ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.03.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 15.03.13
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JAN-2013
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
80.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

Nerecomandat. Curatenia lasa de dorit.

TIPĂREȘTE

Am fost acolo in perioada 23 - 25 ianuarie 2013 si am luat o camera dubla.

Hotelul e frumos are camere mari, personalul e ok DAR curatenia e inexistenta (praf peste tot, perdele murdare si patate, mocheta patata, cabina de dush murdara), minibarul nu functioneaza (si parca a murit ceva in el), telefon inexistent, obiectele sanitare sunt vechi si nu sunt curatate temeinic.

Micul dejun e continental (croisante, lapte, ceai, cereale).

Hotelul acesta cred ca a fost candva de 4 stele dar acum este doar in acte.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de vlad230 in 15.03.13 14:31:47
Validat / Publicat: 15.03.13 16:07:54

VIZUALIZĂRI: 1285 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (vlad230); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster
[15.03.13 16:07:38]
»

@vlad230: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detalilere oferit, pe viitor.

Pentru eventuale completări, adăugiri, corecturi poţi folosi linkul EDIT IMPRESII, afişat cu roşu sub textul trimis - permanent până la publicarea articolului. După publicare, completările se pot aduce prin rubrica ECOURI (cea de faţă); eventualele erori se pot corecta prin folosirea funcţiei "Sesizează...", afişată (cu roşu) dedesubtul textelor sau fotografiilor încărcate.

hotelcondor
[18.09.13 15:28:45]
»

@vlad230:

Buna ziua,

Reprezint SC HOTEL CONDOR SRL si as dori sa raspund nemultumirilor dumneavoastra.

Precizam ca s-a schimbat conducerea si totodata standardele si viziunea acestuia.

Va asiguram ca problemele intampinate de dumneavoastra in fosta perioada au fost rezolvate, si va asteptam pentru a beneficia de noile standarde.

O zi buna.

Cu stima,

Daniela Mioara David,

Administrator


NB hotelcondor este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
hotelcondor
Alte impresii din această RUBRICĂCondor Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046345949172974 sec
    ecranul dvs: 1 x 1