ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.09.2024
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 13.09.09
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2024
DURATA: 10 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
PREȚ SEJUR 2330 euro/cameră
FĂRĂ transport
CAZARE ÎN DblStd
REGIM MASĂ AI
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
94.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 13 MIN

Un sejur perfect

TIPĂREȘTE

Perioadă sejur 15.08-25.08.2024

Am ajuns pentru a 3-a oară în Gran Canaria în ultimii 15 ani, nedorind nici de această dată să alegem o altă insulă a arhipeleagului, motiv pentru care s-ar putea spune despre noi că suntem turiști conservatori sau încăpățânați peste măsură. Însă de fiecare dată când vine vremea alegerii concediului în aceste locuri ne spunem că a sosit timpul pentru a descoperi și altă insulă, atâta doar că nu mai finalizăm alegerea... Chiar dacă am reușit o singură dată în cele trei descinderi să vedem pentru o zi Tenerifele, gândurile ne-au rămas tot la Gran Canaria. Astfel că Lanzarote sau Fuerteventura rămân și acum, ne promitem, pe altă dată.

Despre hotelul Gloria Palace Amadores Thalasso nu știam aproape nimic, doar îl văzusem de la distanță, prin 2009, din hotelul RIU VISTA MAR aflat oarecum în vecinătate, puțin mai bine poziționat din punct de vedere al altitudinii. Asta nu înseamnă deloc că poziția Gloriei nu era/este OK în raport cu RIU, iar fotografiile vin în sprijinul afirmației. Pe de altă parte, un element determinant în alegerea lui a fost și prețul oferit chiar de web site-ul propriu pentru conceptul de all inclusive pe care l-am ales, asemănător oarecum cu cel al lui RIU. Diferența de cca 400 euro în minus/cameră similară a fost determinantă în a-l alege. În plus de asta, fiind întreaga familie (4 adulți + 1 copil de 4 ani), la RIU nu găsisem o cameră clasică disponibilă în configurația 2 adulți+1 copil, decât o Junior Suite care urca prețul la valori inacceptabile și nejustificate pentru noi.

Trebuie să vă spun că de această dată toate ofertele de preț ale agențiilor de turism/tour operatorilor au fost sensibil mai mari și bineînțeles că nu ofereau nimic în plus.

Planificarea călătoriei și zborul

Planificarea călătoriei am facut-o cu vreo 2 luni înainte, după îndelungi căutări, atât pe platforme de închiriere, cât și pe site-urile tour-operatorilor români și străini, iar cei ce frecventează această destinație știu că este destul de greoi să ajungi acolo cu curse de linie, mai ales dacă nu ești din București. Iar zboruri charter nu prea sunt.

Am studiat diverse combinații pentru traseul Cluj (București) - Las Palmas, inclusiv cu Lufthansa, însă orarul de zbor și escalele erau inacceptabile. Noi am ales până la urmă o combinație Tarom - Air Europa, cu 2 escale, pe relația Cluj - București - Madrid - Las Palmas, cu plecare la 5.25 din Cluj și sosire în jurul orei 17.10 la destinație. La întoarcerea acasă, am decolat la 7.10 din Las Palmas, ajungând în Cluj pe la 21.30, asta după ce, bineînțeles, Tarom ne-a anunțat cu vreo 3 zile înainte că din București spre Cluj vom zbura la 20.45 în loc de 18.15. Așa că am pierdut vremea prin Otopeni mai bine de 4 ore, că, deh, ne trezisem pe la 3.30 dimineața și aveam resurse fizice, nu? Noutatea absolută și în același timp surpriza la dus a constituit-o zborul din Madrid spre Las Palmas cu Air Europa cu o aeronavă wide-body B787-9 Dreamliner, lucru mai puțin obișnuit pentru o cursă internă cu o durată de cca 2 ore și 20 minute, uzual legătura între cele 2 orașe făcându-se cu B737.

Din aeroportul Las Palmas am închiriat o mașină de la CICAR, pe care îi recomand cu toată încrederea. Am optat pentru un Peugeot Rifter, cu suficient spațiu pentru bagaje, având în vedere faptul că aveam 3 trolere mari, 1 troler mic și vreo 4 rucsacuri. După ce i-am confirmat băiatului de la ghișeul din aeroport că alegerea mașinii am facut-o exclusiv pe considerente de spațiu pentru bagaje, ni s-au oferit în schimb cheile altor 4 tipuri de autoturisme, din clase superioare, toate cu cutie automată, fiind asigurați că turismele sunt mai noi, mai comode și cel puțin la fel de încăpătoare precum Rifter-ul ales inițial, ceea ce s-a dovedit a fi parțial adevărat. Am apreciat gestul. Alegerea a fost un Peugeot 3008 Hybrid cu vreo 18000 km pe odometru. Am trecut prin câteva emoții la încărcarea bagajelor, dar în final am reușit cumva să le îndesăm în portbagaj pentru a încăpea toate.

Drumul aeroport-hotel

De la aeroport la hotel am făcut vreo 30 minute, având de parcurs cca 50 km din care vreo 42 pe autostrada GC1. După cum bine știți, în Gran Canaria nu se plătesc taxe de autostradă, iar prețul benzinei CO95 pleacă de la 1.259 euro/l (mai ieftin ca la noi), spre deosebire de Spania continentală unde prețul este pe la 1.60. Viteza maximă permisă pe autostradă este de 120 km/oră, cu câteva zone de restricții la 100 și 80 km/oră. Traseul ne era arhicunoscut, astfel că nu am avut nevoie de GPS.

Prima impresie. Amabilitatea și profesionalismul personalului și a conducerii

Chiar prima impresie a fost una pozitivă, întrucât la ora la care am ajuns, adică pe la 19.15 am găsit un loc de parcare la interior în prima linie, ca să spun așa. Adică la nivelul zero, nivelul recepției și intrării în hotel. Întregul parking este situat la interior, pe mai multe niveluri subterane, noi coborând o singură dată până la - 4. În jurul (exteriorul) hotelului și în imediata vecinătate nu sunt spații de parcare. Intenția de a rezerva un loc nu trebuie notificată în prealabil hotelului. Nu sunt percepute taxe pentru parcare.

După descărcarea bagajelor, odată ajunși la recepție, aveam să ne confruntăm cu prima situație neplăcută, fiind informați de recepționer că în sistemul de rezervări al hotelului camera solicitată pentru 2 adulți + 1 copil nu figura în acest fel, ci ca fiind doar pentru 2 adulți. Asta ne mai lipsea, după o călătorie relativ lungă, treziți fiind de la ora 3 dimineața. Pentru că escalele obosesc, nu atât zborul propriu-zis. I-am arătat cu calm recepționerului, pe smartphone, întregul proces pe care un client îl parcurge când inițiază o rezervare, simulând una nouă. Chiar dacă introduceai și minorul alături de cei 2 adulți, sistemul la final genera un tarif doar pentru 2 adulți. Mai mult, în recapitulația rezervării, minorul nu era inclus, neapărând nicăieri scriptic. Am ținut morțiș să precizăm că ne-am mirat și noi că nu trebuie plătit nici un euro în plus pentru copil. După mai mult de 15 minute, timp în care tânărul de la recepție a încercat să ne convingă că varianta noastră nu este plauzibilă, că el știe cum stau lucrurile lucrând la recepție de peste 2 ani, eram aproape hotărâți să plătim diferența de preț, doar să ajungem odată la camere. Nu am renunțat totuși la a ne susține punctul de vedere, mai ales că știam ce servicii am plătit și aveam dreptate. I-am dat de înțeles recepționerului că probabil este o problemă cu site-ul hotelului și nicidecum că noi am introdus intenționat date greșite pentru a „trage în piept” resortul. Într-un final, acesta ne-a informat că va transmite managementului problema întâlnită, urmând a fi anunțați despre decizia luată. Nu ne-a mai căutat nimeni de atunci încolo, iar la check-out nu au fost sume în plus de plătit.

Hotelul și camerele

Am primit camerele pe care le solicitasem în particular printr-un email transmis cu două săptămâni înainte, situate una lângă cealaltă și poziționate așa cum am cerut în corpul 3 al hotelului, cu vedere directă și neobstrucționată la ocean. Gloria Palace Amadores este situat pe o stâncă în fața oceanului Atlantic, având 4 corpuri notate de la 1 la 4, fiecare având 8 etaje. Amplasarea este una puțin ciudată iar forma este dictată de relief. Îmi este greu să explic, cel mai bine o vor face fotografiile atașate, relevante în acest sens. Toate camerele au vedere la ocean. Există 2 piscine tip infinity pentru adulți, adânci de 1.40 m și o piscina pentru copii de cca 30-40 cm adâncime, cu topogane și echipamente de joacă. În jurul fiecărei piscine se află câte un bar iar la piscina situată cel mai sus există și un snack-bar. Șezlongurile sunt suficiente dar umbrelele nu prea, astfel încât pentru a obține un loc privilegiat lângă o umbrelă se practică obiceiul întinderii prosopului. Noi am găsit locuri libere chiar și după ora 10 în primele două zile, dar pentru a fi siguri de reușită și a nu avea emoții, am apelat în zilele următoare la aceeași schemă începând cu ora 9. Resortul se laudă cu un centru renumit în Europa de talasoterapie pentru doritori, adevărat centru de relaxare, cu servicii de masaj de relaxare, terapeutic și diverse tratamente, centru în care se găsesc o piscină interioară cu apă marină la diverse temperaturi, cu 29 de stații de hidromasaj, o piscină fitness, camere de relaxare cu vedere la ocean. Există de asemenea o saună, o baie turcească şi un bazin de fizioterapie. Pe noi nu ne-au interesat. Sunt disponibile de asemenea o sală de sport şi facilități de tenis de masă, bowling, tir cu arcul şi darts. Există mai multe baruri, printre care un bar cu pian în zona recepției.

Hotelul este situat la cca 5-600 m de celebra plajă Amadores și la 3-400 m de plaja din Puerto Rico, ambele la câteva minute de mers pe jos sau cu mașina. Noi am fost ocazional pe plaja Amadores, loc în care se închiriază șezlongul și umbrela cu 5 euro fiecare.

Camerele sunt de două tipuri: simple și suite. Cele simple au o suprafață generoasă de 47 mp, incluzând bineînțeles baia și balconul imens. Extrem de utilă este existența unui mini frigider în care am depozitat sticlele de apă plată sau minerală, aprovizionate zilnic. Precizez că la sosirea în cameră am găsit pe comodă lângă televizorul smart o sticlă de vin spumant și două ciocolățele. Există și un seif, gratuit doar pentru cei în regim de premium all-inclusive. Aparate de preparare a ceaiului/cafelei sunt disponibile în toate camerele. Patul king size era de fapt constituit din alăturarea a două paturi single, cu saltele nu foarte ferme dar acceptabile pretențiilor noastre. În cameră mai exista o canapea-sofa pentru o a treia persoană, Lenjeria de pat a fost schimbată la 2 zile și era impecabil de curată. Ceea ce nu am apreciat a fost lipsa curățeniei în cameră. Pot spune că pardoseala din gresie nu a văzut mopul în cele 10 nopți cât am locuit acolo. E adevărat că nici noi nu am produs mizerie. În baie, toaleta este poziționată oarecum într-o nișă despărțită de restul spațiului printr-o ușă de sticlă transparentă. Sunt 2 lavoare dotate cu săpun lichid de calitate medie, oricum mai bine mirositor în comparație cu gelul de duș. Încăperea dușului, extrem de generoasă, este tip walk-in. Nu există halate de baie, nici papuci de unică folosință. Prosoapele se schimbau aproape zilnic. Pentru piscină sunt disponibile gratuit prosoape care ți se dau la sosire, pe care la sfârșitul zilei le lași la recepție în schimbul altora curate. Internetul free wi-fi funcționa relativ bine, cu intermitențe, atât în cameră cât și în zona piscinelor. Nota 7 din 10. Pe balcon am avut 2 șezlonguri, 2 fotolii din ratan și o măsuță rotundă, precum și un suport pentru uscarea costumelor de baie. Faptul că mobilerul camerei nu era nou și nici în ultimele tendințe nu ne-a deranjat. În definitiv, mult mai important era spațiul generos de care beneficiam, izolarea fonică bună și, cel mai important, imediata vecinătate a oceanului, motiv pentru care am dormit în fiecare noapte cu ușa culisantă de la balcon larg deschisă. La 22-23 de grade în aerul dimineților nu putem avea motive de ingrijorare că ne prinde vreo răceală.

La recepție ne-au fost înmânate 2 cartele de intrare în cameră, una ramânând în locașul special creat pentru asigurarea cu electricitate a spațiului. Aerul condiționat, de tip centralizat, ne-a făcut figuri în primele două zile, când indiferent de temperatura setată refuza să pornească. Am reclamat încă de a doua zi la recepție, promițânduni-se remedierea problemei. Nu s-a luat nici-o măsură, astfel incât am reclamat a doua oară acest aspect atât verbal recepției cât și pe email managerului adjunct și din nou nimic! Nu pot spune că era extrem de cald în cameră, dar oricum am fi vrut să setăm temperatura la 21-22 de grade pe perioada zilei cât eram plecați. A treia reclamație a fost cu noroc, astfel că în momentul în care ne-am întors după-amiaza în cameră, am dat nas în nas cu tehnicianul de specialitate, român, care fusese trimis special de directoarea adjunctă pentru a rezolva reclamația unor conaționali de-ai săi. Am mulțumit verbal atât lui cât și în scris directoarei adjuncte, pentru că, nu-i așa, suntem clienți civilizți, iar de atunci nu am mai avut probleme.

Restaurantul și masa

Resortul are un singur restaurant, imens, tip bufet deschis, cu seri tematice diferite, având și o ieșire pe terasă spre ocean, pentru cei doritori. Întotdeauna am găsit mese libere, indiferent de orele la care am luat masa, chiar dacă în regim de fully booked în hotel erau puțin peste 1000 de persoane! Regimul de masă ales de noi a fost premium all-inclusive, cu precizarea că puteai opta și pentru mic dejun, demipensiune sau full board. Conceptul de premium all-inclusive diferă de cel full board prin faptul că are incluse o serie de băuturi alcoolice naționale și internaționale, nelimitate, inclusiv câteva cockteil-uri și băuturi nealcoolice uzuale (sucuri, apă), care nu sunt incluse în full-board. În plus de asta, ne-au fost înmânate celebrele brățări care să ne diferențieze de turiștii având toate celelalte tipuri de regim de masă, care nu beneficiau gratuit nici măcar de apă decât la micul dejun.

Obiceiul locului, pe care noi nu l-am prea înțeles, ba chiar l-am dezavuat, impunea ca de fiecare dată când plasai o comandă de băuturi, indiferent că erai în restaurant sau la oricare bar și indiferent de regimul de masă ales, să prezinți cardul de la cameră pentru a fi trecut de ospătar/barman printr-un POS, datele fiind introduse într-un mic computer/tabletă. Am întrebat care este scopul acestei măsuri și ni s-a răspuns că este un control intern, o modalitate de gestionare a ceea ce se consumă. Păi dacă tot ne-au dat brățări celor de la premium all-inclusive, de ce mai trebuia să ne scaneze? Am priceput că celorlalți le era astfel debitată în contul camerei toată consumația, dar pentru noi ăștia cu băuturile incluse, ce rost mai avea toată tărășenia? Am văzut că unii chiar plăteau consumația la bar cu cardul bancar, în felul acesta nemaifiind obligați să plătească la check-out. Dacă la o masă în restaurant se așezau mai multe persoane cu regim de masă diferit, politica resortului nu permitea, evident, pasarea băuturilor comandate de cei cu premium all inclusiv celorlalți, tocmai pentru a-i obliga pe cei din urmă să-și plătească astfel consumația. Este adevărat că toată această procedură era precizată pe site-ul resortului. Pentru a vă face o idee despre cât am plătit în plus față de regimul full board, suma se ridică la cca 430 de euro pentru un sejur de 10 nopți, 2 persoane. Adică vreo 21-22 euro de persoană pe zi. E mult, e puțin? Cred că e puțin cam mult, însă am dorit să nu avem grija contorizării tuturor băuturilor, să putem consuma după bunul plac, orice din ce era inclus, în orice cantitate. Dar vă spun că la liber, prețurile nu erau tocmai prietenoase, o bere Cruzcampo la sticlă de 33 cl fiind cca 3-4 euro. Iar noi vara în concediu suntem destul de însetați!

Cât privește bogăția, calitatea și diversitatea mâncării, nota 10! Este inutil să vă înșir tot meniul cu care am fost răsfățați. Este foarte similar cu cel de la turci din hotelurile ultra all inclusive de 5 *, cu menținea că aveam în plus porc și fructe de mare. Despre fructe, o menține în plus: mere, pere, banane, portocale, grepfruit, prune, pepene galben și roșu, struguri, kiwi, papaya, căpșuni. Doar la capitolul băuturi lucrurile nu sunt comparabile, dar chiar și așa, pot aminti în mare viteză ce aveam inclus: J&B, Ballantines, Smirnoff, Beefeatter, diferite cockteil-uri alcoolice și ne, vin local, bere la sticlă Cruzcampo și la draft Amstel, șampanie la micul dejun - se poartă în Spania, nu-i așa?

Divertisment și altele

Existent în fiecare seară, cu karaoke, magicieni, muzică live, toate desfășurându-se pe un nivel al hotelului, într-un atrium imens neîngrădit spre ocean, cu sute de locuri la mese. Nota 8/9. Am participat aproape în fiecare seară, mai mult pentru cea mică, direct implicată uneori în acțiune, dar și pentru a ne încărca corespunzător burdihaniile cu bere sau diverse altele înainte de-a merge spre camere.

Ca aproape în fiecare hotel și aici erau la intrare în resort magazine cu de toate, inclusiv bijuterii. Pe noi nu ne-au interesat, preferând să ne facem cumpărăturile în centrul comercial Las Arenas din capitala Las Palmas.

Exista și un lift așa zis panoramic, pe latura dinspre Atlantic, care făcea legătura cu o promenadă spre plajele din apropiere, legătura făcându-se printr-un pasaj inferior pe sub șoseaua de coastă. Hotelul nu are plajă proprie, dar nici-unul din zonă nu beneficiază de așa ceva. Plajele sunt publice, gratuite și populate de obicei în weekend cu localnici. Nu te poți plânge de aglomerație, distanțarea între șezlonguri fiind rezonabilă.

Am fost acolo, ne-a plăcut și ne-am întoarce oricând, drept pentru care recomand fără ezitare Gloria Palace Amadores Thalasso din Puerto Rico.


[fb]
---
Trimis de alinpop in 05.09.24 15:35:31
Validat / Publicat: 05.09.24 18:32:14
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SPANIA. A mai fost în/la: RIU Vista Mar, MOGAN Princess

VIZUALIZĂRI: 418 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alinpop); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P12 corpul 2 și una din piscine cu barul aferent
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20800 PMA (din 16 voturi)

ECOURI la acest review

8 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[05.09.24 18:25:39]
»

Bun revenit pe site, cu impresii

-

Mutat în rubrica "Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel [Puerto Rico], GRAN CANARIA" (nou-creată pe sait)

[Rubrica inițială: BUFFER CAZARE]

-

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

alinpopAUTOR REVIEW
[05.09.24 18:34:58]
»

@webmasterX: Coordonatele sunt corecte! Mulțumesc!

webmaster
[05.09.24 19:21:38]
»

Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent (2024) sau anul trecut (2023) ;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

nicole33
[07.09.24 18:38:34]
»

@alinpop:

Felicitări pentru alegerea inspirată, pentru vacanţă şi pentru articol!

Planificarea călătoriei am facut-o cu vreo 2 luni înainte, după îndelungi căutări, atât pe platforme de închiriere, cât și pe site-urile tour-operatorilor români și străini, iar cei ce frecventează această destinație știu că este destul de greoi să ajungi acolo cu curse de linie, mai ales dacă nu ești din București. Iar zboruri charter nu prea sunt.

Nu este uşor să ajungi în Canare pe cont propriu, dar nici imposibil. Şi eu am ajuns în Tenerife în urmă cu mulţi ani tot cu două escale, prima la Frankfurt şi a doua la Madrid, a fost extrem de obositor drumul, încât am fost cam zombi toată ziua următoare.

Charterele te limitează în ceea ce priveşte durata sejurului, fiind obligat să alegi doar sejururi de 7 nopţi sau multiplu de 7, însă la un cost dublu al zborului. Avantajul este că în circa 6 ore ajungi la destinaţie, fără nicio bătaie de cap.

Cât te-a costat zborul? Eventual fără segmentul Cluj-Bucureşti.

Hotelul este situat la cca 5-600 m de celebra plajă Amadores și la 3-400 m de plaja din Puerto Rico, ambele la câteva minute de mers pe jos sau cu mașina. Noi am fost ocazional pe plaja Amadores, loc în care se închiriază șezlongul și umbrela cu 5 euro fiecare.

Fără maşină cum poţi ajunge la plajă? Îmi place teribil poziţionarea hotelului şi vederea fabuloasă la ocean, însă mă sperie diferenţa mare de nivel şi numai gândul la cât aş avea de urcat la întoarcerea de la plajă.

Obiceiul locului, pe care noi nu l-am prea înțeles, ba chiar l-am dezavuat, impunea ca de fiecare dată când plasai o comandă de băuturi, indiferent că erai în restaurant sau la oricare bar și indiferent de regimul de masă ales, să prezinți cardul de la cameră pentru a fi trecut de ospătar/barman printr-un POS, datele fiind introduse într-un mic computer/tabletă. Am întrebat care este scopul acestei măsuri și ni s-a răspuns că este un control intern, o modalitate de gestionare a ceea ce se consumă. Păi dacă tot ne-au dat brățări celor de la premium all-inclusive, de ce mai trebuia să ne scaneze?

În Tenerife, într-un hotel în care turiştii aveau tot aşa brăţări de toate culorile în funcţie de regimul de masă ales, ne emiteau la fiecare comandă de băuturi note de plată pe zero pe care ne puneau să completăm numele, numărul camerei şi să le semnăm, de am ajuns să semnez în două săptămâni de vacanţă mai multe hârtii ca într-o lună întreagă la serviciu

alinpopPHONEAUTOR REVIEW
[08.09.24 12:41:10]
»

@nicole33: Mulțumesc pentru vizită și aprecieri! M-am abonat la postările tale, întrucât le apreciez mult. Citisem articolul tău cu vacanța în Tenerife și mi-am adus aminte de ce ai postat la vremea respectivă, apropos de contorizarea băuturilor. Oricum este o abordare ciudată.

Zborul a costat 628 de euro/persoana tot parcursul, deci incluzând Cluj -Bucuresti.

Din hotel există un lift care te duce (coboară) până la nivelul promenadei, astfel că nu ai de urcat sau coborât per pedes pe strada care pleacă / vine de la hotel decât dacă vrei neapărat să faci un ocol. Acesta ar fi de vreo 500 m până ajungi în șoseaua principală. Odată ajuns pe promenadă, o iei în dreapta pentru Amadores sau în stânga pentru Puerto Rico. Noi am folosit mașina, însă ne-am plimbat de câteva ori seara pe acolo, pentru a simți mai bine briza. Iar la reîntoarcere, odată ajunși în zona liftului, dacă ți s-a făcut sete poți bea ceva în barul situat exact acolo.

Cunoscându-ți oarecum pretențiile exprimate în aproape toate postările, sunt sigur că ai fi mulțumită de un sejur la acest resort!

Alegeri inspirate în continuare!

nicole33
[08.09.24 13:18:23]
»

@alinpop:

Mulţumesc şi eu pentru aprecieri

Zborul a costat 628 de euro/persoana tot parcursul, deci incluzând Cluj -Bucuresti.

Un preţ OK. Din Bucureşti ar fi fost şi mai ieftin

Din hotel există un lift care te duce (coboară) până la nivelul promenadei, astfel că nu ai de urcat sau coborât per pedes pe strada care pleacă / vine de la hotel decât dacă vrei neapărat să faci un ocol. Acesta ar fi de vreo 500 m până ajungi în șoseaua principală. Odată ajuns pe promenadă, o iei în dreapta pentru Amadores sau în stânga pentru Puerto Rico. Noi am folosit mașina, însă ne-am plimbat de câteva ori seara pe acolo, pentru a simți mai bine briza. Iar la reîntoarcere, odată ajunși în zona liftului, dacă ți s-a făcut sete poți bea ceva în barul situat exact acolo.

Citisem eu ceva despre acel lift panoramic, dar nu eram sigură că am înţeles corect şi nici saitul oficial al hotelului nu m-a lămurit mai mult.

Acum este clar: liftul este soluţia salvatoare pentru mine, nu mersul pe jos sau cu maşina zilnic la plajă.

Cunoscându-ți oarecum pretențiile exprimate în aproape toate postările, sunt sigur că ai fi mulțumită de un sejur la acest resort!

Chiar mi-a plăcut review-ul tău, precum şi hotelul ales, care pare să întrunească şi cerinţele şi nevoile mele.

În toate cele şase vacanţe petrecute în Spania, atât continentală, cât şi insulară, am fost cazată doar la hoteluri de patru stele, deseori mai vechiuţe, dar condiţiile şi serviciile au fost absolut mulţumitoare pentru mine. Nu-mi trebuie mai mult, dar nici nu aş risca la mai puţin.

=

Uitasem să te întreb în primul ecou: care mai este politica privind fumatul? Există restricţii pe balcon, la terase, pe plajă, pe stradă?

alinpopPHONEAUTOR REVIEW
[08.09.24 13:59:49]
»

@nicole33: Hotelul se dorește a fi de nefumători, dar pe balcon este scrumieră, deci se poate fuma. În zona piscinelor, strict între șezlonguri este interzis, dar la barurile piscinelor sunt măsuțe la care am văzut fumători. Pe plajă parcă nu e voie, însă la terasele situate la 10-15 m de primul rând al șezlongurilor e liber la fumat. Pe străzi am văzut lume fumând.

Din București biletul ar fi fost cu vreo 30-40 euro mai ieftin, dar ne-am fi complicat inutil existența cu cazare atât la dus cât și la întors, plus drumul cu mașina până acolo și înapoi. Să nu uităm și prezența micuței care ar fi rezistat mai greu atâtea ore. Nimic nu e comparabil cu plecarea din orașul tău, chiar dacă e un efort financiar mai susținut.

nicole33
[08.09.24 14:52:48]
»

@alinpop:

Mulţumesc mult pentru lămuririle referitoare la fumat, extrem de utile celor ca mine. Nu am mai ajuns în Spania din 2019, vacanţa din 2020 mi-a fost anulată din motivele binecunoscute, apoi am aflat de toate aceste restricţii introduse cu ocazia pandemiei, dar menţinute în continuare, m-am enervat şi nu am mai urmărit ofertele pentru Spania, alegând variante mai comode pentru mine şi mai uşor accesibile.

Din București biletul ar fi fost cu vreo 30-40 euro mai ieftin, dar ne-am fi complicat inutil existența cu cazare atât la dus cât și la întors, plus drumul cu mașina până acolo și înapoi. Să nu uităm și prezența micuței care ar fi rezistat mai greu atâtea ore. Nimic nu e comparabil cu plecarea din orașul tău, chiar dacă e un efort financiar mai susținut.

Nici nu am încercat să-ţi sugerez să fi zburat direct din Bucureşti din exact motivele enumerate de tine. Eu mă gândeam la mine care aş fi plecat din Bucureşti, pentru că aici locuiesc, plătind în plus doar taxiul până la aeroport, fără alte griji sau costuri.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...

    • SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.069597959518433 sec
    ecranul dvs: 1 x 1