REZONABIL
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Cazarea a fost facuta pe booking, cu cateva luni inainte, datorita notelor destul de mari. Dar notele nu reflecta realitate, in ceea ce priveste personalul, micul dejun, zgomotul din hotel si atmosfera.
Pozele de pe toate site-urile, nu mai sunt reale, hotelul cred ca a fost vandut, tot personalul fiind sirian.
Hotelul a fost plin de turisti din tarile arabe, Bangladesh, Pakistan, noi si inca o familie din Moldova. Galagie ca la balamuc noaptea. Alergau copii pe scari pana la ora 1 noaptea, se plimbau cu liftul, tranteau tot felul de obiecte si nu in ultimul rand usile. Din pacate asa a fost 3 nopti din 5.
După ce ne-am întors, am constatat că am „făcut” evaluarea hotelului pe booking, cu nota 10, ceea ce nu era adevărat. Hotelul (prin nu stiu ce mijloace) evalueaza ei in locul celor care au fost cazati doar cu nota 10 si exceptional, fara nici un comentariu, fara nici un test. Am reusit sa sterg acel comentariu, dar mi am dat seama ca notele nu sunt reale.
Hotelul ofera parcare la 15 euro pe zi, nu stiu unde pentru ca noi am parcat la Sirkeci Otoparki, in jur de 200 m de hotel, 90 lire pe zi.
despre SERVICII
Personalul foarte nepoliticos. Am vrut sa vad camera inainte de a plati, cu toate ca mi se trasese de pe card prima noapte, foarte nervos, receptionerul mi a spus ca merge unul din baieti cu noi pentru ca nu le merge sistemul de cartela si ca daca nu-mi convine pot pleca, dar banii nu-i mai primesc.
Aceeași atitudine sfidătoare ne a întâmpinat la fiecare întâlnire cu cei de la recepție.
despre CAMERE & COND. CAZARE
Camera destul de mare, curata, cu un pat dublu si unul de 1 persoana, o masa rotunda, 2 scaune, cu 2 geamuri, unul cu vedere spre gara, cealalta spre tranvai. Lenjeria curata, iar prosoapele au fost schimbate zilnic. Frigiderul era incastrat intr-un dulap. Baia mica, usa se inchidea foarte greu, foarte aproape de chiuveta. Dusul defect, in sensul ca apa nu curgea pe la paleta dusului, ci pe langa. Am anuntat a doua zi la receptie, plus ca am aratat celor care facea curat (in 2 dimineti diferite), dar asa a ramas pana la sfarsitul sejurului.
Aerul conditionat cum i-am dat drumul, a cazut grila, pe care am prins o cu un carton. La fel, nu s-a rezolvat nimic, în fiecare dimineață ne spunea ca "azi se repara".
Cartela de intrare in camera nu am primit-o decat in ultima zi, mereu ne spuneau ca nu s-a rezolvat sistemul. De fiecare data cand vroiam sa intram in camera, venea cineva si ne deschidea usa.
In penultima zi, ne-a disparut si fierul de calcat (care era pus sub masa din camera), iar dupa lungi insistente ni s-a adus, cu scuzele ca fata care face curat credea ca i al hotelului.
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
Masa sub orice critica, aceeasi in fiecare zi. In fiecare dimineata rosii, branza, mazline, fara castraveti pentru ca erau foarte uscati, mai aduceau ceva pepene si portocale, dar in rest nimic comestibil. Apa o puneau de la robinet, lucru vazut cu ochii mei cand a umplut carafa. Omleta avea pete negre, carnati tocati (pe care cred ca i-a pus pe platou a doua zi, ca nu i-a mancat nimeni), diverse salate vechi. Când s-a terminat pâinea, băiatul de la bucătărie s-a dus să o cumpere, iar cand a venit cu ea, a trantit punga pe o masa, langa cosul de paine.
LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Hotelul se afla aproape de tranvaiul T1, langa Sirkeci Train Station, intr o zona plina de restaurante, destul de aproape de Grand Bazar, Moschea Albastra, Sfanta Sophia, Topkapi, podul Galata, Parcul Gulhane.
despre DISTRACȚIE & RELAXARE
Zona este destul de aglomerata, privelistea de la ultimul etaj al hotelului foarte frumoasa.
Trimis de viviv in 03.08.22 11:24:27
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kusadasi, Antalya, Marmaris, Istanbul
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (viviv); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 41.01463000 N, 28.97690000 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat în rubrica "Istasyon Hotel, ISTANBUL" (nou-creată pe sait)
-
Încărcând inițial impresiile la o rubrică de călătorie, rubrica de CAZARE (CAMERE) a fost nedisponibilă pentru notare. Te-aș ruga să indici o notă și pentru acest capitol - cazarea / camera - folosind linkul EDIT IMPRESII, afișat cu roșu mai sus și disponibil permanent la publicare (şi timp de 30 minute după aceasta).
Ulterior, poți scrie notele de la CAZARE şi sub formă de ECOU — le vom adăuga noi în caseta tehnică.
@viviv:
” După ce ne-am întors, am constatat că am „făcut” evaluarea hotelului pe booking, cu nota 10, ceea ce nu era adevărat.
Wow! Trag concluzia că nu trebuie să mai avem încredere în evaluările de pe booking.
@cris1982: da, dar cel mai grav mi se pare faptul ca am sunat la booking si dupa ce le am spus ce sa intamplat, mi au spus ca vor deschide o ancheta si ca e urat daca au facut asa ceva.
Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ”
— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@viviv:
Îmi pare rău pentru experienţa neplăcută avută la acest hotel.
”Cazarea a fost facuta pe booking, cu cateva luni inainte, datorita notelor destul de mari. Dar notele nu reflecta realitate, in ceea ce priveste personalul, micul dejun, zgomotul din hotel si atmosfera.
&
”După ce ne-am întors, am constatat că am „făcut” evaluarea hotelului pe booking, cu nota 10, ceea ce nu era adevărat.
Între timp, ai aflat şi explicaţia pentru notele exagerat de bune raportat la condiţiile existente.
Ştiam că pe booking nu pot face evaluări decât cei care au fost cazaţi prin booking la locaţia recenzată, ceea ce dădea o oarecare încredere. La faza cu "autoevaluarea" , recunosc că nu m-aş fi aşteptat.
Bine, eu mare încredere nu am avut niciodată în notele de pe booking după ce prima mea recenzie a fost respinsă la publicare de către hotelier. Evidenţiasem şi plusurile şi minusurile locaţiei respective şi ieşise o notă cam de 7,50, faţă de puţin peste 8 cât avea media la momentul respectiv. Atunci am aflat că hotelierii au posibilitatea de a respinge publicarea anumitor comentarii şi am înţeles că nu pot pune nicio bază pe notele de la un hotel sau altul, neputând şti cu certitudine dacă şi câte recenzii negative au fost eliminate pentru conservarea unei medii atractive.
Hotelul este foarte bine poziţionat, aproape de multe din obiectivele de interes. În urmă cu nişte ani buni am fost şi eu cazată la un hotel aflat pe aceeaşi stradă şi încă nu am uitat vederea superbă asupra Cornului de Aur sau că admiram Podul Galata din vârful patului.
Este un exemplu clasic de hotel prost întreţinut şi prost manageriat, prea multe defecţiuni nerezolvate, prea neprofesionist şi obraznic personalul. Păcat de poziţia hotelului şi de camerele mărişoare pentru un hotel situat în zona veche.
@viviv:
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)
@webmaster45: da, este foarte bine pozitionat. Multumesc
@nicole33: Da, asa este, am aflat intre timp si exagerarea notele mari, chiar si acum vad ca se merge pe aceeasi metoda. Eu am avut, recunosc, incredere foarte mare in booking, care din pacate, in acest an mi a schimbat parerea.
Prima dezamagire a fost cu cea din Istanbul, anuntata catre booking, fara nicio finalizare, iar a doua in Lefkada, prin care mi s a anulat rezervarea, fara sa ma instiinteze ca doreste un avans, fara sa mi trimita un cont, unde sa fac plata (lucru confirmat si de booking), fara sa mi traga banii de pe card. Pur si simplu. Si iar fara nicio rezolvare de la booking.
Hotelul este foarte bine pozitionat, intr o zona plina de restaurante, aproape de obiectivele principale, aproape de mijloacele de transport, dar din pacate personalul il da foarte foarte mult in jos.
”Ştiam că pe booking nu pot face evaluări decât cei care au fost cazaţi prin booking la locaţia recenzată, ceea ce dădea o oarecare încredere. La faza cu "autoevaluarea" , recunosc că nu m-aş fi aşteptat.
asa am crezut si eu, dar cand le am spus celor de la booking acest aspect, raspunsul a fost "urat daca fac acest lucru". Nu au negat ca nu ar putea face proprietarii asa ceva.
Hotelul era pozitionat si pe google, dar datorita recenziilor negative din ultima perioada, l au sters.
@viviv:
”asa am crezut si eu, dar cand le am spus celor de la booking acest aspect, raspunsul a fost "urat daca fac acest lucru".
Asta e foarte tare...
@viviv: Poate ca nu stii, dar notarea ta de pe booking are nota 2. Este in data de 22 iulie 2022, postat de userul 'Julia' din Romania, are niste poze pe care le-ai pus si aici si este si povestea cu baiatul care s-a dus sa cumpere paine. Deci, ce s-a intamplat?
@Yoda: in ce sens ce s-a intamplat? Eu am facut recenzia pe booking.
Am sters ce au notat ei cu nota 10, am vorbit la booking si mi au trimis emailul de a face evaluarea reala.
@viviv:
” Eu am facut recenzia pe booking.
Am sters ce au notat ei cu nota 10, am vorbit la booking si mi au trimis emailul de a face evaluarea reala.
Asta că te-ai sesizat tu și nu te-ai lăsat până n-a apărut evaluarea corectă. Bravo! Dar cine știe câte alte recenzii or fi rămas cum le-au făcut ei... Cert e că după ceea ce ți s-a întâmplat ție, eu mi-am pierdut încrederea în recenziile de pe booking.
@cris1982: sunt convinsa ca mai sunt foarte multe recenzii facute de ei, pentru ca sunt identice cu a mea "Exceptional... nota 10". Daca mergeti pe pagina de booking si selectati "cele mai noi " veti vedea ca sunt foarte foarte multe cu "Exceptional... nota 10".
”Cert e că după ceea ce ți s-a întâmplat ție, eu mi-am pierdut încrederea în recenziile de pe booking
Si eu sunt in aceeasi situatie. Bine, nu voi generaliza, dar nu voi lua in considerare decat recenziile unde oamenii detaliaza si clar voi verifica mult mai amanuntit si alte pagini. Ce e mai deranjant e faptul ca booking nu a luat nicio initiativa, chiar daca i-am semnalat acest lucru.
@viviv:
”@Yoda: in ce sens ce s-a intamplat? Eu am facut recenzia pe booking.
Eu am inteles ca recenzia de pe booking este cu nota 10, si nu am inteles cum de s-a ajuns la nota 2. Oricum, nu este posibil sa scrie altcineva review in locul tau, pentru ca booking nu va trimite chestionarul decat celui care a facut rezervarea, adica tie. Mai multe detalii aici:
https://partner. booking.com/en-gb/help/guest-reviews/general/what-are-guest-reviews-and-who-can-write-one
https://www.booking.com/reviews_guidelines. html
Acum, daca hotelul mituieste vreun IT-ist, asta este...
Despre avalansa de note de 10, cred ca stiu cum face hotelul, dar nu as vrea sa comentez, pentru ca pot da idei si altora.
@Yoda: inițial nu am primit niciun email, iar apoi am înțeles de ce: pentru ca au scris ei in locul meu. După ce am sunat la booking, mi au trimis ei email.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)