GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
În 2014 am mers în concediu în Bulgaria pentru a 5-a oară consecutiv, de data aceasta la Hotel Magnolia Lux/Standard. De obicei nu sunt foarte pretenţioasă în privinţa condiţiilor de cazare atunci când merg în concediu dar de data asta trebuie sa fac anumite comentarii.
În primul rând, când am ajuns la hotel am constatat că parcarea este un haos! De menţionat pentru cei care nu cunosc acest lucru, în Albena este o taxă unică de parcare de 6 leva/zi, însă nu există parcarea. Mai exact trebuie sa urci maşina pe trotuar, pe spaţiile verzi, pe unde apuci şi să te rogi la cine ştii mai bine sa nu ţi-o ridice (cum tocmai se întâmpla cu o maşină în momentul în care am ajuns noi).
Bun. Am ajuns, am parcat maşina unde am găsit, pe spaţiul verde, după un slalom printre copaci, apoi am mers direct la recepţie pentru a ne caza. Cum am ajuns cam pe la ora 13:45 camera era gata. În acest moment recepţionera îi dă cheia unui angajat al hotelului, că nu mi-am dat seama cam care era treaba lui pe acolo (a doua zi era barman). Fără niciun bagaj la noi, căci lăsasem totul în maşină, ne ţinem după angajat. Ieşim de la recepţie într-un hol şi constatăm că camera era a doua pe stânga. Ne deschide şi ne pofteşte înauntru, după care aşteaptă. Şi aşteaptă... Bănuiam că aştepta bacşiş aşa că îl întreb pe soţ dacă are ceva schimbat să îi dăm. Soţul, care de altfel nu avea bancnote mai mici de 10 euro, mă întreabă "pentru ce? " Şi pe bună dreptate. cu un simplu "second on the left" nu l-ar mai fi deranjat nimeni.
Ulterior am constatat că întreg staff-ul, nici măcar managerul nu ştia o boabă de engleză. (Sau poate pur şi simplu nu voiau să fie deranjaţi). Cea mai mare problemă a acestui hotel este de fapt staff-ul. Foarte neprimitor iar dacă ceri vreo informaţie eşti tratat cu răceală şi nu ţi se răspunde solicitării.
În una din zile la piscină se afla o familie de rromi, sau cel puţin aşa păreau pentru că aveau tenul închis, bijuterii masive din aur, iar femeia purta părul lung şi împletit în două cozi. Am constatat cu stupoare că animatorul de la piscină vrând să îi atragă atenţia femeii asupra unui lucru striga la ea: "Hei, Rumania! " Femeia, bineînţeles, nu a răspuns, pentru că de fapt era cehă.
Ne-am simţit pur şi simplu nedoriţi la acest hotel.
Un alt inconvenient al acestui hotel este că la parter, cel puţin, camerele comunică între ele două câte două printr-o uşă prin care se aude tot ce se vorbeşte sau se ascultă la televizor din camera cealaltă. Am avut neşansa ca în camera adiacentă să fie cazat un cuplu cu probleme, în care ea era foarte geloasă, el foarte insensibil din care cauză copilul nostru de 2 ani jumate nu şi-a primit porţia zilnică de somn necesar.
Uitasem să menţionez că cel puţin la parter geamul de la baie dă în hol. Noroc că aveam la noi nişte reviste cu care am reuşit să îl acoperim, pentru că persoanele peste 1,80 puteau privi înauntru.
Cu privire la mâncare nu am ce să comentez. Diversificată, proaspătă, bună şi mi-a plăcut că nu foloseau la carne toate acele condimente specific bulgăreşti care mie nu îi plac deloc.
Însă, atenţie la prgoramul servirii mesei. Deşi din pliantele alea cu informaţii despre hotel pe care le găseşti în cameră rezultă că fiecare masă se serveşte timp de o oră, motiv pentru care în prima zi ne-am tot stresat că nu ajungem la masă, ulterior am constatat că de fapt ţine mai mult.
N-avea sens să mai cer lămuriri la recepţie după ce în dimineaţa respectivă recepţionera nu a fost în stare să răspundă la întrebarea "Where is the shuttle bus station? ".
În privinţa plajei, deşi iniţial am crezut că distanţa nu este o problemă, ulterior am constatat că e extenuant să urci treptele alea fără nicio greutate, dărămite cu un copil în braţe. La plajă şezlongurile sunt gratis, însă dacă vrei şi saltea trebuie să plăteşti.
Per total nu vreau să mai aud de acest hotel. Deşi plătisem 6 seri am plecat după 5 pentru că cel mic a făcut febră. Atunci m-a întrebat recepţionera "Is all ok? " Aş fi vrut să îi răspund dar aş fi irosit 5 minute inutil.
Trimis de andieelen in 24.01.15 18:40:45
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de Aur: Hotel Grifid Arabella, Park Hotel Golden Beach, Hotel Slavey, Albena: Hotel Ralitsa Superior
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (andieelen); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 43.37168500 N, 28.07965000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@andieelen - Buna seara.
Imi pare rau, ca ati avut un concediu ratat. Din acest motiv, ar fi bine, ca orice turist, sa se intereseze ori la agentie, ori pe www.amfostacolo.ro, pentru mai multe detalii, ca sa stii in mare, la ce sa te astepti si sa ce sa alegi (statiune, hotel).
As dori sa fac o corectie, in ceea ce priveste plata celor 6 leva:aceasta suma, este platita pentru intrarea in statiune (taxa de statiune) si nu pentru parcare. De multe ori, numarul de masini ale turistilor ce intra in statiune, depasesc numarul de locuri din parcarea hotelului, mai ales in plin sezon.
In pliantele agentiilor, se specica:"Nu se garanteaza locurile de parcare din agentie. Acestea pot fi ocupate si platite doar de catre turisti, la fata locului, acolo unde este cazul. "
Eu am fost pe litoralul bulgaresc de 12 ori si doar in unele statiuni trebuia platita parcarea si destul de scump. In Albena am fost de 3 ori si nu am avut probleme cu parcarea. Mereu ne-am interesat din timp si despre acest lucru. Ne-a fost de mare folos si acest site.
Imi cer iertare, ca a trebuit sa fac acesta corectie, dar cred ca este normal sa nu dezinformam, chiar si fara intentie.
Sper sa aveti concedii reusite in viitor!
@andieelen -
”De menţionat pentru cei care nu cunosc acest lucru, în Albena este o taxă unică de parcare de 6 leva/zi, însă nu există parcarea.
Așa cum a sesizat și explicat foarte bine mai sus și @doinagherasim, în Albena practic NU se plătește parcarea, fiind vorba doar de o taxă fixă de șase leva pentru intrarea cu mașina în stațiune, taxă plătită o singură dată pentru toată durata sejurului, indiferent de numărul de zile de sejur.
Nu este corect să spui că în Albena nu există parcare, ci doar că numărul locurilor de parcare este insuficient în anumite perioade, comparativ cu numărul de mașini.
”Mai exact trebuie sa urci maşina pe trotuar, pe spaţiile verzi, pe unde apuci şi să te rogi la cine ştii mai bine sa nu ţi-o ridice (cum tocmai se întâmpla cu o maşină în momentul în care am ajuns noi).
Este prima dată când aud că se ridică mașini în Albena. Nu neg că este posibil și acest lucru, chiar dacă eu nu am văzut vreodată, cei responsabili fiind chiar foarte permisivi la acest aspect. Pot doar să-mi imaginez în ce hal era parcată mașina respectivă de a trebuit ridicată.
Chiar dacă am văzut zeci de mașini, majoritatea românești, parcate pe spațiile verzi din stațiune, asta nu înseamnă că „trebuie” să parchezi pe acestea, existând destule variante de a parca lângă bordură, chiar dacă, uneori, la o distanță mai mare de hotelul la care ești cazat.
”În privinţa plajei, deşi iniţial am crezut că distanţa nu este o problemă, ulterior am constatat că e extenuant să urci trepte
Acesta este un amănunt important pentru cei eventual interesați în alegerea unui hotel situat la distanță de plajă, mai ales dacă au și copii.
@doinagherasim - Probabil aveţi dreptate în privinţa taxei de intrare în staţiune, eu nu am acordat prea multă atenţie acestui aspect. În 2013 am fost tot în Albena, la Ralitsa Superior care se afla foarte aproape de parcarea amenajată din staţiune.
@nicole33 - Maşina respectivă bloca accesul altor maşini în zona de parcare a hotelului Orhideya. Avea totuşi numere de înmatriculare bulgăreşti.
În privinţa treptelor, pentru cei care cunosc treptele de la Park Hotel Golden Beach din Nisipurile de Aur, cele de la Magnolia sunt mult mai obositoare (deşi există de-a lungul lor spaţii de odihnă cu băncuţe).
@andieelen - in Albena, fiecare hotel, are un loc de parcare propriu, mai mare sau mai mic. Daca este loc, poate parca oricine.
@andieelen -
”În privinţa treptelor, pentru cei care cunosc treptele de la Park Hotel Golden Beach din Nisipurile de Aur, cele de la Magnolia sunt mult mai obositoare (deşi există de-a lungul lor spaţii de odihnă cu băncuţe).
Pe mine una m-ai convins sa nu aleg vreodată acest hotel, așa cum nu-l voi alege nici pe cel din Nisipuri, cel puțin din acest motiv.
Asa e, taxa de 6 leva e pentru intreg sejurul, nu pe zi. Pot confirma acest lucru si eu. Se plateste de regula la receptia hotelului unde va cazati.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2019 Dezamagitor — scris în 06.09.19 de Bobo96 din BRAșOV - nu recomandă
- Aug.2019 50/50 — scris în 30.08.19 de Daniel R. din DRAGOMIRESTI VALE - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Angajati pasiv agresivi. Lipsa de respect — scris în 27.08.19 de geaninaambrus din BRAşOV - nu recomandă
- Aug.2018 Hotel si restaurant CATASTROFA — scris în 05.09.18 de steli68 din BRAILA - nu recomandă
- Aug.2018 Vacanta horror — scris în 15.08.18 de elenafl din GALAţI - nu recomandă
- Jul.2018 Magnolia foarte vestejita — scris în 27.07.18 de Pink09 din BUCUREşTI - nu recomandă
- Jun.2018 Magnolia ușor ofilită — scris în 02.07.18 de Zoazore din BRăILA - RECOMANDĂ