GRAD SATISFACȚIE
EVITATI ACEASTA PENSIUNE!! Si am sa va spun si de ce!!
In urma cu cateva zile, venind dinspre Maramures, am facut rezervare pe Booking la aceasta pensiune. In ziua cu pricina, am sunat la pensiune pentru a RECONFIRMA sosirea noastra in seara respectiva si am anuntat ca vom ajunge in intervalul 20.30 - 21.00 – “21 si ceva” … in functie de drum. Pentru ca veneam de la cateva sute de km departare si, turisti fiind, ne-am mai si oprit pe drum … deci nu puteam aprecia ora EXACTA la care ajungeam in Saschiz. Apoi am intrebat daca putem lua cina la pensiune, dat fiind faptul ca pe site apare ca au ferma traditionala samd…
Mi-a raspuns o doamna pe un ton acru, plictisit si usor iritat si mi-a zis care este felul de mancare pregatit deja pentru alte persoane, spunandu-mi totodata ca daca vrem altceva sa dam comanda din timp ca sa nu se apuce la ora 9 seara de pregatit mancare. Am intrebat cam ce mai poate pregati in afara de ce pregatise deja, si, dupa parerea mea, carnati la gratar si piept de pui la gratar nu prea se incadreza la categoria “mancare traditionala” …
Dupa o serie de 3-4 telefoane (necesare pentru a ma consulta si cu ceilalti turisti cu care eram) am stabilit cu doamna respectiva si meniul pentru seara respectiva.
Asa cum spuneam mai sus, venind de la sute de km departare si oprindu-ne pe drum la diverse obiective turistice (activitate fireasca, zic eu, pentru cineva aflat in concediu de odihna), am ajuns la pensiunea Cartref pe la ora 21.45… Deci nu in intervalul 20.30-21.30, asa cum am spus initial, ci cu 15 minute intarziere. Si asta dupa ce ne-am invirtit un pic prin localitate pentru ca nu reuseam sa identificam pensiunea, neavand nimic luminos la intrare …
Am coborat din masina, am incercat sa intram pe poarta, dar … poarta inchisa. Am sunat la ceea ce parea a fi o sonerie si am astaptat sa ne raspunda cineva … Fara succes!! … Am sunat inca o data … tot fara succes… Ne gandeam ca poate este stricata soneria sau oamenii erau cu treaba prin curte, asa incat am pus mana pe telefon si am sunat-o pe doamna cu care discutasem de alte cateva ori in cursul zilei si i-am spus ca am ajuns si suntem la poarta.
Ne-a raspuns extrem de acru, agresiv si iritat ca NU NE MAI PRIMESTE LA PENSIUNE si ca oricum acolo nu mai este nimeni acum … Si ca check-inul a fost pana la ora 21.30 si noi am intarziat 15 minute si ca oricum nu mai are nici mancare pentru noi, ca mancarea noastra o daduse altcuiva …
Initial am crezut ca nu inteleg bine … Am simtit ca ma lovise trenul si nu intelegeam ce mi se intampla … Era noapte deja, eram obositi si flamanzi de pe drum si tot ce ne doream era sa mancam ceva si sa ne cubarim in pat… iar doamna imi spunea ca nu ne mai primeste pentru ca am intarziat 15 minute si ca ORICUM nu mai are mancare!!! … HALUCINANT!! …
I-am explicat situatia … ca venim de la drum lung etc… … si am intrebat-o de ce nu ne-a sunat … Mi-a raspuns ca ne-a sunat pe numarul pe care il dadusem la rezervare si care apartinea unui telefon care ramasese intr-o geanta pe bancheta din spate a masinii si pe care nu l-am auzit sunand. Fac precizarea ca cele 3-4 telefoane de peste zi le dadusem de pe un alt numar de telefon.
I-am spus doamnei ca este doar un singur apel pe numarul de telefon al rezervarii, ceea ce demonstreaza ca nu s-a dat de “ceasul mortii” incercand sa dea de noi si pare mai degraba ca a facut doar o formalitate, fara sa se gandeasca serios la CONSECINTELE faptelor sale. Am intrebat-o de ce nu ne-a sunat si pe telefonul de pe care vorbisem peste zi DE MAI MULTE ORI si a raspuns ca nu o intereseaza acel numar de telefon, ci doar cel de pe rezervare, demonstrand inca o data ca nu ii pasa sub nicio forma de soarta noastra, ci doar sa indeplineasca o formalitate.
Imaginati-va, oameni buni, ca in tot timpul asta stateam ca prostii in fata portii inchise, ca loviti de tren.
Sub amenintarile noastre ca daca nu ne ofera cazare o vom reclama, a si aparut in doar doua minute, semn ca statea foarte aproape de pensiune … deci nu era decat o chestiune de bunavointa si nu una de check-in, check-out sau alte distante…
Evident ca odata cu aparitia “doamnei” la pensiune au inceput sa curga si reprosurile la adresa noastra intr-o maniera foarte ACRA si agresiva (“doamna” SE CERTA CU NOI!!!) si ne simteam ca niste copii pusi la colt pe coji de nuci si pocniti peste ochi! Si toate astea pentru ce??!! In plus, veneam la o PENSIUNE, nu la un hotel de 5* din buricul targului, la care check-inul trebuie respectat cu sfintenie (si probabil ca nici acolo nu sunt atat de rigurosi) …
In alta ordine de idei, suntem turisti … suntem in concediu … dorim sa ne simtim bine, sa fim primiti cu bunatate, ospitalitate si cu zambet pe buze … nu sa ma simt ca in fata sefului care ma cearta ca am intarziat la servici …!! Si sa ma trezesc flamanda, in miez de noapte, ca-mi caut un loc unde sa pot dormi … Si toate astea pentru ca am intarziat 15 minute peste check-in … la o pensiune din Saschiz!! HALUCINANT!!
Nu stiu daca “doamna” cu pricina era sau nu proprietara pensiunii, dar sa refuzi bani (pentru ca NOI PLATEAM!!!), doar pentru ca ti-au intarziat oamenii 15 minute… pare delirant!! In plus, sa tii turistii inchisi cu cheia in pensiune, fara nimeni din staff prin preajma … ce fel de servicii sunt acestea???!!! … Daca ai nevoie de ceva cui ceri? Cine te ajuta?? …
Si acum gandindu-ma la toate astea pare un cosmar pe care inca nu il pot uita!!
Prin urmare … FUGITI oameni buni, cat de departe puteti de locul asta!!
Trimis de AlinaD. in 12.08.15 19:34:57
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (AlinaD.); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 46.19146970 N, 24.96070400 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@AlinaD. - Bun venit pe AFA.
Nu am înteles din text dacă ați rămas sau nu până la urmă în această locație!
@webmasterX: Nu am rămas. După ce am stat minute bune în fața pensiunii, în timp ce "doamna" ne spunea la telefon ca nu ne mai primește pentru ca am întârziat 15 minute și ca oricum nu mai are mancare pentru ca mâncarea noastră a dat-o altcuiva, va dați seama ca ne-am revoltat la maxim, iar atunci când în sfârșit a apărut la pensiune sub presiunea amenințărilor noastre ca o vom reclama, am decis sa nu dam banii noștri unui asemenea hotelier. În plus, asa cum am spus, ne era foarte foame și trebuia sa cautam un loc unde sa și mâncăm. Iar apropo de bani, pentru ca rezervarea a fost făcută pe booking.com, ne-am trezit acum ca ne-au oprit și banii pe prima noapte! INCREDIBIL!! ȘI INADMISIBIL!!! După ce vorbisem de 3-4 ori în cursul zilei și am confirmat ca venim și am anunțat ca ajungem târziu etc... Iar la telefon nu ne-a zis niciodată ca dacă vom întârzia peste ora 21.30 nu ne mai primește. Este inadmisibil ce se întâmpla!! Știți vorba aia românească "și f*** și cu banii lu luați"...
@AlinaD. - Muțumim pentru lămuriri.
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.
@AlinaD. -
”pentru ca rezervarea a fost făcută pe booking.com, ne-am trezit acum ca ne-au oprit şi banii pe prima noapte! INCREDIBIL!! ŞI INADMISIBIL!!!
Nu e deloc inadmisibil - ai condițiile de anulare sau no-show pe mail-ul de confirmare a rezervării de la booking.com. Pentru ei, atât timp cât NU ați apelat telefonul din același mail (cel pentru suport clienți al booking. com, nu al pensiunii) ca să relatați situația „din teren”, figurați ca necazați și acționează conform contractului cu proprietarii pensiunii.
Îmi pare rău că trebuie să spun, dar e greșeala voastră!
Și din păcate, cum spune o vorbă din bătrâni... greșelile se plătesc!
@Dragos: Dragos, hai sa nu fim atât de riguroși. Înțeleg perfect regulile pe care funcționează booking.com, dar noi încercăm acum sa ne recuperam banii de la pensiune. Pentru ca lucrurile sunt simple și clare:
1. E vorba despre o pensiune agrituristica dintr-un sat, unde mă aștept sa mă simt ca acasă, cu reguli mai puțin stricte, și nu despre un hotel "corporatist"
2. Noi am apărut la pensiune, dar nu am mai fost primiți!!!
3. Noi am anunțat ca întârziem!!
4. Madama de la pensiune n-a depus niciun efort sa dea de noi și sa ne spună ca nu ne mai primeste. Până la urmă, de aia s-au inventat sms-urile... când nu vrei sa deranjezi sau când nu dai de cineva, trimiți un sms
5. Când te cazezi la o pensiune agrituristica dintr-un sat, te aștepți sa fii primit frumos, cu zâmbet și voie buna și cu "sare și pâine", nu cu agresivitate, reproșuri și acreala.
Și argumentele pot continua. În plus, as vrea sa îl văd eu pe ăla care, obosit și înfometat, în miez de noapte aproape, in loc sa își caute un loc de masă și cazare, stă să urmeze regulamente. Serios, acum... Nu vreau sa mă simt în vacanță ca la servici. Au refuzat sa mă primească, sa îmi dea banii înapoi. Eu am anunțat ca întârziem și am apărut la pensiune.
@AlinaD. - OK. Hai să ne oprim oleacă și să le luăm pe rând:
1. Corect. Dar rezervarea ai făcut-o printr-un portal corporatist;
2. Voi ați apărut, dar după ora oficială (14:00 - 21:30) de check-in, inclusiv după ora convenită de către voi cu gazdele. Atenție! știind că vă veți „întinde” la drum, că doar
”venind de la sute de km departare si oprindu-ne pe drum la diverse obiective turistice (activitate fireasca, zic eu, pentru cineva aflat in concediu de odihna)
puteați da o estimă mai largă, suficientă pentru a vă încadra. Nu v-a impus nimeni ora 21:30 (oricum aia încă era OK)!
3. v. mai sus; când anunți că întârzii, nu întârzii ȘI peste ora deja anunțată. Opinia mea.
4. Dacă dădea SMS unui telefon dintr-o valiză, cine îi răspundea?!?
5. Corect, până la partea cu „respectând termenii și condițiile agreate” (pe care ai omis-o).
Îmi mențin opinia că singura modalitate de a scăpa de no-show era solicitarea pe loc a serviciului de suport clienți al booking.com. Orice acțiune ulterioară e nulă și nu va fi luată în considerare.
@Dragos: Dragos, de fapt cine ești tu de iti permiți sa îmi analizezi mie atâta comentariul? Ești cumva din partea pensiunii? Sau doar te plictisești și pierzi timpul pe aici? Ca văd ca nu te-ai sesizat nicicum cu privire la modul urât și lipsit de etica profesionala cu care am fost tratați... Și se pare ca este o problema gravă faptul ca noi am întârziat 15 minute peste, dar ofensa pe care ne-a adus-o doamna respectiva se pare ca nu face obiectul criticilor tale... Ce sa zic... iți multumesc și ție și doamnei respective ca măcar nu ne-ati înjurat de mamă! Tot e ceva! Și dacă stau și mă gândesc bine, îi mulțumesc doamnei și ca nu mi-a tras doua palme!! Uite, ca ușor ușor încep sa îmi dau seama cât de norocoasa am fost de fapt! Ca așa este în românia... victima e totdeauna vinovată!! Trebuia sa alerg de bezmetica pe strada, riscând un accident, de frică ca dacă întârzii 15 minute la un [***] de pensiune de la țară, tanti aia mă trimite la plimbare. Văd ca te tot iei de regulile booking, dar te faci ca nu vezi esențialul: NU AȘA SE FACE TURISM! Nu ridici tonul la client! Nu te cerți cu clientul! Nu îi închizi ușa în nas și îl lași flamand noaptea pe drumuri sa își caute cazare doar pentru ca ti--a întârziat 15 minute!! Dincolo de reguli e o chestie de omenie! Iar dacă îți faci treaba bine, dacă ti-ai sunat clientul și vezi ca nu răspunde mai insiști... poate nu a auzit telefonul... sau poate s-a întâmplat ceva... Dacă un recepționer de la un hotel corporatist poate servi clienții a câteva zeci sau sute de camere, mă gândesc ca dacă ai șapte clienți e mult mai simplu, un? Dar de fapt știi ce e mai simplu? E mult mai simplu sa iti faci treaba superficial și sa apoi sa iei bani nemunciti. Te prevalezi de 15 minute întârziere, apoi iei banii ca deh rezervarea s-a făcut prin booking.com, fără sa mai fie nevoie sa te spetesti muncind sa curăți camera, sa schimbi lenjeria samd... E o chestie de principiu, nu de bani. Tu te-ai înțepenit în regulile booking și ai rămas acolo. As aprecia dacă te-ai opri din a mai comenta pe marginea comentariului meu. Mulțumesc
@AlinaD. - regret - n-ai prea înțeles ideea din cele ce-am spus mai sus.
Poate nu m-am exprimat clar.
Nu comentez (n-am făcut-o și nu o s-o fac nici acum, nici ulterior) discuțiile și reacțiile reprezentanților unității de cazare în discuție.
M-am referit exclusiv la relația dintre voi și booking.com, relativ la nerespectarea orei de check-in și la recuperarea sumei reținute abuziv, în opinia voastră.
Și referitor la asta, mai spun odată: nu ai respectat regulile; saitul și-a aplicat politica (pe care o cunoști și cu care ai fost de acord în momentul rezervării) - așadar nu ai temei legal pentru recuperarea sumei.
Ce ai vorbit cu persoana de contact de la pensiune, cum s-au purtat după ce ați ajuns, cum ați reacționat voi - nu am de unde ști și nu comentez. Dar despre booking.com nu aș spune că nu-s profi pe motivele de mai sus.
@Dragos: Dragos, eu închei discuția cu tine aici, ca văd ca DELIREZI în continuare. Comentariul meu postat pe site-ul ăsta este despre pensiunea Cartref din Saschiz si NU despre booking. Nu am spus niciodată ca oamenii nu sunt profesioniști sau ca am o problema cu booking. Asta este doar în capul tău. Eu am o problema cu pensiunea respectivă și voi face tot ce voi putea pentru a mă asigura ca vor primi ceea ce merită pentru lipsa de profesionalism, de etică și de omenie de care au dat dovada. Și cam atât. Toate cele bune!
@AlinaD. -
”... văd ca DELIREZI în continuare. Comentariul meu postat pe site-ul ăsta este despre pensiunea Cartref din Saschiz si NU despre booking.
Mulțumesc pentru amabilitatea de a-mi răspunde la fel de poilticos cum au fost intervențiile mele anterioare.
Bun, deci eu în „delirul” meu, ce citesc în rândurile de mai sus, scrise de către tine? Iată:
”In urma cu cateva zile, venind dinspre Maramures, am facut rezervare pe Booking la aceasta pensiune.
”Iar apropo de bani, pentru ca rezervarea a fost făcută pe booking.com, ne-am trezit acum ca ne-au oprit şi banii pe prima noapte! INCREDIBIL!! ŞI INADMISIBIL!!!
Așadar... despre ce vorbim?!? și cine delirează?!?
@Dragos: Draga Dragos, NU booking ne-a oprit banii, ci pensiunea!! Noi am dat datele de pe card lui booking, care, la rândul sau le-a transmis pensiunii. Și pensiunea este cea care a decis retragerea de pe card a contravalorii unei nopți de cazare și NU booking. Mi se pare INCREDIBIL ce a făcut pensiunea și nu booking. Am tot vorbit cu cei de la booking si oamenii sunt super ok. NU ei ne-au oprit banii, ci pensiunea. Booking nu operează niciodată pe conturile clienților, ci sunt doar intermediari. Ce o fi atât de greu de priceput? O tot dai înainte cu booking, dar nici măcar nu le cunoști regulile bine. Eu tocmai am închis telefonul cu un reprezentant booking, care mi-a confirmat încă o dată că nu ei trag banii, ci hotelierii. Inca o data spun (a câta oară??) ca problema noastră este cu pensiunea, nu cu booking!!!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2018 Nu recomand nimanui sa se cazeza la aceasta pensiune — scris în 06.08.18 de eorts din PLOIEşTI
- Aug.2014 Ospitalitate săsească — scris în 19.08.14 de vasilica din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Oct.2012 Pensiune rustica si primitoare — scris în 31.03.13 de BOGDAN DSN din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jan.2012 Pensiunea Cartref, Saschiz — scris în 08.01.12 de elena_iasi din IASI - RECOMANDĂ