GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Un calduros salut membrilor AFA, am fost in aceasta locatie perioada 28.06-07.07.
Am ales la dus trecerea frontierei pe la Vama Veche, iar la intoarcere din motive personale am ales varianta Dobrich-Silistra-Calarasi, ambele trasee sunt asfaltate pt. a putea rula lejer cu 100 km/h, dar pe riscul vostru in caz ca sunteti depistati de radar.
Am ajuns in jurul orei 14, puteam sa fim cazati imediat, dar am cerut un etaj inferior in corpul principal, s-a rezolvat in 30' timp in care am luat o gustare si o bere la restaurantul Grill.
Camera spatioasa, grupul sanitar curat si dotat conform standardelor internationale.
Incep cu aspecte negative, micul dejun cam monoton, dar nu se moare de foame!
Bauturile internationale nu sunt expuse la vedere, dar daca cereti nu sunteti refuzati, in schimb se vede pe fata barmanilor o grimasa ca v-ar face o favoare desi aveti tot dreptul!
Sezlonguri suficiente la malul marii, barul de pe plaja micut, trebuie sa cam astepti pt. un suc sau bere...
Nu am vazut toalete eco, in caz de nevoie gaseai la 200m una cu plata, dar pana acolo poate nu mai era cazul!
Avand in vedere ca apa marii era cam rece, am ales varianta cu piscina, acolo puteti bea o cafea adevarata, cea de la micul dejun era de slaba calitate.
Exista un regulament intern in care se precizeaza ca nu este permisa ocuparea sezlongurilor cu prosoape sau obiecte personale, in caz contrar se vor indeparta de stafful de la piscina. A doua zi o gramada de sezlonguri libere dar cu prosoape aruncate, am cerut lamuriri si am fost indrumat la receptie unde mi s-a dat dreptate si a fost chemat managerul pt. a solutiona problema. L-am intrebat daca se respecta acest regulament si raspunsul lui a fost de-a dreptul dezarmant, nu poate face nimic, nu-mi convine, pot parasi hotelul si sa caut altul!
Bun, sa aratam si aspecte pozitive, pranzul si cina OK, doar un carcotas ar spune ca n-are ce manca, personalul de la receptie bine pregatit, curatenia in camera se face la cerere daca atasati pe clanta usii acel cartonas in care solicitati serviciul.
Animatorii sunt amatori, dar isi dau totusi silinta sa va simtiti bine.
Aqua parcul nu m-a impresionat, dar pt. copii este ok.
Incercati serile tematice la restaurantele Grill, Asiatic si Bulgaresc, pe mine m-a satisfacut cel Grill, gusturile nu se discuta...
In concluzie recomand totusi acest hotel, dar nu pot da decat nota 9, se pare ca este o echipa tanara, care inca nu s-a rodat. Am observat ca difera impresiile de la an la an in functie de perioade.
Va doresc un sejur mai bun!
Trimis de Minos in 10.07.15 22:15:37
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Duni, Pomorie, Nessebar.
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Minos); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.29333300 N, 28.04472200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Minos - Ce inseamnă, în caseta tehnică, preţul 140? Este vorba despre 140 euro/cameră pe zi? Mulţumesc
@alex1968 - Da Alex, mai precis 142 eur. /camera, 2 persoane.
@Minos - mulţumiri
Corectat, la preţ sejur, în "142 euro / cameră / noapte"
@webmasterX - Multumesc pt. corectare, n-am fost atent, "mea culpa"!
Merg in acest resort la sfarsitul lunii august si as dori un pont legat de camere. In care corp, sau la ce etaj ar fi recomandat sa cer, de exemplu nu as vrea sa nimeresc deasupra bucatariei cum au nimerit niste prieteni la un hotel si a fost rau. Sincer, din toate prezentarile de pe site-uri despre Bolero nu mi-am putut forma o parere despre cum sunt dispuse aceste corpuri, ce vedere ai de la camera, etc multumesc
@iones -
În lanţul Grifid (ca, de altfel, în majoritatea hotelurilor din Bulgaria), repartizarea turiştilor pe camere se face înainte de sosire turiştilor, astfel încât la momentul check-in-ului dai voucherul şi primeşti cheia (cartela de acces).
Eu am luat plasă în urmă cu câţiva ani la un sejur la Astera (nu este din lanţul Grifid, dar principiul este acelaşi) când am pus în paşaport 20 de euro la momentul cazării şi recepţionera s-a uitat un pic jenată la mine, mi-a explicat că repartizarea era deja făcută şi a vrut să-mi dea banii înapoi. Mi-a fost, evident, jenă să-i iau, însă am avut noroc deoarece camera pe care o primisem era foarte OK.
Anul acesta de Paşte am fost la Arabela (hotel din lanţul Grifid) şi principiul a fost acelaşi, camerele erau deja repartizate în sistemul lor electronic atunci când s-a făcut check-in-ul.
La toate hotelurile la care am stat în Bulgaria (şi cred că sunt mai mult de 10) a fost la fel. Evident, dacă ai vreo problemă la cameră (miros neplăcut, defecţiuni la vreo instalaţie etc.) poţi solicita să ţi-o schimbe, dar ţine cont că mergi în plin sezon şi hotelul va fi, cu siguranţă, plin, deci şi camera pe care ar urma să o primeşti într-o astfel de situaţie va fi puţin probabil să fie la alegerea ta.,
@alex1968
”Anul acesta de Paşte am fost la Arabela (hotel din lanţul Grifid)
ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
@alex1968 - am fost in august 2013 la Arabela si mi-au dat o camera la et4, am cerut una mai sus deoarece imi era teama de zgomot, eram cu un copil de 4 ani, au fost prompti si mi-au dat repede o alta camera, am crezut ca asa simplu o sa fie si la Bolero.
pe site-ul de pe care am facut rezervarea am fost intrebati daca dorim solicitări speciale pentru cameră, sau sa le spunem despre nevoile noastre de accesibilitate si in masura posibilitatilor se vor onora. oricum ar fi sper sa fie un concediu reusit
@iones
”am fost in august 2013 la Arabela
Hmmm... ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.
Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.
[În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)]
Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)
@iones - Iti recomand corpul principal, daca au liber iti rezolva problema fara a da vreo atentie, cum am spus, am mai asteptat 1/2 ora si s-a rezolvat. Am stat la primul etaj, n-am fost deranjat fonic. Dispunerea corpurilor o poti vedea chiar pe site-ul lor. Evita corpul de langa bar, seara este cam galagie!
@Minos - Multumesc pt sfat, sper sa fie cel putin la fel de bn cum a fost la Arabela
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2022 Dezamăgire Griffid Bolero — scris în 11.06.22 de cs din BUCUREşTI - nu recomandă
- Apr.2022 Nu mai revenim la Grifid. — scris în 25.04.22 de fb124316* din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jun.2021 Modest! — scris în 29.06.21 de dunoiu_andy din CRAIOVA - nu recomandă
- Aug.2020 Un Bolero dezamagitor — scris în 31.08.20 de Ilies din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2019 O vacanta reusita — scris în 06.09.19 de Oana Lung din PLOIESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Bolero - un hotel cu tradiţie — scris în 15.10.17 de mariusand77 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2017 Excelent — scris în 22.11.17 de mihaelatoderita din GALATI - RECOMANDĂ