ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.02.2012
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 12.03.11
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
JUN-2010
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii
2 AD. + -- COPII -- v: --

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
90.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 10 MIN

Plajă excelentă, camere super, servicii slabe

TIPĂREȘTE

Ca în fiecare an, am așteptat cu mare nerăbdare plecarea în concediu. Am fost extrem de bucuroasă în momentul în care am descoperit, la început pe internet și ulterior în oferta mai multor agenții de turism de la noi, un hotel de 5 stele nou-construit în zona Davutlar, la doar 13 kilometri sud de Kusadasi. Cunoșteam bine zona deoarece mai fusesem în urmă cu 3 ani cazată aici și știam că aici voi găsi cea mai frumoasă plajă din Kusadasi. Deși hotelul fusese deschis prin octombrie-noiembrie 2009, practic, în 2010 era primul sezon adevărat.

A fost prima dată când am planificat totul din timp, astfel că am putut beneficia de reducerea de early booking de 20%, datorită căreia am ajuns la un preț rezonabil. Inițial, hotelul a ieșit pe piață cu prețuri destul de mari, în opinia mea, justificate doar prin cele cinci stele de pe firmă, nu și prin nivelul și calitatea serviciilor oferite. Pentru anii următori, prețurile au mai scăzut puțin, firesc, ajungând ca în 2012 să fie mai ieftin sau egal cu unele hoteluri de 4 stele, dar bine cotate din Kusadasi.

Drumul

Drumul parcurs, fără probleme sau incidente, atât la dus, cât și la întors a fost următorul:

Bucuresti - Giurgiu - Ruse - Razgrad - Targovishte - Omurtag - Kotel - Yambol - Elhovo - Lesovo - Hamzabeyli - Edirne - Havsa - Uzunkopru - Keșan- Gelibolu - Eceabat - Canakkale - Ayvacik – Kucukkuyu - Edremit - Aliaga - Izmir - Selcuk - Kusadasi – Davutlar.

La dus am parcurs drumul dintr-o singură bucată, iar la întoarcere am oprit pentru o noapte la hotelul Akol 4* din Canakkale.

Cazare

Am ajuns la hotel dimineața puțin după ora 10. Am reușit să parcăm pe ultimul loc găsit liber în parcarea păzită a hotelului. Mi s-a părut că ar fi destul de puține locuri de parcare, marea majoritate a mașinilor fiind turcești, dar, la nevoie, se putea parca și în lungul străzii, în fața hotelului, nefiind o stradă prea circulată.

Ne-am prezentat la recepție cu voucherul și pașapoartele. În cîteva minute aveam brățările la mâini, conceptul hotelului și promisiunea că în maxim o oră vom primi și camera. Am fost invitați ca între timp să luăm micul dejun la restaurantul hotelului.

Am revenit și am primit cardurile de la cameră. Un bell boy ne-a cărat bagajele din parcare până în cameră. Toate camerele acestui hotel au vedere la mare. Camera care ne-a fost repartizată se afla la etajul al doilea (primul etaj după sistemul nostru), cu o vedere frumoasă la mare și la piscină, spațioasă, curată, cu un design și mobilier modern, avea un pat dublu, așa cum solicitasem, două noptiere, o măsuță, un fotoliu și un scaun. Balcon era relativ mic, cu 2 scaune și o măsuță. Muzica de la piscină se auzea și în cameră cu ușa de la balcon închisă. Aerul condiționat în sistem centralizat funcționa ireproșabil. În dulapul aflat pe hol am găsit un seif digital, gratuit, în care ne-a încăput laptop-ul. Marea surpriză a constituit-o prezența unui LCD Sony cu diagonală foarte mare cum nu am nici acasă și cum nu am găsit la alte hoteluri, mai scumpe și mai cu pretenții, pe unde am mai fost. Sub televizor se află minibarul care nu este gratis, ci contracost. Noi am aflat acest lucru la plecare, când a trebuit să plătim ceea ce am consumat. Normal ar fi fost să găsim undeva în cameră o listă cu prețuri pentru produsele din minibar, pentru că nu am stat să citesc tot ce era lipit pe pereți prin recepție. Baia este cu cadă, decorată cu gust, toate instalațiile moderne și noi. Cosmeticele din baie se completează la nevoie. Prosoapele se schimbă zilnic. Curățenie în cameră se face zilnic.

Restaurantul și barurile

Prima surpriză neplăcută a fost când am intrat în restaurant. Mic, prea mic pentru capacitatea hotelului, cu un spațiu limitat de prezentare a mâncării. Dacă alte aspecte negative se pot remedia în timp, acest aspect ține de construcție și așa cred că va rămâne. Dezavantajul pentru turiști constă în faptul că acest restaurant nu va putea oferi niciodată o mare varietate de feluri de mâncare, lucru de așteptat, ținând cont de cele cinci stele afișate, și asta pentru simplu fapt că nu ar avea unde să o expună. Negăsind ouă ochiuri sau omletă făcute în fața clientului, cum se întâmplă la alte hoteluri din Turcia și nu numai, ci doar fierte sau amestecate cu lapte, cred, am ales pentru micul dejun niște brânză cu condimentele tradițională, măsline, croissante și cafea. Cafeaua era la filtru, nici rea, dar nici bună, însă după o noapte pierdută pe drum, a fost mai mult decât necesară. Terasa în trepte a restaurantului ne-a făcut o impresie mai bună. Deja ne gândeam că vom reuși performanța de a pleca de la acest hotel fără niciun kilogram în plus, ceea ce nu ar fi fost rău deloc. Berea Efes măcar era rece și bună.

Masa de prânz a fost mai consistentă. Interesant mi s-a părut că atunci când o tavă se golea, era imediat înlocuită, însă cu altceva. Ca desert am găsit prăjituri bunicele, nu excepționale și destule fructe, dintre care cireșele, mari și gustoase, mi-au plăcut cel mai mult.

Programul all inclusive la acest hotel este între 10.00-23.00, în afara acestor ore chiar și apa se plătește. În afara restaurantului principal, mai există un restaurant a la carte cu plată pe care nu am apucat să-l vizitez.

Barurile sunt în număr de trei și nu cinci cum văd că mai apare pe site-urile unor agenții, din care Disco bar-ul, cu program 23-02 este contracost. Nu există vreun bar pe plajă. Se pot lua pe plajă băuturi de la Pool bar, dar este ceva de mers. Despre personalul de la baruri, mă refer aici doar la Lobby bar și la Pool bar, pentru că doar pe acestea le-am încercat, nu pot să spun decât că este foarte tânăr și lipsit de experiență. Vorbesc limba engleză doar cât să înțeleagă ce vrei să bei. Cu greu am reușit să nu mă enervez prea tare în urma interacționării cu aceștia. Voi da doar câteva exemple. M-am dus la Lobby bar și, cu zâmbetul pe buze, am salutat și am cerut două beri reci. Mai mult ca să socializez cu fata de acolo, deoarece știam că berea este doar la dozator și nu poate fi, tehnic vorbind, decât rece. Domnișoara, după ce se uită lung la mine, ia două halbe, pune câte 3 cuburi de gheață în fiecare și începe să le umple cu bere de la dozator. O opresc cu greu, explicându-i că nu obișnuiesc să beau bere cu gheață. Îmi răspunde că nu trebuia să cer bere rece. N-am mai comentat, am luat comanda și am plecat la masă. Se duce soțul meu la colegul ei dorind să afle ce cocktailuri sunt gratuite în cadrul all inclusive, știut fiind faptul că acest concept diferă mult de la un hotel la altul. Revine cam dezamăgit cu informația cum că toate cocktailurile se plătesc. Imposibil, zic eu și plec spre bar, hotărâtă să lămuresc problema. Dau peste aceeași domnișoară, colegul ei fiind ocupat cu alți turiști, și cer două pahare de gin tonic. Se apucă să le prepare cu gin local, ok la gust, o apă tonică tot turcească, lămâie, paie, dar gheață yok. Îi mulțumesc și o rog să pună și câte 2 cuburi de gheață dacă are, moment în care se enervează și se răstește la mine că n-am zis eu că nu beau cu gheață, acum de ce îi cer. Degeaba i-am explicat că dacă nu vreau cuburi în bere asta nu înseamnă că nu vreau totuși la gin, puterea ei de înțelegere avea anumite limite. Indiferent cum ar fi stat lucrurile, acesta nu este un comportament adecvat pentru un lucrător într-un hotel de 5*.

De fapt, întreg conceptul de AI la acest hotel pare o glumă. Ca băuturi locale sunt incluse doar: votcă, gin, raki, vin alb și roșu, bere Efes, ceai și cafea. Băuturile răcoritoare sunt din gama Pepsi, la dozator.

La barul de la piscină, de la prânz și până dupăamiaza, se pot servi produse fast food: hamburgeri, cartofi prăjiți, lipie cu diferite umpluturi, salate.

Piscina

Piscina era suficient de spațioasă raportat la capacitatea hotelului, curată, însă, din cauza adâncimii apei, nu aș recomanda-o nici măcar adulților care nu știu să înoate. Deși erau multe șezlonguri în jurul piscinei, la ora prânzului, toate erau ocupate, de oameni sau de prosoape. Cine nu găsea loc la piscină putea alege unul din șezlongurile amplasate direct pe iarbă, spre plajă.

Există și o piscină interioară, dar nu m-a interesat s-o caut.

Plaja

Plaja este punctul forte al acestui hotel. Plaja este absolut superbă, foarte lată, cu nisip fin. Intrarea lină în apă o face perfectă pentru familiile cu copii. Apa mării nu era foarte caldă, dar am putut face baie fără probleme. Am regăsit cu bucurie Marea Egee așa cum o știam, limpede cristal, fără alge, cu bancuri de peștișori înotând printre picioarele noastre și mici valuri dupăamiaza. Am găsit fără probleme șezlonguri libere chiar în primul rând lângă mare la ora 11,30. Umbrele erau mai puține, dar eram la început de sezon și angajați ai hotelului săpau gropi în nisip pentru montarea mai multor rânduri de umbrele.

Există o discotecă aflată la ultimul etaj deasupra recepției.

Am cerut la recepție parola pentru internet wireless. Acesta funcționează bine spre foarte bine în holul de la recepție și în zona piscinei și binișor în cameră. Dacă ieșeam cu laptop-ul pe balcon aveam semnal maxim.

Puține facilități pentru copii. Nu există tobogane de nici un fel. Se străduiau să amenajeze un mic loc de joacă, cu diverse chestii de plastic colorate, pe iarbă, în curtea hotelului, dar am văzut animatori care se ocupau de cei mici.

Chiar și banala înghețată este contracost.

Seara aveau loc spectacole cu muzică în zona piscinei. Cu condiția să nu fie închiriată terasa pentru nunți, botezuri și alte cumetrii.

Cei care nu sunt interesați de genul acesta de spectacole, pot alege plimbările de seară pe frumoasa faleză din Davutlar (chiar merită!) sau escapade prin Kusadasi, un oraș extrem de animat, unde chiar nu ai cum să te plictisești, orice ai face. Din prima seară, noi am plecat să ne plimbăm prin Kusadasi, dar cu mașina personală, iar la întoarcere nu am mai găsit loc de parcare decât în stradă. Există și varianta transportului local cu dolmușul, care costa vreo 3,5TL, dar nu știu până la ce oră circula noaptea.

Perioada sejurului plătit la Grand Belish 5* din Davutlar a fost 13-19 iunie 2010 (6 nopți). În realitate, am stat doar o zi și o noapte, solicitând agenției din România mutarea la alt hotel, ceea ce s-a și realizat în ziua următoare.

Am ezitat mult înainte de a mă decide să scriu despre acest hotel care pe mine m-a dezamăgit. Poate am avut eu așteptări prea mari care nu s-au confirmat. Nici nu știu dacă să îl recomand sau nu. Grand Belish este, fără discuție, peste celelalte două hoteluri din Davutlar, Egeria și Mersin, care beneficiază de aceeași plajă, însă serviciile, la fel, lasă de dorit. Plaja merită categoric toți banii. La fel, camerei de hotel nu pot să-i reproșez decât, eventual, slaba izolare fonică a termopanelor, însă acest aspect poate fi rezolvat solicitând la cazare o cameră poziționată pe exterior, deci nu cu vedere la piscină, că vedere la mare au toate. În ceea ce privește varietatea sortimentelor și calitatea mâncării, deși nu pleci nemâncat, în mod cert nu este de recomandat pentru cei mai pretențioși sau care au văzut ce și cum se mănâncă la alte hoteluri de 5* din Turcia, indiferent de zonă. Despre restul serviciilor care pe mine m-au nemulțumit, pot doar să sper că au mai căpătat și ei ceva experiență între timp și au încercat să se ridice la nivelul impus de clasificarea hotelului.


[fb]
---
Trimis de nicole33 in 04.02.12 23:00:33
Validat / Publicat: 05.02.12 08:02:40
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kusadasi (Ephesus Princess, Sealight, Egeria Beach, Onyria Claros Beach), Belek (AlvaDonna), Side (Silence Beach), Alanya (Vikingen Quality), Bodrum (Yelken, Royal Palm Area)
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 7248 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

21 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nicole33); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Grand Belish-imagine din camera de hotel foarte confortabilă și cu vedere la mare
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 19098 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    21 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [05.02.12 09:18:09]
    »

    Perioada sejurului plătit la Grand Belish 5* din Davutlar a fost 13-19 iunie 2010 (6 nopți). În realitate, am stat doar o zi și o noapte, solicitând agenției din România mutarea la alt hotel, ceea ce s-a și realizat în ziua următoare.

    Am modificat in fisa tehnica durata sejurului pentru acest hotel - din sase nopti => o singura noapte.

    Faina descriere, felicitari!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33AUTOR REVIEW
    [05.02.12 09:59:46]
    »

    @webmaster:

    Mulțumesc pentru aprecieri.

    Am înțeles de ce ai modificat durata sejurului și e corect așa, însă doar în parte.

    Prețul a rămas nemodificat și poate induce în eroare. Este OK pentru întregul sejur, dar aberant pentru o singură noapte, chiar dacă eu atât am plătit.

    Te rog să modifici în fișa tehnică și prețul. În loc de 576 euro să apară 96 euro.

    Mulțumesc anticipat pentru ajutor

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [05.02.12 10:04:57]
    »

    Corect, modificat.

    adryana
    [10.02.12 16:29:31]
    »

    @nicole33, ai povestit frumos si detailat, sunt curioasa unde te-ai mutat si daca a fost bine. Poate scrii ceva de vara, ca prea inghetam de tot.

    nicole33AUTOR REVIEW
    [10.02.12 20:20:42]
    »

    @adryana:

    Îți mulțumesc frumos pentru aprecieri.

    Sigur vei fi surprinsă, deoarece știu că ai o părere mai degrabă negativă despre acest hotel. Chiar dacă nu am găsit aceleași camere elegante, cu plasmă și mobilier absolut nou ca la Grand Belish, nu am regretat că am ales să plec. Mi-a lipsit doar plaja superbă din Davutlar, a cărei frumusețe nu se poate compara cu nicio alta din zona Kusadasi și nu numai.

    Calitatea extraordinară a serviciilor, zâmbetul permanent și profesionalismul personalului mi-au făcut o vacanță frumoasă. Voi scrie un review despre acest al doilea hotel când voi reuși să sortez și să selectez cele mai relevante poze. Numele lui este Ephesus Princess 5* din Pamucak.

    Maricica40
    [14.02.12 12:57:44]
    »

    @nicole33:

    titlul review-ului nu se reflecta in text si nici in notele acordate acestui hotel. ca ai solicitat sa te muti, nu comentez, e dreptul tau si asta a fost alegerea ta.

    te-as ruga, daca vrei, sa incerci sa detaliezi putin referitor la calitatea slaba a serviciilor. sa inteleg si eu ce te-a nemultumit atat de mult.

    iti multumesc anticipat

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33AUTOR REVIEW
    [16.02.12 20:46:00]
    »

    @Maricica40:

    Acum am văzut și eu că a ieșit o notă destul de bună pentru acest hotel, însă nu cred că am greșit. Am încercat să fiu cât mai obiectivă.

    Am depunctat serviciile mai mult pentru totala lipsă de experiență a personalului, dar acest aspect se poate corecta cu destulă ușurință în timp, și pentru slaba calitate a conceptului de all inclusive de la acest hotel. Eu, când aleg să merg la un hotel care oferă all inclusive, plec de la premiza că plătesc odată la achiziționarea sejurului și nu mai trebuie să scot bani din buzunar și pe parcursul vacanței, în condițiile în care nu am pretenții exagerate.

    Mereu s-a verificat, mai puțin la Grand Belish. Aici trebuie să tot plătești în plus: minibarul din cameră este contracost (nici măcar nu fusesem informată), restaurantul a la carte (unicul) este contracost, băuturile la discotecă sunt contracost, lucruri care în alte părți erau incluse.

    În plus, gama băuturilor incluse este extrem de redusă și implicit cocktailurile de care poți beneficia gratuit. Aici sunt subiectivă, dar în afară de bere și de gin tonic eu nu am putut să beau altceva. Faptul că sunt doar mărci locale nu m-a deranjat deloc.

    În ceea ce privește masa, nu știu dacă felurile de mâncare se repetau sau nu, deoarece nu am stat suficient de mult ca să aflu, însă numărul lor era redus, lucru evident pentru oricine a mai fost în Turcia și are cu ce să compare, chiar raportat la capacitatea hotelului. Nu am plecat nemâncată de la masă. Nu am afirmat că mâncarea ar fi fost de o calitate necorespunzătoare. Din acest motiv am dat 80%.

    Referitor la condițiile de cazare și la plajă nu am nimic de reproșat.

    Dacă te mai pot ajuta cu alte detalii, doar întreabă.

    adryana
    [16.02.12 21:39:45]
    »

    @nicole33, ceea ce ai enumerat ca se platesc, si eu le-am intalnit la Aqua Fantasy. Cred ca la orice hotel din lume minibarul din camera este contra cost. Si la noi la Aqua Fantasy a fost si sticlele din minibar erau si destul de scumpe, vorbesc de niste sticlute din acelea f. mici de alcool care costau cateva zeci de euro. La fel-la restaurantul a-la-carte si (sau) alte bauturi alcoolice care nu sunt gratuite si care afli daca sunt gratuite sau nu doar daca te informezi. In plus in acel frumos aquaparc TOATE bauturile si mancarurile de acolo se platesc. Deci: chiar daca este AI, trebuie sa stii pana unde sa ,,intinzi cureaua''. Noi ne interesam peste tot -pe plaja, la piscine-ce este ,,extra''-adica costa si ce nu.In seara turceasca de vineri, am avut gratuite o gramada de cockteiluri pe plaja, cu toate umbrelutele din lume, de toate culorile si formele.... Oricum nu aveai motive sa rabzi foame, era si imposibil la atata mancare cata era la restaurante. Cine a fost la Aqua Fantasy si a rabdat de foame, am sa cred ca nu e adevarat. Noi nu am mai dat banii pe mancare si bautura acolo, exclus asta.Doar in Kusadasi cand ne-am plimbat am cumparat de pe faleza apa rece.

    Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [16.02.12 21:44:43]
    »

    Chiar nu se gaseste vreun hotel in Turcia care sa aiba minibarul gratis? Cred ca ma orientez spre Grecia.

    adryana
    [16.02.12 21:50:12]
    »

    @Andox, chiar erau atenti la acel minibar si zilnic veneau in camera sa numere sticlutele, pe motiv sa le inlocuiasca pe cele golite. Deh, noi nu am folosit de acolo nimic, doar mai puneam langa acele sticlute si cate o sticla mare de apa plata la racit, caci primeam apa plata gratuit in camera. Mai erau si mici ciocolate, sticksuri, napolitane, etc, era plin minibarul. Daca nu folosesti minibarul deloc, se poate inchide definitiv la inceputul sejurului si gata, nu te mai deranjeaza nimeni sa vina in camera, dar ce te faci fara apa rece?

    Din partea mea pot sa nu existe nici minibaruri in camera si nici animatori la piscine, caci chiar nu ii urmaresc, nici cu ce sunt echipati nici cum se stramba ei, nu de asta merg eu in Turcia.In primul rand pe mine personal ma intereseaza sa fie o plaja buna si apoi serviciile.Ar fi bine ca acele minibaruri tentante sa fie inlocuite de niste frigidere obisnuite, dar asta e.

    Binenteles ca lipita de minibar era si o lista de preturi la fiecare produs din minibar.

    @nicole 33, iti dau dreptate, caci daca spui tu ca ai fost acolo, stii mai bine cum stau lucrurile decat mine care am fost doar la Aqua Fantasy.La hotelurile care au minibar gratuit sunt convinsa ca si pretul sejurului e pe masura, altfel nu imi explic.

    Bere era ,,garla'' peste tot, si gratuita si chiar f. buna, m-am saturat de bere rece si de alte sucuri.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33AUTOR REVIEW
    [16.02.12 21:50:47]
    »

    @adryana:

    Îmi pare rău, dar trebuie să te contrazic. Este singurul hotel din Turcia din zona de litoral la care am întâlnit minibar contracost. Îți voi da doar câteva exemple de hoteluri cu minibar gratuit și realimentat zilnic: Sealight Resort, Ephesus Princess, Onyria Claros din zona Kusadasi, Yelken din Bodrum, Alva Donna din Belek, Silence Beach din Side, Vikingen Quality din Alanya, hoteluri la care am fost. Probabil că sunt și multe altele. Nu m-am referit la sticluțele acelea mici de alcool, ci la bere Efes la doză, coca cola, fanta, apă minerală sau plată. Și normal și de bun simț ar fi să existe undeva în cameră și o listă cu prețurile băuturilor respective.

    adryana
    [16.02.12 22:00:28]
    »

    La Efesus Princess decat sa aiba minibar gratuit si serviciile acelea extraordinare, mai bine curatau plaja aia mizerabila si amenajau o plaja ca lumea acolo, e jenant ce am putut vedea pentru 5 stele..

    nicole33AUTOR REVIEW
    [16.02.12 22:00:52]
    »

    @adryana:

    Aceeași discuție în ceea ce privește restaurantele a la carte. La Sealight sunt 4 pe care le poți vizita gratuit o singură dată pe fiecare, la Ephesus Princess sunt 6, tot gratuite, la Onyria Claros sunt 5 din care poți alege 4 gratuit. Evident trebuie să rezervi cu o zi înainte sau în dimineața respectivă, după caz. Nu am plătit niciodată nimic la niciunul dintre acestea, am comandat doar din meniu ceea ce mi-a plăcut sau am crezut că îmi va plăcea și am lăsat la sfârșitul mesei o sumă de 10 euro sau USD în cutiile aferente, doar pentru că am vrut și am fost mulțumită de modul de servire. Dacă vroiam să comand nu știu ce vin de colecție sau mai știu eu ce băutură premium, atunci plăteam, dar sunt o persoană normală, cu pretenții normale, care vrea doar să se simtă bine în concediu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33AUTOR REVIEW
    [16.02.12 22:45:40]
    »

    @adryana:

    Îmi amintesc că am mai avut noi o discuție în legătură cu plaja respectivă. Cu greu am înțeles din pozele tale la ce anume te refereai. Culmea este că am stat acolo timp de opt zile, nici măcar nu am ieșit din resort, dar în zona aceea nu am ajuns niciodată. Noi făceam plajă între cele două baruri de pe plajă, snack barul și respectiv cel cu băuturi, zonă care începea imediat după pontonul acela lung care apare și în pozele tale și se termina unde erau hidrobicicletele, banana, canoe și skijet-urile. Nu am intrat în apă de pe ponton decât de câteva ori, preferam să fac plajă tot pe niște ”pontoane” mai mici, de unde puteam intra în apă coborând 2 trepte, cam ca în piscină, sau săream pur și simplu de lângă șezlong în marea care avea maxim 1 metru adâncime, curată, cu nisip fin pe fund și, cel mai important, fără pietre. Exista și o zonă de plajă cu nisip în spatele nostru, unde se jucau copilașii cu găletușe, lopățele etc., dar eu am preferat să stau chiar pe mal. Din cauza celor de la security, probabil că tu nu ai ajuns să vezi și zona de care povesteam și, de aceea, ai rămas cu impresia că toată plaja de la Ephesus se rezumă la catastrofa imortalizată în pozele tale. Totuși nu te-ai întrebat de ce nu stă nimeni la plajă acolo?

    Știam că la Aquafantasy se plătesc toate cele la parcul acvatic chiar și de către cei cazați în hotel, care scapă doar de plata biletului de intrare, destul de scump în opinia mea. Am vrut să rezerv și eu acolo acum doi ani, dar cea de la agenție mi-a zis că mai bine nu, pentru că sigur voi fi nemulțumită de camere.

    Crede-mă că mă informez cât pot de mult, dar Grand Belish era un hotel practic nou la momentul când am rezervat sejurul, astfel că impresii despre el yok.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    adryana
    [16.02.12 22:56:26]
    »

    @nicole33, imi amintesc ca era un paznic acolo si ne-a lasat pana la acel ponton sa inaintam, deci dincolo de acel ponton nu am putut ajunge. Dar eram in perimetrul acelui hotel. Acolo chiar ca nu ma asteptam sa gasesc oameni la plaja, nici eu nu as fi stat, sincer. Dar daca tu zici ca situatia se schimba mai incolo, asa sa fie, oricum mie acest hotel mi-a lasat un gust amar si ca amplasament si pentru plaja. Iar culoarea marii acolo am fotografiat-o, m-as bucura ca mai incolo sa fi fost curata, sincer, pentru cei care au platit la acel hotel totusi servicii de 5 stele.

    La Aqua Fantasy camerele sunt excelente, chiar azi am aflat ca si in cladirile anexe(secundare) doar camerele de la parter sunt cu gresie, restul, cele de la etaj, au si ele mocheta, la fel ca in cladirea principala.

    Sunt multe de discutat despre locatiile din Turcia, despre preturile oferite de agentii si de asemenea este greu sa alegi un hotel care sa te multumeasca din toate punctele de vedere.Este frumos si ideal in concediu ca sa vezi mereu doar,,partea plina a paharului'' si sa nu cauti nod in papura mereu, sa incerci pe cat posibil sa te simti bine in locatia pe care ti-o alegi( pe fuga sau cu mult timp dinainte), sa nu te deranjeze cu ce sunt imbracati animatorii, cat de tare se stramba, de ce nu sunt atat de multe fructe ca si la celalalt hotel, etc, etc.

    Maricica40
    [26.02.12 10:48:45]
    »

    @nicole33:

    Multumesc pt. lamuriri.

    Utile si informatiile referitoare la celalalt hotel la care ai fost, insa poate ar fi fost mai potrivit un review distinct. e doar o sugestie.

    nicole33AUTOR REVIEW
    [02.03.12 12:18:50]
    »

    @Maricica40:

    Am reținut sugestia ta și m-am conformat.

    Oricum vroiam să scriu despre Ephesus Princess, dar nu aveam timp să aleg pozele.

    webmaster70
    [15.11.15 21:05:51]
    »

    @nicole33: Te-am ruga să (re) verifici coordonatele GPS ale acestei destinaţii pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    Mulțumesc.

    nicole33AUTOR REVIEW
    [15.11.15 22:33:07]
    »

    @webmaster70 - Poziționarea este perfectă.

    Mulțumesc.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    dalina0004
    [27.02.17 18:20:45]
    »

    @nicole33 Aveti perfecta dreptate. Am fost acolo in iunie 2010 am stat 7 nopti de cosmar (am prins si un botez) Doritorilor ocoliti acest hotel.

    dalina0004
    [11.10.18 14:35:05]
    »

    @dalina0004: Da si noi am avut zile de cosmar si vacanta pe 2010 pierduta, ,,, acest resort de ** stele mizeaza pe faptul ca e pe plaja si ca are dotari de ultima generatie. Dar conceptul de All Inclusive nu exista la acest resort. Pentru acest hotel turistii veniti sunt tratati ca simpli chiriasi.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adryana, dalina0004, nicole33
    Alte impresii din această RUBRICĂGrand Belish Hotel [Davutlar, Long Beach]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.53691291809082 sec
    ecranul dvs: 1 x 1