ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.05.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Piteşti
ÎNSCRIS: 02.09.09
STATUS: CONSUL
DATE SEJUR
MAY-2017
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
81.67%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 15 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 7 MIN

Hotel Miraj, o alegere potrivită

TIPĂREȘTE

Pentru city-break-ul de la Plevna, din luna asta, am căutat cazare, evident, ca de obicei, pe booking.com.

În Plevna nu sunt multe hoteluri, iar două mai răsărite, din centru, deși au multe stele, nu au aprecieri prea bune, așa că, în primă instanță, am ales un apartament de închiriat în regim hotelier, situat în estul orașului, care avea o medie de peste 9,00. Problema a apărut în momentul în care prietenii noștri, cu care planificasem călătoria nu au făcut rezervarea la timp, așa că nu mai era alt apartament decât în cealaltă extremă a orașului, ceea ce ar fi complicat mult situația, având în vedere că doream să ne deplasăm cu o singură mașină.

Soluția a venit printr-o ofertă specială, de la un hotel situat central, de doar două stele, dar cu o notă de aproape 8. Descrierea hotelului și însemnările călătorilor care au poposit aici ne-au făcut să facem o rezervare pentru două nopți la hotelul Miraj, la care am ajuns foarte ușor, asta pentru că am avut inspirația să mă uit pe Google Maps. Așa am observat că hotelul figurează pe o stradă pietonală și astfel mi-am pus problema unde se află parcarea hotelului … pentru că, evident fiind cu mașina, nu fac rezervare la un hotel dacă acesta nu-mi asigură și o parcare. Pe pagina hotelului se preciza foarte clar: Este posibilă parcarea privată gratuit la proprietate (nu este necesară rezervare). Cum hotelul figurează la adresa: strada „Vasil Levski”, nr. 120, iar această stradă este pietonală, mi-am dat seama că parcarea hotelului trebuie să fie în spate, accesul făcându-se din strada „Doyran”, ce trece prin spatele hotelului, paralel cu „Vasil Levski”. Deși harta Google pentru Plevna nu are o rezoluție foarte bună, am reușit să identific intrarea în parcare și să aflu astfel coordonatele GPS care m-au condus exact la locul dorit.

Spuneam că rezervarea era una specială, adică odată făcută rezervarea, se reține jumătate din sumă, restul fiind plătit în momentul cazării. Cu alte cuvinte, era vorba de ceva între rezervarea cu posibilitate de renunțare gratuit și cea de tip „nonrefundable”, la care ți se încasează la rezervare întreaga sumă. Oricum, am constatat că, de fapt, nici măcar nu mi se blocase acea jumătate de sumă pe card, nemaivorbind de reținerea directă a ei, așa că am plătit integral la hotel, evident tot cu cardul.

Un lucru ce mi-a scăpat la rezervare, dar pe care l-am observat când am scos la imprimantă rezervarea în bulgărește, a fost acela că la hotel nu se vorbesc decât două limbi: bulgara și rusa. Mi-am zis însă că vorbesc destul de bine „limba gimnastică” și mă voi descurca. Așa a și fost, mai ales că, la sosire, era prezentă, pe lângă recepționer și o tânără, care mai știa ceva engleză, nu suficient ca să poată purta o conversație, dar destul cât să ne putem înțelege în mod rezonabil.

Surpriza a venit în momentul când ni s-au prezentat camerele. Deși rezervasem în mod clar (era menționat explicit în rezervare) două camere cu grup sanitar și baie proprii, ni s-au repartizat două camere care formează un fel de apartament, cu grup sanitar comun. Deși tânăra a recunoscut în primă instanță că avem dreptate, mai ales după ce a citit cele menționate în rezervarea scrisă în bulgărește, recepționerul s-a făcut că nu înțelege și ne-a spus că abia a doua zi ne poate pune la dispoziție camere cu grup sanitar individual.

Am acceptat, vrând-nevrând situația, mai ales având în vedere că nu aveam să stăm decât două zile și că oricum prețul plătit era unul foarte mic. Mai exact, am plătit pentru două camere duble și două nopți, 372 de lei, ceea ce înseamnă 93 de lei pe camera dublă și pe noapte.

Hotelul este nou și ocupă etajul I și mansarda adăugată probabil recent, ca un al doilea etaj. La parterul clădirii se află un magazin de îmbrăcăminte. Mica recepție a hotelului se află la parter, în partea din spate. Accesul se face fie direct din parcare, fie printr-un hol îngust, dinspre strada „Vasil Levski”.

Camerele

Camerele erau situate la etajul doi, de o parte și de alta a unui hol comun, în care se intra din holul principal. De altfel, ni s-au dat câte două chei, una de la ușa de intrarea în hol și una de la intrarea în cameră. Toaleta este situată între cele două camere.

Camerele sunt de fapt de mansardă, destul de încăpătoare, cu câte două paturi simple, cu saltele bune și lenjerie curată. În afară de acestea și de noptierele corespondente, în cameră se mai află un șifonier, o masă cu două scaune și un frigider. Masa este și masă de toaletă, având o oglindă destul de mare atârnată pe perete în dreptul ei. Problema este că oglinda este parțial obturată de televizorul LCD, aflat pe masă. Acesta recepționează canale TV printr-un receptor de satelit, motiv pentru care numărul posturilor recepționate este în jur de 200. Din păcate, singurul post TV românesc printre acestea, este „Taraf” (bleah!), astfel că am urmărit concursul Eurovision (nu că ne-ar fi interesat prea mult, dar oricum altceva nu prea avea ce vedea) pe TVE. Concursul mai era transmis și de postul național grecesc, dar am preferat spaniolii, pentru că mai înțelegeam câte ceva … :)).

Camera dispune și de instalație de aer condiționat, amplasată însă, așa cum se poate vedea din fotografii, total nepotrivit. De altfel, camerele nu dispun de altă formă de încălzire (deși țevile există, nu sunt și calorifere …), așa că hotelul este total nerecomandat în timpul iernii. Totuși, poate vara asta vor monta și caloriferele, așa că, cei interesați ar fi bine să ceară informații înainte de a rezerva o cameră aici în lunile friguroase.

Baia, comună celor două camere, este destul de mică și, în afară de vasul de toaletă, chiuvetă și boiler nu mai conține nimic, neexistând o cabină de duș. Dușul se face direct în spațiul deschis din baie, care este totuși complet îmbrăcată în gresie. În plus, există și o perdea, care să acopere ușa de lemn în timp ce faci duș. Singurele consumabile de baie puse la dispoziție au fost hârtia igienică și săpunele mici, de hotel care miroseau bine. De asemenea, am avut doar câte un prosop mare, de duș, de fiecare persoană.

În fine, la urma urmei nu era chiar rău, am beneficiat de condiții asemănătoare la hoteluri cu pretenții mai mari.

Concluzii

În primul rând, observați că nu am spus nimic despre masă sau restaurant. Asta pentru că, în această privință, hotelul nu oferă nimic. Nu dispune de restaurant, nu oferă mic dejun, nu are decât un automat cu băuturi și cafea.

Dar, oricum, în imediata apropiere, chiar pe strada „Vasil Levski”, se găsesc numeroase restaurante, terase, cafenele, unde puteți să mâncați și să beți tot ce doriți.

Șederea la acest hotel m-a mai învățat ceva: să nu fac rezervări pentru mai multe camere; pentru că asta le poate da „idei” celor de la hotel. Dacă am fi rezervat fiecare familie camera separat, nu ar fi putut avea ideea să ne cupleze în același apartament, cu o singură baie.

Trăgând linie și adunând, pot trage câteva concluzii. În primul rând, Hotelul Miraj merită luat în calcul pentru o cazare ieftină de city-break în Plevna. Este un hotel curat, situat central, iar raportul preț/servicii oferite este, categoric, unul foarte convenabil. În imediata apropiere a hotelului se găsesc restaurante, magazine, supermarketuri și obiective de interes turistic.

Construcția nu este foarte bine antifonată, dar noi nu am avut probleme cu gălăgia.

Hotelul oferă parcare proprie inclusă în preț, locurile de parcare fiind în număr de minim 6.

În privința conexiunii internet, aceasta este asigurată prin WiFi și a fost de foarte bună calitate. E drept, routerul (sau unul dintre ele) era situat chiar pe holul dintre cele două camere, așa că nu știu cum era în alte camere, totuși probabil conexiunea e la fel de bună.

Cel mai mare minus al hotelului este însă faptul că aici nu se vorbește engleza. E drept, între timp, pe pagina de pe booking.com a hotelului a fost adăugată și engleza ca limbă vorbită, dar nu vă recomand să vă bazați prea mult pe asta, pentru că nu cred că au angajat între timp un vorbitor de engleză, e vorba probabil de tânăra pe care am întâlnit-o și noi, care nu excelează și care oricum nu este acolo permanent.

P.S. pentru cei care doresc să ajungă acolo cu mașina, iată coordonatele de pe strada din spatele hotelului, de la intrarea în parcarea acestuia: 43.412901, 24.614054

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de Costi in 25.05.17 10:37:58
Validat / Publicat: 25.05.17 13:13:27
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1386 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Costi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Imagine de pe strada „Vasil Levski”, din fața hotelului Miraj
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 34400 PMA (din 26 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 15.28 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [25.05.17 14:23:04]
    »

    @Costi: Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    webmaster
    [25.05.17 15:28:10]
    »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut” (interes crescut din pdv al politicii saitului!)

    — e fie (1) dintr-o destinaţie apreciată ca „inedită”, fie (2) despre un obiectiv/destinație la care, la momentul publicării, nu existau impresii recente.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    CostiAUTOR REVIEW
    [25.05.17 15:54:49]
    »

    @webmaster26:

    Da, e exact pe clădirea hotelului.

    iulianic
    [25.05.17 17:08:09]
    »

    @Costi: Am stat cândva, la Focșani, într-o pensiune frumoasă, la ultimul etaj. Camera nu arăta chiar ca la mansardă, adică nu avea o înclinație a tavanului atât de mare precum am remarcat că avea camera voastră. Fereastra era totuși în tavan, deasupra patului și mi s-a părut bizar să admir stelele din pat înainte de a adormi.

    Aparatul de aer condiționat în camera voastră - după cum arată P09 - este într-adevăr pus acolo doar ca să fie pus undeva. Nu cred că poate cineva dormi cu aerul condiționat la ureche. Dar, probabil că vremea a ținut cu voi și nu a fost necesar să-l porniți.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    CostiAUTOR REVIEW
    [25.05.17 18:06:50]
    »

    @iulianic:

    Da, așa este, nu am folosit aerul condiționat, a fost suficient să deschidem fereastra sau, mai bine zis, luminatorul.

    Culmea este că aparatul de aer condiționat ar fi putut fi montat foarte bine pe peretele opus, eventual deasupra ușii, dar evident au și ei Doreii lor.

    Hotelul, din câte am înțeles, este o afacere privată (probabil, de familie), patroana nefiind însă câtuși de puțin din branșă. Am întâlnit-o pe la recepție, dar era evident că nu se pricepea câtuși de puțin la afacerile hoteliere.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mishu
    [13.06.17 11:22:41]
    »

    @Costi: Un articol de cazare foarte amuzant prin pozele postate, aerul conditionat pus la capul patului, dusul fara cabina sau macar o perdea. Poate ca e ieftin si poate ca este si amuzant si nu neg ca la o adica nu as folosi si eu aceasta optiune, insa mi se pare incomod ca mai multe persoane sa foloseasca o singura baie, mai ales dimineata.

    Eu ma gandesc cum suntem noi 5 care plecam in concediu, de obicei este o dubla cu o tripla sau mai rar apartament (dar de obicei macar cu un wc de serviciu).

    In final insa conteaza atmosfera, astfel incat felicitari, votat cu placere.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    CostiAUTOR REVIEW
    [14.06.17 08:24:45]
    »

    @mishu:

    In final insa conteaza atmosfera

    Așa am zis și noi...

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    iulianic, mishu

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.064501047134399 sec
    ecranul dvs: 1 x 1