ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.02.2012
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Dr-Tr-Severin
ÎNSCRIS: 13.04.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JAN-2012
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 - 5 ani COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 2 MIN

Neseriozitate maxima

TIPĂREȘTE

Ceea ce s-a intamplat a fost de-a dreptul strigator la cer.

Prietenii nostri s-au cazat cu o zi inaintea noastra si au rezervat o camera si pentru noi. Seara li s-a spus ca nu mai este valabila rezervarea pentru camera retinuta. Ne-au sunat si am stabilit sa cautam cazare si pentru noi si pentru ei in alta parte.

Cu greu am gasit cazare in alt loc cam dupa 4 ore de telefoane si cautari pe net fiind chiar in seara dinaintea plecarii, am gasit, i-au informat pe administratori ca pleaca a doua zi.

Dupa o ora le-a spus ca s-a eliberat o camera si pot ramane si putem veni si noi, si pentru a nu ne pune prietenii pe drumuri am anulat cealalta rezervare facuta si am decis sa ramanem toti la Karla.

A doua zi eram pe drum spre Ranca si ne suna prietenii nostri sa ne spuna ca li s-a spus ca nu mai pot sa le dea camera rezervata.

Nu pot sa va spun stresul prin care am trecut si noi si prietenii nostri, ei au plecat de la ei abia au gasit pentru a 2-a oara cazare in alt loc. Era cat pe ce sa ne trezim in Ranca fara cazare.

Nu credeam ca mai este posibil in zilele noastre, cand ar trebui sa faci orice pentru a-ti atrage clientela, sa ii lasi in drum.

Din cate am inteles de la prietenii nostri, care au apucat sa stea o noapte, camera merita pretul in raport cu calitatea, dar toata seara nu au avut apa si au fost nevoiti sa aduca apa in bidoane de la parter pentru a puna la WC.

Cu astfel de servicii, calitatea este degeaba.

Poate iti trece clientul pragul o data, asta daca nu il lasi in drum, dar a 2-a oara sigur nu.

As dori ca proprietarul sa citeasca acest comentariu, si sa inteleaga ca un client nemultumit trage dupa el o multime de potentiali clienti. In sfarsit, stiu sigur ca toti din cei care imi vor cere o recomandare la Ranca nu vor auzi Karla de pe buzele mele, ba chiar le voi povesti ce am patit.

Doar pentru ca sunt aproape de partie nu le garanteaza o clientela pe termen lung, seriozitatea conteaza foarte mult.


[fb]
---
Trimis de cristinamid in 02.02.12 10:00:14
Validat / Publicat: 02.02.12 11:13:59
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1620 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cristinamid); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

7 ecouri scrise, până acum

webmaster0
[02.02.12 10:06:37]
»

@cristinamid, multumesc pentru ca ai ascultat rugamintea noastra; din pacate, regulamentul nu ne permite sa publicam si notele acestui articol, pentru ca nu ati fost cazati acolo. Dar este foarte util pentru informarea potentialilor turisti.

adryana
[02.02.12 12:45:56]
»

@cristinamid, imi pare rau de cele citite, nu stiu daca tu ai citit ce am scris si eu. Intr-adevar, am spus si eu in rw. meu ca a fost o surpriza pentru noi sa ajungem la Karla si sa aflam ca suntem luati in primire de femeia de servici si familia ei, care de fapt ei se ocupa de pensiune si ca de fapt proprietarul pensiunii, un strain si fiica lui, Diana, nici nu calca pe acolo. Contribuie doar financiar si atat.

Noi am sunat la nr. telefon gasit pe internet si afisat pe site-ul pensiunii. Mi-a raspuns fiica. Ea vorbea cu noi de fapt din Bucuresti, noi nestiind asta.Ne-a asigurat telefonic ca avem rezervata camera pentru 4 persoane.Am crezut-o pe cuvant si nu am avut niciun fel de probleme ! Poate conteaza si acest aspect dar am stabilit cu acea domnisoara de comun acord ca inainte cu o zi de plecare sa o mai sun inca o data ca sa confirm rezervarea noastra si a prietenilor cu care am fost.

Cand am ajuns acolo la Karla am fost condusi imediat spre camera noastra, fara probleme, dar nu de administrator ci de cine nu ne asteptam. Dar ce a contat atunci cine ne conduce spre camera?- aveam camera noastra, era frumos si totul era bine.

Nu pot sa imi dau seama ce s-a intamplat cu rezervarile voastre, caci doamna aceea care se ocupa de pensiune este f. amabila si draguta, sotul la fel. Si muncesc atat de mult acolo.

Ce am observat eu acolo este faptul ca era un grup de tineri de la Sibiu, 6 la numar, care nu se puteau caza la ora 14 caci ceilalti care trebuiau sa plece erau inca la plimbare si au venit sa elibereze camerele seara la ora 19!!! a cui a fost vina???? . I-am vazut ca se inverzisera la fata si stateau cu bagajele pe canapea langa semineu. Obositi, nemancati, imi dau seama ce greu le-a fost.

Deci, imi pare rau pt. voi . Si noi am fost acolo si am stat sus la mansarda si nu am avut probleme cu apa, cu nimic, a fost f. bine si noua ne-a placut.

Parerea mea este ca a fost o neintelegere intre mesaje intre proprietara de la Bucuresti si doamna de la Karla. Numai bine.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
cristinamidAUTOR REVIEW
[02.02.12 13:09:23]
»

Rezervarea pentru noi a fost facuta acolo de catre prietenii nostri care se cazasera deja acolo, daca proprietara face aranjamente si da ordina prin telefon, doamnei administratore sau ce e, nu e in regula, pentru rezervari trebuie sa existe o conumicare foarte buna. Si sa iti respecti clientul cand promiti ceva.

Va dati seama ca eram pe drum cu fetita noastra de 5 ani, daca prietenii nostri nu ar fi fost deja acolo sa caute cazare la alte pensiuni ce faceam?

Ma intorceam din drum? Sau umblam toata statiunea dupa cazare?

Intradevar am inteles de la prieteni ca pensiunea arata bine, dar la ce bun daca ajung acolo si rezervarea facuta nu e valabila?

orange
[03.02.12 00:43:21]
»

Daca prietenii dumneavoastra insistau sa plateasca un avans pentru rezervarea camerei probabil nu mai aveati atitea neplaceri.

cristinamidAUTOR REVIEW
[03.02.12 08:47:30]
»

Nu stiu, pentru ca i-au rugat sa lase avans pentru camera si au spus ca nu e nevoie, plus ca ei erau deja cazati la Karla, nu s-au gandit ca mai apar surprize.

Mai ales ca i-au intrebat daca sigur camera e libera, pentru ca noi avem deja rezervare in alta parte si v-a trebui sa o anulam daca venim la ei.

Nu ma puteti convinge orice ar fi, stiau ca noi am anulat o rezervare in alta parte doar pentru a veni la ei, si apoi imi spun din senin ca am ramas fara camera?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
orange
[04.02.12 01:58:19]
»

Majoritatea proprietarilor de pensiuni vor (cu orice pret) sa aiba pensiunile pline. Pentru asta practica suprarezervarea sau mai pe romaneste; promite o camera mai multor persoane, fara sa ceara avans si cazeaza pe primii sositi.

Daca mai sosesc si alti turisti cu rezervare in loc sa le asigure o cazare la aceleasi conditii sau chiar mai bune, (cum se procedeaza prin alte locuri si cum ar fi normal), proprietarii sau angajatii lor ingroasa obrazul si spun ca nu mai au camere libere.

Uni turisti vor cu orice pret sa aiba rezervare pentru a scapa de o grja si procedeaza astfel: fac rezervare telefonic (fara sa trimita avans) la doua trei locatii, ajung in localitate, merg la pensiuni si unde le place spun ca au rezervare si raman.

Multi dintre turisti suna la celelalte locatii, invoca un motiv si anuleaza rezervarea.

Dar sunt si unii turisti care ori uita sa mai anuleze celelalte rezervari ori ingroasa obrazul si intentionat nu anuleaza rezervarile pentru ai face pe cei de la pensiune sa-i astepte cu camerele libere, eventual chiar sa ramana cu ele libere, razbunandu-se pe proprietarii de pensiuni pentru o " teapa" pe care au luat-o candva.

Nu stiu exact cum sau petrecut lucrurile in cazul dumneavoastra dar cand mai faceti rezervari fara sa platiti un avans e posibil sa repetati experienta.

Din cat am inteles eu cei de la pensiune nu v-au spus de ce nu mai e libera camera care la inceput era libera.

Eu consider ca cei de la pensiune nu au procedat corect si daca nu schimba felul in care fac rezervari, in viitor vor avea numai de pierdut.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Deutza*
[25.07.12 14:28:11]
»

weekend-ul acesta am rezervare facuta la pensiunea Karla si sper sa nu se intample asa ceva in conditiile in care am dat si un avans pentru 2 camere...

daca vedeam review-urile de la inceput nu mai alegeam aceasta pensiune.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adryana, cristinamid, Deutza*, orange
Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Karla [Rânca]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048341989517212 sec
    ecranul dvs: 1 x 1