ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.07.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Suceava
ÎNSCRIS: 28.06.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
93.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Mai bine decat ma asteptam

TIPĂREȘTE

In primul rand, va salut cu drag pe toti de pe acest forum.

Am revenit acasa luni noapte dupa un sejur de 8 zile, respectiv, 7 nopti (intrare 15 iulie-iesire 22 iulie).

Luni, 15 iul. ac, am ajuns la hotel la ora 12:30, nu era nimeni (turisti) la receptie, imediat ne-a repartizat camera, sigur, de la orele 14:00 intrucat nu era gata curatenia. De 3 ani cand ajungem la camera repartizata gasim cameristele frasuindu-se sa gateasca curatenia, imi face impresia ca joaca un pic de teatru pentru a primi "malai" de finalizarea cat mai repede a curateniei din camera. Am remarcat, ca in general, turistii parasesc hotelul dimineata, la prima ora, nu asteapta ora 12:00, si noi am procedat la fel, de trei ani, predam camera la ora 09:00, ne pornim devreme ca sa putem ajunge acasa in aceeasi zi (facem 12 ore), deci cameristele au suficient timp pentru a face curatenie. Tot asa si in acest an, am intrat la 14:15 pentru ca nu era gata camera si noi nu le-am dat malaiul. In general, in hotel este curatenie, dar cameristele asteapta... sa le dai... ca sa aspire, sa schimbe prosoapele. Pentru functionarea altor servicii (internet, aer conditionat, instalatia sanitara s. a.) cei de la receptie asteapta sesizari, numai asa se rezolva totul, prin sesizari. Din punctul de vedere al conditiilor de cazare mi s-a parut anul acesta cel mai slab organizate, de aceea le acord o nota foarte mica.

Eeeeiiii, dragii mei, nota 10 cu felicitari pentru restaurant, au avut meniuri foarte diversificate care nu s-au repetat si in alte zile, a fost super, mancarea bine gatita si gustoasa, a fost mai bine decat anul trecut. A fost mancare si pentru bebei. La desert au fost diverse, 4-5 feluri de fructe proaspete, 4-5 feluri de prajituri cu si fara crema, zilnic a fost servit peste - somon la gratar, salau si alte feluri de peste, nu au lipsit branzeturile si muuulte bucate gustoase, ce sa zic? de toate pentru toate gusturile. Suportii (scaun si masuta) pentru hranit bebeii sunt noi, fiecare suport contine tacamuri din plastic infoliate, sigilate.

Plaja si marea au fost ingrijite, apa curata, numai ca temperatura apei nu a depasit 24 grade, nota 10 pentru curatenie plajei si a marii, a fost super.

Spectacole si animatori nota 10, nu mai zic locurile de joaca, foarte bine ingrijite, nota 10 pentru toate. Felicitari!

Pentru cei interesati, cursul valutar EUR-LV, este urmatorul, dupa ce treceti vama din RO in BG 1 EUR = 1,90 LV, la receptie 1 EUR = 1,86 LV. Este ideal sa va schimbati banii dupa ce treceti vama, la receptia hotelului cursul este mai scazut. Anul trecut, a fost invers, la receptie cursul a fost mai mare decat la vama, dar... asta este...

Intrarile si iesirile de turisti se fac zilnic, cred ca de aceea nu este aglomerat la receptie ca in anii trecuti, mi s-a parut mai "aerisit".

Ponderea in acest an au detinut-o turistii rusi, erau putini romani, in anii precedenti ponderea o detineau romanii, asta e...

Frigiderul din fata receptiei este aprovizionat mereu cu apa plata.

Poate mi-a scapat ceva... intrebati-ma, va raspund cu drag.


[fb]
---
Trimis de Merisor in 24.07.13 19:57:55
Validat / Publicat: 24.07.13 20:46:44
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Varna
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4405 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Merisor); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    fanespoitorul
    [25.07.13 08:56:32]
    »

    Sar'mana Merisor. Am sa fac o remarca mica. Suntem din Bucuresti. Facem pana acas in jur de 4 ore aproximativ. Noi cand predam camera (iesim din ea) o predam la ora 12,00 ca sa mai beneficiem de soare, piscina, plaja etc. Bagajele le avem facute, la 11,30 intram in camera, facem un dus rapid si tuleo.

    Eu nu as acuza cameristele. Nu cred ca toti predau camera la 9 ca voi. Poate asteptau ceva atentii. Oricum aveti tot sejurul ca sa le lasati atentii pe asternut sau prosoape daca chiar vreti sa le lasati. Ma bucur ca a fost un sejur OK.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    smuki dog*
    [25.07.13 13:26:05]
    »

    @Merisor: multumesc pentru detalii. Am inteles ca ai stat la superior, de camerele de la standard sti ceva? In rest asteptam plecarea, sper sa fie bine, ptr ca am auzit lucruri bune despre acest hotel. Multumesc inca odata!

    MerisorAUTOR REVIEW
    [25.07.13 19:38:25]
    »

    @fanespoitorul:

    Eeeiii, nu-i toata lumea din Bucuresti, mi-ar placea sa am norocul tau...

    Ceea ce am afirmat se bazeaza pe fapte concrete, am vazut clar, in fiecare dimineata, turisti care au predat camerele si au plecat, probabil nu erau din Bucuresti, aveau distante mai mari de parcurs.

    In legatura cu cameristele, nu le acuz, dar, nu te supara, cand am preluat camera nu era sapun lichid in dozator, nu era cana electrica, nu era platoul cu fructe, nu era cafeaua, ceaiul si zaharul, pentru toate acestea am platit, la receptie s-a rezolvat totul in aceeasi zi. Tot in aceeasi zi am rezolvat si cu seiful care nu functiona, aerul conditionat care nu functiuna, internetul care nu functiona. In rest a fost totul OK.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    fanespoitorul
    [25.07.13 19:41:33]
    »

    @Merisor: OK, sunt de acord cu tine. Mai sus ce vroiai sa-mi spui ??

    Reeditat : mi-am dat seama ca ai apasat din greseala, era doar o gluma.

    MerisorAUTOR REVIEW
    [25.07.13 19:41:49]
    »

    @smuki dog:

    Da, am stat la superior, camerele si balconul de la standard sunt mai mici decat la superior, nu-ti pot spune nimic de baie.

    Cu siguranta o sa fie bine.

    Vacanta placuta!

    MerisorAUTOR REVIEW
    [25.07.13 19:47:52]
    »

    @fanespoitorul:

    Am apasat aiurea si a plecat mesajul fara continut Scuze.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    fanespoitorul, Merisor, smuki dog*
    Alte impresii din această RUBRICĂKaliakra Superior Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048202991485596 sec
    ecranul dvs: 1 x 1