ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.08.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 09.05.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2017
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 12

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
91.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 66 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

Papillon Ayscha, Belek

TIPĂREȘTE

Tocmai ne-am întors de la minunatul hotel, de aceea m-am gândit să las și eu aici niște impresii, întrucât nu pare să fi scris nimeni recent despre acest hotel.

Menționez că sejurul nostru la Papillon Ayscha a fost prima noastră experiență în Turcia. Voi vorbi strict despre hotel, ca să nu ne pierdem în detalii.

Am ajuns la hotel în jurul orei 11.00, dar camera nu era gata, așa că pe la 12.00 am fost invitați la masă, urmând să fim cazați ulterior.

Masa a fost impresionantă, ca în fiecare zi. Zeci de feluri de salate, aperitive, garnituri, cîteva feluri de friptură, fructe iar dulciurile... unul mai bun și mai gustos decât altul... Iar eu nu sunt mare amatoare de dulciuri... Încă nu am găsit curajul să mă sui pe cântar, dar va trebui să o fac curând.

Cazarea s-a făcut târziu, în jur de 14.30, iar în zilele următoare am înțeles de ce: curățenia începea mereu din punctul opus camerei noastre, erau numai doua menajere pe nivel, iar rândul nostru venea în jurul orei 15.00, când noi ne odihneam. Dacă nu eram disponibili în acel moment, menajerele nu reveneau, așa cum s-a întâmplat în alte hoteluri de 5 stele în care am mai fost. Deci aici, o bila neagră pt Hotelul Papillon Ayscha.

O altă bila neagră o dăm recepției, unde nimeni nu vorbea engleză nici la nivel mediu, măcar. Greu reușeam să ne înțelegem cu ei.

Camera noastră a mai avut o problemă: ventilația în baie nu mergea, iar recepția nu a făcut nimic pt a remedia această problemă. Le-am atras atenția de două ori noi, o dată agenta care ne-a preluat de la aeroport (și pe ea sigur au înțeles-o, că vorbea turcește!). Eram nevoiți să ținem ușa băii mereu deschisă, altfel mirosea a mucegai, căci începuse să se depună pe faianță... Extrem de neplăcut... Vă las pe dvs să vă imaginați cum trebuie să aerisim baia după folosire...

Să nu vă imaginați că la cazare nu am pus „ce trebuie“ în pașaport... Cu atât mai revoltător.

Aceasta ar fi minusurile, însă este posibil să fie aceasta numai ghinionul nostru, nu e neapărat că toti turiștii vor păți la fel.

În rest, numai de bine: piscina impecabilă, echipa de animație numai zâmbet, spectacole extraordinare (am văzut cel mai bun show de imitație Michael Jackson ever!!!)...

Mâncare pe săturate și pentru toate gusturile, diversitate, opulență... Personalul de la masă și de la baruri extrem de amabil... un hotel foarte bun!

Ce ar mai trebui îmbunătățit, în afară de școlirea în limba engleză, măcar a celor de la recepție, ar fi crearea unor oportunități pentu clienți de a ieși din complex, ca să nu mai fie nevoiți să treacă prin mâna unor agenți de turism de o calitate îndoielnică!


[fb]
---
Trimis de laura dobrescu in 24.08.17 19:58:22
Validat / Publicat: 24.08.17 21:08:02
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4899 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (laura dobrescu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P13 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5700 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 66.96 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [24.08.17 20:26:00]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... =9&ridAnt=81207

    webmaster
    [24.08.17 21:08:47]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut” (interes crescut din pdv al politicii saitului!)

    — e fie (1) dintr-o destinaţie apreciată ca „inedită”, fie (2) despre un obiectiv/destinație la care, la momentul publicării, nu existau impresii recente.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    fra
    [25.08.17 10:23:11]
    »

    Avand in vedere ca a fost prima experienta turceasca, pe ce criteriu ati ales hotelul? Cand ati facut rezervarea? Inteleg ca ati fost cu agentie; a avut aceasta vreun rol in alegerea facuta?

    laura dobrescuAUTOR REVIEW
    [25.08.17 10:48:04]
    »

    @fra: Am ales hotelul prin intermediul unei agenții, care a garantat pentru calitatea lui. Și hotelul a fost ok, în linii mari și dacă aș mai merge în Antalya cred că l-aș lua în calcul. Ceea ce nu am știut noi a fost faptul că am rezervat prin intermediul acestei agenții, pe vouchere scria numele alteia, iar la aeroportul din Antalya am fost preluați de o agenție turcească, Akay, se numeste, care a reusit să ne strice tot cheful. Pe lângă faptul că insistau să ne vândă tot felul de excursii care nu ne interesau, au „comis-o“ extrem de grav cu excursia la acvariu...

    Am plătit 250 de euro să vedem acvariul și să înotăm cu focile. Dupa ce am așteptat mai bine de jumatate de ceas la un hotel după niște turiști care nu au venit, am ajuns la acvariu și ni s-a spus (citez) „Two, here“... initial am crezut că în două ore trebuie să vizităm și acvariul, și să înotăm și cu focile, ceea ce era imposibil. Apoi un alt turist din microbuzul nostru, care vorbea turcește, ne-a spus că trebuie la venim la ora 14.00 înapoi, ceea ce părea ok.

    Intrând înăuntru am aflat că nu se poate înota cu focile, ceea ce agenta ar fi trebuit să știe, întrucât a dat telefoane să facă programări, sau cel puțin așa a susținut ea... Am mai aflat că nu putem vizita toate 3 secțiunile acvariului, ci numai una (peștii), când le-am fi putut vizita pe toate 3 cu 70 de euro...

    În fine... Cel mai grav lucru s-a întâmplat la plecare. Pe la 12.15 am primit telefon de la agentă că ne pleacă mașina. Am fost foarte mirați, noi știind că trebuie să plecam la 14.00. Dar, pt că tot terminasem de vizitat, am fugit către intrare să plecăm și noi cu mașina respectivă. Cred că nu a durat mai mult de două minute de cînd am fost sunați până la poartă... Însă mașina a plecat și ne-a lăsat acolo. Noi am stat de dimineața 30 de minute după turiștii care nu au venit, dar pe noi, care ne lăsase acolo, nu ne-au putut aștepta. Dacă ar fi fost posibil să înotăm cu focile, nici nu am fi avut timp...

    Am sunat agenta, care, după ce a vorbit la firmă, ne-a spus că trebuie să venim înapoi ln Belek cu taxiul. Alți 50 de euro.

    Și uite așa, cu 300 de euro, am văzut noi 1/3 de acvariu, foarte frumos dealtfel....

    Acești Akay Travel au reușit să ne strice tot cheful... Evident că nu am avut cui ne plânge... au trimis-o pe agentă să ne asculte plângerea și asta a fost tot...

    fra
    [25.08.17 12:35:56]
    »

    A, ok. Multumesc mult pentru raspunsul rapid si detaliat. Ma gandeam mai mult la partea de rezervare, agentia din Romania.

    Oricum inteleg clar ca sunt mai multe agentii care vand de la acelasi tour-operator, care la randul lui colaboreaza cu o agentie de la destinatie.

    Destul de anevoios daca vrei sa te plangi cuiva, pentru ca nu stii care e responsabilul sau cine ar trebui sa dea socoteala...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterX
    [25.08.17 14:09:42]
    »

    @laura dobrescu: Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    fra, laura dobrescu
    Alte impresii din această RUBRICĂPapillon Ayscha Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040515899658203 sec
    ecranul dvs: 1 x 1