GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
După alte vacante in Bulgaria, respectiv in Obzor, Nisipuri, ceva mai departe, Tsarevo, locatii in care am stat la hoteluri amplasate pe plaje, cu același număr de stele (4) a decis sa petrecem si o vacanța si in Albena. Am ales un hotel tot pe plaje, respectiv LAGUNA BEACH, dar numai cu asta am rămas.
Sa încep cu cazarea, pardon cu parcarea, dificila, o ora am căutat, pina la urma tot pe iarba am parcat in spatele hotelului, nu eram singurul in aceasta postura.
A urmat cazarea, in bilet platisem vedere la mare dar am primit parc. Am cerut sa vorbesc cu cineva din conducere si am rezolvat, vedere la mare (etajul 1) cu copaci in fata si terase, dar direcția era spre mare. A dacă nu știți la bulgari etajul 1 înseamnă PARTER la noi, dar am avut SEA VIEW. In posesia celebrelor bratari, am intrat după ora 15, fără bratara nu primește nimic, noi am răbdat dar cu copii mai greu.
Mai departe, constat ca BARUL de la piscina a fost desființat, nu era ca in pozele de prezentare, iar cei de la agenție au confirmat ca exista. Pentru orice de băut trebuia sa mergi la LOBBY BAR, in interiorul hotelului unde îți cerea "eticheta"adică sort si papuci așa ca imaginati, o bere, piscina, nu spun plaje, sort, papuci, echipeaza, dezechipeaza, doar ești in vacanța, MINUNAT.
Acum lucruri mai importante, MINCAREA, aceeași zilnic, proasta, ou cremwursti, legume, macaroane, cei care au fost in Bulgaria știu dar un lucru m-a omorât, COADA! De la PAN CAKE (clatite), de, copii vroiau dimineața cu ciocolata, bun, aceste clatite nu le gaseai la bufet ci le făcea in direct un bucatar, doar cite 4odata si dura dura ca nu mai mincai nimic dimineața. Gratarul pentru fripturi si altele era afara pe terasa după un colț abia după trei zile l-am descoperit!
A sa nu uit pizza si cartofi prajiti se făceau numai afara la un chiosc așa zis cu minuturi si nu primeai decât o felie cel mult doua dacă insistai, dar într-o zi ia-m făcut o bulgarului, am stat la coada cu soția si cei doi copii revendicindu-mi cele 8 (opt) felii de pizza! A înnebunit bulgarul!
De la piscina pentru copii, soția si cei mici au luat o ciuperca pe talpi, cu basici care dureau ingrozitor, noroc ca aveam alifii potrivite. Curatenia in camere la doua zile, prosoapele cu greu le schimbau, iar cearceafurile de doua ori in ZECE zile. Aerul condiționat nu functiona.
Alegeti alta locatie pentru vacanța!
Trimis de Denver 1993 in 10.01.13 00:11:22
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Obzor, Luca Helios Beach Nisipurile de Aur, Bolero, Tsarevo, Serenity Bay.
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Denver 1993); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.36523650 N, 28.08077580 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Denver 1993: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
@Denver 1993, privitor la parcare ai dreptate, a fost destul de greu sa gasc un loc bun de parcare.
Eu am fost anul trecut in perioada 28 iulie - 04 august. Am avut trei camere si toate au fost "sea view", fara a plati acest lucru la achizitionarea sejurului. Singura pretentie pe care am avut-o a fost etajul, solicitand camere de la etajul patru in sus. Drept este ca am avut pregatita o mica atentie pentru receptionera.
Privitor la numarul feliilor de pizza, am mai citit in unele review-uri ca ar fi fost limitat. Eu personal nu am patit asa ceva. De fiecare data cand luam pizza luam pentru tot grupul, 6-8 felii, si nu am vazut pe fata celui care m-a servit vreo nemultumire. Dar iarasi spun... am lasat si aici, o singura data, ceva maruntis, drept multumire pentru bunavointa celor care ma serveau.
Cu mici atentii si bani putini oferiti angajatilor hotelului ne putem face vacanta frumoasa si astfel sa ne simtim cat mai bine.
Sa auzim numai de bine!!!
@hlli: Multumesc pentru sfatul de a da ȘPAGĂ, pentru a-mi face sejurul mai plăcut, dar eu nu accept astfel de practici românești si consider ca dacă cei de acolo își fac treaba cum trebuie, poți sa la-si si bacsis, sau TIPS. Consider ca ar trebui sa fie multumiti ca am ales hotelul respectiv, iar cei din conducere sa facă treaba sa meargă bine, nu sa aranjez cu barmanul sau receptionera serviciile pe care le plătesc. Fiecare are principiile sale in viața si se ghideaza in consecință! Iti doresc vacante plăcute in Bulgaria.
@Denver 1993, nu aveam de gand sa-ti dau sfaturi, eu doar am spus cum procedez eu. Si cred ca ai inteles gresit, eu nu am spus nimic de "spaga". Spuneam de mici atentii!!! Oamenii care lucreaza in hotel nu sunt servitorii mei, sunt angajatii hotelului... dar sunt oameni!!! Si ca atare, cum eu doresc sa ma simt bine, imi face efectiv placere sa las un banut fiecaruia. Aceste mici atentii le iau in calcul atunci cand imi platesc sejurul.
Asemeni si tie, vacante placute, indiferent de destinatie.
@hlli: Sunt de acord cu Denver 1993 ca nu trebuie sa oferim "mici atentii" pentru a primi serviciile pe care deja le-am platit. Sigur ca oamenii aia nu sunt servitorii nostri, ei sunt salariatii hotelului, s-au angajat la acel hotel ca sa-i serveasca pe toti oaspetii sai, fara deosebire si fara alte conditii. Eu de ex, imi fac treaba la serviciu fara sa pretind si fara sa primesc mici atentii, doar in baza salariului. Cu tot respectul, parerea mea este ca ne indreptam intr-o directie gresita cu astfel de atitudine.
Am simtit si eu pe pielea mea atitudinea neprietenoasa a receptionerelor si a ospatarilor de la acest hotel, chiar in acest an, de Paste.
Vacante frumoase in continuare.
@MaraPara, oriunde in lumea asta se dau mici atentii angajatilor unui hotel... asa ca nu-i valabila exprimarea ta: "parerea mea este ca ne indreptam intr-o directie gresita cu astfel de atitudine". In opinia mea, "directia" voastra este gresita.
As dori sa precizez (si asta am vazut cu ochii mei) ca pana si gradinarului i-a fost oferit un mic cadou... Oare sa fie altfel conceptia in Republica Dominicana, la Punta Cana?!!! Am avut ocazia sa vorbesc cu acei turisti si i-am intrebat cum de s-au gandit si la gradinar? Si mi-au raspuns ca fara el nu am avea o priveliste atat de incantatoare. Da, nu m-as fi gandit vreo data sa ofer o atentie gradinarului... De ce natie erau acei turisti? Chiar nu are importanta... erau niste oameni la fel ca si gradinarul... doar culoarea pielii era diferita...
Asa ca fiecare face cum crede ca este mai bine pentru el si pentru cei din jurul lui.
Sa auzim de bine!!!
@hlli: M-ai terminat cu chestia cu gradinarul. Eu intotdeauna las cate ceva si nu ca sa-si faca treaba bine ci pentru ca stiu ce salarii micute au, iar personalul trebaluieste nu pentru ca au servici ci doar ca sa vada o multumire pe fata noastra.
Acum de Paste, copilul meu avea o barca cu care s-a jucat in piscina. A doua zi de cazare i-am lasat 3 leva cameristei pe pat ca sa inteleaga ca sunt pentru ea. Copilul meu s-a jucat cu barca si a lasat cutia cu suportul de polistiren in camera. Camerista l-a considerat gunoi si a luat cutia. Am fost imediat la receptie si am spus ca vreau sa vorbesc cu ea. Ei considerau ca este ambalaj si trebuie aruncat. Au vorbit intre ei si stupoare, m-am pomenit cu cutia barcii la usa. La plecare, mi-a spus IZVINITE, camerista, adica iertati-ma. Am zambit, mi-a sters toata supararea.
@hlli: E o chestiune de nuanta totusi.
Da, oriunde in lume se dau mici atentii angajatilor unui hotel, ca si recompensa ca s-au purtat frumos cu noi si ne-au facut sa ne simtim bine, si eu am facut astfel de gesturi de multumire.
Tu insa, sugerezi sa-i "motivam" pe oameni sa-si faca treaba bine, altfel putem avea surprize neplacute, iar asta nu e normal.
E, daca vrei, ca la doctor, una e sa-i dai spaga sa fii sigur ca te opereaza bine si alta e sa te opereze oricum bine, ca pentru asta e pus acolo, iar tu sa-i multumesti ulterior daca asta simti.
Din pacate deviem de la subiect, dar serviciile personalului unui hotel intotdeauna eu una le voi aprecia pe cele "originale" nu pe cele ajustate cu un "imbold", la asta cred ca se referea si Denver 1993.
Ganduri bune si vacante frumoase va doresc tuturor!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2022 Nu recomand deloc Laguna Beach Albena, Bulgaria — scris în 17.08.22 de Ancis06 din SUCEAVA - nu recomandă
- Jul.2022 Vacanta cu mai mult rele decat bune — scris în 14.07.22 de ux125937 din TîRGU MUREş - nu recomandă
- Aug.2021 Hotel Laguna Beach Albena - august 2021 — scris în 11.08.21 de erin din CRAIOVA - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Păcat de zonă — scris în 04.08.21 de Ionut_ms din TîRGU MUREş - nu recomandă
- Jul.2017 Destul de bine — scris în 06.07.17 de villie71 din PLOIESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2017 Hotel Laguna Beach - Albena - iunie 2017 — scris în 14.06.17 de ioan marinescu din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ
- May.2016 Albena- Laguna Beach — scris în 05.08.16 de Lizi9 din BUCURESTI - RECOMANDĂ