ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.08.2013
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 24.06.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
3 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Totul de la A-Z

TIPĂREȘTE

In primul rand vreau sa va spun ca o sa povestesc totul de cand am plecat pana am ajuns acasa.

Am plecat la ora 6:00 din Gara de Nord (cu o firma de autocare - 30euro/persoana/dus-intors) si am ajuns in Nisipurile de Aur la 11:15. La 11:30 eram la hotel unde cum am intrat ni s-a oferit sampanie. Ne-am dus la receptie unde ni s-a spus ca au camere decat in corpul din spate de tot al hotelului si ca daca vrem camera in corpul unde se afla receptia trebuia sa spunem dinainte sa ajungem acolo. Ni s-au dat bratarile iar una dintre receptionere ne-a aratat camera respectiva. La inceput nu ne-a convenit, fiindca era departe etc. Am mers am rugat-o pe receptionera sa ne schimbe camera. Ni s-a spus ca momentan nu se poate dar ca in maxim 2 zile vom primi alta camera. Am ajuns in camera (etajul 3), foarte curat, aerisit, toate la locul lor + barul din camera era plin si puteai sa consumi fara probleme (doar este UAI). A doua zi ajungem in camera unde sub usa ne astepta un bilet din partea hotelului (il voi pune la poze). Cum am vazut biletul ne-am dus la receptie sa vedem daca este adevarat. Ni s-a spus ca putem veni a doua zi si ca ni se va schimba camera. A doua zi ne-am dus la ora 10:00 in receptie, unde ni s-a dat camera in corpul receptiei, la etajul 5. Tin sa mentionez ca pentru tot ce v-am povestit nu mi s-a cerut niciun ban cum spun altii pe aici. :)

Referitor la mancare... nimic de reprosat. Anul acesta se pare ca au inca 2 restaurante a-la-carte si au introdus si o SEARA DE GALA (sau seara bucatarilor) unde gasesti cele mai bune preparate ale lor.

Italian, mexican, bulgaresc, asian, fish night, grill night, brazilian, rodisio fiesta, pentru toate aceste restaurante este nevoie de rezervare la receptie. Intre mese avea de la ora 10:30-12:30 si 14:30-17:00 prajituri, inghetata, cafea, ceai, capuccino. Sus unde se afla restaurantul Grill se gasesc de la ora 12:00-17:00 hot-dog, shaorma, sandwichuri si clatite uriase.

Animatia hotelului incepe de la ora 10:00 si se termina la ora 2:00 jos la disco. Au spectacole foarte frumoase, tot felul de jocuri pentru copii dar si pentru adulti. Barul de la plaja era deschis de la 9:00-17:00, cel de la piscina de la 10:00-20:00 sau 24:00 (daca era vreun spectacol) iar cel de jos, de la disco de la 10:00-02:00.

Curatenia in camera dar si in hotel este una impecabila, nimic de spus despre acest lucru.

Ieri dupa masa la ora 14:30 am avut autocarul in fata hotelului Melia Grand Hotel de unde am plecat spre Bucuresti si am ajuns la ora 19:40.

Acest hotel are personal amabil, prietenos, toata lumea zambeste oricat de obosita ar fii, toti se uita frumos, daca se intampla sa scapi ceva pe jos, nu se uita nimeni urat pe tine, nu iti zice nimic. Acest hotel isi merita din plin **** dar ar fii bine ca anul viitor sa aiba *****. :D


[fb]
---
Trimis de rodica73 in 30.08.13 09:27:12
Validat / Publicat: 30.08.13 12:16:22
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Victoria Palace Sunny Beach, Iberostar Sunny Beach
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4094 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (rodica73); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 22/08/2013: D
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂGrifid Bolero Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048816919326782 sec
    ecranul dvs: 1 x 1