ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.07.2015
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 05.06.15
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2015
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
37.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

O mare și continuă deziluzie!

TIPĂREȘTE

Am fost cazati in 2013 si 2015 cate 5 nopti si de fiecare data ne-am lovit de aceleasi probleme:

1) Curatenie in camere doar la insistentele noastre (inclusiv luat gunoiul), desi din cele 20 camere doar 5 erau ocupate!

2) Incepand cu ora 10, in tot hotelul miroase a mancare gatita si a ceapa prajita.

3) Platesti intrarea la piscina in week-end, desi pe site-ul lor pentru 2015 era inclusain tariful cazarii.

4) Timp de asteptare foarte mare la masa 35-40 minute (indiferent de ora si de numarul clientilor).

Preturi foarte mari la rstaurant. De exemplu, micul dejun: Varianta 1 =20 lei si contine: omleta taraneasca, 3 feliute de salam de vara, 2 triunghiuri foarte subtiri de telemea, 3 felii de castravete si 1/2 de rosie feliata, 4 visine din dulceata si un cub de unt (taiat dintr-un pachet!). Celelalte 2 variante aveau alt tip de omleta.

Ca sa fie "tacamul complet", ce s-ar mai fi putut comanda la micul dejun nu era trecut la acea sectiune (unde erau trecute doar cele 3 variante + 4 tipuri de omleta), ci spre sfarsitul meniului (inainte de sectiunea "Bauturi"), sub titulatura de "Diverse"! Iar ca ospatarii sa-ti recomande sau sa-ti atraga atentia...

5) Anul acesta, in plus am constatat si degradarea bailor: pete de igrasie si rugina la cada de dus, la capul de dus si colacul de WC rupt. Nu mai spun despre calitatea si aspectul prosoapelor care, desi curate, banuiesc ca au fost albe acum 3 ani (anul acesta erau un gri deschis) si erau atat de aspre ca puteai zgaria si betonul cu ele. Prosoapele "de baie" aveau dimensiunea celor "de maini".

De asemenea, la piscina nu s-a facut curatenie la WC de vineri si pana luni dupa-amiaza (marti nu am mai fost acolo).

Pacat de amplasament!

O mentiune :

Personalul de la receptie (cu o singura exceptie, poate din cauza lipsei de experienta) foarte amabil si politicos.

De asemenea si personalul de la piscina:simpatici, amabili si politicosi.


[fb]
---
Trimis de Kara2007 in 10.07.15 11:59:09
Validat / Publicat: 10.07.15 12:39:50
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SĂRATA MONTEORU [BZ].
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1925 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Kara2007); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Rugina (sper ca doar atat) cada de dus
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[10.07.15 12:39:29]
»

@Kara2007: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

===

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

Kara2007AUTOR REVIEW
[10.07.15 14:12:16]
»

@webmasterX - pozitionarea este OK

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
F2A1C
[10.07.15 18:50:17]
»

@Kara2007 -

Am fost cazati in 2013 si 2015 cate 5 nopti si de fiecare data ne-am lovit de aceleasi probleme

E, vedeti, daca ati fi scris in 2013 pe AFA despre problemele respective, le-ati fi citit in 2015 si v-ati fi dus in alta parte

Glumesc; din pacate pentru statiune, cam asta e tot ce se poate obtine pe-acolo cind e vorba de conditii similare (facilitati, pret).

Si asa, ca opinie personala (si probabil gresita), presupun ca nota minima de la bucatarie/masa inseamna fie ca ati mincat si vi s-a facut rau, fie ca nici macar n-ati putut minca de rea ce era mincarea. Sau ca doar v-au lasat s-o mirositi un pic

Nu pot decit sa ma felicit ca, atunci cind mi s-a cerut o recomandare de cazare pentru Monteoru (si din auzite as fi putut propune chiar doua) m-am abtinut eroic, scapind astfel de ocazia de a pati o rusine. Asta era a 2-a varianta, iar la prima am vazut si mai rele.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
F2A1C, Kara2007
Alte impresii din această RUBRICĂCazino Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053607940673828 sec
    ecranul dvs: 1 x 1