GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Un hotel mult sub a celor de categorie similara din Turcia.
Angajaţii hotelului sunt în majoritatea lor, extra comunitari bulgari şi români, nişte îngâmfaţi plini de răşini de zici ca ei ar fi turiştii veniţi în vacanţa la Limassol.
Seiful se taxează suplimentar, iar ştiind ce personal au, nu prea te poţi risca să nu plăteşti.
Pentru internet au nişte tarife exorbitante (5 € / oră), de parca ei ar fi inventat ,,coada de maimuţă’’.
Nu m-ar mira daca în sezonul următor vor pune taxă şi pentru folosirea lifturilor, la ce foame au pe ei.
Mobilierul foarte învechit pentru un hotel ce se vrea a fi de 5 stele.
La televizorul minuscul şi antic (cu tub catodic), se puteau urmări doar 5 programe dintre care nici unul în limba engleză, ciudat pentru o ţară fostă colonie britanică.
Într-o seara la cina am comandat unui ospătar, român bineînţeles, un fresh de portocale şi mi-a adus un pahar cu suc de la dozator (cel de la mic dejun), pentru care mi-a cerut 6 €. Nu vreau să mă gândesc ce-mi aducea dacă ceream o bere. Bleah!!! I-am atras atenţia, cei drept într-un mod nu foarte elegant, motiv pentru care a găsit de cuviinţă să ne zică ,,români jegoşi’’, parcă el ar fi fost vreun lord englez. De fapt cred că el chiar aşa se credea pentru ca a început să ridice tonul şi să vorbească doar în engleză.
Dacă ştiam că dau peste aceeaşi nesimţire pe care puteam s-o găsesc şi la Mamaia, nu puneam piciorul în Cipru, în viaţa mea.
Voi încărca poze doar dacă review-ul va fi validat.
Trimis de popescu.borsa* in 02.11.11 17:57:23
16 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (popescu.borsa*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
ECOURI la acest review
16 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Trista experienta, imi pare rau! Despre masa ce ne poti spune? Dar despre amplasarea hotelui?
Bine ai revenit printre luptători, dom' Popescu! Ţi-am dus lipsa, pe cuvînt... Chiar mă indignam de multe ori, uitîndu-ma pe sait, ziceam "bai, lipseşte ceva şi nu-mi dau seama ce"... Acum m-am dumirit: review-uri marcă înregistată @popescu. borsa! Să ne trăieşti, coane!
@Georgiana
Păpica a fost bună, nu la fel ca la chiolhanurile turceşti dar digerabilă.
Amplasament central cu plajă proprie, se vede în poze.
@santana
Mulţumesc pentru întampinare. Nu continui comentariul cu ce gândesc eu acuma că iar primesc suspendare.
Un review util si o experienta prin care nu am vrea sa trecem. Si eu visez de ceva vreme la Cipru, asa cum am mai scris cuiva aici pe site, dar inca nu am avut posibilitatea sa merg. Oricum ar fi, cred ca voi ocoli acest hotel, cu personal "ospitalier". Romanii in general se comporta de parca tu le faci lor un serviciu, oricum ai privi lucrurile...
Abia astept sa vad si pozele care asteapta sa fie validate .
Nu poti compara in nici un fel serviciile oferite de hotelurile altor tari cu cele din Turcia, care sunt net superioare, cu toate ca au acelasi numar de stele si asta pentru ca Turcii nu au prea multe obiective turistice si atunci se axeaza foarte mult pe calitatea serviciilor (conditii oferite de hotel, personal, mancare etc). Ei stiu sa "se vanda" si sa te faca sa te intorci la ei cu placere.
Păcat că pozele 32 şi 33 au ramas ascunse privitorilor grabiţi. Este greşeala mea că nu le-am ales bine ordinea.
Si eu va urez "bine ati revenit" dom' Popescu. Chiar v-am simtit lipsa. Poze foarte "decente" ati postat de data asta Am totusi o nedumerire. Dupa ce am vazut P32 nu inteleg pentru ce va trebuia fresh-ul de portocale. Cred ca era mai "eficienta" niste zeama de varza
Constat cu tristete ca s-a pierdut ceva urmare disputelor cu staff-ul tehnic al site-ului si sanctiunilor aberante incasate, s-a pierdut cheful de a scrie de placere si pentru placerea de a citi, sarea si piperul lui Dom' Popescu.
Pacat.
@Valimi,
Nu s-a pierdut nimic! Uita-te la nr mare de vizualizari ce le-a facut review-ul lui, pus doar de-aseara, este triplu ca al altor useri. Asta denota ca ne-a fost dor de ce scrie el si ca are valoare!
vladex
Da, ai dreptate, am indus lumea în eroare, fresh-ul de portocale nu era pentru mine ci pentru unul din prietenii mei venit în Cipru în pelerinaj ecumenic. Eu luasem berea despre care am amintit dar mi-a fost ruşine să recunosc.
Valmi
Şi tu ai dreptate, am scris rândurile de mai sus strângând din dinţi şi ,,privind înapoi cu mânie'', însă nu la staff-ul tehnic al site-ului ci la staff-ul hotelului. Am spus ,,înapoi’’ gândindu-mă la partea lor din spate şi la naţia lor.
Vă mulţumesc, mă simt flatat si un pic balonat,
” ,,balonare indusa cel mai probabil de prea multe aere''.
Sper să nu flatulez.
Am trecut zilnic pe langa acest hotel, nu mi-am inchipuit ca poate fi asa, dar cred fiecare cuvant al tau pentru simplul fapt ca e vorba de ciprioti, adica de greci, care nu au o reputatie grozava in ceea ce priveste ospitalitatea. Si eu am intampinat multe, tot in octombrie, dar am ales un hotel doar de 3 stele pentru a nu plange dupa bani.
Parerea mea e ca merita Cipru ca destinatie turistica dar cu rezervarea unui apart-hotel, fara masa, unde costurile sunt mai subtiri.
Am inteles ca in Aya Napa nici un angajat nu e roman, poate acolo o fi mai bine...
@cristinaoranici
Eu regret că nu m-am cazat în partea de nord a Ciprului, în zona turceasca, unde @TraianS, m-a dus şi mi-a arătat un hotel de o mie de ori mai frumos decât acesta şi care are tot 5 stele.
@popescu. borsa... bine-i revenit si scrie cat mai repede tot ce ai de scris, ca stii tu bine, nu se stie niciodata ce aduce ziua de maine...
Şi presupun, sper şi nădăjduiesc că va urma avalanşa de reviewuri Domn Popescu că se vede prin observare că întreg AFA vă aştepta!!!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)