ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.11.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Constanta
ÎNSCRIS: 26.07.09
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2017
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
34.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 49 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Cel mai prost hotel de 5 * vazut vreodata (de mine)

TIPĂREȘTE

In septembrie anul acesta, in lipsa de alte planuri, am hotarat sa mergem pentru prima oara in Kusadasi (de 15 ani mergem an de an in zona Antalya), in ideea ca niste prieteni de-ai nostri rezervasera deja acolo. Am facut rezervarea direct pe site-ul hotelului si, din pacate (din fericire de fapt, dar o sa vedeti mai incolo de ce), nu am mai gasit camere libere decat cu doua zile dupa check-in-ul prietenilor nostri.

Tinand cont de faptul ca era prima oara cand ajungeam in acea zona a Turciei, am decis sa plecam mai devreme cu 3 zile si sa vizitam Pammukale, Efes, casa Fecioarei Maria, Troia etc. Partea asta de concediu a fost senzationala si, cu siguranta, va face obiectul unui review separat, mai ales ca am avut parte si de ceva aventuri dar si de hoteluri foarte bune.

Am ajuns la hotel dupa ceva peripetii cu GPS-ul - la exterior arata cam ca hotelurile comuniste din Venus.

Receptia si zona de lobby - slab iluminate, cu aspect de vechi, in spatele tejghelei de la receptie un perete de faianta (aparent) vopsita cu trafaletul in bleumarin, un lobby bar modest, doar cu bauturi locale low-low-cost si urat mirositor care deservea atat zona de lobby cat si piscina exterioara.

La acest bar am avut parte de bere in pahar de bere doar o singura data, dupa aceea mi-au pus berea in pahar de tarie motivand ca nu mai au pahare. Paranteza: foarte buna berea draft, Tuborg Malt.

Restaurantul principal m-a facut sa inteleg cum se simt refugiatii din zonele de conflict cand sunt chemati la masa in cortul-cantina: slab iluminat, cu tavanul foarte jos, plin pana la refuz, cu mese nedebarasate, pe un fond sonor dominat de furculite si linguri atingand farfuriile si urlete de bebelusi. Sevirea de bauturi nu se facea la masa, trebuia sa mergi pt orice la un asa-zis bar de bauturi. Mancarea redusa ca oferta, modesta chiar dar nu cred ca puteai sa zici ca ramai nemancat (poate doar daca esti extrem de pretentios).

Camera in care ne-am instalat era relativ ok, semana oarecum cu pozele de pe site, ghinionul a fost ca era pozitionata chiar vis-a-vis de discoteca si se auzea foarte tare bum-bum pana pe la 2 noaptea. Minibarul era "incarcat" pana la refuz cu 2 sticle de apa plata, o data pe sejur. La baie lipsea peria de curatat vasul WC - am aflat ulterior ca nu exista perie in nici o camera.

Hotelul nu are plaja, doar un ponton cu baldachine si sezlonguri situat la vreo 100 m de beach bar. Apa adanca, destul de rece in septembrie si foarte curata. Nimic de recreere, nimic de facut in timpul zilei. Piscina mica, cu apa dubioasa si pustie tot timpul - nici acum nu sunt lamurit de unde aparea la masa puhoiul ala imens de oameni (cei mai multi din Iran).

Ca sa scurtez povestea, am decis sa plecam cat se poate de repede. Am cerut sa vorbesc cu Guest Relation Manager (de altfel, singurul care stia ceva engleza) si l-am informat ca dorim sa plecam. M-a intrebat ce motive am si daca poate sa faca ceva sa ramanem - l-am refuzat spunandu-i ca nu sunt probleme punctuale si rezolvabile, e despre faptul ca hotelul dumnealui ar trebui listat cu 3* si, asa, totul ar fi OK (apropo, cele 5* nu apareau nicaieri, nici pe fatada, nici la receptie, nici pe vreo hartie cu antet). L-am rugat sa intrebe daca ni se pot returna ceva bani din pretul sejurului, dar i-am mentionat ca nu conditionez plecarea de asta, plecam oricum.

Dupa cateva ore, mi-a spus ca sunt de acord sa ne inapoieze c/v a 3 zile de cazare (am stat 2 si ne-au retinut banii pe inca 2), dar asta prin transfer bancar, in contul de unde platisem.

Am intrat pe chatul de rezervari de la Delphin Hotels (noi suntem mari fani ai retelei Delphin), am mentionat faptul ca suntem clienti fideli si mi-au oferit pretul de 603 euro/5 nopti/2 persoane, l-am acceptat, apoi am fost sunat de un robot si, urmand instructiunile, am platit de pe card (apropo, merg doar cardurile de credit, cele de debit nu) sejurul in 2 min.

Aspect pozitiv: desi toti cei cu care am discutat despre chestia cu returul partial al sejurului mi-au spus ca nu o sa mai vad nici un leu dupa ce plec de la Le Bleu, in 2-3 zile de la plecare am avut banii promisi in cont.

In concluzie, pentru romanii interesati de acest hotel: 3* cu indulgenta si cam atat, n-as reveni acolo nici gratis.


[fb]
---
Trimis de traian3670 in 03.11.17 12:33:44
Validat / Publicat: 03.11.17 14:04:54
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Antalya
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4995 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (traian3670); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P08 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9900 PMA (din 13 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 49.88 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [03.11.17 12:52:26]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 73&ridAnt=82959

    -----

    Am intrat pe chatul de rezervari de la Delphin Hotels

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    webmasterX
    [03.11.17 19:46:10]
    »

    @traian3670: Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [04.11.17 17:44:32]
    »

    @traian3670:

    In septembrie anul acesta, in lipsa de alte planuri, am hotarat sa mergem pentru prima oara in Kusadasi (de 15 ani mergem an de an in zona Antalya)

    După cincisprezece ani de Antalya, alegerea Kuşadasi-ului ca destinaţie de vacanţă a fost una cel puţin neinspirată. Standardele celor două zone sunt mult diferite şi, după ce te obişnuieşti cu luxul şi confortul din Antalya, greu te mai pot mulţumi hotelurile din Kuşadasi, şi imposibil în cazul în care alegi un hotel mediocru, chiar şi pentru această staţiune, ceea ce s-a confirmat şi în cazul tău.

    Cei mai mulţi români încep să descopere Turcia cu Kuşadasi şi Didim şi cresc treptat standardele şi pretenţiile ajungând în Antalya la hoteluri din ce în ce mai bune. Astfel sunt mereu mulţumiţi. Invers este mai greu să-ţi ajustezi aşteptările, comparaţiile sunt inevitabile şi apare dezamăgirea.

    Pentru tine cea mai bună variantă este în continuare Antalya. În cazul în care totuşi doreşti să cunoşti şi staţiunile de la Marea Egee, alege cel mai bun hotel din staţiunea respectivă, nu unul mediocru.

    traian3670AUTOR REVIEW
    [08.11.17 17:47:11]
    »

    Nu aveam cine stie ce asteptari exagerate de la acest hotel, m-am gandit “ 5*, ultra all inclusive, cat de rau poate sa fie? ”.

    Oricum, subscriu la tot ce ati afirmat.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    nicole33, traian3670
    Alte impresii din această RUBRICĂLe Bleu Hotel & Resort:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046936988830566 sec
    ecranul dvs: 1 x 1