ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.11.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: oradea
ÎNSCRIS: 27.11.13
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2013
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 1 MIN

Încercare de rezervare esuata insotita de jigniri din partea pseudo-proprietarului

TIPĂREȘTE

Pe site-ul acestui hotel se specifica faptul ca rezervarea se poate face doar completand formularul de pe site (exclus rezervare telefonica), iar camera se considera rezervata doar in momentul primirii unui email de confirmare.

Dorind o rezervare in perioada 29.11.2013-. 01.12.2013 am completat formularul de pe site in data de 25.11.2013 seara dar spre surprinderea mea, confirmarea nu a fost primita pana la ora 12 a. m. in ziua urmatoare.

Urmarea acestui fapt am initiat un apel telefonic pt. a verifica daca s-a primit cererea si domnul de la celalalt capat al firului care s-a prezentat ca fiind proprietarul hotelului mi-a promis ca imi va trimite confirmarea in max. 1 ora, spunandu-mi ca au camere libere dar nici dupa 2 ore nu am primit confirmarea, drept pt. care am mai dat un telefon domnului proprietar care mi-a promis ca imi trimite confirmarea intr-un minut...

A mai trecut o ora fara sa primesc nici o confirmare sau un telefon... iarasi am dat un nou telefon domnului proprietar atragandu-i atentia ca are un comportament nejustificat pt. un proprietar de hotel, iar urmarea a fost ca acel domn a inceput sa strige la telefon, sa foloseasca cuvinte jignitoare iar in concluzie mi-a zis ceva de genul: sa nu cumva sa te prind pe aici, nici sa nu incerci sa mai vii!!! si mi-a inchis telefonul in nas, fara sa imi dea dreptul la replica. In mod sigur acest domn nu este proprietarul hotelului, este needucat si nu stie sa managerieze o asemenea afacere...

Ce credeti? daca pe site ti se spune clar ca trebuie sa rezervi in scris o camera, nu la telefon, de ce oare pseudo-proprietarul incearca sa ocoleasca acest mod de rezervare in scris spunand ca putem veni si ne cazam la fata locului???

Pacat de acest hotel, il voi evita cu siguranta pe viitor!!


[fb]
---
Trimis de anirii in 27.11.13 11:35:28
Validat / Publicat: 27.11.13 13:29:21
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2257 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (anirii); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster
[27.11.13 13:29:11]
»

Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

abancor CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[27.11.13 14:26:17]
»

Eu la acest hotel am încercat, în august 2009, să mă cazez direct, la fața locului, și abia am reușit, cu insistențe, să aflu un preț aproximativ și să văd o cameră. Era după prînz, și în hotel era semiîntuneric (în hol pătrunde mai greu lumina naturală și nu era aprinsă nici o lampă) și nimeni. Am rătăcit prin spațiile parterului pînă am găsit o menajeră, care a fost foarte binevoitoare, mi-a arătat o cameră, dar mai multe nu a putut face, că nu ținea de ea. Mi-a comunicat un preț „în jur de”, din ce știa și ea, și a insistat să aștept că apare recepționerul. În total am pierdut aproape 10 minute, ca să capăt aceste vagi informații, și nu am mai avut chef să aștept cine știe cît.

În zonă oricum turismul e probabil de așa natură încît nu se fac prea mulți bani, așa că mai toate unitățile de cazare au angajați puțini, pe 2 - 3 posturi deodată (recepționer - ospătar - director, bucătăreasă - menajeră), așa că ai probleme de la cazare la luarea mesei: totul durează, iar meniurile nu sînt prea bogate.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
abancor
Alte impresii din această RUBRICĂFour Seasons Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.029377937316895 sec
    ecranul dvs: 1 x 1