EXCELENT
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Hotelul Hilton din aeroportul München
Am ajuns la acest hotel din întâmplare. Era dimineața zilei de vineri 31 martie 2023, când soțul a primit un telefon de la un prieten care ne-a oferit cadou o rezervare, deja achitată, pentru două nopți cu mic dejun și bilete la emisiunea Doppelpass (despre fotbal, care se transmite live duminica, pe canalul TV Sport 1) incluse. Din câte am înțeles, renunțând la rezervarea făcută, acest prieten ar fi pierdut un procent foarte mare din costul ei, așa că ne-a dăruit-o nouă. Bineînțeles că avea și două bilete la meciul Bayern München vs. Borussia Dortmund din 01.04.2023, dar pentru că și noi aveam deja cumpărate, pe acestea le-a vândut. Ne-am făcut repede bagajele, am umplut rezervorul la mașină și am pornit spre capitala Bavariei.
Am ajuns în parcarea hotelului spre seară, am parcat mașina apoi ne-am dus la recepție. Prima impresie, la vederea hotelului Hilton, a fost una destul de ciudată văzând doar ciment, piatră, sticlă și fier, acesta fiind construit din sticlă pe structură de oțel, iar în jurul lui foarte puțină zonă verde, doar piatră și ciment. Hotelul are patru stele și este imens, cu sute de camere, mai multe lifturi și săli de conferință.
Recepția este non-stop și sunt acolo vreo 4 – 5 recepționeri care vorbeau mai puțin bine germana, dar foarte bine engleza. De altfel, în hotel am auzit (inclusiv între angajații lui) vorbindu-se aproape doar în limba engleză. Personalul hotelului este zâmbitor, prietenos, amabil și prompt, dând dovadă de foarte mult profesionalism.
Parterul hotelului este foarte mare și înalt, el având ca plante decorative vreo zece palmieri. Aici, pe lângă recepție și sălile de conferință, se mai află un bar și trei restaurante dintre care unul cu o stea Michelin și unul exclusiv pentru piloți, însoțitori de bord etc. Peste tot este un du-te – vino: oameni în costume sau uniforme (cei mai mulți), sportivi, aproape fiecare trăgând după el câte un mic troler. Tot la parter, chiar de lângă bar, se transmite, în fiecare duminică, și emisiunea Doppelpass. Barul se află printre palmieri și nu este delimitat de pereți sau altceva. Lângă el este un pian la care, în fiecare seară, se cântă până noaptea târziu.
Camera pe care am primit-o noi se află în corpul de pe partea dreaptă ca și recepția, la etajul trei și are nr. 3109. Ea este mare, are pardoseala din gresie și nu are balcon sau geam care să se deschidă. De fapt, întregul hotel este așa, motiv pentru care peste tot există aer condiționat. Camera este dotată cu un pat dublu foarte mare; noptiere; măsuță; fotoliu de relaxare; televizor; masă de scris; minibar; dulap în care se află halatele de baie, papucii de casă, seiful și umerașele; masă și fier de călcat, internet. Produsele din minibar au prețuri mari, noi, de exemplu, pentru o bere de 330 ml și o apă minerală de 700 ml am plătit 11 €.
Baia este spațioasă, cu uscător de păr, oglindă cosmetică, cabină de duș tip walk-in, și multe sortimente de produse de îngrijire corporală de foarte bună calitate.
Micul dejun este de tip bufet și cuprinde o diversitate mare de alimente de foarte bună calitate, astfel încât să poată mulțumi pe oricine. El se ia în restaurantul de la parterul hotelului care este foarte curat și care are un personal numeros (în niciun hotel nu am mai văzut atâția oameni care să se ocupe de servirea micului dejun).
Prânzul și cina sunt à la carte. Meniul este variat, destul de scump, iar ce am mâncat eu la cină (pentru că nu m-am mai dus la meciul de fotbal, deoarece ploua și era frig) a fost foarte bun.
Hotelul pune, de asemenea, la dispoziția clienților lui o piscină interioară cu apă caldă, jacuzzi, șezlonguri, wellnes.
Având în vedere locul unde este amplasat hotelul, nu prea este nimic de vizitat în imediata apropiere, însă centru orașului München nu este foarte departe, iar acolo sunt multe obiective care merită văzute. Noi, de data aceasta, din cauza vremii nefavorabile și pentru că în alte dăți am văzut cam tot ce este de văzut prin München, am vizitat doar Muzeul BMW.
Având în vedere scopul pentru care acest hotel a fost amplasat în locul în care se află (pentru odihnă și relaxare înaintea unui zbor sau între două zboruri cu avionul, de exemplu) îl recomand tuturor, acesta fiind un hotel foarte bun din toate punctele de vedere cu excepția unuia – PARCAREA care este extrem de scumpă, ea nefiind inclusă în prețul camerei. Intrarea și ieșirea în/din parcarea hotelului se face pe la două bariere. La intrare primești un card, iar la plecaredai cardul, după ce ai plătit la automat prețul pentru timpul cât mașina a fost garată, ca în marea majoritate a parcărilor din orașe. Astfel, noi am plătit parcarea, în total, 109€ (am făcut patru intrări și ieșiri în timpul zilei, două nopți mașina fiind garată).
Trimis de ElenaUlrich in 20.08.24 13:19:45
- Alte destinații turistice prin care a fost: România, Austria, Germania, Franța, Ungaria, Cehia, Bulgaria, Liechtenstein, Grecia, Croația, Italia, Elveția etc.
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ElenaUlrich); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 48.35545704 N, 11.78870504 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Interesantă recomandarea
-
Mutat în rubrica "Hilton Munich Airport Hotel [Munchen-Flughafen], MUNCHEN" (nou-creată pe sait)
-
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ”
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)