ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.08.2008
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Brasov
    ÎNSCRIS: 26.08.08
    STATUS: SILVER
    DATE SEJUR
    AUG-2008
    DURATA: 7 nopți
    familie cu copii
    [?] AD. + 1 COPII

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    0.00%
    Sub orice critică
    CAZARE [camere etc]:
    0.00%
    Sub orice critică
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    0.00%
    Sub orice critică
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    25.00%
    Foarte nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    7.56%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 5 MIN

    Nu-l recomand nici macar dusmanilor!

    TIPĂREȘTE

    Nici nu stiu cu ce sa incep... Este locul in care se potriveste cel mai bine zicala “Afara e vopsit gardul si inauntru-i leopardul”!



    A fost un sejur care nu-si merita banii! Am platit 1.212 euro pe un sejur de 7 nopti la acest hotel, cu plaja Blue flag, vedere superba, "celebra plaja cu nisip alb"... si alte bazaconii de acest fel. In poze... e un complex superb! Oricine şi-as dori sa meargă acolo, dar la fata locului dispare orice dorinta de a te mai afla acolo.



    Sa incep cu cazarea. La receptie ne-au fost inmanate cheile camerelor, precum si o harta a complexului, ca sa ne fie "mai usor" sa ne gasim cladirea in care se afla camera. Cum planul complexului era desenat fara caile de acces, in prima faza ne-am plimbat cu liftul in sus si in jos deoarece nu era specificat, si nici la lift nu era trecut la ce etaj ne aflam....(complexul fiind construit in panta, receptia se afla la etajul 2...desi se afla la nivelul solului fata de intrarea principala prin care am sosit si noi...). Dupa doua drumuri in sus si in jos cu liftul, cu bagajele dupa noi... ne-am dumirit cam pe unde suntem, dar dupa ce am iesit din cladire, iar am dat de un labirint de alei si trepte...care nu stiai incotro duc. Pana la urma am fost indrumati de un angajat al hotelului prin labirintul de alei, care e cea care duce spre camera noastra.



    A doua experienta neplacuta imediat dupa sosire a fost ca toate toaletele camerelor aveau geam inspre holul cladirii....asa ca, daca aveai norocu sa stai la capatul holului, aveai deosebita placere sa mirosi toate 'miresmele' care veneau din baile vecinilor de etaj! (Noi n-am deschis geamul de la baie ca sa nu intre mirosul de pe hol...)



    In camera era un miros de tzigara imbacsit de putea fi taiat cu cutitul! Nu exagerez! Cred ca cei care au stat inaintea noastra in camera respectiva au fumat nonstop 2-3 sejururi consecutiv cu geamurile inchise. Nici femeile de servici nu au binevoit sa aeriseasca, altfel nu-mi explic mirosul acela imbacsit de tigara. Cand am reclamat acest fapt la receptie, dupa ce am stat jumatate de zi cu usa balconului deschisa (al carei geam nu a fost spalat cred ca de la construirea hotelului! Sa fie vreo 10 ani de atunci...) si nu se aerisise aproape deloc incaperea, au binevoit sa ne trimita un spray de camera... sa mai dam din cand in cand cu el prin incapere sa miroase a flori de portocal amestecat cu mirosul greu al fumului de tigara...Nu aveau alta camera la schimb...asta-i situatia si atat! In prima noapte n-am reusit sa dormim din cauza mirosului, ne ustura gatul, ne durea capul.



    In baie pe faianta de sub dus era plin de dare de sapun curs si cred ca era pietrificat (n-am avut curiozitatea sa vad daca se mai poate da jos de pe faianta), in jurul oglinzii la fel, toata faianta era patata. Cuvantul curatenie lipseste cu desavarsire in acest hotel. (Sa nu uitam ca ne aflam totusi la un hotel de 4 stele!)



    In sala de mese (ca restaurant nu pot sa-i zic ) farfuriile, tacamurile si paharele erau slinoase! Trebuia sa le stergi inainte de a le folosi din cauza grasimii care era pe ele! Suba masa gaseai mancare cazuta chiar si cu o zi inainte. Mancarurile erau scaldate in ulei de masline. Noroc ca erau fructe!



    Aaaaa si un mic lucru nesemnificativ (pt. ca vad ca nimeni nu a pomenit pana acum de asta pe forumuri si nici cei de la agentia nu ne-au spus) apa de la robinet este SARATA! Este apa de mare!!! Am fost nevoiti sa cumparam apa ca sa ne spalam pe dinti si pe fatza!!! Dupa doua zile a trebuit sa cumparam apa la peturi sa ne clatim cu ea dupa dush pt. ca ne scarpinam parca aveam scabie! Si sa nu uitam am stat la un HOTEL de 4 stele!!!!!!!!!! Apa la 1,5 l cumparata in sala de mese era 2,5 euro! Noroc cu un magazinas din apropiere unde era 0.60 eurocenti. Era jenent sa vezi cum toata lumea isi cara in plase sticlele de apa de la magazine ca sa aiba cu ce se spala si ce bea!

    Plaja. Blue flag. Plina de mucuri de tigara, peturi goale, cutii de bere, sticle goale, ambalaje... In fiecare dimineata strangeam cu lopatica copiilor mucurile de tigara din jurul nostru ca sa avem unde ne intinde saltelele si rogojinile. Daca o asemenea plaja primeste distinctia Blue Falg, atunci in Romania numai plaje Blue Flag ar trebui sa avem!

    Citez din descrierea de prezentare al hotelului "Hotelul este situat pe faimoasa plajă cu nisip alb din Pelekas, situarea hotelului garantând privelişti spectaculoase către grădinile de măslini şi apa turcoaz a mării. Accesul la piscină se face cu un lift de unde plaja este deja doar la câţiva paşi."

    1. Pe plaja nu este nici un fel de nisip alb.

    2. Situarea hotelului nu garanteaza privelistile spectaculoase, deoarece doar o parte dintre camere au vedere spre mare, si chiar si acelea care au orientarea spre mare pot sa aiba vederea la acoperisul cladirii din fata, sau si mai rau, catre geamurile de toaleta al veciniilor din fata. (cei ce stau la utimele etaje au privilegiul de a nu mirosi pe hol miresmele venite din baile vecinilor, ci au holuri deschise, aerisite) Sunt unele camere care se situeaza chiar la demisol si au vedere la "spectaculoasele" ziduri din fata lor.

    3. Din cele 7 zile cat am stat noi acolo liftul a functionat doar 4 zile integral.

    Pentru a sustine toate cele relatate mai sus, am sa pun si niste poze in cateva zile.

    ----

    As dori sa mai completez cele spuse mai sus cu unele "mici amanunte" de 4 stele...

    1. Camerele sunt vopsite cu vopsea de ulei (pana in tavan).

    2. Televizoarele sunt din acelea mici cu diagonala de 37 cm si sunt puse pe niste suporti suuuus aproape pe tavan.

    3. Aparatul de aer conditionat nu cred ca a fost vreodata curatat. Am spalat noi filtrele si am scos un pumn de praf din el. Din pacate atunci, n-am fost pe faza ca sa fotografiem ceea ce am gasit si in aparatul de aer conditionat.

    4. Repartizarea camerelor nu se face la sosire ci este facuta inca dinaintea sosirii. Cand ajungi la receptie deja te asteapta cu cheia camerei. Posibilitate de a schimba camera in sezon este 0. Dupa 3 zile ne-au oferit o alta camera care, normal...avea conditii mult mai proaste ca cea pe care vroiam sa o schimbam, probabil ca sa nu spunem ca nu ne-au oferit o alta alternativa. Adica sa vedem ca se poate nimeri si mai prost.

    Privelistea din alte cladiri ale hotelului era frumoasa.

    Apusul de soare era foarte frumos.

    Intr-o seara a fost organizata o seara greceasca (singura seara in care au facut si ei ceva pentru a-si distra turistii). Asa o seara plictisitoare in care chiar si "artistul" (cantaretul) casca la propria-i reprezentatie....n-am mai vazut!

    Pacat ca nu stiu sa-si puna in valoare ceea ce au si isi bat joc de turisti.


    [fb]
    ---
    Trimis de Cibardela* in 26.08.08 10:25:57
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 4741 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cibardela*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 Privelistea superba pe care o poti avea daca nu esti cazat intr-o camera buna.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 1 vot)

    ECOURI la acest review

    14 ecouri scrise, până acum

    Bianca*
    [09.12.08 15:16:19]
    »

    Eu am fost tot in luna august ca dvs. cazata la acest hotel (am fost in luna de miere) si pot sa va spun ca am avut sansa sa am o camera dubla curata aerisita si in general am fost multumita de serviciile hoteliere oferite.Putem vorbi se poate si de un noroc chior...dar totusi pt.un hotel de 4 stele intradevar este de neiertat.Cred ca a-ti avut sejurul 13-22 aug fiindca am auzit in hotel de faptul ca romanii de ai nostri au probleme cu fumul de tigara.

    Bianca*
    [09.12.08 15:23:30]
    »

    va invit sa vizualiza-ti si comentariul meu in legatura cu acest hotel Pelekas Beach unde voi atasa ca dvs. fotografii cu conditiile intalnite,si chiar pe youtube am slideshow-uri http://www.youtube.com/watch?v=ZjFcVG89qvs

    http://www.youtube.com/watch?v=ZjCuLWqPxmI&feature=channel

    http://www.youtube.com/watch?v=K81TtgSds5k

    http://www.youtube.com/watch?v=5Ov5eRVw-dE&feature=channel

    http://www.youtube.com/watch?v=og2PYaLsSok&feature=channel

    Bianca*
    [09.12.08 15:26:16]
    »

    ca sa puteti vedea adresele de mai sus face-ti COPY si PASTE in bara de adresa -veti fi directionati instant.

    Cibardela*AUTOR REVIEW
    [15.12.08 10:36:16]
    »

    Acuma, ce sa zic? Fiecare are standardele personale pentru ceea ce inseamna curatzenie...

    Si noi - daca facem abstractie de la jegul de pe faianta, jegul de pe geam, musuroiul de furnici din camera, mirosul de tigara care dupa 5 zile de sedere incepea sa se simta la un nivel acceptabil, tacamurile slinoase din sala de mese, mizeria de pe plaja si lipsa apei dulci de la robinet... - am putea spune ca a fost excelent!

    Bianca*
    [16.12.08 10:49:55]
    »

    Nu inseamna (sa ma scuzati) ca standardul meu inseamna acceptarea jegului,a asa-ziselor vase slioase din care ziceti ca a-ti mancat dvs.Eu am postat si poze cu vasele respective din acceasi perioada 13-22 aug.Nu am simtit fum se tigara in cele 7 zile,nu am vazut furnici nici macar pe terasa....si Dumnezeu ne vede ....apa dulce nu ai cum sa gasesti pe o insula Ionica...e imposibil...ca doar e mare....nu e Dunare....Geamurile camerei noastre luceau....asa ca nu-mi povestiti de standarde......Nu a-ti vazut pozele? sau clipurile de pe youtube??? Afirm ca ati avut ghinion in concediul dvs.in ceea ce priveste serviciul hotelier....si acest lucru nu se poate ridica la intregul hotel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    bogdan
    [09.01.09 08:13:15]
    »

    daca mai citeste cineva p-aici si are habar, il rog sa-mi spuna si mie CARE SE MERITA MAI MULT CORFU SAU THASSOS? multumesc

    luminitab
    [20.07.10 11:41:57]
    »

    Am citit articolul tau si m-am speriat foarte tare . Eu trebuie sa plec pe 8 august 2010 chiar la acest hotel E drept ca denumirea este putin schimbata acum , se numeste Aqui Pelekas Beach Hotel si l-am rezervat ca hotel de 5 * all inclusive. Din ce spui tu acolo e horror . Asa sa fie oare ?? Te rog raspunde-mi tu sau cine stie ceva despre acel hotel . Multumesc!

    Cibardela*AUTOR REVIEW
    [21.07.10 14:44:40]
    »

    Nu trebuie sa te sperii pentru ca in 2 ani poate au schimbat ceva in bine poate nu doar denumirea hotelului.

    Ma bucura faptul ca cei de la Blue Flag anul acesta nu au mai decorat plaja cu steagul albastru... asa macar nu mai poate nimeni sa induca in eroare turistii.

    De retinut! In cazul in care conditiile de cazare sau masa nu corespund celor pe care le-ati contractat la agentie si nu se rezolva problema acolo la fata locului pe cale amiabila, trebuie sa faceti o plangere/sesizare scrisa la fata locului in care sa insirati problemele, dupa care sa cereti un numar de inregistrare pentru sesizare de la receptie. Probabil ca asa in secunda urmatoare o sa se rezolve macar unele dintre problemele pe care le-ati intampinat. Daca nu se rezolva, aveti la mana o hartie cu care o sa puteti poate sa va recuperati o parte din banii cheltuiti aiurea pentru sejur.

    Sunt curioasa ce fel de apa va va curge la robinet.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Cibardela*AUTOR REVIEW
    [21.07.10 14:57:07]
    »

    Am vazut poze noi de la hotel si vad ca au televizoare noi, nu mai sunt suite in colturile camerelor pe pereti ca in caminele de nefamilisti... sunt alte cuverturi pe pat, poate nu mai e nici vopseaua de ulei pe pereti, au all inclusive (asa macar nu mai trebuie sa va mai trambaliti cu peturile de apa de la magazinasul de pe deal, chiar daca va va curge apa sarata la robinet...).

    luminitab
    [21.07.10 18:04:47]
    »

    Multumesc mult ,. revin maine

    luminitab
    [22.07.10 05:02:00]
    »

    Multumesc pentru incurajari. Sunt absolut de acord ca rezervarea unui sejur doar pe baza recomandarilor facute de agentii este o loterie. Totusi, agentia prin care noi ne facem rezervarile de cativa ani ( si facem cel putin 3 pe an- vara , de 1 mai si de revelion) nu ne-a dezamagit. De regula noi transmitem o lista completa cu ceea ce dorim sa gasim , de regula conditii absolut normale ( parcare, acces la piscina si la plaja,frigider, TV, internet, all inclusive sau demipensiune) si ei ne trimit oferta . Din lista ofertata alegem de regula locatiile pe care ni le recomanda agentia ca fiind verificate personal. Pana acum n-am avut niciodata surprize neplacute. Pentru revelionul 2008-2009 i-am tradat si am fost cu o alta firma si am luat o maaaaaare plasa in Bulgaria la Sunny Beach hotel Planeta. Daca vrei amanunte pot sa-ti dau. De asemeni daca vrei amanunte despre agentie sau despre alte locatii in care am fost cu acesta agentie cauta-ma pe privat . O zi foarte buna!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Cibardela*AUTOR REVIEW
    [25.07.10 19:48:28]
    »

    Ideea e ca hotelul a fost verificat de catre cei de la agentia de la care am cumparat biletele. Binenteles ca mai mult ca sigur au verificat hotelul la inceput de sezon, cand totul e curat, frumos, ingrijit, proaspat, etc. Erau tare mirati cand la intoarcere le-am spus toate problemele intampinate. M-au sfatuit sa fac o reclamati scrisa pe care ei sa o transmita turoperatorului de la care era cumparat pachetul turistic. Am facut reclamatia scrisa si a venit raspuns de la turoperator ca trebuia sa fi facut acolo la fata locului o sesizare scrisa pe care sa o inregistrez la receptie, bla bla bla... In reclamatie am subliniat faptul ca toate aceste probleme le-am semnalat la fata locului reprezentantului lor (turoperatorului) din Corfu cu care am avut intalnirea de la hotel in ziua sosirii si ca nu a reusit nici el sa ne gaseasca o alta camera. Binenteles ca asta nu conta.... Si le-am spus ca okei, mirosul de fum de tigara si jeg sa presupunem ca nu putem proba dupa o saptamana de la intoarcere, dar acea chestiune cu apa sarata de la robinet se poate proba oricand, pentru ca nu cred ca au rezolvat problema imediat dupa ce am plecat noi de acolo. In fine. Le-am mai spus ca daca eu merg in concediu 7 zile pe an, nu o sa stau sa fac reclamatii scrise in astea 7 zile, sa-l caut pe X sau Y sa-mi dea nr. de inreg, sa sun din roaming la turoperator sau la agentie, pe banii mei ca sa imi rezolve problemele...sa ma enervez si mai tare sa cheltui o gramada de bani si timp aiurea. Sa ma tiganesc acolo cu toata lumea ca sa am si eu confortul minim pentru care am platit.

    Cert e ca nu o sa mai mergem niciodata prin turoperatorul acesta.

    A fost o invatatura de minte. Pentru noi a fost cel mai prost concediu.

    De atunci, concediile de vara le facem pe cont propriu in Croatia si sunt excelente.

    Astept cu nerabdare pozele si review-ul tau pentru noul hotel Pelekas Beach.

    Vacanta placuta si fara peripetii!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    luminitab
    [26.07.10 08:47:51]
    »

    Te-am votat pentru ca mi-ai deschis ochii sa stiu si eu cum merge treaba cu reclamatia. Multumesc. Totusi cred ca ceva s-a schimbat pentru ca am gasit referinte bune pe alte forumuri. Acum tot nu mai pot schimba nimic !!. Rezervarea am facut-o din decembrie 2009 asa ca ... zarurile au fost aruncate. Plec pe 8 august si ma intorc pe 24 asa ca pe 25 august vei avea toate informatiile. Inca o data , multumiri !!

    luminitab
    [30.08.10 12:38:17]
    »

    Am promis ca revin cu impresii despre hotel. Poti citi rew meu. S-a schimbat foarte mult hotelul, poate si pentru faptul ca a fost luat de Aquis. Acum isi merita cu prisosinta cele 5 stele.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Bianca*, bogdan, Cibardela*, luminitab
    Alte impresii din această RUBRICĂMayor Pelekas Monastery Hotel (ex Aquis) [Pelakas]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047872066497803 sec
    ecranul dvs: 1 x 1