ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.07.2018
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- M ---
    GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Tg mures
    ÎNSCRIS: 29.11.17
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    JUL-2018
    DURATA: 7 nopți
    familie cu copii
    2 AD. + 2 COPII

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    70.00%
    Satisfăcător
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    25.00%
    Foarte nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    44.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Dezamagiti

    TIPĂREȘTE

    Bazandu-ne pe imaginile si prezentarile facute de agentie, am decis sa ne petrecem concediul la Hotel Ammon din statiunea Venus.

    Camerele sunt dotate cu mobilier nou, insa acel dulapior este absolut neincapator, iar cele 3 umerase din dulap sunt pur si simplu simbolice. Nu exista un cuier, un pantofar, nimic. Stam cu hainele in valize pentru ca nu avem unde le aseza.

    Ca sa facem dus trebuie sa facem incantatii, rugaciuni, sa vina si la noi apa calda (minim 15 minute asteptam zilnic, iar presiunea este foarte slaba). De la receptie ni se motiveaza ca toata lumea foloseste in acea perioada apa calda si boilerele nu fac fata. Este inadmisibil asa ceva! Am fost cazati la multe hoteluri dar e prima data cand patim asa ceva si ni se mai si serveste aceasta explicatie. De ce nu ati prevazut boilere cu capacitate mai mare, sau alt sistem de incalzire, pentru acest numar mare de camere???

    Balconul nu detine nici un fel de mobilier, nici macar un uscator pentru haine.

    Piscina care apare atat de frumoasa si curata in poze, arata groaznic, ca o balta pentru broaste, si nimeni nu se incumeta sa faca baie! . Ni s-a motivat ca de vina ar fi ploile din ultima perioada. Dar totusi... nu mai ploua de cateva zile!!! Noi am platit si accesul la piscina in pretul biletului, iar dvs, stimati hotelieri, aveti obligatia de a ne oferi conditiile unui hotel de 3 stele, nu de 1! Cine s-ar incumeta sa se bage in piscina in care cine stie ce substante de curatare s-au introdus (se poate observa spuma aceea)??? Probabil nu ne ramane altceva de facut decat sa sesizam DSP-ul in aceasta privinta.

    Locul de joaca este o gluma! O casuta de pitici si un tobogan minuscul, asezate sub un pom din care cad mere! Trambulina nu exista, desi in poze apare...

    Micul dejun este desigur, acelasi in fiecare dimineata, si foarte saracacios. Cam ca la cantina saracilor! Am cautat un scaun de masa pentru copil insa nu exista!

    Concluzia noastra: degeaba e vopsit gardul... Luati banii oamenilor (care nu sunt tocmai putini) fara a va osteni sa le creati confortul pentru care au platit! Oare stiti voi cu cate sacrificii am strans banii necesari acestei vacante?

    Regretam ca am ales Hotel Ammon!


    [fb]
    ---
    Trimis de Nathan* in 04.07.18 01:20:16
    Validat / Publicat: 04.07.18 09:22:42
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS.
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 1752 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Nathan*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P02 A se observa acea spuma (substantele chimice introduse in apa)
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7650 PMA (din 11 voturi)

    ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    adrianaglogo
    [04.07.18 23:18:19]
    »

    M-am intristat citind articolulacesta...

    Mai ales [pen]ultima fraza.

    Imi pare rau pentru voi...

    nightwish
    [14.07.18 22:13:52]
    »

    @Nathan: In urma unui oarecare feedback al managementului hotelului pe acest site am cochetat si anul asta cu ideea unei vacante la acest hotel dupa cea din 2016. Citind reviewul dvs nu-mi ramane decat sa ma felicit ca am ales din nou Bulgaria...

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adrianaglogo, nightwish
    Alte impresii din această RUBRICĂDana Holiday Club (ex Ammon, ex Zamfira) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047504901885986 sec
    ecranul dvs: 1 x 1