RĂU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am asteptat cu mare nerabdare sa ajungem, mai ales ca am facut rezervarea din ianuarie si asteptarile erau foarte mari. Mai fusesem de 2 ori la Grifid Arabella si cunosteam calitatea serviciilor din acest lant hotelier. Greeala noastra a fost ca am vrut o schimbare.
Cand am ajuns acole ne-a izbit aspectul de vechi al hoteluilui in comparatie cu celelalte din jur, dar am trecut peste acest aspect, tinanad cont de amabilitatea personalului de la receptie.
despre SERVICII
Managementul foarte amabil, dar din pacate, jumatate din personal, dupa parerea mea, nu avea ce cauta aici.
despre CAMERE & COND. CAZARE
Mobilier vechi, curatenia satisfacatoare. Alte probleme: nu verificau dozatoarele de sapun astfel incat am fost nevoiti sa ne ducem de 2 ori la receptie ca sa ni-l umple, de 2 ori sesizare la receptie sa repare scurgerea chiuvetei.
Una peste alta, acceptabil, dar dupa cum am mai spus, departe de calitatea Grifid.
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
O umbra a ceea ce a fost candva lantul Grifid. Ceva mai bine decat la o cantina muncitoreasca atat din punct de vedere al calitatii si diversitatii felurilor de mancare cat si al servirii. Toate mancarurile gatite sau prajite, inclusiv pestele, un preparat la gratar numai seara. O parte din personal care servea foarte acru si nepoliticos. La All inclusive am auzit aceasta replica " nu va mai pun ca este suficient" in conditiile in care nu prea aveai ce sa alegi altceva. Mic dejun de pensiune de 2 margarete. Program de masa de o ora si jumatate, in conditiile in care cu 20 minute inainte de ora limita incepeau sa stranga mancarea din vitrine.
Un mare plus pentru cinele din restaurantele a-la-carte: clasic, italian, mexican si asiatic. Au mai salvat din prestigiul foarte sifonat al hotelului.
PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Plaja comuna insuficienta pentru 3 mari hoteluri: Bolero, Vistamar si Metropol. In plus doar jumatate din sezlonguri aveau saltele, pe care, bineinteles ca le carai singur. Personalul de la plaja total dezinteresat. Sezlongurile si mesele murdare, nu se igenizau niciodata. Dupa ce am reclamat la hotel aceasta situatie, a doua zi au binevoit sa le stearga. Dar doar a doua zi. Chiar daca clientii altor hoteluri ocupau sezlonguri, in detrimentul clientilor de la Grifid, personalul nu facea nimic deoarece nu era treaba lor ci a managementului!!!
despre DISTRACȚIE & RELAXARE
Inca un lucru pozitiv: profesionalismul barmanilor. Tot timpul zambitori si amabili. Din punct de vedere profesional peste toate celelalte categorii de angajati din hotel. Cocktailurile alcoolice si non alcoolice (mai ales pentru copii) facute cu ingrediente de calitate si preparate conform retetelor.
Trimis de Ilies in 31.08.20 16:44:19
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Sunny Beach Hotel Planeta Nisipurile de Aur hoteluri Kristal, Astera, Grand Marina Beach, Grifid Arabella de 2 ori Duni Hotel Grand Marină Beach
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ilies); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.29333300 N, 28.04472200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Review nefinalizat - rog folosește linkul EDIT IMPRESII pentru a completa datele „tehnice” lipsă (nr nopții, transport, preț/calitate etcSuspendat până la conformitate
-
- adresa de email declarată trebuie confirmată (validată) - prin click pe linkul din mesajul automat trimis
În lipsa oricărui răspuns din partea autorului (sau din cauza răspunsului neconcludent), acest articol este declarat incert / inacceptabil, fiind astfel marcat pentru retragerea de pe sait.
Retragerea va fi făcută peste 24 de ore începând din acest moment, timp în care autorul încă mai poate răspunde solicitărilor echipei de moderare.
Mulțumiri pentru completări
-
@ux117341: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
-
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =100943&hid=886.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux117341 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
@Ilies: Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.
@Ilies: As incepe cu: Bun venit! si succes in continuare. Nu este tocmai placut sa astepti o vacanta atata vreme si mai apoi asteptarile sa se transforme in dezamagire.
Sper ca urmatorul articol sa fie cu noroc in ceea ce te priveste, felicitari, votat cu mare drag.
Multumesc. Sper sa vin cu aprecieri mai bune din următoarele deplasări.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2022 Dezamăgire Griffid Bolero — scris în 11.06.22 de cs din BUCUREşTI - nu recomandă
- Apr.2022 Nu mai revenim la Grifid. — scris în 25.04.22 de fb124316* din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jun.2021 Modest! — scris în 29.06.21 de dunoiu_andy din CRAIOVA - nu recomandă
- Aug.2019 O vacanta reusita — scris în 06.09.19 de Oana Lung din PLOIESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Bolero - un hotel cu tradiţie — scris în 15.10.17 de mariusand77 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2017 Excelent — scris în 22.11.17 de mihaelatoderita din GALATI - RECOMANDĂ
- Jun.2017 Minivacanta de Rusalii — scris în 08.06.17 de m_radoane din ALBA IULIA - RECOMANDĂ