ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.08.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 05.08.14
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 8 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 4-10

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
90.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Prima data la Duni

TIPĂREȘTE

Salutare,

Anul acesta am hotarat sa iesim prima oara din tara cu copilul pentru vacanta, am avut cateva conditii drept pentru care am ajuns la Duni.

Am rezervat un apartament cu vedere la piscina si am purces spre “locul cu fapta”, am mers din bucuresti (08:06 plecare din Politehnica) si ajuns la Duni la 13; 20 pe traseul prin Ruse, Shumen, Burgas, Sozopol-Duni cu ceva opriri pe drum si mers regulamentar. Personal, consider drumul (traseul) a fi cel putin rezonabil daca nu bun iar calitatrea asfaltului (asphalt cu aderenta ridicata) este foarte buna in mare parte din traseu, singurul inconvenient este in zona de serpentine (~40km) unde trebuie sa mergi incet pentru a evita neplaceri pasagerilor :).

Ajunsi la Royal Marina Palace, ne regasim pe lista de la portar (da, este adevarat ca ai camera pregatita dinainte iar atentia de la receptive nu face nicio diferenta :) ), parcarea este suficienta, se plateste la receptive doar cash (mai scriem despre astaJ, parca ~6€/zi) si serviciul de transport bagaje este foarte efficient si elegant. In momentul in care ajungem la receptive, ne roaga doamna manager de receptive sa acceptam doua camere single alaturate (8731 si 8733) deoarece nu au apartamentul nostru… Am acceptat sa le vedem insa nu au usa de comunicare intre ele ceea ce le facea inutilizabile pentru no ice vroiam sa avem acces rapid la copii drept pentru care am revenit la receptive unde erau 4 fete ce serveau 2 clienti si tot am asteptat 15 minute pentru a putea discuta (atitudinea uneia dintre fete, cea blonda si create… a fost foarte dezamagitoare pentru un angajat al unui astfel de operator touristic… insa a compensate intr-o mare masura bunavointa si zambetul managerului ei) si a cere sa ne dea ceva utilizabil in situatia noastra, drept pentru care am dormit singur, ca in delegatie iar sotia cu copii in camera alaturata…

In acea seara am racorit in camera prin deschiderea usii, climatizarea sa oprit in jur de 22:00 (si da, stiu ca se opreste daca deschizi geamul :) ) insa ventila aer cald… Iar dimineata am descoperit o harta de igrasie in camera 8733, deaspura dulapului fara a stanjeni privirile cumva, insa era intr-un hotel de 5 stele…

Cumparaturi, nu poti plati nimic altfel decat cash in leva pentru care ai posibilitatea de a schimba la receptive insa la un curs cu 10% mai dezavantajos decat intr-o casa de schimb normal… Iar cumparaturi poti face, unde fake-urile sunt peste tot, de la electronice la articole de imbracaminte la hotelul Marina Beach, nu stiu in ce masura este legal insa stiu in ce masura este moral :D.

Serviciile nu sunt la cel mai inalt nivel (nu la cel asteptat de mine) insa nici atat de slabe incat sa descurajeze total:

- geamuri murdare la camere,

- lifturile slab curatate (valatuci de praf in zonele de ventilatie a cabinei, usile murdare pe interior, am observant o doamna curatand unul insa la parter si curate doar oglinda :) ),

- multe randunele intre cladiri insa nu foarte deranjante (mai putin cand una mi-a confundat omleta cu punctual de aterizare al unei ramasite de care nu mai avea nevoie :) ),

- in bai ai sanse reale de a ti se intoarce stomacul pe dos dimineata (camera 8733 si WC-ul de serviciu din apt 8122),

- Carucioarele pentru colectarea resturilor de mancare sunt amplasate strategic, la intrari si bineintele de aici tot ce rezulta ca si senzatii olfactive si de design interior al unui restaurant de 5 stele

-O masa era rezervata in fiecare zi pentru o femeie cu o fata ceea ce facea nota discordanta cu restul ce cautam o masa libera iar aceasta era in mijlocul terasei cu flori si aranjamente pe ea, nu am mers in acest loc pentru a mi se arata ca altul are mai multe relatii decat mine, avem ocazia de a afla asta in afara vacantelor, …

- Si aici, ca si in alte parti, poti ajusta regulile avand “cheia” necesara. O masina a stat intre cladiri ~2 ore pana si-au incarcat oamenii bagajele desi este interzis asa ceva (nu am apucat sa fotografiez subiectul…)

- Barul de la Marina Beach se inchide cu cel putin 5 minute inainte de ora 22:00 (miercuri 13 Iulie)

- Aquapark-ul este foarte placut iar, zona copiilor este foarte frumoasa si bine construita, fiind o corabie a piratilor construita din materiale de o calitate foarte buna cu diverse tobogane foarte placute pentru copii si cu apa usor sarata (probabil de mare)

- Piscina de langa aquapark avea apa usor mai murdara decat altele insa erau multe persoane in apa, in aceasta piscine sar copii si oamenii mari fara a fi apostrofati de nimeni (din cate am fazut eu…)

Capitolul mancare si bautura:

- Sucurile de o calitate mai mult decat indoielnica (cu mult mai proaste decat la Griffid Bolero unde am stat anul trecut cu ½ din pretul de anul acesta), berile sunt acceptabile in Marina Royal Palace insa extreme de proaste la celelalte hoteluri (cel putin, asta a fost impresia mea cand am cerut 2 beri in moment diferite de la barul de vis-à-vis de amfiteatru) iar restul bauturilor cu alcool semanau incredibil intre ele, baza era aceeasi doar arome diferite, Vinul alb a fost bun si am baut cu placere si un pic de vin rosu.

- Mancarea a fost destul de buna si sufficient de variata insa dupa ~3-4 zile am inceput sa mananc fructe si legume probabil datorita calitatii materiilor, nu ca as fi vazut sau as avea motive obiective sa am indoieli de calitatea lor.

- La capitolul distractii oferite, este rezonabil cu suficiente optiuni pentru cei mari daca nu sunt prea mofturosi iar cei mici au de unde alege.

Un aspect important pentru mine si usor neglijat de catre administratori, este pregatirea pentru situatii de urgenta la care au prevazut nise in pereti cu semnul de hidrant insa acesta lipseste iar aceste nise sunt usor accesibile copiilor.

Una peste alta, a fost un sejur reusit in care mi-am atins obiectivele insa nu cred ca voi reveni aici datorita riscurilor majore pentru situatii de urgenta (vezi hidrantii lipsa).


[fb]
---
Trimis de adichi in 01.08.16 10:21:28
Validat / Publicat: 01.08.16 11:22:52
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Griffid Bolero, Nisipurile de aur. Sol Nessebar, Nessebar
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4665 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

17 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adichi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Zona cu igrasie in camera 8733
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5397 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    17 ecouri scrise, până acum

    tm67bru
    [01.08.16 11:27:16]
    »

    Am fost şi eu la Duni, dar nici acolo şi în niciun alt hotel la care am fost nu mi-a trecut prin cap - şi... nici nu cred că să-mi treacă vreodată - să fac foto *deasupra dulapului de haine".

    Nu te superi, sper pe mine, dar din câteva astfel de amănunte inserate pe icicolo, trag concluzia că voi mergeţi (şi) în inspecţie, nu numai în concediu.

    Mă rog, nu am scris asta ca "te dezaprob" în niciun fel -- suntem diverşi, fiecare alege să facă ce doreşte în concediul său.

    adichiAUTOR REVIEW
    [01.08.16 12:02:21]
    »

    @tm67bru - Se prea poate sa ai dreptate.

    Asta este defect profesional si da, imi afecteaza si perceptia asupra activitatii unora chiar si in timpul vacantei :-)

    Oricum, ce depunctez fara mila este scaparea in pregatirea pentru situatii de urgenta, nu ne jucam cu asa ceva

    Daca nu era partea asta, as fi punctat urmatorul nivel la servicii genrale si probabil as fi declarat ca revin fara prea multe comentarii (copii s-au simtit foarte bine si eu alaturi de ei).

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [02.08.16 07:03:49]
    »

    @adichi -

    parcarea este suficienta, se plateste la receptive doar cash (mai scriem despre astaJ, parca ~6€/zi)

    De fapt, parcarea costă fix jumătate, adică 6 leva, aproximativ 3 euro/zi, cu mult mai puţin decât ai plătit la Grifid Bolero, unde ai dat 10 euro/zi pentru parcarea exterioară sau 15 euro/zi pentru garaj.

    Sucurile de o calitate mai mult decat indoielnica (cu mult mai proaste decat la Griffid Bolero unde am stat anul trecut cu ½ din pretul de anul acesta),

    Nu voi comenta calitatea sucurilor, dar povestea cu preţul este doar o poveste. Fără supărare, dar compari mere cu pere. La Bolero nu ai fost cu doi copii şi nu ai avut Junior Suite (sau cel puţin asta trebuia să primeşti). Oriunde un apartament sau două camere costă mai mult decât o singură cameră.

    Cumparaturi, nu poti plati nimic altfel decat cash in leva pentru care ai posibilitatea de a schimba la receptive insa la un curs cu 10% mai dezavantajos decat intr-o casa de schimb normal…

    Întotdeauna cursul de schimb de la recepţiile hotelurilor este mai slab, dar puteai schimba leva oriunde găseai un curs mai avantajos.

    Nici în România nu poţi plăti cash decât în moneda naţională, leul în acest caz.

    adichiAUTOR REVIEW
    [02.08.16 09:17:11]
    »

    @nicole33 - Draga nicole33, vazand activitatea ta pe site referitor la Duni, ma asteptam sa raspunzi. Este alegerea ta daca vrei sa continui in directia aceasta insa poti pierde din credibilitate. Tocmai pentru a-mi pastra bruma mea de credibilitate, prefer sa nu-ti raspund la comentarii (cu care sunt in acord in mare parte, ramane moralitatea procedurilor celor de la Duni).

    Sa auzim numai de bine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    veraalexe*
    [02.08.16 13:36:54]
    »

    @adichi - Abia m-am intors si eu dintr-un concediu la bulgari, imi este si rusine sa scriu un articol despre hotel Nu putem compara hotelurile, eu am stat la ***, nici preturile, eu am platit in jur de 520 euro, in comparatie cu tine, dar ce am gasit si eu in hotel, m-a dezgustat total!

    Calitatea serviciilor lasa de dorit, din orice punct de vedere

    Vad ca nici la ***** nu sunt mai grozavi, deci bulgarii intradevar, au lasat garda jos in ceea ce priveste turismul... De fapt, ce sa le ceri, nu putem noi, romanii, mai mult, dar minte ei

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    adichiAUTOR REVIEW
    [02.08.16 14:56:36]
    »

    @veraalexe - Nu putem generaliza doar datorita unor experiente punctuale. Este adevarat ca preturile au crescut anul acesta, serviciile nu par sa fie mai bune decat in Turcia sau Grecia insa sunt sanse de a fi si hoteluri bune...

    Spre exemplu, in acest moment sunt intr-un Hilton in New Delhi care este mult inferior oricarui hotel din Duni, mai putin amabilitatea personalului...

    Eu am folosit site-ul acesta pentru a culege date despre locurile in care urmeaza sa merg si eu incerc sa ofer informatii cat mai obiective pentru a ajuta si alte persoane in a lua o hotarare...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [02.08.16 18:12:13]
    »

    @adichi -

    Este alegerea ta daca vrei sa continui in directia aceasta insa poti pierde din credibilitate.

    Greu de crezut cât timp argumentele mele sunt logice, reale, verificabile. Experienţele mele din cele cinci sejururi la Duni au fost povestite în vreo patru articole însoţite de vreo 238 de fotografii, ceea ce îmi asigură suficientă credibilitate.

    Recunosc că nu m-am căţărat pe şifonier pentru a face poze şi nu am căutat hidranţi, că nu sunt pompier şi nici nu lucrez la ISU sau cum s-o mai numi, dar mereu am ştiut unde este cea mai apropiată ieşire pentru a scăpa cu... fuga.

    Îţi doresc vacanţe mai inspirate şi mai potrivite gusturilor tale!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [02.08.16 18:19:18]
    »

    @veraalexe -

    Nu putem compara hotelurile, eu am stat la ***, nici preturile, eu am platit in jur de 520 euro, in comparatie cu tine, dar ce am gasit si eu in hotel, m-a dezgustat total!

    În configuraţia familiei tale ai fi plătit la acest hotel cam dublu, undeva la 1000 de euro, iar satisfacţia sunt convinsă că ar fi fost alta.

    Vad ca nici la ***** nu sunt mai grozavi, deci bulgarii intradevar, au lasat garda jos in ceea ce priveste turismul...

    Sunt hoteluri bulgăreşti de doar patru stele mai scumpe decât Marina Royal Palace.

    Eu nu aş spune că bulgarii au lăsat garda jos, ci mai degrabă că au tot crescut preţurile, dar încă îţi oferă un raport calitate preţ mai bun ca pe litoralul nostru.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [02.08.16 21:20:27]
    »

    @adichi -

    Care-i legătura cu prețul? Am stat la pensiuni cu 50 de lei unde m-am simțit foarte bine...

    Legătura este suficient de evidentă. Cine merge doar cu un copil sub şase ani nu plăteşte mai mult de o mie de euro pe sejur de şapte nopţi şi este mulţumit de serviciile oferite.

    Tu ai dat o mie şase sute de euro pe junior suite opt nopţi şi, de nervi, te-ai apucat să numeri toţi hidranţii dintr-un hotel de 300 de camere. Sau să critici faptul că nu au angajat alpinişti utilitari care să spele zilnic geamurile exterioare ale corpului de hotel în care ai fost cazat, deoarece cameristele nu puteau face acest lucru.

    La pensiune ai fost mai relaxat pentru că erau mai puţini hidranţi de inventariat şi ţi-a rămas timp să te bucuri şi de concediu.

    Nu iau apărarea acestui hotel că nu am acţiuni acolo, dar dacă tot este atât de neplăcut acolo poate îmi explici tu de ce la Târgul de Turism din februarie nicio agenţie nu mai avea locuri la MRP.

    adichiAUTOR REVIEW
    [02.08.16 21:37:42]
    »

    @nicole33: conform a ceea ce spui tu, ar trebui sa-mi fie Rușine ca vreau sa văd prin ferestre (inclusiv interior) intr-o unitate de cazare si sa am si nesimtirea sa respecte regulile de siguranța... E ok sa ne facem planul de a sari de la balcon, chiar sa lăsam câteva cearsafuri înnodate, vorbim despre SIGURANȚA UNOR TURIȘTI CU COPII ce nu trebuie sa fi făcut cursuri speciale de supraviețuire înainte de vacanța. Halal gândire.

    Numai tu, din motivele tale necunoscute mie, aduci prețul in discuție.

    Cu tot respectul, atitudinea exprimata este penibila. Am spus de la început ca ma așteptam la nemulțumiri din partea ta, data fiind atitudinea ta din celelalte comentarii ce nu au elogiat in cei mai strălucitori termeni.

    Păcat ca datorită unora ca tine va trebui sa acceptam servicii chiar si ilegale. Colectiv îți spune ceva?

    PS nu sunt convins ca nu ai interese directe acolo.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [02.08.16 21:46:44]
    »

    @adichi -

    PS nu sunt convins ca nu ai interese directe acolo.

    Este dreptul tău să crezi ce doreşti. Dacă ar fi cum crezi tu, oare nu aş fi reuşit să prind şi eu o cameră în februarie? Nici măcar la Marina Beach nu am mai găsit locuri, astfel că m-am reorientat spre o altă destinaţie.

    Indiferent de hotel, reacţionez la articolele pe care le consider exagerate, evident, din punctul meu de vedere.

    Aici ai "dublat" preţul parcării, dezinformând. Trebuia să zic că este ok?

    ==

    Despre Colectiv se pot spune multe. Aş fi crezut că eşti mai informat, dar m-am înşelat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    adichiAUTOR REVIEW
    [03.08.16 05:59:53]
    »

    @nicole33: la capitolul parcare am spus "parca", ți-am spus ca sunt in mare parte de acord cu argumentele tale in primul mesaj.

    [***]

    webmaster45
    [03.08.16 06:37:48]
    »

    @adichi -

    Jignirile nu sunt permise pe acest site. Combate ideea, nu persoana.

    Ecoul anterior a fost editat.

    Galben şi două zile pauză.

    veraalexe*
    [03.08.16 19:11:05]
    »

    @nicole33 - Am stat si la ****, si nu am fost multumita deloc ceea ce priveste AI. Mancare multa si proasta, bauturile diluate

    Ce m-a facut sa trec peste aceste nemultumiri a fost entertaiment-ul oferit si curatenia.

    userbusy
    [14.09.16 09:36:13]
    »

    ma bag si eu in discutie...

    citind cele spuse mai sus, concluzia mea: d-na nicole33: cand ati recunoscut ultima data ca ati gresit? (nu neaparat in cazul asta), din felul in care ati reactionat la comentariile lui adichi, opiniile viitoare vor fi pt mine luate cu mare cirscumspectie. pacat pt munca anterioara...

    mariusm*
    [04.01.17 14:46:42]
    »

    @adichi: dar cu toate specificatiile tale, as vrea sa te intreb cand ai mai facut plaja? sau daca stai la casa sau apartament? asa sunt anumite persoane care sunt dominate de vesnica nemultumire

    adichiAUTOR REVIEW
    [05.01.17 09:40:02]
    »

    @mariusm: Am stat mai mult de doua zile si poti verifica gradul meu de obiectivitate din celelalte review-uri ale mele. Am considerat ca adaugand poze comentariilor mele, evit astfel de comentarii de genul "capul plecat sabia nu-l taie".

    Numai bine.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adichi, mariusm*, userbusy, veraalexe*
    Alte impresii din această RUBRICĂDRR Marina Royal Palace Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.061604976654053 sec
    ecranul dvs: 1 x 1