GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am fost cazata la Complex Bulevard in perioada 1-4 iulie 2013. M-am intors de acolo dezamagita si cu un bagaj plin cu sentimente de umilinta.
Trecand peste faptul ca a fost un team-building si personal nu am platit nimic, desi camerele si masa au fost platite de catre organizatori, am trait acolo clipe de cosmar, iar colegii mei clipe de umilinta si injosire.
In primul rand am fost cazati in camere care (dupa ce am citit review-urile de aici) cred ca erau cele de 3 stele. Camerele foarte mici, cele doua paturi la fel de mici (cazarea a fost in regim single) iar baia nici nu o pot descrie, pentru ca era foarte mica si dotata ca si cum ar fi fost facuta din materiale care mai fusesera folosite o data. Cabina de dus era din aceea pliabila, murdara si daca o inchideai, te lipeai de ea inevitabil. Scurgerea de la cabina de dus am gasit-o in ziua cazarii cu fire de par in ea. Minibarul dotat cu bauturi era plin cu mucegai, iar pe mocheta am gasit fire de par blond (eu fiind bruneta). Camerele nu aveau balcon, insa "privelistea" era superba, exact catre un bloc din spatele hotelului. Asta insemna ca trebuie sa fii foarte prudent seara si sa tragi draperiile, pentru ca oamenii se puteau uita involuntar de la ferestrele apartamentelor lor.
Sa trecem la masa. La micul dejujn am avut bufet si aici nu prea am ce comenta, pentru ca nu puteai pleca flamand de la masa. Gaseai omleta simpla, omleta cu sunca, costita prajita/carnaciori prajiti, oua ochi, cremwursti, salam, un fel de sunca presata, cascaval, branza topita, rosii, castraveti, lapte dulce si acru, 4 feluri de cereale, 2 tipuri de suc, apa plata si apa minerala, cafea, cateva dulciuri, cutii cu iaurt si cateva bucati de fructe taiate.
La pranz si la cina, am avut meniu fix. Asta insemna ca domnii chelneri veneau si ne tranteau in farfurie cate doua polonice cu ciorba. Nu am spus intamplator ca le tranteau, pentru ca efectiv asa era. Trebuia sa te feresti ca stropii de ciorba sa ajunga doar pe fata de masa si nu si pe tine. Felul principal era insuficient dar si slab calitativ si in combinatii uluitoare: mancare de mazare cu salata de rosii, chiftele cu sos cu salata, ciorba cu mazare, mazare la felul doi, mazare, mazare si iarasi mazare. Desertul consta intr-o prajitura buna de cele mai multe ori.
Ceea ce era deranjant a fost faptul ca daca un chener incepea sa serveasca cu ciorba la o masa, nu termina acea masa. Revenea din bucatarie cu supiera si incepea sa serveasca la alta masa. Degringolada era totala, unora dintre noi aflati la aceeasi masa li se racea ciorba, iar altii nici macar nu o primisera.
Un alt aspect suparator a fost tupeul jegos al ospatarilor si nesimtirea cu care ne tratau ca pe niste leprosi. Au avut curajul ca riposteze ori de cate ori primeau o mica observatie din partea vreunui coleg. Unul dintre colegii mei s-a asezat la o masa de doua persoane. Dupa ce s-a asezat, unul dintre angajati i-a strigat de la jumatatea restaurantului ca daca sta acolo nu va primi mancare. Vorbim despre profesionalism sau despre discretie? Banuiesc ca aceste doua elemente nu au ajuns inca acolo. Comentariile angajatilor erau pur si simplu ca la colt de strada. Intr-o dimineata niste colege au avut "tupeul" sa stea mai intai in zona de fumat si sa-si bea cafeaua, pentru ca mai apoi sa manance micul dejun. Ei bine, comentariile nu au intarziat sa apara pe la colturi ceva de genul "dar alea n-au de gand sa manance? cat mai stau la tigara? " in conditiile in care cursuruile noastre incepeau la 8,30 iar micul dejun se putea servi pana la ora 10.00.
La o masa de pranz, am cerut un cofer cu apa in plus, pentru ca eram la o masa de 10 persoane si cele doua cofere s-au terminat foarte repede. N-am primit, pe motivul ca aveam dreptul doar la un pahar cu apa. Jur ca apa era de la chiuveta si puneau doar cuburi de gheata in ea.
Bomboana de pe coliva a venit inca in ultima zi, atunci cand inca ne aflam la cursuri unde am stat pana la 11.30. In lipsa noastra, cameristele au intrat in camere, au strans lenjeriile de pe pat, ne-au mutat lucrurile si au strans prosoapele. Se vedea treaba ca abia asteptau sa plecam. De lucrul asta m-am convins atunci cand o colega a coborat la receptie deoarece i se demagnetizase cartela de intrare in camera, iar receptionera a tinut sa-i aduca aminte ca trebuie sa plece in acea zi si daca stie ca ora de eliberare a camerei este 12,00.
Degradant, umilitor, sub orice demnitate si absolut fara nici o farama de profesionalism... acestea sunt cuvintele care descriu sentimentele pe care le-am trait acolo si modul in care angajatii hotelului s-au purtat cu noi.
Despre piscina nu va pot spune nimic, deoarece intrarea era 20 de lei iar doamnele de la receptie au sustinut ca organizatorii platisera camera dar nu si intrarea la piscina. Aici nu am detalii prea multe si nu vreau sa gresesc, poate chiar asa a fost, desi mi se pare ciudat.
La plaja puteai ajunge dupa ce mergeai ceva vreme pe jos pana la intrarea in Mamaia. Banuiesc ca hotelul nu a fost construit pentru turistii care vin pe litoral, ci doar pentru cei aflati in tranzit sau la evenimente de genul celui la care eu am fost.
Daca vreti sa mergeti la mare, va recomand sa ocoliti acest hotel. Daca sunteti in tranzit, e bine sa cereti camera de 4 stele si sa servici masa in alta parte.
Cu bine!
Trimis de Clotilde in 05.07.13 19:52:12
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în CONSTANȚA.
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Clotilde); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.21205390 N, 28.64290310 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2023 Total dezamagita, NU recomand! — scris în 13.06.23 de ux129317 din CRAIOVA - nu recomandă
- Jun.2022 Oribil — scris în 27.06.22 de ux125582 din BUCUREșTI
- Aug.2021 Doua stele jumate — scris în 01.09.21 de aricipogonici din CRAIOVA - nu recomandă
- Aug.2018 Folosiți cu incredere, Autan! — scris în 13.08.18 de Geany51 din BUCUREşTI - nu recomandă
- Jun.2017 Acceptabil — scris în 25.06.17 de Ella07 din SUCEAVA - RECOMANDĂ
- Aug.2015 Dezastruos — scris în 31.08.15 de Teod din BUCUREşTI - nu recomandă
- Sep.2013 De evitat restaurantul hotelului! — scris în 24.09.13 de 28lacra din BâRLAD [VS] - nu recomandă