ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.05.2011
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 02.05.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2010
DURATA: 5 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
97.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 USD
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

Hotel curat, cu personal dragut, placut impresionati

TIPĂREȘTE

Am stat la acest hotelul vara trecuta dupa o experienta groaznica cu alt hotel (culmea catalogat si de 5 stele); am reusit dupa incercari temeinice sa schimbam hotelul si am optat pentru Hilton PLaza.

Un hotel foarte curat, cu personal in mare pondere european si mancare excelenta.

Zona de piscina este suberba, iar pana la plaja treci printr-o gradina tropicala foarte frumoasa. Plaja este privata cu nisip si in apa nu sunt pietre.

Va recomand acest hotel, daca ar fi sa ma intorc in Egipt tot pentru acest resort asi opta.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de ralucas in 02.05.11 21:39:23
Validat / Publicat: 02.05.11 22:45:08
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3012 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ralucas); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 450 PMA (din 1 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.00 USD pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    Alex_Macedo
    [03.05.11 12:51:40]
    »

    Aici, de exemplu, as fi dorit un review mai... "lunguieţ"!

    Exact cum poti avea o experienta neplacuta la Sphinx, asa poti scrie ceea ce a fost pozitiv/negativ la Hilton!

    ... sincer, eu as fi fost interesat sa citesc, parerea ta vis-a-vis de acest resort, cu +/-!

    ancamariagadea*
    [03.05.11 16:11:50]
    »

    Raluca, daca ai avea cateva poze, ar fi minunat! Cum erau camerele si cum a fost mancarea?

    creivean
    [03.05.11 19:39:42]
    »

    Se pare Alex că, sub imperiul impresiilor negative/pe cale să ne strice vacanţele, suntem mai vorbăreţi

    @ralucas

    Pentru mine review-urile negative sunt extrem de importante. Iar dacă acestea au şi multe, multe detalii, mă ajută să-mi formez o opinie avizată şi să fug cât mă ţin picioarele

    Nu este însă, mai puţin important, ca review-urile pozitive să fie cât mai detaliate, pentru ca fiecare dintre noi, să poată culege din ele, ceea ce este cu adevărat important pentru el.

    Te rog, ca pe viitor să pui acelaşi suflet şi în redactarea review-urilor pozitive!

    În rest nu-mi rămâne decât să-ţi urez bun venit în comunitatea AmFostAcolo! La cât mai multe/bune vacanţe reuşite şi review-uri/fotografii pe măsură.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ralucasAUTOR REVIEW
    [03.05.11 21:24:31]
    »

    Revin mai intai cu detaliile pozitive despre Hilton resort, asta pentru ca sunt mult mai multe ;

    prin urmare: resortul arata foarte frumos, inca de cum am ajuns acolo am stiut ca va fi un loc in care ne vom simti foarte bine. Receptia este foarte mare, au magazine de suveniruri in interior, coafor etc. La partea de spa, desi au si aceste beneficii nu am fost (era contra cost) si nu asi putea sa va dau amanunte. personalul hotelului era in general de origine europeana (ma refer la cei de la receptie, enternaining si manageri), personalul de curatenie, de la piscina si baruri, restaurante erau din cate ne-am dat seama arabi (probabil egipteni), si acestia din urma la fel de politicosi si bine trainuiti sa faca tot posibilul sa te simti bine. In hotel era foarte curat si in camere, desi mobilierul era putin invechit, era de asemeni foarte curat.

    Zona de piscina si plaja erau superbe, cea mai mare piscina de hotel pe care am vazut-o pana acum, plaja avea nisip (nu foarte fin) dar era curat si fara pietre sau mizerii printre nisip. Sezlongurile de asemeni erau de o calitate foarte buna, confortabile, si cu saltele destul de groase. La piscina gaseai si un fel de paturi acoperite, din ratan, foarte confortabile care iti asigurau si umbra. enternining-ul era bine organizat, in fiecare zi dimineata sesiuni de aerobic etc, organizau si jocuri pentru copii, iar seara era discoteca undeva la subsolul hotelului (nu am fost dar am auzit ca era chiar distractiv).

    In hotel turistii erau in general occidentali, multi nemti si foarte putin rusi (aspect care ne-a bucurat enorm, rusii sunt groaznici ca turisti: extrem de prost crescuti, galagiosi, alcoolici si multi .

    Mancarea a fost foarte buna, predomina mancarea arabeasca, personal imi place foarte mult, cu deserturi fabuloase de la tot felul de torturi pana la fructe de sezon. In fiecare seara era cate o specialitate, intr-o seara a fost chiar gratar care se facea pe terasa.

    Dintre aspectele "negative", au fost foarte putine (poate nu pot fi chiar obiectiva din cauza faptului ca pentru noi am plecat din iad si am ajuns in rai), insa nu pot mentiona decat ca pe culuarele hotelului de la camere nu aveau aer conditionat si pana ajungeai in camera era putin cam cald si poate mobilierul cam invechit. insa aveau in camera seif functional, minibar si un set de ceai si cafetiera daca doreai sa iti prepari singur. Privelistea din camere era miraculoasa, toate camerele erau cu vedere la mare (nu stiu cele de la primul etaj daca puteau vedea ceva din cauza palmierilor, dar la etajele superioare era fabulos.

    Noi am mai avut o experienta cu lantul Hilton deosebit de placuta si in Dubai, unde hotelul arata intr-adevar putin mai bine insa camerele erau mobilate in acelasi fel (mobilierul mai nou pentru ca si hotelul era mai nou), dar acelasi stil in general si nu ne-a dezamagit nici de data asta.

    Ne-am promis ca de acum vom alege numai Hilton! daca ne vom mai permite!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Alex_Macedo, ralucas
    Alte impresii din această RUBRICĂHilton Hurghada Plaza Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037329912185669 sec
    ecranul dvs: 1 x 1