ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.07.2023
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Siret [SV]
ÎNSCRIS: 24.07.22
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2023
DURATA: 9 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
EXCELENT

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.67%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 7 MIN

Hotelul Istria din Neptun merită mai multe stele!

TIPĂREȘTE

Despre noi:

Avem o căsnicie fericită, de 26 de ani și suntem oameni calmi și iubitori de natură. N-avem copii și nici animale de companie, astfel că în vacanțe suntem liberi 100%. Începând cu anul 2007, am vizitat an de an litoralul românesc și am cunoscut pe rând stațiunile Saturn, Venus, Cap Aurora, Jupiter, Neptun și Olimp.

În iulie 2022, am fost cazați la hotelul Sanda din Venus (care are două stele, deși ar merita mai multe). Ne-a încântat foarte mult șederea acolo și am scris o recenzie pozitivă despre acel hotel minunat - vezi impresii. Cu toate acestea, n-am fost mulțumiți de plajele din Venus, dar asta nu a fost o problemă deoarece am venit cu mașina și ne-am plimbat peste tot.

În ianuarie anul acesta, am rezervat din nou 7 nopți tot la hotel Sanda și tot pentru luna iulie. Din păcate, mașina noastră s-a defectat în aprilie și am devenit pietoni.

Nu am vrut să ne petrecem concediul pe plajele din Venus, așa că am anulat rezervarea și am căutat ceva mai aproape de plajele din Neptun-Jupiter.

Despre rezervare:

Am găsit pe internet hotelul Istria din Neptun și l-am sunat pe administratorul hotelului. Dumnealui mi-a explicat cu răbdare prețurile și condițiile de cazare, am căzut de acord asupra tuturor detaliilor, iar a doua zi am primit factura proformă direct pe WhatsApp. Mi-a plăcut că a fost serios și operativ și mi-a inspirat încredere încă de la început.

Prețul era foarte avantajos! Cu aceeași sumă de bani (1.440 de lei) am achiziționat nu 7, ci 9 nopți de cazare.


despre SERVICII

Despre primire:

Deși ora oficială de cazare era abia la ora 18:00, am ajuns la hotel pe 5 iulie, la ora 6 dimineața, după ce am luat un taxi de la gară Mangalia. Domnul de la recepție ne-a întâmpinat cu un zâmbet călduros, ne-a urat bun venit și ne-a înmânat amabil cheia camerei 324. Este un domn simpatic și de treabă și am avut o impresie foarte bună despre el încă de la bun început.

Eu și soția mea am urcat rapid cele trei etaje (hotelul nu are lift), am lăsat bagajele pe hol și am plecat imediat la plajă! Nu puteam pierde timp prețios!

Despre locurile de parcare:

Dacă veniți cu mașina, nu veți avea probleme să găsiți locuri de parcare în jurul hotelului sau la parcarea mai mare din apropiere (la vreo 50 de metri, lângă lacul Neptun). Sunt multe alei și spațiu suficient, așa că nu trebuie să vă faceți griji. Cu siguranță veți găsi un loc potrivit!


despre CAMERE & COND. CAZARE

Despre cameră:

Camera a fost drăguță, simplă, cu o notă retro și foarte curată. Predominantul era albul. Fumatul era permis doar pe balcon, unde am găsit două scaune, o măsuță, scrumieră și o priveliște foarte frumoasă. În jurul hotelului era multă verdeață și niște tei majestuoși. În apropiere se afla o rezervație de stejari brumării.

Ferestrele și ușa balconului nu erau termopan, ci din lemn, dar izolarea fonică era bună. Și chiar dacă n-ar fi fost, aveam în bagaj și dopuri pentru urechi, dar nu a fost nevoie să le folosesc.

Pe unul dintre geamuri era montată o plasă pentru țânțari, ceea ce ne-a permis să dormim cu geamul deschis.

Camera am găsit-o utilată cu tot ce ne era necesar: o sfoară pentru rufe pe balcon, un dulap suficient de încăpător pentru bagaje (am avut 6 bagaje și ne-am întors cu 7), un minifrigider standard și suficiente prize, amplasate la îndemână. Patul era mare și comod.

Am dormit fără probleme.

Despre curățenie:

Curățenia este tratată cu foarte mare seriozitate, atât în camere, cât și în zonele comune și în jurul hotelului. În cameră, se aspiră zilnic, se schimbă hârtia igienică, iar prosoapele sunt schimbate la fiecare trei zile. Dacă dorești, le poți schimba mai des, plătind un cost suplimentar, ceea ce mi se pare firesc.

Dezinfecția și dezinsecția erau făcute cu atenție și responsabilitate.

Despre atmosfera din jurul hotelului:

Istria este situat chiar în zona centrală. Biserica stațiunii este la aproximativ 100 de metri distanță, iar restaurantul Springtime și magazinul alimentar "La doi pași" sunt și ele aproape.

În jurul hotelului există multă verdeață, umbră și aer curat, iar pe lângă hotel se află un lac imens populat cu lebede foarte blânde, pe care le hrăneam adesea cu pâine.

Holul de la recepție era îngrijit și decorat cu bun gust, iar pe fiecare nivel se găseau fotolii și canapele confortabile. La parter și la etajul 2 am observat chiar și scaune de masaj.

Pe durata primelor două zile de concediu, miercuri și joi, nu am petrecut prea mult timp la hotel, ci am vizitat toate plajele din zonă, magazinele și am făcut plajă până la lăsarea serii. Seara, mergeam pe jos până la Jupiter pentru a savura șprot cu mujdei și mămăliguță. Pentru diverse cumpărături, ne-am îndreptat către Kaufland-ul din Saturn, de unde am luat tot ce aveam nevoie.

Această aventură de a explora cam zece kilometri pe zi mi-a cam afectat genunchii, așa că în cea de-a patra zi de vacanță, pe 8 iulie, abia mai puteam urca scările până la etajul 3.

I-am explicat situația doamnei recepționere (spre rușinea mea, nici măcar nu-mi amintesc cum o cheamă) și am rugat-o să ne ajute să schimbăm camera la un alt etaj, mai jos. Mi-a spus că administratorul era momentan plecat, dar că se va rezolva cu siguranță.

Mi-am adus aminte că aveam și eu numărul administratorului, așa că l-am sunat și i-am explicat situația. A fost foarte amabil și a rezolvat rapid problema. A doua zi dimineață, eu și soția mea ne-am mutat într-o cameră la etajul 1, fără a plăti niciun cost suplimentar sau taxă.

Le mulțumesc din inimă acelor oameni!

Am tot respectul pentru personalul hotelului Istria, deoarece astfel de oameni sunt rari. În contrast, pe 10 iulie am vizitat un hotel de 4 stele din Cap Aurora pentru a ne întâlni finii și am întrebat recepționerul de acolo dacă poate să ne recomande o pizzerie bună în zonă. Cu un aer plictisit, ne-a spus că toate locurile din zonă sunt bune, dar nu a putut să ne ofere o recomandare precisă. Astfel, am înțeles încă o dată că numărul de stele al unui hotel nu garantează servicii bune, și că oamenii fac diferența!


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Despre mâncare! Unde puteți să mâncați?

Am achiziționat doar servicii de cazare. Micul dejun l-am servit intotdeauna in cameră, iar masa de prânz... unde am avut chef.

Hotelul nu are restaurant, dar în centrul stațiunii veți găsi însă numeroase opțiuni pentru a servi masa.

Pentru prânz, noi am mers la Four Seasons (în Jupiter), la Springtime și la Calul Bălan Sergiana (în Neptun), iar intr-o zi chiar mai spre nord de Olimp, la restaurantul Popasul Pescarului, lângă cherhana. Mâncarea a fost bună în toate locurile.

Am păstrat cu grijă nota de plată de la restaurantul Popasul Pescarilor, ca să-mi amintesc că meniurile trebuie citite și în partea dreaptă, nu doar în stânga.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Despre plajele din vecinătate:

Din hotel, puteți ajunge în aproximativ 4-5 minute la zona numită "La Steaguri", de unde puteți alege din mai multe opțiuni. Noi am preferat o plajă lungă de un kilometru între steaguri și vila prezidențială. Aici apa nu este adâncă, ajunge doar până la coapse. Este un loc minunat pentru familiile cu copii sau pentru cei care nu știu să înoate, cum este cazul soției mele.

Despre șezlonguri, bată-le vina!

Prețurile pentru șezlonguri sunt, în general, de 40 de lei în timpul săptămânii și 50 de lei în weekend. De asemenea, acum au mai introdus și regula că la ora 19 trebuie să eliberați șezlongul. Mi se pare o exagerare, însă multe lucruri merg anapoda pe plajele noastre. De exemplu, nu veți găsi nicăieri un duș pe plajă.

Noi am avut însă noroc pentru că hotelul Istria a avut în vedere această problemă și oferă o baie de serviciu la parter, cu toaletă și duș. Astfel, ne-am putut clăti de sare după ultima zi petrecută pe plajă, înainte de a pleca la gară.

Vineri, pe 14 iulie, am eliberat camera, am predat bagajele la camera de bagaje, am petrecut ziua la plajă și apoi ne-am întors la hotel pentru a face un duș cald și a ne curăța de sare.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Concluzie finală:

Hotelul Istria, deși are doar două stele, primește din partea noastră 4 stele mari pentru calitatea oamenilor săi (administrator, recepționeri, personalul de curățenie și toți ceilalți). Domnul administrator merită apreciat pentru că este politicos, amabil, rezolvă rapid și eficient problemele și este mereu prezent, locuind chiar în hotel.

Vom mai reveni?

Da, cu siguranță! Vom reveni cu plăcere la acest hotel pentru că ne-am simțit excelent, am fost tratați cu atenție deosebită și raportul calitate/preț este excepțional! Aici am găsit ospitalitate, o atitudine pozitivă și gazde care știu să zâmbească. Confortul, liniștea și pacea de aici ne-au făcut să ne simțim cu adevărat în vacanță!

Mulțumim, hotelului Istria!


[fb]
---
Trimis de Tiberiu_N_S in 16.07.23 19:27:42
Validat / Publicat: 16.07.23 20:13:09
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP. A mai fost în/la: Hotel Caraiman, Hotel Callatis, Hotel Dacia

VIZUALIZĂRI: 868 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Tiberiu_N_S); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P20 Dacă vă plac reducerile la șezlong :)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20000 PMA (din 17 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[16.07.23 19:44:56]
»

Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor de tip date personale (nume, numere de telefon, adrese de mail etc) — sunt interzise, de ceva timp, și de lege. Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (click pe „pliculeț”).

Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

cris1982PHONE CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[16.07.23 20:37:23]
»

@Tiberiu_N_S: Felicitări pentru concediul reușit și pentru review-ul echilibrat!

O singură remarcă am de făcut, la această situație:

am întrebat recepționerul de acolo dacă poate să ne recomande o pizzerie bună în zonă. Cu un aer plictisit, ne-a spus că toate locurile din zonă sunt bune, dar nu a putut să ne ofere o recomandare precisă. Astfel, am înțeles încă o dată că numărul de stele al unui hotel nu garantează servicii bune, și că oamenii fac diferența! .

Un recepționer nu are obligația să dețină și să ofere informații despre alte locații decât cea în care muncește, iar dacă răspunsul său nu este cel așteptat sau nu este corect, chiar nu are nicio legătură cu serviciile hotelului și nu afectează calitatea acestora.

webmaster
[16.07.23 23:28:18]
»

Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cris1982
Alte impresii din această RUBRICĂIstria Hotel [Neptun]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.064387083053589 sec
    ecranul dvs: 1 x 1