ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.07.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 28.06.10
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
JUL-2021
DURATA: 3 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
66.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 9 MIN

Raport calitate/pret foarte scazut

TIPĂREȘTE

Am ales aceasta statiune pentru ca este relativ aproape de Bucuresti la mai putin de 120 km. Aveam cateva zile libere dupa o periada mai incarcata, se anuntau cateva zile cu temperaturi ridicate si sotia era atrasa de aceasta mica statiune. Noua ne-a indicat Waze drumul prin Urziceni care la ducere a durat 1ora si 50 minute dupa o mica coada pe centura de sud a Bucurestiului iar la intoarcere a fost mai liber si am parcurs drumul in 1 ora si 40 minute. Mentionez ca drumul pana la Buzau este foarte bine cunoscut de mine pentru ca avem o mica casa de vacanta la Gura Teghii.

Exterior hotelul arata foarte bine, cu un parc in fata si parcare amenajata care cred ca nu este suficienta cand hotelul este plin.

Cred ca aici se aplica proverbul " inafara este vopsit gardul iar inauntru este leopardul"


despre SERVICII

Am fost foarte nemultumit de atitudinea personalului care a fost una comunista, lipsita de amabilitate si profesionalism. Rezervarea ca si alegerea hotelului a fost facuta de un partener din localitate. Am vorbit cu el ca doresc o cazare la cel mai bun hotel din statiune intr-o camera spatioasa indiferent de pret. Am avut rezervata o camera superioara cu vedere la padure, de fapt la curtea administrativa si fara balcon. Receptionera cu mare greutate a trimis o camerista sa ne arate o camera standard cu balcon, cu aceiasi vedere si cred ca intentionat a ales o camera foarte uzata. Asa ca am ramas in dubla superioara. Colaboraturul meu a avut meritul ca a facut rezervarea fara avans caci hotelul nu rezerva camere fara un avans depus in contul bancar. Aceiasi lipsa de amabilitate si profesionalism am intalnit si la restaurant. Intr-o zi am intalnit totusi un receptioner mai amabil si mai politicos. Patronul desi se plimba prin unitate nu isi facea prezenta activa.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Deci am avut o camera dubla superioara care era mult mai spatioasa ca restul camerelor dar care nu avea balcon. Am aflat ca hotelul are numai 3 camere duble superioare toate fara balcon. Camera se prezenta destul de bine pentru ca presupun ca era mai putin solicitata fiind mai scumpa, fara balcon si datorita vederei catre curtea administrativa plina cu tomberoane si cateva gaini. Mobilierul era ieftin. Pentru un hotel cu piscina si SPA, balconul este necesar pentru a usca costumele si prosoapele de baie. Baia este foarte mica cu o cabina de dus cu perdea. Lavoarul si el foarte mic inghesuit in marginea din dreapta. Sunt sigur ca aceasta camera este putin folosita iar prin urmare instalatiile sanitare erau in perfecta stare. Unul din pereti are patat la inbinarea a doua placi de rigips. Delasare, se putea da un trafalet cu lavabila pe zona respectiva. Peste tot pardoseala era de gresie ieftina de culoare crem dar curata din motivul mentionat anterior. In baie doar 4 prosoape fara propop pentru iesirea din baie. Deasemenea hotelul nu asigura prosoape si halate pentru piscina sau SPA. Un mare minus incredibil a fost lipsa uscatorului de par. Am intrebat la receptie iar raspunsul a fost ca urmeaza sa fie montate uscatoare fixe. Chiar daca aveau teama de furt cred ca puteau da de la receptie sub semnatura un uscator de par ca nu este o suma uriase. Lipsa totala de interes.

Un alt minus este dimensiunea televizorului care cred ca are diagonala de aprox. 40 cm. Dar am vazut ca in camerele standard sunt televizoare si mai mici, aprope cat o tableta cum spuneau turisti cazati in camerele standard. Nu m-am uitat special prin magazine dar nu am vazut astfel de televizoare asa de mici, nu stiu de unde au fost cumparate.

Izolarea fonica este destul de slaba doar ca in aceasta perioada au fost numai turisti linistiti.

Desi am stat trei nopti iar prosoapele nu au fost schimbate, am observat ca se intra prin camere pentru ridicarea gunoiului dar nimic alt ceva. Noi pastram intotdeauna curatenia in camera de hotel si nu mancam in camera. Am observat totusi cateva furnicute, nu stiu de unde au aparut.

Camera mai este prevazuta cu un mini-bar care spre bucuria noastra era gol si racea foarte bine.

Un plus al camerei este aparatul de aer conditionat care functioneaza foarte bine, fiind probabil schimbat odata cu renovarea cu fonduri europene din 2016. Tot atunci a fost schimbata si salteau care dupa gustul meu era putin cam moale.

Daca ar fii putina atentie la detalii, camera ar arata destul de bine pentru un hotel de 3* si ar fi avut si balcon.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Restaurantul arata foarte bine din punct de vedere estetic. Noi am mancat numai la terasa care se putea deschide automat si pe laterala si pe plafon.

Avand in vedere pretul pe noapte 350 lei nu mi-a venit sa cred ca micul dejun se serveste la farfurie, la alegere din 3 variante. As fi inteles daca hotelul era gol dar era aprope plin. O portie este evaluata la 20 lei. Preparatele sunt de slaba calitate si foarte putine (felii foarte subtiri). Dupa foarte multi ani am mancat unt cu gem de nevoie. Am ramas uimit ca pe farfurie se puneau 3 masline ieftine, trei rondele de castravete si un sfert de rosie la inceput de iulie. Timpul de asteptare este foarte mare chiar si la micul dejun. Patronul este trecut bine de 60 ani si nu pot sa cred ca la aceasta varsta, are asa dorinta de imbogatire, mai ales ca a cumparat de mult hotelul iar renovarea s-a facut cu fonduri europene.

Langa piscina exterioara au deschis o line de autoservire unde am mancat la pranz pentru ca era rapid, preturi acceptabile si mancare gustoasa. Ciorba de vacuta nu mi-a placut cred ca era si veche asa ca nu am mai luat ciorbe si nu va recomand sa luati ciorbe. Parca si personalul era mai amabil decat in restul hotelului. Dezavantajul pentru pretentiosi este servirea in vesela de unica folosinta.

Restaurantul in schimb practica preturi de 4 *, dar nu asta era nenorocirea cat calitatea preparatelor si timpul de asteptare foarte mare. Sotia a luat in prima seara o salata Cazino, un fel de salata Cesar si a fost multumita. A doua seara a zis ca va comanda tot salata Cazino si am comand si eu la fel. Surpriza a fost ca farfuriile nu mai semanau cu cea a fost cu seara inainte. In primul rand nu aveau crutoanele de paine prajita, farfuriile erau mai goale pentru ca aveau doar urme de salata verde, predomina castravetele iar pietul de pui era doar simbolic. Sotia a atras atentia tinerei ospatare ca nu asa ceva a mancat cu o seara inainte. Patronul era la o masa alaturata cu un prieten dar nu a intervenit in nici-un fel, dovada ca toate se fac cu stirea acestuia. In aceiasi seara papanasi au fost cruzi la interior, mici si cu putina smantana si dulceata. Pretul cam standard de 20 lei, anul trecut la o pensiune din Polovraci papanasi erau dubli si aveau alta prezentare si cred ca a fost 16 lei. Scuza tinerei ospatare a fost ca bucataria este foarte aglomerata. In alta seara cand am comandat inghetata am asteptat peste 30 min. cand a aparut ospatarul pe terasa a spus ca mai dureaza putin. Oare cat dureaza sa pui trei cupe de inghetata dintr-o caserala si fara frisca? Nu vreu sa mai spun de preturi dar concurau la unele produse cu ce am intalnit in aceasta iarna la Hotelul Olanesti 4*. Sunt si preparate cu preturi mai mici. La doua mese am comandat preparate care nu necesitau timp de preparare dar timpul deservit masa a fost de aproximativ 2 ore. Am inteles ca ospatarii nu aveau un sector, serveau si in interior si la terasa, dupa ce luau comanda cu intarziere dispareau in interior si apareau dupa cel putin 30 min. Ospatari erau suficienti dar nu erau organizati.


LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Hotelul este foarte bine amplasat intr-o zona de dealuri cu paduri preponderent de foioase. Hotelul are deasemenea in fata un mic parc foarte bine ingrijit si amenajat cu bun gust, Cei drept anul acesta au fost ajutati de precipitatiile care au fost din belsug. Langa hotel se afla si parcul statiuni care a fost si el reamenajat cred anul trecut si arata foarte bine. Nu am vazut obiective turistice in statiune. La hotel nu exista un pliant sau o harta turistica a statiuni. Staiunea este destul de mica, defapt un sat spalat. In zona turistica sunt amplasate grupat 3 hoteluri iar pensiunile sunt raspandite prin sat si imprejurimi.

Nu am vazut o terasa sau restaurant independent unde sa poti manca seara.

Am avut impresia unei statiuni scumpe pentru locul in care se afla. De exemplu la Strandul Paradis sezlongurile se plateau suplimentar iar in weekend pretul era de 50 lei, plus taxa de intrare de 20lei.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Punctul forte al hotelului este piscina exterioara cu apa sarata incalzita de la soare. Piscina dispune de sezlonguri, umbrele, vestiare cu dusuri cu apa calda si grupuri sanitare. Nu stiu care este explicatia dar apa din piscina exterioara era suficient de calda ca sa te simti bine. Totusi era cam verde, semn ca se schimba mai rar. Pentru piscina primesti o bratara care isi schimba culoarea in fiecare zi. Numarul de bratiri asa cum s-a mai scris este egal cu numarul noptilor de cazare, astfel in ziua plecari nu mai ai acces la piscina. Daca mai doresti trebuie sa platesti 30 lei in cursul saptamani si 40 lei in weekend. Apa are o mare concentratie de sare astfel cand de uscai ramanea sarea pe piele. Am observat ca mai veneau la piscina si turisti cazati in alta parte sau din apropiere (orasul Buzau) care plateau 30 lei iar seara plecau acasa. Din discutii am constatat ca hotelul avea o clientela fidela care venea de ani de zile pentru apa miraculoasa.

Hotelul are si un mini SPA care cuprinde o piscina interioara pentru adulti nu prea mare, o piscina pentru copii, un mic jacuzi, o sauna uscata, o sauna cu aburi defecta in acesta perioada, o mini salina inchisa din nu stiu ce motive, vestiare, dusuri, sezlonguri si cam atat. Dimineata trebuie sa te hotaresti unde doresti sa mergi la piscina exterioara sau la SPA. Daca doresti la amandoua trebuie sa platesti una dintre ele. Intrarea la SPA costa 5o lei. Eu eram hotarat sa merg odata SPA, dar am avut noroc cu receptionerul amabil, care intr-o zi dupa aprox. 15 min, a inceput o ploie de lunga durata si ne-a invitat sa mergem la SPA desi aveam bratari de piscina iar seara cand incetase ploia am fost la piscina exteriora, deci am pacalit pe patron. Am intalnit aceasi neglijenta si la SPA, de exemplu la dusuri nu era gel de dus, o scara la piscina interioara era blocata pentru ca era defecta, nu functionau duzele laterale la jaccuzi, etc. Pentru ca era putin solicitat centrul SPA si relativ nou era curat, placut la privire prin culorile utilizate.

In micul parc al hotelului era amenajat si un mic loc de joaca pentru copii. Nu existau animatori, spectacole si muzica live la restaurant.

Nu am intalnit nicaieri in Europa si nici in Romania ca sa alegi intre piscina exterioara si SPA iar in ziua plecari sa nu ai acces la facilitatile hotelului. Deasemenea nu am intalnit SPA fara prosoape de baie.

Recomand acest hotel cu precautie, nu din toata inima.


[fb]
---
Trimis de olteanul2010 in 04.07.21 21:32:18
Validat / Publicat: 04.07.21 22:21:08
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în SĂRATA MONTEORU [BZ]

VIZUALIZĂRI: 3346 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
selectat ca MiniGhid AmFostAcolo
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (olteanul2010); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P17 Parcul hotelului si restaurantul
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 17500 PMA (din 14 voturi)

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmaster
[05.07.21 10:24:56]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

-

Articolul a fost selectat ca MiniGhid AmFostAcolo pentru această destinaţie.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCazino Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048516035079956 sec
    ecranul dvs: 1 x 1