GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Anul trecut, de Revelion, am fot cazati la Pensiunea LA OGRE, urmand sa petrecem sarbatoarea dintre ani la un restaurant din zona.
Raportul calitate-pret, absolut nejustificat.
Impresia: ca la stana - barne pe tavan, in camera mirosea a oaie; nu exista dulap, la baie am gasit sapunuri FOLOSITE de turistii de dinainte; prosoapele uzate si o culoare dubioasa; cosul de gunoi nu a fost golit NICI O DATA in 5 zile, pentru hartie igienica a trebuit sa solicitam in cateva randuri.
Din anunt reiesea ca exista sala de mese, dar la care nu am avut acces - fiind nevoiti sa mancam in camera. La bucatarie, puteam pregati ceva printre sarmalele gazdei, etc.
Temperatura in camera era extrema: cand nu puteam dormi de cald, cand ne clantaneau dintii. Scarile si podelele, din lemn, scartaiau de fiecare data cand calca cineva pe ele.
Intr-un cuvant, a fost cea mai neplacuta impresie pe care mi-a facut-o VREODATA vreo pensiune din Romania!
Trimis de turist roman_2 in 27.12.12 10:54:09
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în HOREZU. A mai fost în/la: Brasov - Aro Palace, Sinaia/ Rina Hotels, Predeal - Hotel Orizont, Bran - Hotel Dolce Vita, Poiana Brasov, Sibiu - Hotel Ibis/Ramada, etc.
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (turist roman_2); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.14493900 N, 23.98661800 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
10 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@turist roman_2: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
Da, pensiunea Ogre este si pentru noi o amintire neplacuta. Am plecat dupa doar o noapte din cauza a catorva sute de furnici care misunau prin camera. Si poate am mai fi stat, schimband camera, dar atitudinea proprietarului a fost execrabila. O rusine pentru turismul romanesc, din pacate fara urmari. Pensiunea exista in continuare. Asta e!
@turist roman_2:
Buna ziua, sunt proprietarul Pensiunii si acum am vazut acest referinta proasta la adresa Pensiuni La Ogre.
Cei care au scris acest raport, au ocupat cinci camere si ca sa le obtina a venit seful de la Pensiune Alex si ma rugat sa-i accept pentru ca nu gaseau cazare in zona in perioada reveionului, iar clienti erau rude sau prieteni ai patronului din Dolj.
1) Pentru motivul ca nu au luat masa la noi am pus pretul camerei mai mare decat cel obisnuit.
2) Ma intreb daca ei au fost cu un an in urma de reveion la Pensiunea La Ogre de ce au facut acest raport cu un an intarziere. raspuns: Au facut reclama negativa pentru reveionul 2012-2013, au scris tocmai pe 27.12.2012.
L-as ruga pe Administratorul de site sa scoata acest raport deoarece nu este adevarat si este singurul de acest fel al Pensiunii La Ogre.
Pe Booking.com avem 9,5/10
R.O-G pensiunea "La Ogre"
NB La Ogre este (sau a fost) reprezentant al unității
@La Ogre:
”Ma intreb daca ei au fost cu un an in urma de reveion la Pensiunea La Ogre de ce au facut acest raport cu un an intarziere. raspuns: Au facut reclama negativa pentru reveionul 2012-2013, au scris tocmai pe 27.12.2012.
Și io mă întreb: dacă scriind pe 27.12 un articol referitor la un sejur de Revelion, clientul cu siguranță nu mai afectează în niciun fel rezervările din acel an (că doar n-o fi așteptat nimeni până în al 11-lea ceas și 50 de minute să-și facă rezervare, iar dacă ar fi încercat, nu cred să fi aflat camere libere la acea dată sau ulterior - 28,29, maximum 30.12), Dv. de ce veniți tocmai acum, când e sezonul cererilor de oferte pentru revelion, să cereți ștergerea acestui articol?!? (Întrebare retorică, evident!)
Din fericire, AmFostAcolo NU este Booking.com (unde proprietarii pot șterge/elimina/edita recenziile clienților nemulțumiți! Și spun asta (de fapt, o repet a N-a oară) în calitate de client nemulțumit în mai multe rânduri, ale cărui impresii scrise la unele cazări rezervate pe booking.com NU au fost publicate acolo.
Ce bine că există AFA!
PS - despre ecoul scris ceva mai târziu de către utilizatorul nila moromete, nici măcar n-ați amintit... Oare nemulțumirile sale pentru ce eveniment ar fi fost „contrareclamă”?!?
@Dragos:
R.O-G pensiunea la Ogre,
1) Daca clientii au fost nemultumiti de ce au stat 5 nopti, si au platit si un pret mult prea mare.
2) Pe Booking.com nu se pot sterge impresiile negative.
cu stima
R.O-G
NB La Ogre este (sau a fost) reprezentant al unității
@nila moromete: Imi pare rau ca nu m-am purtat mai frumos cu Dl. Morumete.
In privinta furnicilor nu am nimic de zis. la un moment dat am fost invadati de furnici.
Ii cer scuze dl. Morumete
cu stima
R.O-G
NB La Ogre este (sau a fost) reprezentant al unității
@Dragos:
Stimate Domnule Dragos
Vreau sa va prezint Pensiunea La Ogre si politicile noastre.
In primul rand va invit sa petreceti un weekend la noi sa vedeti care sunt conditiile, cum sunt camerele care sunt utilitatile si accesoriile pensiuni: sauna, spalatorie, calcatorie, sala de televiziune cu ecran de 3m, locuri de parcare gratuite, multiple terase si 12 camere cu paturi confortabile (relaxa plus saltea de lana plus huse si cearsafuri de calitate) unele camere sunt dotate si cu halate patru prosoape, baia are bideu dus fara cada bancuta de lemn si fönn. Unele camere duble au deja doua bai, O suita are trei bai, alta are doua bai.
Daca va uitati pe booking.com stam peste tot bine, numai raportul calitate pret este prost.
Politica noastra fata de turist este sa-l multumim perfect cu o cina de buna calitate si un mic dejun corespunzator.
Ne luam timpul necesar sa explicam turistilor obiectivele de vizitat din zona, si avem si materil tiparit.
Este foarte posibil ca fata de cei care au scris negativ, avem si noi partea noastra de vina, dar am invatat din greseli si ne-am imbunatatit service-ul si modul cum ne alegem clienti.
Va asteptam cu drag la pensiunea noastra.
Cu stima
R.O-G.
pensiunea "La Ogre"
NB La Ogre este (sau a fost) reprezentant al unității
@La Ogre: Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Asemenea date se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.
Pentru a transmite un mesaj personal: click pe numele utilizatorului, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
salut
Eu am dat telefonul pentru Dl. Dragos, daca vrea sa vorbeasca cu mine.
NB La Ogre este (sau a fost) reprezentant al unității
@La Ogre: Vă mulțumesc frumos de invitație, dar locurile de cazare prefer să mi le aleg singur.
Nu am considerat neapărat că sunteți cumva rău intenționat sau mai știu eu ce altceva - pur și simplu v-am adus la cunoștință că simpla menționare a „categorisirii” de pe booking.com NU este o condiție sine qua non a bonității.
Și ca să nu mai pară că vorbesc fără „dovezi”, vă spun pe scurt povestea ultimei mele nemulțumiri cu saitul acela: am rezervat pentru o noapte de tranzit o cameră la Sandanski. Ghinion, cu o seară înaintea plecării, mă anunță că nu pot onora rezervarea... La întoarcere, am primit mail-ul de la booking.com să îmi spun părerea despre pensiune - n-a apărut nici în ziua de azi! Dar comision pe camera rezervată de mine, și-au luat! (Și au mai fost și altele!) Ce să mai spun despre un sait care e (încă) în stare să vândă hotelul Histria din Mamaia?!? (demolat, neclasificat etc.)
După felul cum ne prezentați situația, e chiar posibil să aveți dreptate; dar asta nu înlătură pe de altă parte, nici dreptul la opinie a clienților care nu au fost pe deplin mulțumiți de găzduire, corect? Dacă ați învățat ceva din prezentarea lucrurilor care i-au dezamăgit, cu atât mai bine!
Spor la treabă!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2012 Foarte relaxant — scris în 31.07.13 de silviu ioan din TâRGU MUREş - RECOMANDĂ