ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.07.2014
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Sfantu Gheorghe
ÎNSCRIS: 27.08.11
STATUS: UCENIC
LUNA
JUL-2014
TIMP CITIRE: 2 MIN

Drept la replică

DREPTUL la REPLICĂ se referă la următorul articol (încărcat anterior pe sait):
TIPĂREȘTE

Desi nu este primul comentariu negativ, consider ca, referitor la articolul doamnei din Brasov ar fi necesare cateva precizari, si anume:

1. Dupa cate stiam, sosirea urma sa se faca cu vaporul, adica in jur de ora 17.30, ora pana la care camerele ar fi fost pregatite. Daca am fi fost instiintati referitor la sosirea mai devreme, am fi reusit probabil sa pregatim camerele in timp util, desi abia de eliberasera in acea dimineata, si sunt necesare mai multe ore pentru curatenie. In orice unitate de cazare exista un decalaj intre ora de check-in si cea de check-out exact din acest motiv.

2. Cafeaua este 3.5 lei (exact atat era si anul trecut), si nu intra in pretul cazarii, chiar daca - dupa cum precizeaza autoarea articolului - in alte locuri asa se practica. La noi, este inclsa doar in micul-dejn. Intrucat nu era vorba despre mic-dejun, doamna de la bucatarie a informat turistii ca este contra-cost, corect dealtfel.

3. Intr-adevar, cu cina s-a intarziat cca jumatate de ora, insa ne-am cerut scuze si am explicat atunci si de ce: desi meniul planificat era peste prajit cu cartofi taranesti, turistii au solicitat ca garnitura cartofi prajiti, iar prepararea a 13 portii de cartofi prajiti necesita mai mult timp. Fiind vorba despre un grup mare, am intentionat sa aducem portiile simultan, insa, cand doamna ne-a "rugat" sa aducem mancarea pentru copii s-au adus imediat portiile deja preparate. Imi amintesc foarte bine si ca mi-am cerut scuze pentru intarziere, si ca un domn din grupul respectiv a spus ca mancarea a fost foarte buna, exceptand intarzierea. Oricum, intre timp bucatareasa s-a schimbat, cea de acum are deja 10 ani de experienta pe o pozitie similara intr-o alta pensiune.

4. Referitor la vapor, turistii respectivi ar trebui sa-si aminteasca faptul ca erau in plin sezon, cand biletele se cumpara cu o zi inaintea plecarii vaporului. Intrucat nu stiusera ca trebuie sa cumpere bilete, era posibil sa nu mai gaseasca locuri, de aceea m-am oferit sa ii ajut, in sensul de a-l ruga cu comandant ca, in situatia in care este posibil, sa ia intreg grupul de 13 persoane, urmand sa isi cumpere biletele pe pasager, daca nu mai puteau cumpara de la casa de bilete.

5. Plata s-a facut in seara dinaintea plecarii, la o ora tarzie, asa ca am rugat turistii sa intre dimineata in bucatarie si sa ia factura de pe masa. Oricand doresc, pot veni la pensine pentru ridicarea facturii, nu consider ca am obligatia sa le-o trimit prin posta asa cum au solicitat ulterior.

Ma surprinde faptul ca un astfel de comentariu apare la un an dupa incheierea sejurlui, insa imi amintesc perfect situatia si grupul, pentru ca extrem de putini turisti pleaca nemultumiti de la Casa Spiritul Deltei, dupa cum se vede si din celelalte comentarii. un turist multumit poate nu va scrie un comentariu pozitiv, insa cu siguranta unul nemltumit va posta un comentariu negativ.


[fb]
---
Trimis de Spiritul Deltei in 13.07.14 08:23:35
Validat / Publicat: 13.07.14 11:37:24
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SF. GHEORGHE [TL].
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3460 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Spiritul Deltei); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[13.07.14 14:11:57]
»

@Spiritul Deltei: AmFostAcolo salută şi încurajează hotărât drepturile la replică - mai ales cele decente şi echilibrate precum cel de mai sus.

Doar ascultând AMBELE puncte de vedere, ale ambelor părţi implicate ne putem face, cu toţii - şi în primul rând turistul-client, interesat într-o eventuală alegere "aici" - un punct de vedere mai apropiat de "realitate" (realitatea e întotdeauna percepută subiectiv, posibil în mod diferit de individualităţi diferite)

-

Profitând, prompt, de ocazie -:@Spiritul Deltei: am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

Mondenii
[14.07.14 23:46:08]
»

@webmasterX: Mi se pare fair-play incurajarea dreptului la replica.

Critica mea se vrea una constructiva, abordarea turistului in zona aceea lasa mult de dorit.

Dar, cu critici la cele rele si incurajari la cele bune... cine stie... ?

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Mondenii
Alte articole din această RUBRICĂCasa Spiritul Deltei:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043802976608276 sec
    ecranul dvs: 1 x 1