ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.11.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 11.11.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
NOV-2014
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
41.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Feriți-va de aceasta pensiune

TIPĂREȘTE

E cred primul meu review negativ pentru o pensiune din tara. Am petrecut 2 nopți la aceasta pensiune si le regret si acum.

Condițiile de cazare sunt OK, trebuie sa fiu corect, însă modul in care s-au comportat cu noi gazdele începând de la patron pana la chelner a fost execrabil.

In prima seara am luat cina la restaurantul pensiunii. Deși meniul era foarte variat opțiunile se rezumau doar la șnițel cu cartofi prăjiți sau grătar. Ca salate, doar 2-3 opțiuni erau valabile. Am zis OK fiind vineri poate nu sunt pregătiți.

Totul s-a schimbat in rău a 2 zi, începând cu micul dejun (inclus) dar impus: ți se aducea farfuria in fata. La discreție era cafeaua, si cerealele cu lapte pentru copii. ok pana aici. La prânz am solicitat sa ni se permită sa facem un grătar. Ni s-a propus sa participam la un miel la protap (era ziua patronului) contra 50 RON portia. Ni s-a părut mult si am refuzat. atunci ni s-a impus ca pentru grătar sa cumpăram garnitura si salate de la ei contra cost 'ca sa acoperim prețul gratarului' (era pe gaz). Am fost de acord.

La prânz in ciuda comenzilor multiple (multiple salate si multiple Porții de Garnituri) ne-au fost aduse la grămada însă s-au plătit la numărul de Porții. Comanda a fost greșita însă deși ni s-au adus Garnituri la prețul celor inițiale mai mare.

Seara a fost însă picătura care a umplut paharul. Patronul își serba ziua iar faptul ca noi doream sa comandam ceva părea ca ii deranjează pe bucătar si pe chelner. Ce încercam noi sa comandam ni se zicea ca nu mai au, deși se cărau din plin la alte mese. Am dorit cartofi prăjiți ni s-a zis ca nu mai au însă la alte mese se aduceau cartofi prăjiți.

Aceeași poveste cu papanași. OK, însă nu au vrut sa ne facă nici clătite deși nici cartofii prăjiți si nici clătitele nu sunt greu de făcut sau retete complicate.

Orice desert am cerut ni s-a răspuns sa comandam tort deși noi nu doream tort,

Ca sa fiu corect, recunosc ca am primit cadou o porție de miel la protap, deși nu am cerut.

Am crezut inițial ca problemele sunt la bucătar, dar am fost informați ca a fost ordinul patronului...

Nu comentez cum își conduce fiecare business-ul, însă daca vroia sa își facă ziua cu prietenii putea sa nu se mai complice cu alți clienți si sa ne facă pe noi sa ne simțim prost pe banii noștri.


[fb]
---
Trimis de gobblin in 11.11.14 23:59:00
Validat / Publicat: 12.11.14 03:57:32
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1775 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gobblin); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 10 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[12.11.14 03:57:14]
»

@gobblin: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[12.11.14 08:34:24]
»

@gobblin - Poate n-ar fi rău să spui și în care week-end ai fost, să știe lumea ce dată să evite pentru a lua masa acolo!

barolo
[04.01.15 00:04:28]
»

@gobblin - Va multumim pentru recenzia de mare exceptie postata pe acest site! Intr-adevar nu putem sa multumim pe toti clientii care cred ca li se cuvin servicii de 7 stele pentru pret de 3 margarete, dar va promitem ca ne pregatim cu ardoare sa va intampinam data viitoare cu servicii de mai mare calitate pentru pretul cerut. Va rugam in primul rand sa ne sugerati un meniu de mic dejun continental in valoare de maxim 10 lei care sa multumeasca asteptarile dumneavoastra. In al doilea rand va rugam sa nuantati afirmatia privind comportamentul execrabil al proprietarului si al personalului.

Privitor la afirmatia dumneavoastra referitoare la meniul apreciat ca sarac al restaurantului pensiunii noastre, tin sa va precizez ca noi suntem pregatiti mai ales la sfarsit de saptamana cu o varietate mare de feluri de mancare proaspat gatite, inclusiv salate de sezon (muraturi de casa).

Dorind intotdeauna sa venim in intampinarea cerintelor oaspetilor nostri, desi politica pensiunii noastre este de a nu oferi posibilitatea folosirii gratarului, am facut o exceptie special pentru dumneavoastra. Se pare ca am gresit si doresc sa-mi cer scuze!

Mai mult de atat, ati reclamat faptul ca ati dorit sa comandati la cina diverse feluri de mancare (garnituri sau desert) si nu ati fost serviti in special dumneavoastra, fata de alti clienti, acest lucru nu poate decat sa ma mire!!! Probabil comanda a fost data la o ora tarzie (dupa ora 22) cand bucataria era inchisa.

In speranta ca v-a placut platoul cu miel la protap (cu care v-ati si fotografiat) si pe care v-i l-am oferit tocmai pentru ca era ziua mea onomastica, va asteptam cu drag si alta data cu servicii turistice de mai inalta calitate pe masura asteptarilor dumneavoastra!

Cu deosebita stima si respect!


NB barolo este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
barolo
Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Floarea Soarelui:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.20184302330017 sec
    ecranul dvs: 1 x 1