ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.08.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 12.11.15
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
JUL-2021
DURATA: 1 nopți
Prieteni
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.25%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Hotel CENTER în Slovenia - bun, chiar dacă de, doar, 3*

TIPĂREȘTE URM de aici

A fost a treia noastră cazare în timpul celor zece zile, cât a durat „Caravana” organizată de Admin, în perioada 25 iunie – 4 iulie, anul acesta. Printre obiectivele propuse spre vizitare a fost și faimoasa peșteră Postojna, din Slovenia. Așa că Admin-ul a căutat și a ales să fim cazați în apropierea acesteia, la un hotel bun, după părerea mea! (și nu numai a mea)

A fost inspirat să aleagă hotelul Center, de trei stele, un hotel elegant, cu camere și interioare frumos mobilate, iar despre micul dejun, ce să spun?! A fost din belșug, pe gustul și așteptările oricărui „cârcotaș” ! (asta dacă o fi fost vreunul printre noi! ;))

Hotelul se află într-o zonă liniștită, nu prea departe de centrul orașului, mai precis la intersecția străzilor Kolodvorska și Ljubljanska. Adresa exactă este:

Kolodvorska cesta 1,6230 Postojna, Slovenia

Pentru automobiliști, reperele GPS sunt:

Latitudine: 45° 46,4' 26" N

Longitudine: 14° 13' 25" E

Microbuzul ne-a lăsat în parcarea spațioasă din spatele hotelului, iar check-in-ul s-a făcut relativ repede, la recepția din stânga intrării, unde este și un spațiu de lobby. Acesta este mobilat cu canapea și fotolii tapițate și cu măsuțe, iar în dreapta intrării este barul, cu scaune înalte, dar neocupate la ora când am ajuns noi. În stânga lui, pe un stâlp, este montat - în consolă - un TV cu ecran plat, iar în dreapta lui este intrarea în restaurant. Mai este un spațiu mobilat cu canapea, fotolii și două măsuțe chiar în fața barului.

M-a impresionat scara frumoasă, cu balustradă și stâlpi din lemn frumos sculptat și vopsit în culoarea albă. Treptele erau „îmbrăcate” cu covoare, lucru ce dădea o eleganță aparte scării, care urca până la nivelul doi. Mi-a plăcut, de asemenea, că pe coridoare și holuri erau locuri de odihnă mobilate cu canapele, fotolii și măsuțe. Chiar dacă hotelul are și un lift modern, eu am preferat să urc pe acea scară frumoasă.

Clădirea este o construcție de tip arhitectural mai vechi, dar a fost complet renovat în 2018, iar camerele sunt spațioase, cu acces Wi-Fi la internet și cu parcare gratuită. Are și restaurant, dar nu am luat decât micul dejun acolo.

Camera

Noi am primit camera cu nr. 162, la nivelul unu și cu o cheie tip „cartelă” . Patul matrimonial avea saltea și lenjerie de bună calitate, iar veioze erau pentru ambii ocupanți, la capul patului, montate deasupra unor mici noptiere. Pe holul de la intrare era un dulap pentru haine și un cuier, iar sub acesta era băncuța pentru bagaje. În cameră mai era o masă pe care era un telefon clasic, două pahare și - pe perete - deasupra ei, montată o veioză. În continuare, deasupra lambriului și în rând cu veioza, era montat un TV cu ecran plat, iar aerul condiționat era suflat printr-o fantă, montată în peretele de deasupra intrării în cameră.

Camera nu avea un minifrigider, cum au avut majoritatea camerelor pe care le-am primit noi, pe oriunde am umblat. Nu știu să spun dacă celelalte camere, ocupate de colegii „caravanei” aveau, sau nu. Probabil pentru că nu am fost cazați decât pentru o noapte și pentru că aveam inclus doar micul dejun, s-a considerat că nu avem nevoie de minifrigider. (și chiar nu am avut!). Mi-a plăcut și frumosul tapet ce imita mătasea, cu care erau îmbrăcați pereții camerei!

Baia

Nu era așa de spațioasă, dar era utilată cu obiecte sanitare moderne și cu cabină de duș. Cădița de duș avea o bordură înaltă, contra împrăștierii apei și se închidea cu uși glisante, transparente. Chiuveta era montată pe un blat de lemn, iar deasupra policioarei erau montate o oglindă mare, una de make-up și uscătorul de păr. Prosoapele erau foarte curate și de bună calitate. Nu am văzut, însă, nimic din consumabilele obișnuite într-o cameră de baie, șampon sau balsam de păr. Erau doar recipiente pentru săpun lichid și hârtie igienică. Nu știu ce-au făcut colegii care doreau să se spele pe cap, noi nu am avut nevoie să facem asta.

Micul dejun

Pentru mulți dintre noi acesta a fost o surpriză plăcută pentru că ne-am bucurat de o ofertă - de tip „bufet suedez” - care a fost foarte variată și pentru toate așteptările, deoarece puteau să aleagă și vegetarienii, și veganii, dar și cei obișnuiți cu mic dejun continental.

Sala restaurantului era destul de mare, cu mai multe mese de patru persoane, dar și cu una mai lungă, undeva spre spatele sălii. Și aici – ca și la hotelul „Ertlhof” din Seeboden - Austria, despre care am scris aici, mi-au plăcut tare mult produsele de panificație, dar nu numai. Din pozele atașate vă veți putea face o părere despre cât de bogată a fost oferta la micul dejun. Subliniez, totuși, că doar aici am avut ananas, un fruct pe care eu îl prefer altora.

Personalul

Eu – personal - nu am interacționat mult cu acesta, a făcut-o mai mult Admin-ul, în numele nostru. Am fi putut, poate, s-o facem la micul dejun, dar nu a fost cazul, pentru că se găseau pe mesele bufetului toate cele de care ai fi avut nevoie.

Pot să spun, totuși, că mai mulți dintre noi ne-am bucurat de amabilitatea acestuia. De ce spun asta?! Pentru că unii dintre noi a trebuit să cumpărăm - în avans și on-line - bilete pentru vizitarea, din zilele următoare, a parcului natural de la Plitvice, din Croația. Unii au reușit să facă rezervarea și plata cu telefonul, dar alții nu. Mai mulți dintre noi am făcut plata cu cardul unui coleg, iar răspunsul și biletele ne-au fost printate de doamna de la recepție, pe imprimanta hotelului. Tot prin amabilitatea domniei sale am obținut pliante cu informaţii despre peștera „Postojna” , pe care urma să o vizităm în dimineața zilei următoare, dar - cine dorește - poate afla mai multe informații cu caracter turistic, despre excursii sau drumeții.

Concluzii

Chiar dacă nu am stat decât o noapte și, chiar dacă la capitolul „minusuri” hotelul „Center” obține o bilă neagră din partea mea (pentru că la baie nu era șampon și balsam de păr), recomand – totuși – acest hotel pentru următoarele motive:

- poziționarea lui în afara zgomotului centrului orașului;

- pentru apropierea lui de vizitarea minunatei peșteri „Postojna Jama” ;

- pentru curățenia și eleganța lui și…. mai presus de toate acestea,

- pentru micul dejun foarte bogat, variat și gustos! :p

Vă doresc alegeri inspirate de cazări, printre care și aceasta, dacă ajungeți prin aceste locuri!

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de doinafil in 04.08.21 21:52:19
Validat / Publicat: 04.08.21 23:33:57
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în SLOVENIA

VIZUALIZĂRI: 942 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (doinafil); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 2. Intrarea în hotel „îmbrăcată” în verdeață.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 39700 PMA (din 29 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[04.08.21 23:33:05]
»

Mutat în rubrica "Center Hotel, POSTOJNA" (nou-creată pe sait)

-

Am setat coordonatele GPS conform indicațiilor, rezultând următoarea poziționare pe harta interactivă AFA.

Am adnotat, deasemenea, aceste coordonate ca fiind confirmate.

webmaster
[04.08.21 23:39:17]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

doinafilAUTOR REVIEW
[05.08.21 00:11:07]
»

@webmaster: Mulțumesc frumos pentru confirmarea poziției pe harta interactivă AFA, care este foarte precisă, dar și pentru încadrarea articolului la punctajul maxim!

nicole33
[07.08.21 17:18:15]
»

@doinafil:

Felicitări pentru articolul bogat în informaţii utile celor interesaţi de acest hotel cochet şi pentru fotografiile convingătoare!

Pentru mulți dintre noi acesta a fost o surpriză plăcută pentru că ne-am bucurat de o ofertă - de tip „bufet suedez” - care a fost foarte variată și pentru toate așteptările, deoarece puteau să aleagă și vegetarienii, și veganii, dar și cei obișnuiți cu mic dejun continental.

Într-adevăr, ai beneficiat de un mic dejun bogat şi variat, într-un ambient plăcut.

Însă mie cel mai mult mi-au plăcut opţiunile variate de cafea, importante pentru mine, pozele P38 şi P39 fiind mai mult decât concludente. Dacă îţi începi ziua cu o cafea bună, parcă ai altă dispoziţie pentru cele care vor urma

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
doinafilAUTOR REVIEW
[07.08.21 23:03:30]
»

@nicole33: Mulțumesc, Nicole, pentru ecou și vot!

Așa este, dacă-ți începi ziua cu o cafea bună, totul pare mai ușor de rezolvat! Noi acum suntem la Mare, la „2 Mai” și duc dorul cafelei mele de acasă, făcută la espresor, pe flacără. Fac și aici același sortiment de cafea, dar la ibric și, pentru mine - care sunt o împătimită și, totodată o cârcotașă, când e vorba de cafea - nu-i același lucru!

La „Center” am ales, bineînțeles, tot cafea „espresso” , dar am butonat de două ori, ca să-mi fie suficientă cantitatea

Despre Slovenia cu „Center” -ul ei am să-mi amintesc mereu cu plăcere pentru „aerul lui retro” , care-mi place tare mult, dar și pentru vizita la „Postojna Jama” , una dintre cele mai frumoase peșteri pe care le-am văzut!

Încă o dată mulțumesc și...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nicole33
[08.08.21 08:27:12]
»

@doinafil:

Noi acum suntem la Mare, la „2 Mai” și duc dorul cafelei mele de acasă, făcută la espresor, pe flacără. Fac și aici același sortiment de cafea, dar la ibric și, pentru mine - care sunt o împătimită și, totodată o cârcotașă, când e vorba de cafea - nu-i același lucru!

Ştiu ce zici. Tăria nu este aceeaşi, dar este oricum mult mai bună decât aiurelile pe bază de cafea instant care au năpădit peste tot.

Vacnţă plăcută vă doresc şi aştept poveştile de la malul Mării Negre!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
doinafil
Alte impresii din această RUBRICĂCenter Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054841995239258 sec
    ecranul dvs: 1 x 1