ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.09.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Titu [DB]
ÎNSCRIS: 07.09.21
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2021
DURATA: 5 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 14
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
75.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

Impresii de vacanta Dana Resort **** 2021

TIPĂREȘTE

Am revenit si anul acesta la Dana Resort**** dupa 5 vacante petrecute anii anteriori la acest hotel mai putin in 2020, aceasta decizie fiind luata de faptul ca in proportie de 70 % din cazuri am fost multumiti de acest resort.

Inaintea lui am mai fost cazati la Sun Quest*** tot in Venus insa acolo au inceput sa se degradeze usor lucrurile asta fiind alta poveste, vreau s-a va impartasesc cate ceva din toate tinand cont de faptul ca fiecare cauta pareri si impresii despre locatia unde doreste sa-si petreaca vacanta.


despre SERVICII

Incep cu prima zi in care am ajuns la hotel aceasta fiind destul de devreme in jurul orelor 8:30 (am hotarat s-a evitam aglomeratia din trafic si s-a ne bucuram de o zi plina de vacanta),

la receptie un angajat destul de amabil care ne explica detaliile cazarii si seviciilor pe timpul sejurului adica faptul ca vom beneficia de sezlonguri gratuite pe plaja intr-o zona destinata hotelului nostru, daca dorim loc de parcare contra cost 15 lei pe zi (am gasit un loc de parcare langa hotel pe domeniul public), taxa de statiune care sa achita la receptia hotelului 5 lei de adult pe zi, orarul pentru mic dejun si faptul ca daca se vor elibera camerele mai devreme ne putem caza intre orele 14 si 16 nu cum este in politica hotelului la orele 18, am luat la cunostiinta toate cele, unele placute altele mai putin: taxe noi care nu sunt relevante,

taxa de statiune!!! pai statiunea e un dezastru! trotuare de zeci de ani de dinainte de 90’ pe care iti rupi picioarele sau daca faci o plimbare pe strada Iuliu Maniu trebuie sa mergi pe carosabil deoarece trotuarele sunt pline de copaci si vegetatie nu zic ca nu sunt reabilitate dar nici macar ingrijite, deseuri, caini si focare de infectie in zonele mai putin circulate care sunt privelistea (asemenea unor ghetouri) din spatele hotelurilor de 2* si 3* ce se regasesc pe strada Dem Radulescu (care au fost pline ochi anul acesta) dar de e’ Romania poate dupa ce se vor incasa banii pe aceasta taxa vom vedea ceva schimbari!!! In bine sa speram oricum in mod normal ar fi sa oferi conditii decente de statiune si apoi sa impui taxe nu invers! ;

taxa pe parcare!!! care pana cel putin acum 2 ani nu exista, pai la un hotel de 4* mai platesc si taxa pe parcare oricum sunt preturi exorbitante la cazare dar de ce sa nu mai scoatem ceva banuti de la ‘’turisti’’ ca oricum nu zice nimeni nimic!

Revenind la servicii nu avem nimic de reprosat doamnele de la curatenie intrau zilnic in camera aspirau, luau gunoiul, completa consumabilele de la baie si schimbau prosoapele atunci cand le ceream acest lucru conform politicii hotelului, camera + baia + balcon cum am mai spus sunt recent renovate cu mobilier nou poate nu chiar pentru 4* (un 3*plus) insa per ansamblu ok, totul functional si la nevoie personalul de la intretinere foarte promt, interactiunea cu personalul administrativ a lipsit pana la predarea camerei.

Despre curtea interioara pot spune numai cuvinte de lauda totul la superlativ alei ingrijite, curate, spatiile verzi asemenea, pomii si plantele ingrijite, deosebite de fiecare data acest aspect a fost 10+.

Despre piscina nu va pot detalia pentru ca nu am folosit-o anul acesta doar am vazut ca apa era usor tulbure poate de la tratarea apei.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Intradevar cazarea s-a facut in jurul orelor 15 insa cu o mica problema! Am primit o camera la parter pe partea din spate a hotelului care da intr-o gradinita plina cu materiale de constructii, unelte de gradinarit, depozit de diverse si peste toate bucataria restaurantului cu toate mirosurile de gatit in balconul si implicit camera noastra!

Camera de altfel renovata asa cum este prezentata pe site insa dezamagiti pentru neplacerile cauzate de priveliste si miros. Intrucat in alt an am mai avut o experienta total identica cu aceasta si nu am facut nici o sesizare atunci am zis asta e mai sunt si camere din astea... Insa normal ar fi sa anunti clientul si eventual daca e interesat poate fi facuta o reducere de pret daca tot e ca la bunica la tara si privelistea si mirosul din minunata camera de 4*!!!

Ne-am exprimat imediat nemultumirea si faptul ca nu suntem deaccord cu camera oferita si dorim inlocuirea acesteia. La receptia hotelului raspunsul dumnealor fiind ca imposibil deoarece nu mai au alte camere libere insa a doua zi au solutionat problema.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Micul dejun foarte bogat si bine gestionat, produse de calitate, variate si proaspete pe gustul tuturor, pana la ora 9 mai degajat dupa ceva mai aglomerat.

Restaurantul cu bune si rele, spre deosebire de anii anteriori meniul a fost mult imbunatatit si foarte diversificat (mai putin la ciorbe si putin la desert), mancarea foarte gustoasa, produse proaspete si de calitate, bauturile ok (in afara de bere preturi de aeroport), preturile usor piperate la meniuri.

Ce am remarcat este ca au renuntat la formatia din restaurant care in special seara intretinea un cadru placut si armonios cu melodii de litoral (pacat!), probabil din cauza reclamatiilor frecvente ale turistilor cazati langa terasa restaurantului s-a renuntat la ideea de formatie, acum sunt cateva boxe cu muzica in ambiental pe alocuri...

Apropo vreau sa ii aduc cateva cuvinte de lauda domnului sef de sala din restaurant (citisem inainte sa ajung despre el ca nu se poarta ok cu personalul din subordine dar am vazut altceva), un om deosebit care aproape non stop era prezent si facea totul pentru a-si multumi clientii, isi ajuta echipa ori de cate ori era nevoie si care cu toate ca este tanara, fara experienta iar uneori mai fac si greseli dar politicosi isi dau toata silinta sa-si multumeasca clientii si sa nu deranjeze pe nimeni. Bravo!


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja..., cunoscand foarte bine locurile de plaja din Venus am constatat ca sezlongurile noastre, ‘’gratuite’’, se aflau in cea mai nefavorabila zona unde la intrarea in apa se trecea printr-un namol care mirosea puternic a sulf, apa cu alge si usor murdara la intrare.

Aspecte pe care le trecem cu vederea si ni le asumam stiind calitatea nisipului (cu chistoace, doape, etc), a sezlongurilor (rupte), a saltelelor (patate, rupte si uzate) de ani de zile

insa mentionam ca cel mai dezgustator este atitudinea hotelului si a catorva turisti referitoare la numarul de sezlonguri alocate per camera/turisti, adica in prima zi am primit de la receptie un tichet stampilat si marcat cu numarul de persoane care beneficiaza de sezlong adica 3 cazarea sa efectuat pentru 2 adulti si un copil de 14 ani care a platit 50 % din pretul unui adult cu pat suplimentar si m-i se pare normal sa beneficieze si de sezlong daca nu gratis macar la jumatate de pret platit pe plaja va spun asta deoarece in restul zilelor din sejur nu am mai primit tichet de la receptie decat pentru 2 persoane motivant faptul ca se acorda 2 sezlonguri per camera! Mai sa fie!

Insa legea nu e pentru toata lumea, pe plaja unii turisti (cu copii mai mici) cazati la acelasi hotel invoca faptul ca nu au primit si nici nu au de ce sa primeasca vreun tichet atata timp cat au bratari sunt cazati la Dana Resort**** si au dreptul la atatea sezlonguri cate persoane sunt la plaja! Buna tehnica!

Din nou bunul simt se arata din partea baietilor care distribuie sezlongurile dorind sa evite circul si deranjul celorlalti turisti isi fac cruce cu limba vazand atata mitocanie si nesimtire de la pretinsii ‘’domni’’ si ‘’doamne’’ cu aere de vedete si le accepta mitocania.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

In concluzie Dana Resort**** inca este o locatie in care poti sa-ti petreci vacanta (facand abstractie ca esti in statiunea Venus) nu stiu insa pentru cat timp...

observ ca in cativa ani de zile administratia si conducerea hotelului este in continuua schimbare (nu stiu daca unii vand si altii cumpara cert este ca nu mai sunt patronii de acum 6ani), uneori atitudinea fata de client cat si fidelizarea acestuia este in cadere libera, preturile cresc an de an, beneficiile si satisfactia scade.

As fi bucuros sa aud numai lucruri de bine despre acest resort care a fost ani de zile in lista mea de favorite.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de tibicat111 in 07.09.21 13:42:00
Validat / Publicat: 07.09.21 14:43:07

VIZUALIZĂRI: 4110 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (tibicat111); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 Priveliste din balcon
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10800 PMA (din 13 voturi)

ECOURI la acest review

7 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[07.09.21 14:43:51]
»

Bun review de debut, merită remarcat

@ux122441: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

-

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =105242&hid=835.

Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

--

„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux122441 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

webmasterX
[07.09.21 17:46:27]
»

@tibicat111: Mulțumiri pentru schimbarea username.

nrs †
[07.09.21 18:49:16]
»

din pacate preturile in RO sunt uriase, nu mari! aici inteleg ca o camera costa 110 euro/noapte, am fost zilele trecute in TR la un resort de 3-4 stele si pentru 100 euro am avut all, aquapark gratuit, sezlonguri pe plaja si chiar loc de parcare gratuit camerele ca cea primita prima data de tine au un pret mai mic. in plus acolo esti turist si toti incearca sa te simti bine.

rowger
[08.09.21 08:14:39]
»

taxa pe parcare!!! care pana cel putin acum 2 ani nu exista

Aici s-au inspirat de la vecinii bulgari, cum de au ratat pana acum ocazia de a mai jecmani turistii?

tibicat111AUTOR REVIEW
[08.09.21 09:11:07]
»

@nrs: Sunt in totalitate de accord

cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[08.09.21 20:39:09]
»

@tibicat111: Eu am oscilat anul acesta între Dana Resort şi Sunquest şi am ales Sunquest datorită preţului mai bun. Am fost să mâncăm într-o seară şi la Dana Resort, fiind curioasă să văd resortul. Mi-au plăcut grădina, liniştea, curăţenia, mâncarea, deşi avea preţuri cam mari prin comparaţie cu cele de la Sunquest.

Văd că ai fost dezamăgit la capitolul plajă. Nu te-ai gândit să mergi la o altă plajă, chiar dacă la plaja hotelului aveai şezlonguri incluse? Noi am mers în prima zi la plaja hotelului şi pentru că nu prea ne-a plăcut, am decis să mergem zilele următoare pe plaja dintre Venus şi Saturn, fiind foarte încântaţi de ce am găsit acolo şi neregretând nicio clipă banii plătiţi pentru şezlonguri.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
tibicat111AUTOR REVIEW
[09.09.21 09:14:55]
»

@cris1982: Sunquest are ceva preturi mai mici la cazare dar nu sunt diferente mari insa personal consider Dana Resort mai deosebit, la restaurant le apreciez pe ambele departajarea o fac preturile aici avem un + pentru Sunquest cat despre plaja si unul si celalalt sunt cu -, intradevar zona unde ai fost la plaja este cea mai ok insa am considerat ca nici asta nu merita o cheltuiala in plus de aproape 100 lei pe zi. Parerea mea!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cris1982, rowger, tibicat111
Alte impresii din această RUBRICĂDana Resort:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042375087738037 sec
    ecranul dvs: 1 x 1