intrarea în apă este cu pietricele (găsiți papuci de apă la magazinele din incinta complexului) și are ușoare denivelări. S-au format și aici gropi de 30-40 cm, ca o treaptă la 3-4m de mal- acolo unde pe fundul apei începe un nisip fin.  

Am observat că în zonele obligatorii de trecere erau afișate diverse anunțuri de interes pentru turiști- ca de exemplu faptul că din 9 septembrie 2024 municipalitatea demarează procedurile de scoatere a pietrelor din apă și reamenjarea zonei de plajă în Olimp.

(Un alt anunț viza amenajarea în cadrul complexului în 2025 a unei piscine destinată exclusiv adulților. Este într-adevăr o nevoie a turistilor, întrucât nu au loc de colacele celor mici.)

WI-Fi  a fost corespunzător în toate spațiile complexului, înclusiv pe plajă. 

Concluzii:

Hotelul este mult peste 4 stele bulgărești, dar ușor sub hoteluri de 4 stele din Turcia (foarte aproape de acestea din urmă). Punctele forte ale hotelului sunt regimul all inclusive (bucătăria extraordinară), amplasamentul, camerele, facilitățile, spațiile interioare și exterioare, precum și această aplecare spre client, comunicare și feedback la doleanțele turistului. In plus are multe activități pentru copii, fiind preferat de familii.

Din ce am văzut aici, potențialul hotelului este de Rixos, ne-am simțit foarte bine și a fost exact ce ne trebuia. Prețurile sunt pentru toate buzunarele, în funcție de camera și de opțiunea pentru masă, dar și în funcție de perioada în care rezervați sejurul.

În final nu pot să nu vă împărtășesc o experiență care m-a impresionat: patronul complexului, Mohammad Murad, a stat tot weekendul la hotel, printre oameni. Îl vedeai jucând table cu vreun angajat, la o masă în lobby sau la o terasă cu diverse cunoștințe. Foarte frumos pentru business și plăcut, efectiv, pentru clienți – mai ales că era popular, modest, cu zâmbetul pe buze și cu un comportament discret.  

Închei spunând că rar optăm pentru a ne caza de două ori în același loc, dar acesta este un hotel pe litoralul românesc la care vom reveni.   

În speranța că v-au fost utile aceste rânduri,

vă doresc zile senine și vacanțe frumoase tuturor! 😘


[fb]
---
Trimis de silvia tudoran in 03.09.24 09:22:52
Validat / Publicat: 03.09.24 12:14:06
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.
  • Alte destinații turistice prin care a fost: America, Turcia, Spania, Bulgaria, Ungaria, Serbia, Croatia, Italia, Franta, Andorra, Muntenegru, Grecia, etc.

VIZUALIZĂRI: 587 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (silvia tudoran); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P33 Rasarit la malul marii - pe plaja Phoenicia Blue View
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 22700 PMA (din 23 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

ANILUPHONE
[03.09.24 14:06:59]
»

@silvia tudoran: Mă bucur pentru voi că ați avut un sejur plăcut, dar și prețul este pe măsură, practic este corect raportul preț/calitate... pentru că din ce văd sunt și nemulțumiți...

Am fost și noi doar în vizită să vedem cum s-a renovat acest complex... iar acum am văzut că s-a lărgit și plaja... în alte vremuri avea un renume pentru străini, iar noi doar ne plimbam pe acolo...

Oricum este bine că a fost reabilitat și nu a fost lăsat în paragină...

Toate cele bune! Mă bucur că mai scrii aici pe AFA, așa mai aflăm unii de alții!

silvia tudoranPHONEAUTOR REVIEW
[03.09.24 14:24:21]
»

@ANILU: Te imbratisez virtual, draga mea, asta pana ne vom revedea.

Multumesc de vizita si de vot!

Cat timp este lume care citeste, voi continua sa impartasesc din experientele mele. Ma uit la numarul de vizitatori si ma bucur.

Cu votatul... eu stau prost, recunosc! Imi iau informatii de aici sau de prin alte parti si "uit" sa dau un like sau un vot pt AFA. Si asa ma revansez eu: lasand la randul meu niste randuri care sa arate ce am vazut intr-un anumit loc.

Ganduri bune si vacante reusite!

webmaster
[03.09.24 21:41:06]
»

Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

valentinag
[04.09.24 10:56:55]
»

Excelent review! Ultima oara au fost ai mei la Amfiteatru prin 97 sau 98 si arata jalnic, acum, alta viata! Si alti bani!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ANILU, valentinag
Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Blue View Hotel (ex Panoramic-Amfiteatru-Belvedere) [Olimp]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.062932968139648 sec
    ecranul dvs: 1 x 1