ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.07.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 02.07.14
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 9 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 9

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
90.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Concediu decent

TIPĂREȘTE

Un calduros salut membrilor AFA, am fost in aceasta locatie perioada 28.06-07.07.

Am ales la dus trecerea frontierei pe la Vama Veche, iar la intoarcere din motive personale am ales varianta Dobrich-Silistra-Calarasi, ambele trasee sunt asfaltate pt. a putea rula lejer cu 100 km/h, dar pe riscul vostru in caz ca sunteti depistati de radar.

Am ajuns in jurul orei 14, puteam sa fim cazati imediat, dar am cerut un etaj inferior in corpul principal, s-a rezolvat in 30' timp in care am luat o gustare si o bere la restaurantul Grill.

Camera spatioasa, grupul sanitar curat si dotat conform standardelor internationale.

Incep cu aspecte negative, micul dejun cam monoton, dar nu se moare de foame!

Bauturile internationale nu sunt expuse la vedere, dar daca cereti nu sunteti refuzati, in schimb se vede pe fata barmanilor o grimasa ca v-ar face o favoare desi aveti tot dreptul!

Sezlonguri suficiente la malul marii, barul de pe plaja micut, trebuie sa cam astepti pt. un suc sau bere...

Nu am vazut toalete eco, in caz de nevoie gaseai la 200m una cu plata, dar pana acolo poate nu mai era cazul!

Avand in vedere ca apa marii era cam rece, am ales varianta cu piscina, acolo puteti bea o cafea adevarata, cea de la micul dejun era de slaba calitate.

Exista un regulament intern in care se precizeaza ca nu este permisa ocuparea sezlongurilor cu prosoape sau obiecte personale, in caz contrar se vor indeparta de stafful de la piscina. A doua zi o gramada de sezlonguri libere dar cu prosoape aruncate, am cerut lamuriri si am fost indrumat la receptie unde mi s-a dat dreptate si a fost chemat managerul pt. a solutiona problema. L-am intrebat daca se respecta acest regulament si raspunsul lui a fost de-a dreptul dezarmant, nu poate face nimic, nu-mi convine, pot parasi hotelul si sa caut altul!

Bun, sa aratam si aspecte pozitive, pranzul si cina OK, doar un carcotas ar spune ca n-are ce manca, personalul de la receptie bine pregatit, curatenia in camera se face la cerere daca atasati pe clanta usii acel cartonas in care solicitati serviciul.

Animatorii sunt amatori, dar isi dau totusi silinta sa va simtiti bine.

Aqua parcul nu m-a impresionat, dar pt. copii este ok.

Incercati serile tematice la restaurantele Grill, Asiatic si Bulgaresc, pe mine m-a satisfacut cel Grill, gusturile nu se discuta...

In concluzie recomand totusi acest hotel, dar nu pot da decat nota 9, se pare ca este o echipa tanara, care inca nu s-a rodat. Am observat ca difera impresiile de la an la an in functie de perioade.

Va doresc un sejur mai bun!


[fb]
---
Trimis de Minos in 10.07.15 22:15:37
Validat / Publicat: 10.07.15 22:55:03
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Duni, Pomorie, Nessebar.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2123 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Minos); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    11 ecouri scrise, până acum

    alex1968
    [10.07.15 23:16:42]
    »

    @Minos - Ce inseamnă, în caseta tehnică, preţul 140? Este vorba despre 140 euro/cameră pe zi? Mulţumesc

    MinosAUTOR REVIEW
    [11.07.15 09:48:26]
    »

    @alex1968 - Da Alex, mai precis 142 eur. /camera, 2 persoane.

    webmasterX
    [11.07.15 10:02:23]
    »

    @Minos - mulţumiri

    Corectat, la preţ sejur, în "142 euro / cameră / noapte"

    MinosAUTOR REVIEW
    [11.07.15 10:15:32]
    »

    @webmasterX - Multumesc pt. corectare, n-am fost atent, "mea culpa"!

    iones
    [12.07.15 22:34:58]
    »

    Merg in acest resort la sfarsitul lunii august si as dori un pont legat de camere. In care corp, sau la ce etaj ar fi recomandat sa cer, de exemplu nu as vrea sa nimeresc deasupra bucatariei cum au nimerit niste prieteni la un hotel si a fost rau. Sincer, din toate prezentarile de pe site-uri despre Bolero nu mi-am putut forma o parere despre cum sunt dispuse aceste corpuri, ce vedere ai de la camera, etc multumesc

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    alex1968
    [12.07.15 23:36:29]
    »

    @iones -

    În lanţul Grifid (ca, de altfel, în majoritatea hotelurilor din Bulgaria), repartizarea turiştilor pe camere se face înainte de sosire turiştilor, astfel încât la momentul check-in-ului dai voucherul şi primeşti cheia (cartela de acces).

    Eu am luat plasă în urmă cu câţiva ani la un sejur la Astera (nu este din lanţul Grifid, dar principiul este acelaşi) când am pus în paşaport 20 de euro la momentul cazării şi recepţionera s-a uitat un pic jenată la mine, mi-a explicat că repartizarea era deja făcută şi a vrut să-mi dea banii înapoi. Mi-a fost, evident, jenă să-i iau, însă am avut noroc deoarece camera pe care o primisem era foarte OK.

    Anul acesta de Paşte am fost la Arabela (hotel din lanţul Grifid) şi principiul a fost acelaşi, camerele erau deja repartizate în sistemul lor electronic atunci când s-a făcut check-in-ul.

    La toate hotelurile la care am stat în Bulgaria (şi cred că sunt mai mult de 10) a fost la fel. Evident, dacă ai vreo problemă la cameră (miros neplăcut, defecţiuni la vreo instalaţie etc.) poţi solicita să ţi-o schimbe, dar ţine cont că mergi în plin sezon şi hotelul va fi, cu siguranţă, plin, deci şi camera pe care ar urma să o primeşti într-o astfel de situaţie va fi puţin probabil să fie la alegerea ta.,

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmasterX
    [12.07.15 23:47:11]
    »

    @alex1968

    Anul acesta de Paşte am fost la Arabela (hotel din lanţul Grifid)

    ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    iones
    [13.07.15 00:13:20]
    »

    @alex1968 - am fost in august 2013 la Arabela si mi-au dat o camera la et4, am cerut una mai sus deoarece imi era teama de zgomot, eram cu un copil de 4 ani, au fost prompti si mi-au dat repede o alta camera, am crezut ca asa simplu o sa fie si la Bolero.

    pe site-ul de pe care am facut rezervarea am fost intrebati daca dorim solicitări speciale pentru cameră, sau sa le spunem despre nevoile noastre de accesibilitate si in masura posibilitatilor se vor onora. oricum ar fi sper sa fie un concediu reusit

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterX
    [13.07.15 00:23:24]
    »

    @iones

    am fost in august 2013 la Arabela

    Hmmm... ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    [În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)]

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    MinosAUTOR REVIEW
    [13.07.15 00:25:54]
    »

    @iones - Iti recomand corpul principal, daca au liber iti rezolva problema fara a da vreo atentie, cum am spus, am mai asteptat 1/2 ora si s-a rezolvat. Am stat la primul etaj, n-am fost deranjat fonic. Dispunerea corpurilor o poti vedea chiar pe site-ul lor. Evita corpul de langa bar, seara este cam galagie!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    iones
    [13.07.15 01:16:36]
    »

    @Minos - Multumesc pt sfat, sper sa fie cel putin la fel de bn cum a fost la Arabela

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alex1968, iones, Minos
    Alte impresii din această RUBRICĂGrifid Bolero Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.052642822265625 sec
    ecranul dvs: 1 x 1