ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.08.2012
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Piteşti
ÎNSCRIS: 06.04.10
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
JUN-2012
DURATA: 5 nopți
team-building

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
87.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 28 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 15 MIN

La pomul puțin lăudat, nu veniți cu... prejudecăți!

TIPĂREȘTE

Și anul acesta m-am aflat pe litoralul românesc ca delegat la o conferință națională. Abandonând o tradiție veche de un deceniu, locul desfășurării evenimentului n-a mai fost ales la Jupiter, ci în cea mai mondenă stațiune a litoralului românesc, Mamaia.

Gazdă aici ne-a fost Hotelul ”Flora”, binecunoscut tuturor ca făcând parte din grupul celor cinci hoteluri plasate paralel și ”gemene” prin înfățișare (Albatros, Meridian, Doina, Flora, Victoria), imortalizate pe multe din ilustratele consacrate Mamaiei încă de acum cinci decenii.

Spunând asta, se înțelege așadar că hotelul nu e o construcție nouă și că arhitectura sa este una comună mai tuturor unităților de cazare hotelieră construite în perioada comunistă. Și fiindcă nu era prima oară când poposeam la Hotel Flora, sunt în măsură să apreciez că înfățișarea sa nu a fost mult întinerită prin ultima renovare operată în anul 2010, exceptând doar înlocuirea ferestrelor și ușilor cu structura similară pe suport termopan, precum și adăugarea sistemului de climatizare. Mobilierul a fost și el înlocuit, dar înfățișarea camerelor nu s-a schimbat prea mult, pentru că stilul a rămas același: simplu, strict funcțional și lipsit cu desăvârșire de ornamente care să-l individualizeze sau să-i ofere un aspect mai atractiv și mai domestic.

Citisem înainte de plecare review-urile postate pe AFA în legătură cu Hotelul Flora: impresiile înclinau vădit balanța spre talerul cu ”nu-mi place, evitați! ”, dar eu aveam să mă aflu acolo pe baza rezervării oferite de organizatori, încât nu aveam ce-mi reproșa în privința alegerii. În plus, era o șansă de a evalua eu însămi dacă hotelul merită atât de multe critici.

Ei bine, acum, întoarsă acasă, după ce mi-am rânduit gândurile și am echilibrat talerele balanței cu care urmează să purced la cântărire, iată care sunt impresiile mele:

1. Amplasare: poziția hotelului este una privilegiată, clădirea fiind amplasată chiar pe malul mării (distanța de plajă cca. 50 metri), aproximativ în centrul stațiunii și, ca urmare, la distanțe convenabile de stațiile mijloacelor de transport în comun, de zona Cazinoului, Teatrului de vară, cluburilor și teraselor adiacente, de zona debarcaderului ce servește ca punct de plecare spre insula Ovidiu sau pentru croaziere pe lacul Siutghiol, dar și de extremitatea sudică a stațiunii, cu binecunoscutele sale oferte de distracție și petrecere a timpului liber: Stația de plecare a gondolei, Aqua Magic Mamaia, Satul de vacanță. Prin amplasarea hotelului în plan perpendicular pe poziția mării, toate camerele beneficiază de priveliște deschisă spre largul mării și panorama înconjurătoare.

2. Posibilități de parcare: zona proprie de parcare nu este foarte mare, dacă ne raportăm la capacitatea de cazare a hotelului. Pentru a face față cererii de parcare ce sigur depășește posibilitățile concrete în perioadele estivale, spațiul de parcare a fost lărgit oarecum primitiv, (fără asfaltare, demarcare sau semnalizare), rupându-se pur și simplu o oarecare suprafață din zona verde aferentă hotelului dinspre partea nordică a clădirii. Aspectul cu totul neîngrijit al acestei parcări improvizate este probabil o strategie bine gândită a managementului hotelului, pentru a evita plata unor taxe și impozite probabil împovărâtoare, cuvenite bugetului local pentru schimbarea destinației spațiului respectiv și pentru autorizația de construcție.

3. Capacitatea de cazare: este una foarte generoasă, la dispoziția turiștilor fiind puse 280 camere duble și 26 apartamente, distribuite pe cele opt etaje.

4. Capacitatea de servire a mesei : hotelul dispune de două restaurante proprii, unul mai mic, care include și un bar, cu servire á la carte, altul mai mare, prelungit și cu terasă exterioară, unde se practică regimul cu autoservire.

5. Confortul unui sejur petrecut la Hotel Flora

-în camere, criteriul unui confort adecvat unui hotel de trei stele, așa cum este acreditat Hotel Flora, este în mică măsură atins. Spunând asta, mă refer la următoarele aspecte constatate de mine pe perioada celor cinci zile cât am fost oaspete aici:

-camerele sunt foarte mici și nu au balcon, sens în care nu le-aș recomanda unui cuplu cu unul sau doi copii mici, pentru că spațiul este extrem de limitat și cu totul neîncăpător, mai ales când ai nevoie să depozitezi acolo, în afara nelipsitelor valize, măcar o saltea pneumatică și alte jucării gonflabile, sau un căruț de copil. Nici nu se pune problema uscării lenjeriei proaspăt spălate, clătite sau doar umezite la plajă, mai ales în condițiile în care nu există balcon. Pentru cei cu copii, încorsetați de nevoia uscării costumelor de baie, a prosoapelor sau a schimburilor pentru cei mici, singura soluție posibilă este probabil folosirea mobilierului (mai puțin patul) ca suport pentru întinderea rufelor.

-dotarea camerelor este limitată la strictul necesar: un pat dublu (în camera dublă standard plus), sau două paturi de o persoană (în camera dublă standard), un birou cu minifrigider încastrat, două noptiere, un taburet, un suport pentru o valiză, un televizor LCD cu diagonală medie, un dulap simplu de haine, o oglindă mică suspendată pe perete, atât de sus încât o persoană mai scundă nu-și poate admira decât creștetul. Mobilierul este nou, dar afișează stilul sec al unui birou. Nimic de prisos, nimic care să te îndemne la a te abandona unui răsfăț cu șezlong, cafea sau băuturi răcoritoare, căci pur și simplu nu prea ai spațiu de întors.

-camerele beneficiază de sistem individual de climatizare, foarte necesar în situația în care aerisirea pe ferestre este mult îngreunată de sistemul de închidere-deschidere a ferestrelor. Acestea se pot deschide în mod normal doar pe poziția batant, spațiul de aerisire fiind astfel mult limitat, mai ales în condițiile în care în spatele geamului întredeschis se mai află și o plasă de țânțari. Am înțeles de la recepția hotelului că această situație răspunde unei directive europene în domeniul construcțiilor publice, care se dorește a fi o protejare de ambele părți (a furnizorului de servicii, dar și a clientului) de pericolul unor nedorite accidente tragice, voite sau întâmplătoare. În această situație, clientul poate solicita deblocarea ferestrei centrale, după ce mai întâi își asumă în scris responsabilitatea unor eventuale evenimente nedorite. În legătură cu folosirea instalației de climatizare, dacă sunteți în necunoștință de cauză, ar fi indicat să solicitați personalului de servire câteva indicații cu privire la folosirea telecomenzii. Eu și colega mea ne-am aflat într-o astfel de situație, în care, după mânuirea necorespunzătoare a telecomenzii am reușit să blocăm sistemul. Nici cele două cameriste pe care le-am abordat cu o cerere de ajutor în acest sens n-au reușit să ne scoată din încurcătură, așa că în cele din urmă, instalatorul hotelului a trebuit să treacă la treabă, folosind, firește, tot telecomanda, apoi dându-ne o lecție de corectă utilizare. De asemenea, la folosirea aparatului de aer condiționat, este absolut necesar să luați în considerare că după extragerea cartelei de acces din lăcașul pentru conexiunea la rețeaua de curent electric, se întrerupe și funcționarea sistemului de climatizare.

-camerele sunt mochetate în întregime, mocheta se află încă în bună stare de utilizare. La intrarea în cameră am suspectat calitatea îndoielnică a adezivului cu care constructorii au fixat-o, întrucât pretutindeni, în cameră, în baie și chiar pe holuri, stăpânea un miros chimic intens, cu greu suportabil. Am aflat că nu era decât efectul unei acțiuni anuale de deratizare, mai ușor sesizabil atunci, la început de sezon. Și într-adevăr, după vreo două zile, acel miros greu de suportat s-a risipit, lăsându-ne șansa să respirăm aerosolii din apropierea mării.

-deși pe holuri am zărit o armată de reprezentante ale personalului de îngrijire, în camere nu se făcea curățenie zilnic. Timp de cinci zile cât am stat acolo, în camera noastră nu am remarcat să se fi pus vreodată în funcțiune aspiratorul. Se debarasa însă zilnic gunoiul. Nu s-a schimbat vreodată lenjeria de pat. În schimb, după criteriul”se schimbă doar prosoapele umezite”, am beneficiat în câteva rânduri de primenirea lenjeriei de baie. Mare era nedumerirea colegei mele când la întoarcerea de la plajă descoperea că prosoapele mele fuseseră înnoite, iar ale dumneai, ba! Adresându-se în acest sens cu întrebarea cuvenită uneia dintre cameriste, a aflat că regimul preschimbării se aplică doar lenjeriei care s-a dovedit a fi fost proaspăt folosită, adică era încă umedă. Așa se face că obiceiul meu de a face duș dimineața, chiar dacă aveam să merg la plajă, s-a dovedit unul profitabil!

-baia este un spațiu la fel de mic, cu o suprafață de cca. 1,5/2m. Materialele de construcție au fost dintre mai ieftine, așa încât renovarea are aerul de improvizație: pereții sunt vopsiți cu vopsea în ulei, chiuveta și vasul WC-ului, îngălbenite și fără strălucirea smalțului, par a fi dintr-o generație mai veche de 20 ani. Nu există un suport pentru depozitarea măcar a unui minim de cosmetice, periuțe și pastă de dinți și nici un suport pentru prosoapele cu imediată folosire. De altfel, nici îmbrăcămintea nu poate fi protejată în spațiul interior al băii, întrucât nu există decât un singur cârlig folosibil pe post de cuier. Dușul este izolat de restul băii printr-o perdea de plastic, care reușește să protejeze de inerenta umezeală doar pereții, căci la nivelul pardoselii, micul separator de metal, nu mai înalt de 2 cm., nu poate face față potopului de apă venită de la înălțimea dușului, mai ales dacă scurgerea e (mai mult, sau mai puțin) înfundată.

De asemenea, sistemul de ventilație amplasat în baie nu face față nici chiar în sistem de funcționare îndelungată, aburului degajat la folosirea dușului. Este necesară aerisirea combinată, prin ventilator, dar și prin ușa deschisă pentru a elibera baia de abur, situație nici ea prea eficientă în zilele foarte toride, datorită sistemului restrictiv de aerisire naturală.

În ce ne privește, eu și colega mea am avut și o experiență mai neplăcută în legătură cu folosirea băii, despre care însă pot presupune că a fost doar o nefericită întâmplare și nu o particularitate des întâlnită la acest hotel. Cert este însă că în timpul primelor două zile nu am putut nici măcar să ne spălăm pe dinți cu apa de la baie. De ce? Pentru că pe ambele poziții ale robinetului (apă rece-apă caldă) și chiar pe pozițiile similare ale dușului, curgea o apă atât de fierbinte, încât nu îndrăzneai să strecori nici măcar un deget sub jetul de apă fiartă, fără să riști a te opări. Am reclamat situația la recepție încă din prima zi, dar abia după a doua intervenție din ziua următoare, a sosit un tehnician care a pus lucrurile la punct spre deplina noastră satisfacție. Ciudat este însă faptul că îngrijitoarea de pe etaj pe care am consultat-o în legătură cu această situație n-a părut nicidecum surprinsă. Ea ne-a explicat că sistemul de încălzire instalat cu ocazia renovării din 2010 are câteva... sincope pe circuit și ne-a sfătuit să lăsăm apa să curgă mai mult timp pe poziția apă rece. Din păcate, sugestia dumneaei n-a avut rezultatul așteptat, încât tot intervenția instalatorului s-a dovedit cea necesară și mai ales eficientă.

-spațiile comune (holuri, terase, lifturi, recepția, zona de lounge și cea a piscinei) sunt bine întreținute sub aspectul curățeniei și menținerii funcționalității. La piscină se mai executau niscaiva lucrări de întreținere, dar zona era deja deschisă publicului. Din păcate, toate aceste spații erau văduvite de ceea ce se cheamă ”invitație la distracție, sau odihnă activă ”. În holul central, în afara unei decorări foarte reușite, individualizate cu succes de cele câteva acvarii pline cu pești exotici, nu existau decât două televizoare LCD cu ecran mare și o masă de biliard. Deci, nu prea aveai cu ce să-ți treci timpul în eventualitatea unei zile ploioase. Poate că o completare a acestei oferte cu reviste, ziare, pliante turistice, n-ar fi o idee rea. Am văzut în același hol un avizier circular în care cei interesați puteau să se informeze cu privire la manifestările cultural artistice și sportive la care puteau fi martori pe perioada sejurului în stațiunea Mamaia și în Constanța. Din păcate, această modalitate de informare este una destul de modestă și neatractivă, pentru că puțini erau cei ce se opreau să citească niște foi tipărite la imprimantă, fără nimic care să le atragă atenția. De fapt, cei mai mulți dintre colegii mei nici nu observaseră acest avizier. Poate că niște pliante colorate și vesele ar fi fost mult mai ușor de remarcat. Dar probabil, toate acestea costă, iar noi, cu toții, ne scumpim la tărâțe și ne ieftinim la făină. De fapt, nici hotelul nu dispunea de o astfel de promovare prin pliante publicitarea a propriei oferte turistice, încât de ce am mai aștepta o publicitatea de acest fel pentru alte evenimente?! Că doar există Radio Vacanța cu atît de multe anunțuri și invitații, încât nu știi pe care s-o alegi, iar pe noi nu ne costă nimic!

Și în legătură cu folosirea spațiilor comune am avut o pățanie amuzantă, legată de sistemul de iluminare pe hol, pe baza senzorilor de mișcare. Ei bine, într-o seară când se lăsase întunericul bine, întorcându-ne la hotel, am constatat că pe holul nostru era beznă deplină. Senzorii de mișcare nu erau activi și nicio rază de lumină nu se zărea prin apropiere, în afara firavei luminițe de la capătul... holului. Orientându-ne după ea ne-am îndreptat spre zona unde apreciasem noi că ar fi amplasată camera noastră. Nu știam cu precizie care este ușa noastră, căci nu se zărea nici urmă din numărul afișat al camerei. Așa că am introdus cartela în fanta uneia dintre uși, la întâmplare. Nu nimeriserăm bine și în situația dată, cu greu am reușit să-i convingem pe locatarii de drept aflați de partea cealaltă a ușii că nu suntem decât niște... naufragiate în întunericul de nepătruns al holului și nu niște râvnitori la bunul altuia. În cele din urmă, tot ei ne-au sărit în ajutor cu o brichetă, care ne-a servit drept far: ușa noastră era chiar cea alăturată! Abia în dimineața următoare instalația de iluminat a fost repusă în funcțiune.

6. Serviciile oferite:

-acces în incintă ușor și permanent funcțional, pe scări, pe rampa de transport a bagajelor, în lifturi.

-ordinea și curățenia, la care am făcut referire și mai sus, sunt de calitate bună, fără a se face exces. Spațiile comune sunt permanent curățate și împrospătate, doar în camere (sau cel puțin în camera în care am stat noi), curățenia se face periodic sau la cerere.

- cosmeticele de baie sunt furnizate cu zgârcenie: sunt puse la dispoziția turiștilor doar două tablete de săpun de slabă calitate.

-masă în sistem conturi valorice sau plată în numerar la achiziționarea produselor. Pachetul nostru de servicii a inclus cazare cu mic dejun, masă de prânz și cina pe bază de cont valoric deschis, în valoare de 70 lei/zi. Sistemul este probabil proaspăt implementat, întrucât am constatat la vremea sejurului nostru câteva disfuncționalități, care e posibil să se fi remediat între timp. Astfel, alimentarea contului de masă se făcea computerizat de la recepția hotelului, o dată cu depunerea în numerar a sumelor acontate. În ce ne privește, iarăși s-a întâmplat să fim eroinele unei neplăcute întâmplări, întrucât o mică eroare la operarea partidei colegei mele a făcut ca aceasta să nu apară ca solvabilă în momentul debitării prin calculatorul restaurantului. Timp de două zile, am fost nevoite să decontăm masa pentru amândouă din contul meu, pentru că operarea necesară la recepția hotelului nu s-a făcut în timp util. Apoi, pentru compensare, următoarele două zile, am profitat eu de contul colegei mele.

Un alt neajuns al sistemului îl reprezenta operarea la restaurant a contravalorii produselor achiziționate, pe un singur calculator. Sistemul cu autoservire ar fi fost perfect funcțional, dacă la capătul benzii o singură operatoare n-ar fi fost nevoită să înregistreze fiecare produs cu costul său și doar pe baza menționării numărului camerei. Consecințele constatate, dar și cele posibile ar putea fi două: una, este timpul de așteptare mult prelungit (mă întreb ce se va fi întâmplat în vârf de sezon), alta este neplăcuta împrejurare de a constata că soldul de masă ți s-a diminuat, doar pentru că un posibil martor inspirat de șansa unei mese gratuite, își încarcă tava și apoi purcede a-i plăti conținutul doar indicând numărul unei camere. Cred că mult mai corect și mai sigur ar fi fost ca o dată cu deschiderea contului, titularului să-i fie înmânat și un card, legitimație oficială sau orice alt însemn pe care să-l prezinte la restaurant în momentul plății produselor.

-servicii cu plată: internet wireless (colegii mei au constatat că sistemul era funcțional și fără plată), accesul la piscină, organizări de evenimente speciale (în sala de conferințe sau în oricare din restaurante), furnizarea unui pat suplimentar în cameră (mă întreb unde?), acces la telefon și fax (doar de la recepție, în camere nu există aparate telefonice), vânzări de reviste și ziare. N-am beneficiat de niciuna din aceste facilități, așa încât nu sunt la curent cu tarifele practicate.

-servicii fără plată: informații turistice uzuale, seif, acces cu animale de companie, păstrarea temporară a bagajelor la venire sau la plecare, intermediere excursii opționale, ș. a. În legătură cu această ultimă ofertă de servicii, cred că s-ar putea face mai mult, întrucât ofertele de excursii ale agențiilor turistice locale nu sunt afișate la vedere și nici promovate în vreun alt fel. Doritorii pot doar consulta un dosar în care sunt listate aceste oferte, neexistând posibilitatea ca fiecare să intre în posesia programului excursiei de care este interesat.

7. Calitatea personalului: la acest capitol pot da două note! Prima se referă la promptitudinea și calitatea deservirii turiștilor: cred că după acest criteriu, nota 8 ar fi cea mai corectă, pentru că încă nimic nu mergea ”ca pe roate”, existau poticneli sau întârzieri inexplicabile în rezolvarea sesizărilor și cerereilor noastre, și asta într-un moment în care avalanșa de turiști încă nu se declanșase, ne aflam încă într-o perioadă calmă a fluxului de turiști. A doua notă este 10 și o atribui cu toată convingerea pentru solicititudinea și politețea cu care personalul hotelului a răspuns fiecărei cereri din partea noastră: n-am fost niciodată refuzați, abordați pe un ton nepoliticos, s-au rostit de fiecare dată scuzele cuvenite pentru imperfecțiunile de contact și servire. Eu însămi am beneficiat de bunăvoința personalului hotelului atunci când am cerut informații despre modul cum pot ajunge la unele obiective turistice din Constanța, sau când am solicitat oferta de excursii opționale. Am fost recunoscătoare personalului implicat în achiziționarea unei astfel de oferte, mai ales unei tinere domnișoare de la contabilitate, care a mers cu solicitudinea dincolo de programul oficial de lucru, până aproape de ora 22, oră la care m-a abordat telefonic pentru a-mi transmite că a rezolvat cu bine solicitarea mea. Poate e și aici locul să-i mai mulțumesc o dată!

Ia te uită, nici nu credeam că voi avea atât de multe de scris despre această locație de pe litoralul românesc cu nimic ieșită din comun, nici în sens pozitiv, nici în cel negativ! Dar acum a venit momentul să mă opresc. Nu înainte de a da un răspuns franc la întrebarea: sunt meritate aprecierile în majoritate nefavorabile ale celorlalți postatori de pe site, atunci când vorbesc despre Hotelul Flora din Mamaia?

Ei bine, eu cred că este cu totul nedrept să ștergem cu buretele aspectele bune și foarte bune cu care acest hotel își onorează oaspeții. Dar tot atât de nedrept este să considerăm doar răuvoitoare sau nereale criticile rostite cu bună dreptate. Din punctul meu de vedere, cei ce citesc acest review, au libertatea alegerii:

-managerii și personalul hotelului pot să-și asume din critici și să dezvolte alte politici, care să aducă publicului un grad mai mare de satisfacție, pentru că publicitatea bună din partea acestora e cel mai benefic mod de promovare și creștere a cifrei de afaceri.

-în funcție de așteptările și pretențiile lor, la care am făcut și eu referire în conținutul reviewului, turiștii vor putea opta pentru a contracta sau nu un sejur la Hotelul Flora din Mamaia.

Eu una pot spune cu toată onestitatea: dacă viitorul îmi va scoate în cale o astfel de oportunitate, nu voi ocoli Hotelul Flora. Confortul limitat al spațiului de cazare nu este un impediment care să-mi pună piedică la o eventuală alegere. Căci mai contează și oamenii, și tariful și marea! În fond, nu mă mut acolo, voi sta doar câteva zile!


[fb]
---
Trimis de mariana.olaru in 16.08.12 17:01:35
Validat / Publicat: 16.08.12 19:16:02
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 7379 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mariana.olaru); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Mamaia, Hotel Flora: fațada privită dinspre faleză
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 25850 PMA (din 27 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 28.88 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    12 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [16.08.12 19:12:53]
    »

    Exceptional revview-ul; cine ajunge sa-l citeasca se poate opri aici din documentarea despre acest hotel -- altceva pur si simplu nu ar putea avea nevoie

    mariana.olaruAUTOR REVIEW
    [16.08.12 19:24:19]
    »

    Mulțumesc pentru aprecieri, webmaster! Sper că am fost obiectivă și că aprecierile tale vor fi împărtășite și de alți cititori. De asemenea, nădăjduiesc ca acest review să fie folositor celor care-și propun un sejur la mare și au nevoie de informații proaspete în perspectiva unei alegeri a unității de cazare.

    iulianic
    [16.08.12 20:15:36]
    »

    @mariana. olaru: Principalul motiv pentru care am citit rand cu rand toata descrierea unui hotel pe care il cunosteam de mult si in care - se pare - nu ma voi caza prea curand, a fost acela ca voiam sa vad pana unde merg detaliile pe care le abordezi.

    Foarte detaliata descrierea si foarte bun review-ul! Felicitari!

    In noianul de review-uri de trei randuri, fara nici o poza, care apar acum, "La pomul puțin lăudat, nu veniți cu... prejudecăți! " este un exemplu. Oare cati din cei care scriu: "Am fost acolo, recomand! " sau "Am fost acolo, concediu ratat! " vor citi acest review? Si cati il vor aprecia la justa lui valoare si-l vor lua ca exemplu in scrierile viitoare?

    Felicitari din nou si asteptam noi impresii!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mariana.olaruAUTOR REVIEW
    [16.08.12 20:26:23]
    »

    iulianic, îți mulțumesc pentru cuvintele frumoase! În principiu, am terminat cu vacanța pe acest an, așa încât sper să găsesc mai ușor timp pentru a fi mai... vizibilă pe site . Deci, vor veni și noi impresii!

    zsolt_tusnad
    [17.08.12 07:10:36]
    »

    Notele acordate la cazare si servicii nu sunt in concordanta cu descrierea.

    mariana.olaruAUTOR REVIEW
    [17.08.12 09:10:57]
    »

    zsolt_tusnad

    După opinia mea, repet A MEA, notele exprimă corect gradul meu de apreciere. Din mulțimea opțiunilor afișate de program am ales-o pe aceea care sună așa: mulțumită, mici obiecțiuni. Căci într-adevăr, am fost mulțumită la modul general, dar au existat și mici întâmplări neplăcute care țin de organizarea și calitatea dotărilor și a serviciilor, pe care nu aveam cum să le ignor. Dar cum ele au fost de moment și rezolvate fără mare implicare din parte-mi, am preferat să le trec la capitolul ”mici obiecțiuni”. Că nu sunt nici așa pretențioasă, mofturoasă, exigentă, încât să mă simt deranjată că nu e gresie la baie, nici șampon, sau că nu am unde să valsez în cameră. Cu bunăvoință, am trecut peste toate micile neplăceri, reușind astfel să mă bucur deplin de atingerea obiectivului colateral pentru care mă aflam acolo: odihnă, plajă, baie în mare, plimbări fără grija constrângerilor gospodărești, într-un cuvânt, relaxare.

    charisteas
    [12.03.13 15:41:17]
    »

    nu am vz nimic despre plaja privata, are sau nu, daca nu cat costa sezlongul si umbrela, ms

    mariana.olaruAUTOR REVIEW
    [12.03.13 17:29:00]
    »

    @charisteas

    Hotelul Flora din Mamaia nu dispune de plajă privată. Zona de plajă din vecinătate este liberă, în sensul că nu se plătește accesul.

    Dar, firește, ca peste tot pe litoral, plaja este afectată unor mici întreprinzători (nu știu dacă pe bază de contract sau nu) care își ”mobilează” zona asumată cu șezlonguri și umbrele, pentru închirierea cărora se plătește un tarif.

    Anul trecut, la începutul adevăratului sezon estival, prețul închirierii unui șezlong sub o umbrelă era de 15 lei. Tariful se schimbă de la un an la altul, așa încât anul acesta, e posibil ca tariful să mai crească.

    charisteas
    [12.03.13 20:36:39]
    »

    @mariana. olaru: ms frumos atat voiam sa stiu

    charisteas
    [22.03.13 19:18:02]
    »

    am rezervat in final 6nopti in ultima saptamana in iulie in sistem demipensiune sper sa fim multumiti sa nu am regrete, multumesc pt sfaturi

    mariana.olaruAUTOR REVIEW
    [23.03.13 14:30:10]
    »

    @charisteas

    Dacă ți-ai asumat toate cele descrise de mine mai sus, atât cele bune, cât și cele neplăcute, sunt sigură că vei petrece un sejur reușit la Mamaia, la hotelul Flora. Eu ți-o doresc din toată inima!

    Îmi permit și un mic sfat: bucură-te de clipele plăcute și treci cu bunăvoință peste inconveniente, dacă ele se vor ivi. Orice are rezolvare, dacă este tratat cu răbdare (nu dusă la absurd, firește!), cu respect și cu înțelegere .

    Așa că, drum bun și petrecere frumoasă!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    charisteas
    [23.03.13 19:07:57]
    »

    @mariana. olaru: ms frumos o sa ne simtim bine cu siguranta doar merg cu sotia si copilul, ma refeream strict la hotel dar nu sunt un tip pretentios asa ca la 2000 ron demipensiune la mamaia in varf de sezon pt 6 nopti nu pot sa ma astept la conditii de santorini sau maldive, cred ca o sa fie decent, o sa revin dupa sejur cu impresii

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    charisteas, iulianic, mariana.olaru, zsolt_tusnad
    Alte impresii din această RUBRICĂFlora Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.077637910842896 sec
    ecranul dvs: 1 x 1