ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.09.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Galaţi
ÎNSCRIS: 02.09.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
55.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 3 MIN

O experienţă neplăcută

TIPĂREȘTE

Am fost recent cazata la hotel Central, Nisipurile de Aur.

Experienta neplacuta deriva din faptul ca in urma asteptarii de a fi cazati, ceea ce a durat mai bine de jumatate de ora, am constatat ca masina noastra disparuse efectiv - nu ne venea sa credem ochilor efectiv - fiind ultima parcata in sirul de masini din fata hotelului. Stiam teoretic de existenta unei parcari subterane, insa nu am apucat sa solicitam acest drept ca oaspeti ai hotelului.

Am mers buimaciti sa vorbim la receptie, dupa ce apucasem sa ducem in camera o parte din bagajele pe care le-am luat cu noi initial, camera din care am observat ca masina noastra lipsea din lungul sir de masini parcate pe sensul opus in fata hotelului. Raspunsul receptionerilor a sunat sec: "Oh, da, am uitat sa va spunem. Aici se ridica masinile in 10 minute daca sunt lasate in alt loc decat parcari. " Nu mai spun de faptul ca am cautat semnul "parcarea interzisa" ulterior si l-am gasit abia in capatul strazii.

Receptionera a dat un telefon, ne-a spus ca masina noastra a fost dusa intr-o parcare la marginea statiunii si ca trebuie sa mergem s-o luam cat mai repede fiindca taxarea creste cu cat trece timpul si se adauga la amenda initiala de 70 de leva. A chemat o doamna care lucra acolo sa ne explice cum trebuie sa ajungem la locul respectiv, doamna stiind si romana si bulgara, desi nu aveam nevoie de traducator, fiind buna cunoscatoare de limba engleza. Nu cunosc limba bulgara, insa nu mi-a fost prea greu sa disting in discursul dumneaei cuvinte care insemnau cel mai probabil "tigani romani".

Am luat un taxi in cele din urma care sa ne duca la parcarea respectiva, constatand de fapt ca indicatiile date de distinsa doamna erau total eronate. De ce oare? Sa fie atat de mare bataia de joc la adresa romanilor, in special a acelora care nu ofera spaga pentru mici servicii?

Am ajuns la locul cu pricina, am fost tratati ca ultimele gunoaie de pe planeta, am intrebat doar ce legi fac posibila sechestrarea unei proprietati private fara niciun avertisment -ar fi putut sa blocheze rotile masinii, sa lase un avertisment, dar in niciun caz sa iti ia masina fara preaviz. Insul de la ghiseul unde se platea amenda numit "the big boss" de catre ceilalti angajati care racneau trei cuvinte in engleza "pay, money, car" s-a ridicat sa bea cafea si sa fumeze vazand ca ori am aparut prea repede sa luam masina si nu iesea o suma frumusica de amenda, ori nu-i conveneau intrebarile mele de om fiert si suparat evident.

Dupa ce a racnit in bulgara o serie de injuraturi probabil, ne-a incasat banii de amenda si am plecat.

La hotel am solicitat a doua zi sa-l vad pe manager, dar de fiecare data receptionera - aceeasi din ziua precedenta - mi-a spus ca managerul este in sedinta. Am renuntat la a pierde toate zilele asteptandu-l pe manager.

Am dus masina in parcarea subterana a hotelului imediat ce am recuperat-o, serviciu pentru care am platit 10 leva pe noapte. Nu e vorba de bani, e vorba de gustul amar lasat de aceasta experienta.

Cazarea si mancarea ok, ambientul sec, rece, neprietenos.

Din povestirile altui grup de romani, oameni absolut normali, barmanul le-a scuipat in pahare si i-a numit "tigani romani". Au facut reclamatie la receptie, rezultatul a fost ca barmanul a fost concediat. Gustul amar al acestor intamplari ramane insa.

Consider ca sunt o persoana realista, serviciile oferite au fost in regula daca vorbim de raportul calitate-pret, insa atitudinea prestatorilor de servicii a lasat de dorit, plecand de la vanzatorul de la supermarket, casierul de la schimb valutar care nu catadicseau nici sa raspunda la salut, pana la oamenii care reprezinta autoritati.

Nu recomand acest hotel, nu recomand aceasta statiune. Jecmaneala pe fata si prost tratament!


[fb]
---
Trimis de Diana N. in 02.09.16 17:55:42
Validat / Publicat: 02.09.16 19:07:38
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1683 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Diana N.); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 5 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [02.09.16 19:05:49]
    »

    @Diana N.: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 88&ridAnt=73105

    Testosu'
    [02.09.16 19:46:04]
    »

    @Diana N. : Imi pare rau, sincer o spun, de cele patite. Nu contest cele intamplate, dar stau si (ma) intreb: De ce nu va informati un pic inainte de merge intr-un anume loc? Internetul este la indemana, iar dupa un sejur ratat gasiti imediat pe net unde sa "urcati" un articol negativ despre respectivul furnizor de servicii.

    Pai despre acest hotel erau o multime de pareri negative pe AFA. Nu era mai bine sa fi "rasfoit" un pic pe net inainte de a alege sejurul?

    Este doar o parere personala.

    Iar o asemenea patanie la un hotel nu ar trebui sa excluda din start serviciile generale oferite de aceasta statiune, ce se pare ca sunt destul de bune.

    Nu poti generaliza. Am fost cazati si noi in statiune si nu am fost tratati urat de angajatii hotelului sau alti comercianti. Si nu am simtit acest lucru pe nicaieri pe unde am fost prin Bulgaria, si ne-am plimbat destul de mult prin Bulgaria, e srept mai mult prin zonele de munte ale bulgarilor, dar si prin statiunile de pe litoralul bulgaresc.

    Practic acest sejur ratat se putea evita printr-o simpla si rapida documentare pe internet.

    Alegeri inspirate pe viitor si vacante reusite!

    Diana N.AUTOR REVIEW
    [02.09.16 23:11:45]
    »

    Pentru Testosu'

    Intr-adevar, din astfel de pareri personale se documenteaza cei cu vacante ultrareusite. Ideea acestui articol era sa-mi exprim o parere personala, nu sa denigrez. Este parerea mea si atat.

    Se poate intampla chiar si celor mai destepti si documentati oameni sa pateasca lucruri nedorite, in cazul meu a fost graba in care am facut rezervarea, precum si recomandarea agentiei de turism. Era doar un mod de a petrece ultimele zile din vacanta, nicidecum un concediu planificat si bine documentat anterior. Nu era concediul verii pentru mine aceasta iesire in Bulgaria Nu sunt genul care merge in concediu pentru lux in camera si mancare multa si diversificata.

    Ideea articolului meu a fost de a povesti o intamplare care ii va ajuta pe altii sa evite sa ajunga intr-o astfel de situatie. Daca nu ar fi oameni care sa fi patit intamplari nedorite, din ce s-ar mai documenta cei destepti carora nu li se intampla niciodata nimic rau?

    In alta ordine de idei, pentru mine e a 11-a oara cand merg cu diferite ocazii, excursii in Bulgaria pe litoral. Am petrecut chiar si un revelion la Nisipuri. Am calatorit in toata Europa. Deci nu stam de vorba cu un incepator in ale calatoriilor in strainatate, putine sunt tarile din Europa pe care nu le-am vizitat.

    Daca parerea mea personala privind serviciile proaste si atitudinea ostila oferite de statiunea Nisipuri ofenseaza concetatenii mei, cum justificam atitudinea fata de romanii din hotel numiti "tigani romani"? Toti fiind romani seriosi si muncitori ca si mine ca si tine probabil? Despre ce vorbim daca noi, oamenii de bine, nu numai ca nu ne solidarizam in fata unor astfel de insulte gratuite, ba mai mult luam si apararea unor straini care calca in picioare drepturi umane fundamentale?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Testosu'
    [03.09.16 09:20:26]
    »

    @Diana N. : Scuza-ma, dar nu ai inteles mesajul din ecoul meu. Posibil sa nu fi fost destul de explicit.

    Intr-adevar, din astfel de pareri personale se documenteaza cei cu vacante ultrareusite

    Nu doar din recenziile negative ci si din cele pozitive, pe care de multe ori "uitam" sa le povestim, scriind doar ce ne-a deranjat intr-un anume loc, ca un fel de razbunare, pentru cele patimite acolo. De ce nu scriem si despre multele plimbari si vacante reusite, prin majoritatea tarilor europene vizitate?

    Am petrecut chiar si un revelion la Nisipuri.

    Deci nu a fost tocmai rau daca ai revenit in aceasta statiune, despre care acum zici ca este atat... ofensatoare pentru turistii romani.

    Despre ce vorbim daca noi, oamenii de bine, nu numai ca nu ne solidarizam in fata unor astfel de insulte gratuite, ba mai mult luam si apararea unor straini care calca in picioare drepturi umane fundamentale

    Nu inteleg de unde concluzia ca iau apararea altora detrimentul turistului roman?

    Am zis sa nu generalizam serviciile unui hotel cu peste 30 de recenzii negative, cu serviciile oferite de alte hoteluri si de statiunea Nisipurile de Aur, in general.

    Riscul de a avea o vacanta nereusita, o are oricare turist, ... "destept" sau nu.

    Eu am incercat sa scot in evidenta doar faptul ca daca citeai doar pe AFA, foarte multele recenzii negative despre acest hotel, dar care are cu siguranta pareri negative si pe alte site-uri de profil, evitai nervi, timp pierdut si cheltuieli suplimentare.

    Asteptam cu interes si recenzii pozitive de prin multele vacante de prin tarile europene (si nu numai), pentru a ne ajuta in documentare si "desteptare".

    Vacante faine!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Diana N.AUTOR REVIEW
    [03.09.16 12:28:46]
    »

    Pentru Testosu'

    Evident ca nu am inteles mesajul tau, doar nu sunt o persoana informata, care detine toate informatiile posibile, nici nu am afirmat vreo clipa ca detin adevarul absolut. Am afirmat ca este o parere personala, care poate fi luata in seama sau ignorata de catre cei care o citesc. Eu nu imi permit sa ii judec pe cei care impartasesc pareri, fie pozitive, fie negative. Citesc si trag concluziile pentru mine. Nu judec parerile oamenilor tinandu-le teorii. Nu-mi permit. E posibil sa ajungi intr-o anumita situatie nu fiindca esti prost informat, rau intentionat, etc. Se poate intampla din multe alte motive in care iata, ajungi sa iti rezervi o vacanta de weekend fara sa mai citesti pareri pe "am fost acolo".

    Deci, nu accept sa mi se tina teoria chibritului, fie ca nu m-am informat pe AFA, fie de ce am revenit daca am fost si nu mi-a placut, etc.

    De altfel, citind pe AFA e posibil sa nu mai doresti sa alegi vreun hotel sau vreo statiune. Nicidecum nu mi se pare firesc sa aflu de pe AFA ca masina se ridica in 10 minute. Hotelul ar putea informa oaspetii in timp util, fie prin notificari scrise si vizibile, fie verbal. Sa protejeze drepturile oaspetilor. Cum facem cu persoanele mai in varsta care poate nu se pricep sa foloseasca internetul, calculatorul pentru a afla informatii de pe AFA? E o chestiune de principiu, vorbim despre grija fata de om in general.

    Lucrez ca profesor de liceu. In fiecare an banchetul claselor a XII-a se face in Bulgaria. Nu merg pentru calitatea serviciilor, ci pentru a participa la acest eveniment. Insa pana acum nu mi s-a adresat nimeni intr-un hotel folosind expresia "tigani romani".

    Propun sa respectam parerile tuturor, chiar si pe cele ale acelora dintre noi carora li se intampla fapte nedorite si care au facut imensa greseala de a nu citi pe "am fost acolo", iar apoi si-au permis sa scrie un articol pentru ca altii sa nu repete greseala lor. Propun sa-i respectam si pe acestia, nu doar pe cei care impartasesc reusita si fericire din vacanta. E dreptul lor la o parere. Consider ca e de ajuns.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster45
    [03.09.16 12:42:18]
    »

    @Diana N. :

    In alta ordine de idei, pentru mine e a 11-a oara cand merg cu diferite ocazii, excursii in Bulgaria pe litoral. Am petrecut chiar si un revelion la Nisipuri. Am calatorit in toata Europa. Deci nu stam de vorba cu un incepator in ale calatoriilor in strainatate, putine sunt tarile din Europa pe care nu le-am vizitat.

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă).

    NB: linkul SCRIE IMPRESII poate fi găsit şi în pagina 1 a saitului.

    laura chiss
    [05.10.16 09:41:45]
    »

    @Diana N. : Buna Diana, acelasi lucru am patit si noi la bulgari, ne-au luat masina in timp ce ceream informatii, si mai departe am trait acelasi cosmar cu recuperarea masinii, totul a fost doar o bataie de joc, autoritatile nu te ajuta cu nimic, dimpotriva... La bulgari nu o sa mai mergem niciodata, acolo nu-s respectati turistii romani, e doar badjocura, unii o sesizeaza altii nu! Foarte multi romani s-au trezit fara masina si au avut momente groaznice, dar tac, nu povestesc. Noi am fost de patru ori prin statiunile bulgaresti si ne-am lamurit - NU MAI MERGEM NICIODATA!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    bybuzy
    [26.03.17 15:15:14]
    »

    @Diana N. : As dori o opinie obiectiva referitor la hotel CENTRAL daca ar fi sa merg cu copilul de 4 ani. Ma refer la mancare si conditii de cazare. Referitor la mancare intrebarea este daca am de unde sa aleg pentru el. Va pun aceasta intrebare, pentru ca sunt multi turisti care se plang de calitatea slaba a preparatelor culinare de la acest hotel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    laura chiss
    [27.03.17 07:39:34]
    »

    @bybuzy: salut! Pai daca sunt multi turiști care de plâng de calitatea proasta a mâncării, înseamnă că e ceva in neregula! După multe concedii petrecute prin diferite țări, in Bulgaria nu voi recomanda niciodată, din niciun punct de vedere, un concediu! Absolut totul lasă de dorit! Ai mare grija! Am fost pe acolo de patru ori, in diferite stațiuni și de fiecare data am fost total nemulțumiți! In Bulgaria - NICIODATA. Mai sunt atâtea tari vecine, pe aproape! Și civilizate și cu respect față de turiști!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bybuzy, Diana N., laura chiss, Testosu'
    Alte impresii din această RUBRICĂContinental Hotel (ex Central) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050944089889526 sec
    ecranul dvs: 1 x 1