GRAD SATISFACȚIE
Scriu acest review cu dorinta clara de a-i proteja pe ceilalti turisti de experienta total neplacuta pe care am trait-o la aceasta pensiune.
Am facut o rezervare in luna decembrie pentru 1 camera dubla in al doilea weekend din ianuarie... La inceputul lunii ianuarie prietenii mei s-au hotarat sa ni se alature si am telefonat, solicitand rezervarea unui apartament. Cum nu aveau mi-au oferit o camera tripla.
Totul bine si frumos, pana in ziua cazarii cand am fost sunati si intrebati daca sosim (era 9 dimineata). Am confirmat ca suntem pe drum si urmeaza sa ajungem in jur de ora 11. Dar surpriza, la vila doamna de la receptie ne spune zambind ca nu au decat tripla libera, deoarece ei au inteles ca cealalta camera o dorim de maine, respectiv de sambata. Dar, daca dorim, ne mai amenajeaza un pat in camera tripla, respectiv 4 adulti cu trei copii intr-o camera tripla, ceea ce era inadmisibil.
Am solicitat sa ne ajute macar cu o informatie legata de alte locuri de cazare in zona, insa a ridicat din umeri si ne-a spus ca nu stie prea multe. Sotul meu a plecat in cautarea unei unitati de cazare, deoarece fiind cu copiii nu ne puteam duce nici prea departe de partie. A gasit in cele din urma la hotelul Iris din apropiere, asta dupa ce doamna ne-a asigurat cu "amabilitate" ca nu exista nici un hotel prin preajma. Cand domnul de la hotel a venit sa ne ajute sa transferam bagajele si copiii, doamna a avut nerusinarea, lucru care m-a deranjat cel mai tare, sa-i transmita ca dansa ne-a recomandat respectivul spatiu de cazare.
Ca o concluzie, eviati cat puteti, iar daca nu, macar faceti rezervarea pe mail, ca sa puteti demonstra, pentru ca sincer daca nu faceam rezervarea doar telefonic, lucrurile ar fi stat cu totul altfel. O zi buna tuturor.
Trimis de oanaanast in 31.01.13 16:10:08
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUȘTENI. A mai fost în/la: in toata tara
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (oanaanast); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 45.42013000 N, 25.53025000 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
11 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazat(ă) efectiv la această unitate.
@oanaanast: ne pare foarte rau atata timp cat nu se plateste un avans nimeni nu este obligat sa retina o camera mai ales ca multi fac rezervari si nu mai sosesc,
atunci nici noi nu suntem obligati sa retinem camere fara certitudinea ca si se onoreraza rezervarea.
ATENTIE! IN TOATA LUMEA,
O REZERVARE FERMA SE FACE CU ACHITAREA CAMEREI
NB casa.andutu este (sau a fost) reprezentant al unității
@casa. andutu: și dacă oamenii ar fi achitat avans pentru 2 camere și primeau doar o triplă, cum era?!? Probabil le luați banii și-i trimiteați la plimbare, că nu s-au ținut de cuvânt și chiar au venit să ocupe 2 camere pe care le solicitaseră... mda... foarte profesionist.
Prin booking.com NU se achită de multe ori niciun avans (e drept că există o garantare pentru cazuri de „no-show”, dar la fel de adevărat e că există și un mecanism de renunțare la rezervare fără costuri, cu respectarea unor condiții). Și am mai avut rezervări făcute doar telefonic (pe care, eu personal le respect mereu - și despre care am și povestit pe acest sait) care la fel, au fost respectate de către unitățile de cazare (cu o singură excepție, la fel de „profesională” ca istoria de mai sus) fără să plătesc nimic înainte. Și nu pentru că nu aș fi vrut să fac asta, ci din simplul motiv că NU mi s-a cerut decât seriozitate, nu bani în avans...
Doar de curiozitate, ați solicitat în momentul rezervării un avans pentru a „bloca” (rezerva ferm) camerele solicitate de către clienți?
Dacă nu, îmi pare rău, dar consider intervenția de mai sus total neprofesională, la fel cu întâmplarea menționată de autorul articolului la care se referă.
Atâta vreme cât în România nu este disponibil un sistem de garantare (cu card), simultan cu un sistem rezonabil de anulare - ambele larg/universal aplicabile, AmFostAcolo recomandă ca întotdeauna rezervarea să se facă cu plata unui avans.
Această practică elimină ambiguitățile și scutește de neplăceri atât turistul, cât și proprietarul sau administratorul unității de cazare.
Dacă, din orice motive, se folosește rezervarea "pe cuvânt", atunci aceasta trebuie însoțită de o seriozitate maximă atât din partea clientului (care trebuie să-și respecte cuvântul și să se prezinte, întotdeauna), cât și din partea proprietarului (care trebui e să-și respecte promisiunea și să blocheze camera). Dacă din diverse motive una dintre părți nu-și poate respecta promisiunea, acest lucru trebuie anunțat din timp celeilalte părți.
După cum vedeți, acest lucru este greu de îndeplinit în România, în acest moment.
Reiterez: nu faceți rezervări (atât turiștilor mă adresez, cât și proprietarilor) decât pe bază de avans. Chiar dacă, în unele cazuri "merge și așa" (fără avans), ajunge un caz dintr-o sută să nu "țină" și toată satisfacția sistemului "merge și-așa" se duce pe apa sâmbetei! Merită?
@Dragos: nu stiu cine mai esti si tu dar daca intradevar ai o unitate de cazare cred ca ti s-a intamplat sa se faca de multi romani neserioasi rezervare si sa nu mai vina fara sa anunte, sa inchida telefonul si sa nu mai raspunda. Asa ca nu mai vorbii tu despre ce este normal si ce se intampla in realitate. Multi fac rezervare la cate doua, trei pensiuni cu preturi diferite si se duc incepand de la pretul mic si daca le plac raman acolo daca nu mai au doua rezervari si tot asa, si in final oricum cineva ramane fara rezervarea onorata. Asa ca eu fac rezervari numai cu plata avansului, asa am procedat cu respectivii, dar au spus ca vin si nu au banca mea in localitatea lor, mai mult am sunat dimineata sa vad daca vin si au spus ca sosesc pe la ora 11.00 si au sosit in jur de ora 14.00 asa ca eu dupa ora 12.00 am inchiriat camerele, nu pot sa astept fata morgana daca vine sau nu. Daca ar fii avut achitate camerele nu ma mai interesa daca veneau sau nu, oricum camerele erau achitate.
Mai mult le-am oferit acea camera tripla si o camera dubla fara baie pe care nu au accept.
Asa ca eu imi conduc afacerea asa cum consider eu si tu cum consideri tu, e treaba ta, sunt curios ce pensiune ai tu si care o sa dea faliment mai repede eu sau tu???
Eu am pensiunea CASA ANDUTU BUSTENI de 10 ani si am clienti care vin an de an la noi si sunt foarte multumiti de conditiile si facilitatile pe care le oferim.
Asa ca asteptam in continuare turistii sa se convinga de un sejur de neuitat la Busteni cu o priveliste deosebita asupra masivului si crucei Caraiman.
Va asteptam, si va multumesc pentru intelegere.
NB casa.andutu este (sau a fost) reprezentant al unității
@casa.andutu: raspunsul dvs este total lipsit de profesionalism.
Noi suntem din Bucuresti, deci minciuna cu banca nu tine.
Pentru ca trenul avea intarziere am sunat din gara si am anuntat ca intarziem.
Nu ni s-a oferit decat o tripla, pentru 3 adulti cu trei copii, 2 de cinci ani si unul de 8.
REITEREZ, AM FOST INSELATI, IAR CEI CARE AU FACUT-O TREBUIE CUMVA SA PLATEASCA. Cand spun plata ma refer la singura parghie pe care o am si anume antireclama.
Faptul ca nu ni s-a solicitat plata in avans, a fost si in defavoarea noastra, pentru ca nu am putut demonstra.
Rezervarea nu am facut-o eu, ci prietena mea care nu avea experienta in lumea aceasta a "managerilor" de pensiuni.
Va multumesc.
@oanaanast: Ne pare rau, prietena dvs. nu a dorit sa plateasca avansul, eu l-am solicitat asa ca nu eram obligat sa retin camera, cu toate acestea am retinut camera. daca dvs. sunteti mai versata in activitatea de "manager" de pensiuni de ce nu ati facut singura rezervare la noi. Pentu ca prietena a spus ca dvs. veti venii a doua zi si doreati o camera dubla, si ati venit 4 adulti si 3 copii, asa ca eu consider ca ati vrut sa ma inselati pe mine, nu invers.
Atata timp cat camera nu era achitata nu sunt obligat sa retin pt. nimeni, iar cine nu doreste sa achite un avans inseamna ca nu este sigur ca doreste sa vina dar vine totusi daca vremea este frumoasa sau in cazul dvs. daca este zapada.
Mai mult ati uitat manusile copiilor pe calorifer la noi si v-am sunat sa va spun, nu ati raspuns si v-am dat mesaj nici macar nu ati multumit, asta demonstreaza caracterul pe care il aveti.
In ceea ce priveste plata de care vorbiti adica antireclama pe care vreti sa o faceti nu tine decat la cei care sunt la fel de carcotasi ca dvs.
"Am vrea sa venim tineti camera dar nu platim avans ca daca nu este vremea buna si nu mai putem veni, dar totusi venim, tineti camera!? " iar ceilalti care sunt oameni seriosi si doresc sa petreaca un weekend sau cateva zile la munte vin la noi pt. conditiile, curatenia, facilitatile, linistea, ospitalitatea si privelistea pe care o avem.
Va multumesc, si va astept sa va convingeti de acest lucru.
transformat in text normal - de webmaster.
NB casa.andutu este (sau a fost) reprezentant al unității
@casa. andutu: te rog să eviţi pe viitor folosirea exclusivă a literelor MAJUSCULE (LITERE MARI), această practică este nerecomandată (îngreunează citirea) şi în general considerată lipsită de politeţe pe internet.
În limbaj internaut, a scrie cu LITERE MARI înseamnă că strigi la noi!!!
Vezi, de exemplu, aici
@webmaster26: scuze ca nu stiu regulile voastre, chiar nu mi-am dat seama ca daca scriu cu litere mari inseamna ca strig la voi, unde scrie asta, aveti un regulament de ordine interioara si nu l-am vazut eu postat pe sait, eu nu sunt internaut sa stiu acest lucru eu ma ocup cu turismul si nu cu internetul.
NB casa.andutu este (sau a fost) reprezentant al unității
Stimate domn administrator sau patron, agresivitatea şi aroganţa cu care raspundeţi celor nemulţumiţi din diverse motive, spune mult despre caracterul dumneavoastră şi totodată despre comportamentul fată de turişti care până la urmă timp de 10 ani au contribuit fie că vă convine sau nu la afacerea (bunăstarea) dumneavoastră.
Faptul că postaţi raspunsuri pe acest site arată că vă pasă dar într-un mod iritativ, ce reclamă se face pensiunii pe care o detineţi.
Eu unul m-am convins de "ospitalitatea" de care debordati aşa că nu am să vă trec vreodată pragul nici gratis ca să mă dumiresc la fata locului, apropo de invitaţia care ati "binevoit" să o faceţi.
@casa. andutu: 2 zile pauza, timp suficient pentru a citi/insusi Regulamentul AFA - acceptat la inscrierea pe site
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Feb.2023 Faceti-va un bine si nu rezervati la ei! — scris în 20.02.23 de ux128507 din ROMANIA
- Aug.2019 De evitat! — scris în 17.08.19 de Adi982 din BUCURESTI - nu recomandă
- May.2016 Evitati Casa Andutu — scris în 30.05.16 de simonet_ro din BUCUREşTI - nu recomandă
- Jun.2014 Am fost de-a dreptul scarbiti!!! — scris în 16.06.14 de mihaelaion* din BUCUREşTI
- Sep.2013 Urat rau — scris în 23.09.13 de iulua25 din CONSTANţA - nu recomandă
- Aug.2012 Evitati aceasta pensiune — scris în 23.08.12 de Popa Sorin din ORADEA
- Jun.2012 Ne-am simtit bine — scris în 28.01.14 de Anca2B din BUCURESTI - RECOMANDĂ